TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je čtv 19.07.2018, 02:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Kdo se stane šampiónem F1 v roce 2016?
Anketa končí za čtv 17.03.2016, 00:51
Hamilton 40%  40%  [ 2 ]
Rosberg 0%  0%  [ 0 ]
Vettel 60%  60%  [ 3 ]
Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Massa 0%  0%  [ 0 ]
Kvyat 0%  0%  [ 0 ]
Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2016, 20:56 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3701
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
S tím musím souhlasit.
Co říkáš na souboj Alo a Vet, úplně stejně mu tam místo nenechal.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2016, 21:11 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3701
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
A další, abych příliš nehájil velice talentovaného Alonsa, tak jak poslal ven Bottase taky nebylo úplně košér.


Přílohy:
FB_IMG_14791535782815571~2.jpg
FB_IMG_14791535782815571~2.jpg [ 109.43 KiB | Zobrazeno 3457 krát ]

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2016, 21:39 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 500
Zial, Vet Alo som nevidel. Kedze bola cervena vlajka, tak som si siel do garaze nalozit zimne pneu. Ak ho tam vytlacil podobnym sposobom, mal dostat penalizaciu.
Preteky bok po boku su a budu vzdy super, ale ak vytlacis supera mimo trat, to uz naozaj nie je fer.

Pre mna je cela F1 teraz taka zvlastna. Obiehanie v zakrutach je raritou, lebo priblizit sa pred zakrutou je takmer nerealne (problem s aero). A potom predbehnutie pomocou DRS je take strasne umele. Proste cele zle. Mam rad, ked ten suboj zvadzaju niekolko zakrut, popripade kol. Vtedy je na co pozerat.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 14.11.2016, 23:10 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3701
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Alo ho vzal z venku v te zatacce, kde rad predjizdel Ves z venku a Vet s nim podle mne vubec nepocital, bral to jako dokonceny manevr, ale to ho neomlouva.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: úte 15.11.2016, 07:28 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 500
Teraz neviem, ci su tieto vysvetlenia spravna, ale pozri toto (bod 7):
https://f1metrics.wordpress.com/2014/08 ... of-racing/
Podla nich - Ves a Vet boli vedla seba, ked Ves vytlacil Vettela. Vet a Alo, Alo bol sice rychlejsi, alebo bol mierne za Vettelom. Podla mna osobne nesmie vytlacit nikto nikoho, lebo tym padom konci predbiehaci manever pre toho vytlaceneho (a nanestastie aj pre nas).
Ale popravde, zalezi na pravidlach, ako su definovane a tie sa mi velmi studovat nechce :)

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: ned 20.11.2016, 23:25 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Vet Alonsa buďto neviděl vůbec (skrz spray) nebo si myslel, že má Alonso dost dobrý výhled na to, aby viděl, co se děje a včas ten nesmyslný repass vzdal, protože by ho Vettel stejně hned znovu předjel i v případě úspěchu - zpomalováním obou škodil Fernando i sám sobě. Vet a Ves oproti tomu byli naprosto vedle sebe, Ves byl mnohem rychlejší a šlo jen o to, aby předjel OK, ne jako prase.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 21.11.2016, 15:55 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Našel jsem pěkný textík:

>Verstappen is the greatest


Yes, he is... the greatest***head in F1 since the worst days of
Andrea de Crasheris...

A to nebylo o Maxovi! To bylo tenkrát v Brazílii, jak Jos narazil zezadu do JPM, kterej ho předjížděl o kolo... :lol: :lol: :lol:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Abú Zabí
PříspěvekNapsal: sob 26.11.2016, 13:38 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Tak se můžeme začít modlit, aby Dirty Max nezničil celý šampionát... V Brazílii byl jediný problematický moment s Vettelem, jinak pouze dvakrát zvolil špatně gumy. Tak doufám, že v posledním závodě nenastane průšvih. Mimochodem, dle analýzy záznamů a dat byl Dan na přechodných výrazně lepší než Max, takže ten poslední stint byl čistě otázkou výhody v gumách, protože Max na nich jel jen jedno kolo pomalu, Dan tři. Navíc ty použité gumy nejspíš fungovaly líp než nové. Hamilton jel celý závod stejné časy, takže podmínky se nijak podstatně nezměnily. Maxovo auto bylo schopné brzdit MNOHEM později než všichni ostatní. Takže žádný Senna. To navíc bylo jasné už z minulých závodů, kde byli s Danem velmi vyrovnaní.

Q1: Lewis kvalitka. Sainz právě potvrdil, jaký obrovský je borec. To auto je taková sračka, že se na suchu nedostane ani do Q2, ale v Brazílii dokázal na mokru dojet PÁTÝ!!!
Q2: Alonso super. Vettel dost možná jel strategicky - protože se na té sadě potom jede závod, tak tlačil jen tak, aby se dostal do Q3, ale nepoškodil gumy...
Q3: Tak Lewis NESKUTEČNÝ výkon. Nicméně Vettelův pět let starý čas je ještě o 3 desetiny lepší, takže ani letošní brutální mašiny nedokázaly porazit tehdejší lehčí a mrštnější káry. HLAVNÍ ale je to, že Dirty Max je až ŠESTÝ. :-) Takže Max "Senna" Verstappen prohrál kvalifikační (11-7), závodní i bodový duel s Danem. :-) Z šestého místa, doufám, šampionát Lewisovi ani Nicovi nezkazí...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Jenson Button
PříspěvekNapsal: ned 27.11.2016, 06:58 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Protože Jenson odchází, podívejme se na pár věcí, které ukazují, o jak neskutečně kvalitního jezdce se jedná, přestože je díky své bezkonfliktnosti na okruhu i mimo něj mediálně takřka neviditelný. Už jen proto má můj neskonalý obdiv.

2000 (Williams, Ralf Schumacher) - Jenson bodoval v prvních dvou závodech, které v F1 dokončil, přestože tehdejší Williams bylo katastrofální auto, které se mnohokrát kvalifikovalo ve druhé desítce. Celkově bodoval šestkrát, vše mimo pódium (tenkrát byly body pouze za poz. 1-6), Ralf osmkrát, z toho tři třetí místa. Ralfa překvalifikoval hned ve druhé kvalifikaci v F1 a dosáhl také nejlepší pozice na gridu za celou sezónu Williamsu (3, Belgie, dokonce i Michael Schumacher, který v té sezóně měl 9 pole positions, startoval až za ním!). Ralf měl 24 body a Jenson 12.

2001 (Benetton, Fisichella) - Nejhorší sezóna v nejhorším autě. Pouhé 2 body a 1 umístění na bodech, Fisichella 8 bodů ze tří umístění na bodech. 7 nedokončených závodů (stejně jako Fisi). Fisichellu překvalifikoval hned v prvním závodě.

2002 (Renault, Trulli) - Katastrofální auto, ale vynikající výsledek. Z 9 dojetých závodů 7x bodoval, Trulli pouze 4x ze 7 dojetých závodů. Průměrná pozice 5,55, Trulli 6,28.

2003 (BAR, Villeneuve, Sato 1x) - Jenson bývalého mistra světa doslova rozdrtil, přestože auto opět nestálo za nic. Z 10 dojetých závodů skóroval 7x, Villeneuve 2x ze 7. Tento rok byly prvně body 10-8-6-5-4-3-2-1 místo 10-6-4-3-2-1.

2004 (Bar, Sato) - Jenson Takumu absolutně smetl. Jenson měl 10 pódií (4x 2., 6x 3.), Takuma jen 1 (1x 3.). Jenson skončil v šampionátu 3., hned za oběma Ferrari. Toto byla už opravdu fenomenální sezóna, přestože stále bez jediného vítězství. Vzhledem k autu to ale bylo úplně jako vítězství. V Imole udělal svou první pole position.

2005 (Bar, Sato, Davidson 1x) - Opět naprosto zdrcující dominance v rámci týmu. První polovina sezóny byla zcela neuvěřitelně katastrofální. Jenson dokončil pouze jeden závod, a to na 10. (tehdy ještě nebodovaném) místě. Jinak byl jednou diskvalifikován za nízkou hmotnost, dvakrát měl za to následně zákaz startu, jednou nestartoval kvůli obavám Michelinu a čtyřikrát nedojel. :-) Sato to měl ještě horší. Dojel také jen jednou, a to dvanáctý. Ale posledních 10 Velkých cen stálo za to. Jenson všechny dokončil, a to na bodech! To se ten rok nepodařilo vůbec nikomu jinému. Sato dosáhl na jeden jediný bod, Jenson 37!!! To zahrnovalo dvě pódia (2x 3.) a celkově 7 Top 5 umístění. V Kanadě získal druhou pole position.

2006 (Honda, Barrichello) - Opět výprask od Jensona. Další pole position v Austrálii a první vítězství v Maďarsku. Posledních 7 GP dokončil, všechny na bodech, všechny v Top 5! Rubens z nich dokončil 6, pouze 1 v Top 5. Masox... 56 bodů, Rubens 30.

2007 (Honda, Barrichello) - Úděsná kára, ale Jenson opět kraloval, přestože nedojel 7 závodů oproti Rubensovým 2! Jenson 3 bodovaná umístění (jedno 5. místo, 2 osmá místa), Rubens 0! Jensonova průměrná pozice v dokončeném závodě 10,6, Rubensova 12,06.

2008 (Honda, Barrichello) - Nepoužitelné auto. Jenson i Rubens nedojeli 4x, Rubens ale jednou ignoroval červené světlo na výjezdu z depa a dostal za to diskvalifikaci. Ten závod tedy počítám jako dojetý na 22. pozici, protože to byla čistě Rubensova vina, ne auto nebo jiný pilot apod. Bodový výsledek (Rubens 11, Jenson 3) je z velké části otázkou Velké Británie, kde Rubens díky volbě pneu jel v určitých chvílích cca o 9 sekund na kolo rychleji než většina pole (Max "Senna" Verstappen hadr :lol: :lol: :lol: ) a dojel tudíž se šajze károu třetí. Průměrná pozice v dokončeném závodě hovoří mnohem jasněji - Jenson 12,357, Rubens 12,714!

2009 (Brawn, Barrichello) - Jenson se konečně dočkal konkurenceschopné káry a hned to proměnil v titul. Vyhrál 6 z prvních 7 závodů, celkově měl 9 pódií, všechny dojeté závody na bodech, jedno DNF. Rubens měl pódií 6, vítězství 2, také jedno DNF a 1 dojetí mimo body. Kromě toho 4 pole positions.

2010 (McLaren, Hamilton) - Jenson získal vhodného protivníka. Nicméně jeho výsledek nebyl špatný a jak se ukázalo později, celkově byl z nich dvou u McLarenu paradoxně lepší než Lewis. V této sezóně byl 5., Lewis 4., bodů 214, Lewis 240, 2 vítězství, Lewis 3, 7 pódií, Lewis 9.

2011 (McLaren, Hamilton) - Tentokrát Jenson porazil Lewise na celé čáře. Oba měli stejně vítězství (3), ale Jenson měl víc bodů (270:227), pódií (12:6), druhých míst (4:3), třetích míst (5:0), všechny dojeté závody v Top 6 (Lewis měl 7. a 8. místo), průměrná pozice 3,05, Lewis 3,75. Jenson skončil 2. v šampionátu, přičemž porazil Marka Webbera v nesrovnatelně lepším autě (který navíc nedojel pouze jednou, Jenson dvakrát). A to Jenson ani neměl žádnou pole position (Webber 3). A Webber měl všechny dojezdy v Top 5! Webber měl méně vítězství, druhých míst i pódií.

2012 (McLaren, Hamilton) - Jenson skončil v šampionátu 5., těsně za 4. Lewisem (188 bodů vs 190 bodů). Lewis měl více pódií (7:6), vítězství (4:3), ale Jenson měl více Top 2 finišů (6:4). Ovšem Lewis měl 7 pole positions, Jenson 1. Tím hodnota tak těsné prohry v šampionátu značně stoupá. Jenson svou 1 pole position proměnil ve vítězství, Lewis pouze 2 ze 7. Ovšem 3x z toho měl buďto poruchu nebo do něj někdo narazil.

Celkově tedy Jenson za přítomnosti Lewise u McLarenu získal víc bodů (672 vs 657), lepší průměrnou pozici v šampionátu (4,000 vs 4,333), větší počet pódií (25 vs 23), více druhých míst (10 vs 8 ), více třetích míst (7 vs 4). To vše i přesto, že Lewis měl víc vítězství (10 vs 8 ) a víc pole positions (9 vs 1). Jenson také dosáhl nesrovnatelně lepší nejlepší umístění v šampionátu (2 vs 4).

2013 (McLaren, Perez) - Auto už bylo k ničemu, ale přesto Jenson ukázal Perezovi záda. Byl v šampionátu 9. (73 body), Perez 11. (49 bodů), měl 14 umístění na bodech (Perez 11), 5x Top 6 (Perez 3x), nejlepší pozice 4 (Perez 5), průměrná pozice 8,666 (Perez 9,235).

2014 (McLaren, Magnussen) - Další drtička. Sezóna sice začala tak, že Magnussen získal druhé místo a Jenson třetí, ale tím Kevinovo štěstí skončilo. Jenson skončil celkově 8., Kevin 11., ale Jenson měl 126 bodů, Kevin 55! Jenson nedojel 2 závody, Kevin pouze 1, Jenson měl 13 umístění na bodech, Kevin 12. To ještě vypadá poměrně podobně, ALE Jenson měl 10 Top 6 výsledků, Kevin pouze 2!!! Jenson skončil mimo body 4x a velmi těsně (11-11-11-12), Kevin 6x a drsněji (11-12-12-12-13-14). To vše se promítlo do průměrné Jensonovy pozice 6,941 vs Kevinových 9,388.

2015 (McLaren, Alonso, Magnussen) - Jenson bodově porazil Fernanda. Ze 13 dojetých závodů skončil 4x na bodech (celkem 16), Fernando 2x z 10 (celkem 11). Průměrná pozice 12,076, Fernando 11,600.

2016 (McLaren, Alonso) - Jenson konečně výrazně prohrává, ovšem není vše tak jasné, jak se zdá na první pohled. Fernando i Jenson dokončili 15 závodů. Průměrná pozice Jensona je 11,2, Fernanda 9,666. Jenson 7x body, Fernando 8x.

Po dnešním závodu to ještě upravím... :-)

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso


Naposledy upravil Jakub Krčma dne ned 27.11.2016, 14:57, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Abú Zabí
PříspěvekNapsal: ned 27.11.2016, 14:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
R: Tak let's go!!!

Tak kr*pl to hned pos*al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Naštěstí byl úplně mimo vedoucí jezdce...

Tohle je normálně masox... Ten kluk je NAPROSTO nepoučitelnej...

L35/55: Zatím OK. Ale Vettel to nejspíš až do cíle nedá a RBR jsou reálnou hrozbou...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: ned 27.11.2016, 15:51 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Nico Rosberg

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: ned 27.11.2016, 16:18 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 07.03.2016
Příspěvky: 521
Chvala bohu ,ze nie cigan.

_________________
Toyota Auris 1.6 VVT-i
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: ned 27.11.2016, 23:08 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3701
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
jj ukazal, ze je opravdovy debil, jet timto stylem muze fakt jen vul, jeste, ze Vet ma respekt a do toho boje se prehnane nemichal.

Nico si to zaslouzit a rapper at jde do riti i se svoji placatou ksiltovkou, fuj ten mne dneska tocil!

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 28.11.2016, 01:23 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1911
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Hlavně je sranda, že Hamilton se vyjádřil v tom smyslu, že za šampióna uznává sebe. V roce 2007 prakticky tutovej titul vyhodil z okna sám svou neskutečnou chybou ve dvou posledních závodech (OK, byla to první sezóna v F1, takže furt to byl obrovský výkon). V roce 2008 ho po neskutečném prasení (5 penalizací za sezónu) dostal darem v poslední zatáčce od naprostého outsidera. A v letech 2014-2016 Nico ukázal, že je vůči Lewisovi po všech stránkách plně konkurenceschopný. Oba mívají nějaké období, kdy to jde o chlup víc jednomu, pak zas druhému, Nico měl dlouhé šňůry jak pole positions (6, Lewis 7), tak vítězství (7, Lewis 5), takže to rozhodně ani jeden rok nebyla nějaká předem jednoznačná záležitost, kdo titul vyhraje. Nico měl v každé sezóně 317 nebo více bodů, dohromady 20 vítězství (Lewis 31), 22 druhých míst (Lewis 12), pouze 4 třetí místa (Lewis 7), 46 pódií (Lewis 50). Průměrná pozice na pódiu tedy byla u Lewise 1,52, u Nica 1,56!!! Pole positions měl Lewis 30, Nico 26 (v sezóně 2014 to dokonce bylo 11:7 ve prospěch NR)!!! Čili ABSOLUTNÍ těsnota, kde o sezónách rozhodovala především klika ohledně auta a chování ostatních jezdců, protože Mercedes 2014-2016 se bez technických problémů nebo kolizí mimo pódium téměř nemohl dostat! Třeba Senna vs Prost, tam to bylo úplně jinak - Senna drtil kvalifikace (26:4 pole positions) a Prost měl neskutečnou kliku v závodech (a podporu ouřadů FIA, kteří přehlíželi některé nedostatky, např. ulité starty).

Max se nad svým zahozeným pódiem (ne-li rovnou vítězstvím) snad přes zimu zamyslí a příští rok už přijde jako dospělý člověk... Jo, tak to si vzhledem k té jeho nepoučitelnosti bohužel můžu asi jen nechat zdát. Teď si představte, kdyby se Max kvalifikoval třetí - tak by prostě hned na začátku poškodil Rosbergovi káru a bylo by po ptákách. :shock:

Udělám o těch jeho dosavadních 17 závodech za Red Bull "pěkné" souhrnné video na YT, kde decentně rozeberu jeho chování na trati a následné frky v médiích ve smyslu "já jsem jel správně a ostatní jsou děcka". :-) Např. v nenápadné Británii minimálně dvakrát nelegálně bránil pozici, klasicky bez jakékoli penalizace (přestože a) za weaving dostal Lewis varování v Malajsii 2010 a 20sekundovou penalizaci v Malajsii 2011 a b) vlézt přímo do cesty mnohem rychlejšímu předjíždějícímu v brzdné zóně (poté, co se oba jezdci zjevně rozhodli pro jinou stopu - Max na vnitřku a Nico na vnějšku) může jen opravdový magor). Je zkrátka vidět, že jeho fanoušci jsou ze dvou kategorií. Jedni obdivují jeho rychlost a ignorují (nebo prostě nechápou) jeho prasení. A druzí mají rádi drama za každou cenu, takže místo vzteku ohledně nesportovnosti vnímají jeho přítomnost jako přínos. Pro mě je to jednoduché - pilot Formule 1 musí být KOMPLETNÍ = rychlý i zkušený/férový. Jinak tam nemá co dělat, protože by to bylo nesportovní a nebezpečné. Neexistují žádné použitelné výmluvy na věk apod. Pokud je příliš mladý, aby jezdil korektně, tak má prostě zatím jezdit v nějaké nižší soutěži, než se otrká. Je to úplně stejný problém (obecně řidičská nekompletnost), jako kdyby jezdil gentlemansky, ale pomalu. Pilot F1 zkrátka musí VĚDĚT, jak jezdit, a UMĚT to provést. Verstappen zjevně něco z toho NEVÍ (např. vyšoupnutí Vettela v minulém závodě bylo podle něj OK) a něco z toho NEUMÍ (např. kolize dnes - předpokládám, že chápe, že tohle nejde dělat, ale prostě nemá ten odhad, aby tomu zabránil). Mimochodem, jak mohla dnes padnout pouhá 5sekundová penalizace za ten brutální náraz Palmera? A jak je možné, že Max OPĚT nedostal žádnou penalizaci za tu kolizi? Ti ouřadové (z nichž část nemá s F1 ŽÁDNOU zkušenost - v reálu ani dostatečnou v simulaci - a část pochází z naprosto jiné éry, kdy se tolerovala skoro i smrt :-) ) to asi stanovují hodem kostkou... :lol: :lol: :lol:

Tak tohle je zcela jednoznačně nejsrandovnější rozhovor v historii F1... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=ajcHGHHQ_h0

*** Crazy Max ***

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2016
PříspěvekNapsal: pon 28.11.2016, 07:01 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3701
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Obrázek

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz