TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je sob 21.04.2018, 00:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017, 20:06 
Člen Týmu
Registrován: 21.11.2014
Příspěvky: 7
Ahoj, občas mi Avensis (04, 85kw) spadne do nouzáku, dělá to zcela náhodně. Auto nejde přes 2 tisíce otáček, navíc z výfuku jde černý dým. Po opětovném startu jede bez problémů. Máte někdo podobnou zkušenost, co poradit ? Děkuji
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017, 20:28 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 08.10.2008
Příspěvky: 1155
Covece, delalo mi to taky a myslim, ze to bylo naftou. Vzdycky nejak po tankovani

_________________
RAV4 HSD FWD
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2017, 06:28 
Věčnej rejpal
Registrován: 30.06.2014
Příspěvky: 638
Čierny (a tmavosivý) dym
Je spôsobený zlým pomerom zapaľovanej zmesi / nedokonalým spaľovaním (málo vzduchu, príliš veľa nafty - bohatá zmes; problémom je často aj nízka teplota spaľovania). To vedie k vytváraniu pevných čiastočiek karbónu, prípadne je vylučované nespálené palivo.
Prečo sa tak deje môže byť spôsobené z rôznych dôvodov - zle nastavený vstrekovač (časovanie vstreku), väčšie / zlé / opotrebované / špinavé vstrekovače, horšia atomizácia / rozstrekovanie paliva, zapchatý vzduchový filter, vadné turbo, nesprávna tolerancia ventilov, nízka kompresia, vadný EGR ventil (prepája výfuk a sanie), nekvalitné palivo či motor zanesený karbónom.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2017, 09:02 
Člen Týmu
Registrován: 21.11.2014
Příspěvky: 7
Děkuji. Je toho tedy na výběr dost. No zkusím to projít postupně. Každopádně děkuji !!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: stř 07.06.2017, 22:19 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.09.2011
Příspěvky: 516
Bydliště: Bratislava
Vycisti a premaz EGR. Musi chodit lahko, pri pohybe nesmie drhnut a musi tesnit.

_________________
Pre viac info - Programovanie ECU Toyota Denso - Chiptuning, DPF, Katalyzator, Secondary Air Injdection - Klikni sem
ecutoyota @ gmail . com
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: sob 29.07.2017, 16:02 
Člen Týmu
Registrován: 08.07.2017
Příspěvky: 12
Ahoj, mne sa dnes počas jazdy rozsvietili kontrolky núdzového režimu, ale auto nestratilo ťah. Normálne ide do otáčok, ťahá normálne, nedymí. Na diag mi vypísalo známu chybu 2002..., nedala sa ani odstrániť. Po každom reštarte tam hneď signalizovalo núdzový režim.
DPF vyčistené pred 5 tis. km, EGR čistené pred 1tis. km. Neviete čo to môže byť? Čo by som mal pozrieť? A ako overím, ERG funguje?

Mám Avensis T 25 2,2 dcat 130 kw r.v. 2005


Vďaka
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: sob 29.07.2017, 17:45 
Navigátor
Registrován: 16.11.2012
Příspěvky: 80
Jak vypadá sací potrubí/koleno neboli "intake manifold" uvnitř? Máš možnost se podívat endoskopem? Já EGR taky čistím ale na vlastní sání jsem si zatím netroufnul.....
Tady na fóru jsem našel něco k chybě P2002 a je to docela zajímavé:

"Tak dnes po poradě se známým automechanikem sundán egr a sání, co jsem z toho vysypal, to jsem fakt nečekal. V kolenu pod egrem totální embolie, to samé pod kolenem. V nejslabším místě sání to bylo komplet zavřený. Vůbec nechápu, kde to bralo kyslík. Sání vyčištěno, první start, auto jede najednou jako střela. Doteď rozdejchávám ten rozdíl. Spotřeba na pravidelné trase domů spadla významě. Jestli teď padne nouzovej režim P2002, tak už nevím. Připomínám, že celou dobu diagnostika říká ukázkový průchod DPF."

_________________
Toyota Avensis Combi (model T25), 2.0D-4D 93kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: sob 29.07.2017, 19:38 
Člen Týmu
Registrován: 08.07.2017
Příspěvky: 12
Toto mi teraz vyhodila diagnostika....
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: ned 30.07.2017, 12:05 
Navigátor
Registrován: 16.11.2012
Příspěvky: 80
No mě P2002 vyhodila diagnostika před třemi týdny. Dali mi v servisu nový DPF a po ujetí cca 2000 km opět P2002. Takže (jen) filtrem to ASI nebude. Proto jsem hledal tady na fóru a vzhledem k najetým kilometrům (394 000 km) si myslím, že to sání budu mít totálně ucpané (EGR si pravidelně čistím - tam bývá neuvěřitelný bordel, ale sání zatím nikdo neměl sundané).

_________________
Toyota Avensis Combi (model T25), 2.0D-4D 93kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: ned 30.07.2017, 16:47 
Věčnej rejpal
Registrován: 30.06.2014
Příspěvky: 638
melsoft:
Predpokladam ked menili DPF-precistili aj trubky k snimacu (diferencneho tlaku a snimac preverili...)

https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQ
https://www.drive2.ru/l/158707/
http://www.troublecodes.net/p2codes/p2002/
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/repai ... 6008x.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: ned 30.07.2017, 18:24 
Navigátor
Registrován: 16.11.2012
Příspěvky: 80
Trubky jsem čistil i já před výměnou a ano, snímač testovali a také po výměně ukazoval malý rozdíl tlaku (před výměnou to bylo tuším 122 jednotek (???). Z toho bylo vidět, že DPF je opravdu přicpaný a ani jsem se nedivil po 390 tkm. Horší je, že se to tak rychle zopakovalo.

Tuším, že předevčírem byla v televizi reportáž o desítkách tisíc polských (druhovýroba) DPF filtrů prodaných v Čechách , které nefungují a poměrně brzy hlásí sníženou účinnost filtru znovu.
Tak doufám, že to není můj případ.

_________________
Toyota Avensis Combi (model T25), 2.0D-4D 93kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: úte 01.08.2017, 10:22 
Věčnej rejpal
Registrován: 23.02.2008
Příspěvky: 1373
Bydliště: Praha
melsoft píše:
"Tak dnes po poradě se známým automechanikem sundán egr a sání, co jsem z toho vysypal, to jsem fakt nečekal. V kolenu pod egrem totální embolie, to samé pod kolenem.


Jo, tohle soudruzi vymysleli moc pekne. Navic to prirubu nesundas bez odpojeni vstriku od railu a shozeni remenu a posilovace. O centimetr! Banda k*k*tu.

_________________
Avensis T25, 2.2 DCAT, wagon, 2007 Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: úte 01.08.2017, 10:50 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.09.2011
Příspěvky: 516
Bydliště: Bratislava
melsoft píše:
Tuším, že předevčírem byla v televizi reportáž o desítkách tisíc polských (druhovýroba) DPF filtrů prodaných v Čechách , které nefungují a poměrně brzy hlásí sníženou účinnost filtru znovu.
Tak doufám, že to není můj případ.

Za posledne roky som si dal dost namahy aby som ludi varoval, ze nahrady DPF v tejto generacii nemozu fungovat...chapem, nebolo to ale v televizii...

_________________
Pre viac info - Programovanie ECU Toyota Denso - Chiptuning, DPF, Katalyzator, Secondary Air Injdection - Klikni sem
ecutoyota @ gmail . com
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: čtv 03.08.2017, 20:23 
Člen Týmu
Registrován: 08.07.2017
Příspěvky: 12
Takže... EGR vymené a núdzový režim je tam stále. Už aj ťah stratilo. Stale svieti úžasná chyba 2002. Ide ma z toho .............
Je možné nejako diagnostikou spustiť regeneraciu DPF?
Poraďte mi, vďaka. :( :( :(
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nouzový režim - Avensis
PříspěvekNapsal: čtv 03.08.2017, 20:39 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.09.2011
Příspěvky: 516
Bydliště: Bratislava
Som teraz na pive ale napis mi spravu, neskor sa ti ozvem

_________________
Pre viac info - Programovanie ECU Toyota Denso - Chiptuning, DPF, Katalyzator, Secondary Air Injdection - Klikni sem
ecutoyota @ gmail . com
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz