TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 14.11.2018, 18:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa končí za čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018, 13:00 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Nebo hokej, ty voe, co tam ti magoři někdy dělají, to je na psychiatrii...

Nejhorší je slyšet lidi, kterých jsem si dříve vážil, jako je Horner či Marko, že chtějí budoucnost Red Bullu postavit na Verstappenovi. To je jako jet do Afriky a stavět barák na ledových základech... Může to fungovat, pokud bude OK chlazení, ale spoléhat na to, že nikdy nedojde k výpadku, je radikální hloupost. Myslím si, že Gasly bude pro Verstappena plně rovnocenným soupeřem od samého začátku. V kvalifikaci i závodech. A nebude tolik prasit, snad, proboha... Je celkem neuvěřitelný, že Ricciardo, což je prostě jasně lepší pilot, musí odejít, když Max, kterej podělal určitě půlku závodů za dva a půl roku a nezískal ani jednu pole position (takže to není nový Senna, protože ten by v tom autě získal během 50 závodů bez prdele 5 až 10 poles, rozhodně ne míň než těch 5!!!!!!) zůstává. No, jsem taky zvědavý na Kvyata při návratu... Jestli si napraví reputaci. Protože rychlost měl vždy super (a Daniela v roce 2015 porazil na body, což se nikomu jinýmu v F1 nepodařilo, ani Sebovi, při tý smůle tenkrát).

Ještě chci zmínit, jestli jsem to už nepsal, že rozhodně nelze očekávat nějaký válcování Vettela od Leclerca. Charles je jistě super rychlej atd., ale i po aklimatizaci ve Ferrari to bude VELMI těsný, přičemž je velká otázka, kdo bude ve finále lepší. Jde o to, že TAK blízko limitu, jak se dlouhodobě pohybuje Seb a Lewis (a Fernando, nebejt tý zkurvený káry), se už nic moc VÝRAZNĚ zlepšovat prostě nedá. Takže na takový úrovni je celkovej výsledek sezóny SILNĚ otázkou štěstí. Stačí pár problémů s autem a Seb i Charles můžou vypadat jako úplní břídilové, na papíře, přestože oni žádnou extrémní kravinu třeba neudělaj (nebo jen občas, jako kdokoli)... Kdyby byl Seb v týmu s Lewisem, bylo by to úplně jako hodit si korunou, protože jsou už oba dlouhodobě prověřený - prostě dokážou, když maj OK auto. Třeba by všechny kvalifikace o 0,001 vyhrál Lewis, třeba Seb, třeba 50:50. V každym případě by to byla ukrutná náhoda, přestože by to na papíře bylo zdánlivě jednoznačný. Kdyby sezóna neměla 21 závodů, ale 1000 (což je pro pilota proveditelný - méně než 3 závody denně, ale zažít bych to tedy nechtěl), byli by určitě kolem 50:50. Až bude Vettel starej (což teď není - je mladší než Hamilton) a Charles na vrcholu formy, tak to bude možná jako teď mezi Vettelem a Raikkonenem. Ale dokud je Vettel v OK věku a celkovym stavu, tak by to mělo bejt velmi intenzivní, boje mezi nima dvěma...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 09.10.2018, 13:23 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1836
No vieš, ohľadom veku pretekárov. Onedlho (2021) sa plánujú väčšie zmeny športových a technických pravidiel v F1. Ja by som povedal, že toto možno zachytia noví a mladší piloti ľahšie ako vtedy 36 ročný Lewis či 34 ročný Seb. A možno vtedy toho budú mať už plné zuby (ako povedzme po neustálych tlakoch s ohľadom na Lewisa Hamiltona toho mal dosť už Niko Rosberg). Nechajme sa prekvapiť, karty sa možno rozdajú úplne inak.

Ricciardo nepriniesol toľko peňazí do týmu ako Max, asi ani vášní, stajňa sa k nemu začala chovať ako k dvojke. Ide preč. Mňa osobne prekvapuje že ide práve do renaultu. Tie autá sú momentálne podľa mňa vrámci F1 proste druhá liga. Ale zrejme im verí viac ako redbullom s vlastným šasi a motorom od hondy, ja neviem. Je to niečo ako s Kimim, toho to vo ferrari tiež prestalo baviť kvôli tej večnej pozícii dvojky, len je ešte navyše o 10 rokov starší ako Daniel.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 11.10.2018, 12:36 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Neco mi v te dnesni F1 chybi :-)


_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 11.10.2018, 13:04 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Lewis měl ovšem mnohem lepší auto... Byla to Vettelova první sezóna v F3, Lewisova třetí (euro druhá - v první euro sezóně se v jinym týmu taky umístil na celkově 5. pozici jako Vettel), a to v top týmu, jehož jezdec vyhrál 2004-2007... To je část důvodu, proč si myslim, že Vettel by v Mercedesu Hamiltona porazil nebo rovnocenně bojoval... Nikoli jako Bottas či Rosberg (přestože Rosberg odváděl maximálně kvalitní práci, mnohem lepší než VB).

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018, 13:50 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
To je naprosto jasne, ze pokud by spolu byli v tymu, byl by to boj na ostri noze a Wolf by zesedivel uz v pred VC Monaca :-D

Mimochodem Rosberg ma muj velky respekt, uznavam ho a povazuju ho za velmi kvalitniho pilota. Pulka verejnosti ho hejtuje, ale to muj nazor nezmeni, presvedcil mne na trati.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018, 17:27 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Rosberg se mnohokrát jednoznačně osvědčil. Člověk jen tak náhodou nevyhraje Monako třikrát v řadě, 7 závodů v řadě, nezíská 6 pole positions v řadě, víc pole positions za sezónu než Hamilton ve stejnym autě, dvakrát víc nejrychlejších kol za sezónu než Lewis, víc vítězství za sezónu než Lewis, neporazí Schumachera tři roky v řadě (téměř ve všech statistikách!), nezajede nejrychlejší kolo závodu v první GP v životě, nezíská 2 body v první GP v životě, neumístí se 7. v šampionátu s naprosto katastrofálním autem, aniž by získal jediné pódium, přičemž za ním v šampionátu skončí 7 lidí s alespoň jedním pódiem atd. Kdyby měl za celou kariéru v F1 jen jednu takovou věc, mohla by to být jen klika (jako Maldonadovo vítězství z pole position - to u něj zní skoro jako sci-fi). Ale on prostě byl konzistentně TOP pilot. Sice Lewis, Seb a Fernando by ve stejnym autě dlouhodobě prakticky s jistotou celkově vyhráli, ale Rosberg si zasloužil minimálně jeden titul... Jeho fotr byl fajn, ale Nico si svůj titul zasloužil asi DESETKRÁT víc! Stejně tak Felipe, kterej ho nakonec těsně nezískal. A Kimi si jich zasloužil hned několik... Je celkem paradoxní, že při jeho nekonečný smůle svůj jedinej titul získal čirou klikou... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Navíc Nico prakticky nedělal prasárny... Třeba ty řeči lidí o Monaku nebo Belgii 2014 jsou vedle. V Monaku prostě nezvládl zatáčku a v Belgii se řídil zněním pravidel (že přední křídlo je podstatná část auta, tzn. podle doslovnýho výkladu (kterej ale není rozumnej) měl Lewis upravit svou trajektorii podle NR).

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018, 17:36 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
In a wide-ranging interview, Gasly charts his career to date, including giving a fascinating insight into his time racing in Japan, and how it could give him a potential advantage over Verstappen next season. He also gives an intriguing run down over his racing rivals, revealing a unique relationship with Sebastian Vettel.

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 02G6g.html

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 21.10.2018, 10:22 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Vettel starts fifth - he has never won from outside the top-three in his career.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 21.10.2018, 15:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
To je silně zavádějící statistika. V Red Bullu 2009-2013 vyhrával s autem, které se nemuselo mimo Top 3 v kvalifikaci umisťovat (a kdyby se umístilo mimo Top 3 v kvalifikaci, tak by taky vyhrával, jak bylo velmi jasně vidět z jeho tempa i předjížděcích schopností) a teď zase jezdí proti extrémnímu jezdci v extrémním autě, už x let... Kdyby měli všichni stejný auto, Vettel by se permanentně kvalifikoval v Top 10 a dojížděl v Top 5, stejně jako Lewis, Fernando, Charles a Pierre. A ta jeho penalizace z practice, to je výsměch! Za prvé, během kvalifikace sebrali Gaslymu kolo, ale Hamiltonovi NE, a to za STEJNÝ prohřešek na STEJNÉM místě, takže jsou NA DROGÁCH, stewardi. Za druhé, bylo na Vettelově jednání něco nebezpečného nebo snad získal nějakou výhodu? Ne. Takže je to banda debilů, který nechávaj ZÁSADNÍ věci plavat a z píčovin dělají "vemblouda"… :lol: :lol: :lol:

Každopádně se těším na ten masakr, který Vettel, již bez tlaku boje o titul, předvede ve zbývajících 4 závodech... :D Už minule to byla úplná paráda. Zklamal by mě pouze tehdy, pokud by netlačil na pilu (jen proto, že už opravdu nemá cenu tlačit).

AC: 919 Evo na Road Course - nejrychlejší kolo všech dob s autem, který skutečně existuje (byť není oficiální součástí Assetto Corsa) https://youtu.be/EWvMRteUmsw

Souboj Vettel x Ricciardo byl od Vettela neuvážený. Jakmile mu to klouznulo po prvním předjetí, měl to vzdát a počkat. V té zatáčce, kde do sebe pak ťukli, už nemohl Daniel nic udělat (cca). :roll: Ale aspoň je celkově drama jako prase.

L43: Nicméně Hamilton vyhraje závod o 10 s. No problem. The car is MUCH faster… :roll:
L51: Schválně, jestli Verstappenovi selže motor nebo gumy... :wink:
L52: Naštěstí je tam problém s aero - následování aut. Kdyby se Hamiltonovi podařilo předjet, ujede jako prd...
L54: Verstappen to udělal super... Wow…
L55: Vettel RULEZ!!!!!!!!!!!
L56: Raikkonen vyhrává po skoro šesti sezónách!

Ferrari vrcholný výkon. Škoda chyby Vettela na začátku, ale jinak NAPROSTO boží výsledek. Klika, že měl Lewis ten problém s pneu. Stejně to bylo ukvapené jít na žluté tak brzy a JEŠTĚ VÍC bylo hloupé jít na ŽLUTÉ pár kol před cílem... Měl jít JASNĚ na červené, Max na žluté. Maxovi to vyšlo s klikou, Lewis se tím připravil o jasný titul... No, FANTASTICKÝ závod. WOOOOOOOW.... Congratulations, Kimster!

Teď chci vidět 3x pole a 3x win pro Vettela, zbytek je mi fuk. Lewisovi k titulu prakticky stačí účastnit se...

Na startu, vzhledem k fialkám Kimiho vs červeným Lewise (a rychlejšímu autu Lewise), bych ABSOLUTNĚ nečekal, že může Kimi reálně vyhrát. Tentokrát, po všech těch neuvěřitelných smůlách, stálo štěstí na jeho straně... SUUUUUPER. Odchází z Ferrari jako vítěz Velké ceny (což dosud ve své druhé kariéře u Ferrari nedokázal). Perfektní... Jeho týmový kolega v Sauberu to nebude mít lehké... To je jasné...

Na konci závodu bylo super, že Vettelovi se podařilo předjet, zatímco Lewisovi ani Maxovi ne...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 21.10.2018, 21:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
No Vet posral cely vikend, pencle, slaby start, kde v prvnich metrech ztratil a zacal dotahovat az diky vykonu auta pred t1. To s Ric byl ulet, Ric uhybal kam mohl a Vet v poslednim moznem okamziku do nej jeste zatocil, tragedie. Botase vydeptal skvele.
Kimi kdyz skvele zabral tak bych rekl, ze v primce na cistem vzduchu je Fer lepsi auto.

Lec manevr nebyl taky uplne hodny budouciho sampiona.
Sai udelal klasickou Verstapenovinu a bohuzel to schytal, Ver to dela bezne.

Zavod byl zabavny, ale poslednich 10kol byla presna ukazka impotence dnesni f1, Vet sice predjel, ale jen kvuli megachybe Bot.

Kimi skvele a prinznam se, ze jsem si myslel tak do pulky zavodu, ze to strategove opet prokaucovali.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 21.10.2018, 21:46 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
Ten naraz do Ric podla mna bol pretacavy (preklz ako tesne predtym) a preto to onboard tak stocil. Tak ci tak, to tam pokaslal.
Kimi jazdil uzasne, ako tam drzal Hamiltona pred boxami, dlho a perfektne. A nakoniec si dojazil az do ciela a tradicne Raikkonenovsky sa radoval :)
A tiez som cakal, ze Ferrari to totalne posralo na zaciatku s Kimim a on si dojazdi do ciela ako pan.

Hamilton vyhra zasluzene, tento rok Ferrari a aj Vettel spravili privela chyb.

Vraj pred odovzdavanim cien v tej cool down room padol aj takyto rozhovor:
Kimi: Did you win the championship?
Lewis: No...

Ak ano, tak Kimi ma u mna dalsi bod k dobru :)

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 22.10.2018, 03:59 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
U toho Ricciarda byl problém v tom, že od okamžiku, kdy Vettel klouznul v T12 po předjetí Ricciarda, bylo zcela jasné, že to v T13 nemůže vyjít. Vettel, hnán nutností vyhrát závod (jako minule v Japonsku, jenže tam to předjetí Verstappena bylo od něj OK, protože to vyjít mohlo), to ale přesto naprosto neuváženě zkusil.

https://www.youtube.com/watch?v=PNwPpqaLE60&t=72s

Tady je vidět, jak dlouhý a široký Vettel byl (zatočení do Ricciarda se nekonalo, pouze normální korekce volantem, hledal tam grip stejně jako Schumacher tenkrát v Monaku 2006). Ricciardo měl právo zůstat na trati, Vettel neměl právo ho vytlačovat (pochopitelně to neudělal záměrně, prostě tu zatáčku přepísknul - brzdil moc pozdě a moc málo (viz hledání gripu kvůli příliš vysoké rychlosti), ve snaze předjet). Jenže když je RED BULL vpředu a venku, je jasné, že Ferrari vzadu a uvnitř nemá ŽÁDNOU šanci v takové zatáčce uspět (legitimně) ohledně PŘEDJETÍ (Vettel mohl v případě včasného a dostatečného brzdění uspět výhradně ohledně setrvání vedle Ricciarda, čumákem by ale musel zůstat mírně vzadu). To měl Vettel včas prokouknout a zkrotit své splašené kobyly. No nic, titul je stejně jeho POUZE v případě, že se Lewisovi něco stane (třeba diskvalifikace z celé sezóny kvůli závažným zpětně zjištěným technickým nedostatkům nebo kvůli nesportovnímu jednání jako Schumacher 1997)…

https://www.youtube.com/watch?v=PNwPpqaLE60&t=100s

Tady je vidět, že start měl Vettel OK (nikoli tak super, jako běžně mívá, ale stále v pohodě) a velmi podobný jako Ricciardo a Bottas (nejlíp odstartoval Ocon). Oproti tomu Kimi a Lewis silně ztráceli. Do T1 Vettel najížděl jen cca 12 metrů za vedoucím (čumák-čumák, před začátkem zatáčení, především díky lepšímu brzdění), oproti 32 metrům na startu (čili z Top 5 nejlepší celkový výkon od startu do okamžiku turn-in v T1). Vettel pak musel opustit trať kvůli relativnímu zpomalení Bottase, který se přizpůsoboval Hamiltonovi, který se přizpůsoboval Kimimu. Vettel totiž nevěděl, jestli Bottas nezvolní ještě víc, přičemž těsně za Vettelem by bez opuštění trati byl Hulk, takže velké riziko kolize.

V případě, že by hloupí stewardi buďto Vettelovo nedostatečné zpomalení v tréninku nepenalizovali (tzn. byli by vůči Vettelovi tak benevolentní jako vůči Hamiltonovi) nebo by naopak Lewisovi sebrali pole lap (tzn. byli by na Hamiltona tak přísní jako na Vettela), tak by Vettel startoval blíže za Hamiltonem a Ferrari mohlo mít 1-2 (Vettel - Raikkonen), přičemž Hamilton mohl dojet až 4. (za Verstappenem, kvůli háklivosti Hamiltonových pneu, jako tomu bylo během závodu). To by znamenalo, že by Vettel stáhl ztrátu ze 67 na 54 body. A Ferrari by také podstatně více snížilo ztrátu v konstruktérech (Mercedes 4-5 místo 3-5, Ferrari 1-2 místo 1-4). No, když se to vezme celkově a dlouhodobě, tak prostě stewardi likvidují jednu sezónu za druhou, nikoli jen jednotlivé víkendy. Je to banda absolutních mimoňů, kteří by měli mít zákaz se na F1 vůbec dívat, natož o ní rozhodovat... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mimochodem, Ocon odstartoval skvěle částečně i proto, že překročil povolený průtok paliva (v prvním kole). Proto byl po závodě diskvalifikován. Stejně tak byl diskvalifikován i Magnussen za spotřebování více než 105 kg paliva za celý závod.

Když se podíváme na nejlepší sektory, tak součty: Lewis 1:37,0, Verstappen 1:37,1, Raikkonen 1:37,8, Vettel 1:37,9, Bottas 1:38,4. Proto byl Verstappen OPRAVDU drsný soupeř pro kohokoli. Na rozdíl od Lewise stavěl pouze jednou, čili je prostě vidět EXCELENTNÍ level chassis Red Bullu. Vettel to proti Ricciardovi silně podcenil...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 22.10.2018, 07:49 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 15.09.2015
Příspěvky: 124
Bydliště: HK
Kimi je borec!!! :banana:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 22.10.2018, 10:28 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Doufam, ze ve zbyvajicich trech zavodech pojedou na Kimiho, kdyz titul je vicemene pase. Nebo az v poslednich dvou, kdyz uz pase bude urcite.

Nicmene zase se ukazalo, ze kdyz je Rai na spici a nemusi se prodirat polem, tak uplne pohodove zvlada jezdeni na cele jako Vet, naopak Vet snad potreti co jede v chumlu se s nekym tukl a otocil.

Takze ma slova porad plati, kdyby Vet nebyl uprednostnovan a Rai mohl jezdit na cele(s tim souvisi i to, ze by samozrejme Rai musel byt lepsi v kvali, coz neni), tak by proste dokazal bodove byt podobne jako Vet, vzdyt s tim veskerym prepoustenim Vet, s tou taktikou hranou vzdy do karet Vet a s tim, ze Rai se musi vyporadavat uprostred chumlu celou sezonu a s jeho velkou smulou ztraci jen 55 bodu na Vet, to je daleko mene nez Vet na Ham, v jeho veku se vsemi klackami, co mu hazi pod nohy tym, strategove a stestena, je to pro mne PAN pilot.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 22.10.2018, 22:41 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
No, jenže Vettel je kvůli reálnému souboji o titul zcela pod jiným tlakem, a to už druhý rok v řadě, přičemž MUSÍ dělat věci, které jsou pro Raikkonena jen volitelné (což ovšem neznamená, že musel udělat tu kravinu s Ricciardem v USA, to byla od A do Z Vettelova chyba úsudku). Když se vezme kvalifikační i závodní tempo jako takové, je Vettel v průměru lepší v obou, po celou dobu, co s Kimim za Ferrari jezdí. Ať už je průměrný rozdíl v jednotkách, desítkách nebo stovkách milisekund na kolo, každopádně to stačí k tomu, že se sezóny vyvíjejí 4 roky furt stejně. Letos byl Raikkonenův nejlepší rok (2015-2018), přesto je situace velmi jednoznačná. Bylo by absurdní, kdyby byl rozdíl v časech velký, protože to by znamenalo, že by Raikkonen nepatřil do top týmu. Všichni piloti v top týmech musí být vzájemně značně blízko, jinak tam nemají co dělat. Někdy je Bottas blíž Hamiltonovi než Raikkonen Vettelovi, jindy naopak. Každopádně je tam furt znovu a znovu vidět, že Hamilton a Vettel jsou v daných týmech ti lepší. Jakmile se to změní, nic je nezachrání. Nemají žádnou magickou moc něco ovlivnit. Pokud od počátku sezóny 2019 bude Bottas drtit Hamiltona nebo Leclerc Vettela (a vybudují si takový náskok, že reálně bude o titul bojovat Bottas s Leclercem a Seb a Lewis budou v druhé lize), budou z milého Lewise a Seba týmové dvojky. A nikdo s tím nic nenadělá. A pokud Bottas nebo Leclerc získá v roce 2019 titul, pojedou sezónu 2020 opět od nuly a karty se můžou opět otočit. Tady se furt omílají staré písničky o tom, že má někdo protekci. Jediný, kdo má v top týmech opravdu protekci (že je s ním a jeho týmovým kolegou zacházeno NEPŘIMĚŘENĚ situaci), je Verstappen! Ten a) není reálně lepší než Ricciardo (pouze má letos větší kliku na techniku atd.) a b) udělal za 50 závodů u RBR tolik katastrofálních věcí, že ho každý rozumný boss měl dávno vyměnit za někoho míň vyšinutého. Ale Lewis a Seb si svoje pozice v rámci sezóny musí vydřít. A zrovna letos se tým/Kimi k Sebovi zachoval PODSTATNĚ hůř než tým/Valtteri k Lewisovi. Takže v případě kritiky údajné protekce Vettela u Ferrari je nejdřív potřeba kritizovat údajnou protekci Hamiltona u Mercedesu. Jenže pravda je taková, že Mercedes udělal správné věci, které jsou potřeba k získání obou titulů, zatímco Ferrari oba tituly suverénně vyhazuje z okna (opět). Nechápu, jak to ti blázniví tifosi můžou vydržet, s takovou horkou krví... Za Michaela se jezdilo na výsledek. Dnes se jezdí nahodile, chaoticky... Absenci priorit uvnitř týmu bych bral pouze tehdy, pokud by oba byli ve hře o titul (jako Mercedes 2016). Když je jeden out, musí ten druhý vzít titul jezdci jiného týmu, ne se prát o body s kolegou, který je bez šance... Myslím, že by bylo jednoduše dobré stanovit to natvrdo třeba tak, že prvních 10 závodů priority 50:50, zbytek sezóny priorita JEN na tom jezdci, který měl po 10 závodech víc bodů. Pak by se nikdo nemohl zlobit, že se účelově mění, kdy konkrétně prioritu přesunout jen na jednoho.

AC: Spa - 919 Evo 1:38,888 WR (zlepšení WR o 0,088 s). Nejrychlejší sim kolo s autem, které skutečně existuje. Onboard brzy...

Tak zatím jsem to posunul na 1:38,785, https://youtu.be/rnjxTXYK8no , ale neofiko mám i 1:38,5xx, takže momentální cíl pro další upload je 1:38,499 nebo lepší.
Kromě toho se uploaduje Monza 1:16,9 a Silverstone 1967 56,5. Obecně lze říci, že na tratích, kde nedojde šťáva z baterky, je Evo konzistentně rychlejší než všech 178 ofiko aut v AC.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz