TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 18.06.2018, 18:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 01.08.2012, 21:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6006
Bydliště: Rožmitov
no a cim jses normalne zvyklej jezdit? na jednu stranu rikas, ze nejsi sofer, ktery jezdi sportovne a na druhou stranu ti chybi paleni gum. to je trochu protimluv ne? ;)

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 05:47 
Navigátor
Registrován: 11.07.2011
Příspěvky: 135
biscuit

Nie som náročný šofér, na presun z bodu A do bodu B som používal Yarisku 1,0, teraz mám iný malý plecháč :) Myslel som to tak, že bežne jazdím skôr ekonomicky, veď inak sa s takýmito autami jazdiť ani nedá, ale ak už si sadnem do auta, od ktorého sa očakáva, že bude športové tak by ten rozdiel mal byť výrazný. Netvrdím, že GT-86 je zlé auto, ale naozaj čakal som, že ma prekvapí, ale po jazde som mal rovnaký pocit akoby som sa zviezol vo VW Golf V GTI. Jednoducho tomu autu chýba výkon, možno keby vyrábali výkonnejšiu preplňovanú verziu :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 10:54 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6006
Bydliště: Rožmitov
jako asi je to pravda, protoze to rikaji skoro vsichni :lol: ja jelikoz jezdim v samejch zelvach, jsem oproti tomu na co jsem zvyklej cejtil prebytek vykonu. asi bych treba po nejaky dobe zacal tvrdit to samy, kdybych si na auto mel moznost zvyknout ;) ale turbo nebo kompresor verze se delat ma, i kdyz mozna jen pod znacku subaru.

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 12:06 
Navigátor
Registrován: 11.07.2011
Příspěvky: 135
biscuit

Tak dnes sme si dali druhý pokus, konečne bez protipreklzu, drift sa podaril, ale bolo cítiť, že tam chýba výkon. Možno ak by sa k nám dovážala RC verzia za dobrú cenu tak do 20.000 EURO ako základ by to nemuselo byť zlé, inak je to len víkendová kára pre 50nikov :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 13:44 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2009
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Strasne, jak su dnes ludia zblbnuty z turbomotorov a zatahu odspodu... :(

_________________
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 15:01 
Navigátor
Registrován: 11.07.2011
Příspěvky: 135
Srandista

Ak by tam bol aspoň 2,5 boxer 6-valec, tak nič nepoviem, ale takto je to naozaj len taká víkendovka.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 15:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 4872
Bydliště: Dobříš
Už jsem to tu psal,motor je pro mne take zklamaním,osobne bzch raději něco s 9000rpm,nicmeně výkonu na drift je tam dost. Bokem jsem jel kdykoli jsem si vzpomenul,jen musíš otáčky držet mezi 6-7K a trochu tomu pomoct ručkou. Samozřejmě kdo to neumí potřebuje na jízdu dveřmi napřed výkon,který mu ten zadek utrhne. To se ovšem nenaučíš během hodiny.

_________________
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
Obrázek
http://www.imfsoft-forum.eu/index.php
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 16:01 
Navigátor
Registrován: 11.07.2011
Příspěvky: 135
V otáčkach sme to držali, možno to bolo aj povrchom, nebol to asfalt, ale dlažba. Plynový pedál bol však na podlahe :(
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 17:13 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 4872
Bydliště: Dobříš
Já mám tady takový testovací úsek https://maps.google.cz/maps?saddr=Mn%C3 ... um=10&z=16 bod A-B 7.7KM 85% trasy je do kopce,je tam nový asfaltový povrch. S mojí corolou gti opravdu naprosto na hraně se to dá zajet mezi 5.25-5.35. Hned při první jízdě s gt86 jsem to zajel bez problémů 5:50 a při 4 jízdě už jsem to měl za rovných 5:20 a kdyby to auto bylo moje a každá rana by nestala sto tisic a neměl ho jen na pár hodin tak věřím,že bych to dostal pod 5 minut.

_________________
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
Obrázek
http://www.imfsoft-forum.eu/index.php
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 18:28 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 30.05.2006
Příspěvky: 5139
Bydliště: Veselí nad Lužnicí / Praha
myslim ze to staci aby clovek kupoval gumy parkrat do mesice

http://www.youtube.com/watch?v=H07u8gPrfu0

jinak tohle je lepsi srovnani

http://www.youtube.com/watch?v=L8mF9vRsv7s

jak to muze nekdo srovnat s Golfem :roll:

komu chybi vykon , tuhle mate rychlejsi dvoutunovou mrchu http://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus ... oFrom=list

:D

_________________
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 18:52 
Navigátor
Registrován: 11.07.2011
Příspěvky: 135
Pavo.B.

Išlo o pocit zrýchlenia a tam som rozdiel medzi Golfom a GT-86 nevidel. Avšak v kvalite spracovania interiéru ano, v neprospech Toyoty :(
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 19:28 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 30.05.2006
Příspěvky: 5139
Bydliště: Veselí nad Lužnicí / Praha
Ale v aute ve stylu GT na zrychleni moc "nezalezi", kdo chce zrychleni koupi supru nebo z USA corvettu za par supu a nebo pro pocit smrticiho rychlosti staci starej brouk s trochu odladenym motorem - ten pocit z tech starych skorapek je o necem jinem

jo zpracovani se u WV zlepsilo, Golfa VI ma bratranec a interier super ( ve IV byl hroznej , v V nevim ) , Toyota se od dob 90 let zhorsila o dost a ted se to zas snazi vylepsovat, nicmene pocit ridice - sedl jsem a jel, v tom je porad privetiva jako za stara, me stve ale kufr a vyhody liftbackovych celd jsou v haji, takze zlatou kreditku na dovolenou a bez baglu

nicmene turbo i kompresoru se stejne dockame, jako uz je na trhu par peknych bodykitu , ale zase to bude za penize za ktere clovek sezene Hondu NSX a podobne srandy na vikendy takze je to tezke

_________________
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 02.08.2012, 19:53 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 30.05.2006
Příspěvky: 5139
Bydliště: Veselí nad Lužnicí / Praha
abych jen netlachal , bodykity http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=3505

a mozna pod stromecek http://www.saw-tuning.de/Toyota-GT-86-Kompressor-Stage2

_________________
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2012, 15:20 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2009
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
caruser píše:
Pavo.B.

Išlo o pocit zrýchlenia a tam som rozdiel medzi Golfom a GT-86 nevidel. Avšak v kvalite spracovania interiéru ano, v neprospech Toyoty :(


Este mi povedz, preco by si mal vidiet rozdiel v pocite zrychlenia, ked maju oba motory 200 koni? Uz len to, ze si tam rozdiel nevidel, potom doklada, ze GT86 je lepsia, lebo ten vykon a krutak taha z atmosfery a nepomaha si turbom...

_________________
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2012, 18:25 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2005
Příspěvky: 4169
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Jakmile zadpohrab po třebu je na top aby sel do driftu ručku tak nemá výkon a je to mr*ka...
Muj oso bní názor na GT86 je také jedno velké zklamání. MX5tku taky považuji spíše za auto k jízde na nákupy a přesto ho do driftu dostanu kdykoliv aniž bych použil ručku. Tam sice výkon také ( 140PS )není ale aspon je to dohnané vahou a ovladatelností..

_________________
ND na většinu vozů za zajímavé ceny, transport vozu + servis, opravy, úpravy, plnění klimatizací.
Dovoz automobilu ze zahraničí, asistence při nákupu.
Zakázková stavba automobilů vč. homologací
dicompracingo(at)gmail(dot)com
72789432tři
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz