TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 22.01.2018, 07:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další

Kdo bude šampionem v roce 2017?
Anketa končí za pát 24.03.2017, 01:45
Lewis Hamilton 29%  29%  [ 2 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 14%  14%  [ 1 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sebastian Vettel 43%  43%  [ 3 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Felipe Massa 0%  0%  [ 0 ]
Lance Stroll 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: ned 17.09.2017, 13:34 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Ano, když je taková situace, jaká tam byla, Kimi se tam vůbec neměl tlačit. Jemu o nic nešlo, Vettelovi šlo o všechno. Mohl v tomto závodě získat zpět vedení v šampionátu. A teď je to všechno v prdeli. Kimiho úloha byla jasná - bránit Hamiltonovi dostat se k Sebovi. Nic jiného tam nedělal. Ale Kimi prostě jede svůj závod a zbytek světa nevnímá... :roll:

Tým je VŽDY na prvním místě. A Ferrari DVOJNÁSOB. Málokterý tým je TAK zaměřený na tým, pochopitelně...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: ned 17.09.2017, 13:52 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
https://www.youtube.com/watch?v=P9B9HZ7DBjM

Kimi VŮBEC nereagoval na to, že z jeho auta bylo jasně vidět, že Vettel brání. Měl okamžitě jít úplně ke zdi nebo minimálně držet se celou dobu těsně u bílé čáry... Verstappen neměl možnost nic udělat, včas... Nikdo nemá právo ho skřípnout z obou stran. Vettel tam nechal těsně místo na dvě auta. Kimi ne. A i kdyby tam Vettel nechal místo jen na jedno auto, bylo by to pochopitelné, protože je úlohou toho, kdo VIDÍ (nebo má vidět), tzn. toho, kdo je VZADU, aby ZABRÁNIL takové situaci. Kimi udělal školáckou chybu. Kvůli první zatáčce popravil celý závod pro celý tým. Jak říkám, běžně přesně takové hovadiny dělá Max. Dnes bez viny...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: ned 17.09.2017, 14:22 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 472
Podla mna toto je v najlepsom pripade racing incident. Kimi vystartoval perfektne a dostat sa pred oba redbully bolo viac menej nutne. To dosiahol. Ale v tom momente uz Vettel zatvaral Maxa (co bol tiez spravny tah) a Max bol zakliesteny medzi nimi.
Toto nasit Kimimu nie je mozne. Jednoducho on robil, to co mal. Vystartovat a dostat sa pred ostatnych. Takze on vinny naozaj nie je - Vettel natlacil Maxa do neho.

Podla tvojej logiky, ten co je vzadu, to ma riesit. Posledny bol Max. Mimochodom, Vettel sa uz vyjadril, nikoho nevini.

Mimochodom, pozri si to niekolko krat od 0:08 do 0:15. Vettel sa ani este poriadne nezacal tlacil na Maxa a Max si to uz nasmeroval na Kimiho.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: ned 17.09.2017, 14:34 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Racing incident to samozřejmě je. To znamená, že by nikdo neměl být potrestaný.

Ale největší vina ze všech leží na Kimim.

Měl mít přehled a jednat přiměřeně. To neudělal.

Eri udělal školáckou chybu. Pustil brzdu, když se auto ještě pohybovalo, přestože bylo v tu chvíli natočené do svodidel. Takže po puštění brzdy se normálně točila kola a auto vjelo do zdi, místo klouzání v původním směru.

Verstappen po celou dobu jednal zcela OK. Nic, co bych mu mohl vytknout. Nic náhlého, dementního, nečekaného. Naopak bylo právě velmi DOBRÉ, že Kimiho varoval o směru Vettela. NEJDŘÍV (0:09) jel Verstappen ROVNĚ a Vettel začal točit vlevo, potom (0:10) Verstappen MÍRNĚ jel vlevo, přičemž tento pohyb vlevo zastavil, aby nechal Kimimu dost místa. Kimi na nic nereagoval... Ani na Vettela ani na Verstappena. To ZPŮSOBILO kolizi všech tří aut... Kimiho nečinnost. Kdyby Kimi řádně popojel vlevo, všichni tři by se v poklidu z toho dostali. Takhle se všichni v poklidu dostali ven ze závodu... :lol:

Je mi ale jasné, že stewardi jsou dementi, takže ve finále z toho bude třeba trest pro Vettela nebo Verstappena... Nejspíš pro Vettela. Amatérům to tak může přijít... :lol: :lol: :lol:

Snadná rozhodnutí většinou dají OK. Složitější rozhodnutí v 50% případů poserou... Katastrofa... Charlie si může zdarma hodit korunou a ušetří se za ty páprdy...

Mimochodem, Ricciardo je furt na druhém místě (a ztrácí) jen proto, že trať osychá, takže on musí jet stejnou stopu jako všichni ostatní. Kdyby bylo sucho, mohl by využít potenciálu Red Bullu a tlačit na Lewise nesrovnatelně víc... Podobně by byla situace mnohem příznivější, pro něj, kdyby bylo naopak úplně mokro na full wets.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: pon 18.09.2017, 08:33 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Kimi jel zezadu. Měl vidět, co se děje. Že v okamžiku kontaktu už byl vedle Maxe, to na věci nic nemění. Vettel jen normálně (jako kdokoli vpředu na startu jakékoli GP) bránil vedoucí pozici. Max jen normálně reagoval na polohu aut kolem něj. Ale Kimi měl všechno jako na dlani a neudělal vůbec nic, aby se nestalo to, co se stalo. Vettel vůbec o Kimiho přesné poloze nemohl vědět, Max zase nemohl nic dělat. Kimi tam měl sto metrů místa k manévrování a z těch tří nejlepší zorné pole. Je to vyloženě taková situace, jako když je někde nehoda a u jednoho auta nejsou vůbec žádné stopy po brzdění... Prostě totální selhání nebo záměr. Nic jiného není možné. Každý pilot reaguje na pohyb aut kolem něj. Kimi jel zcela bez ohledu na pohyb aut kolem něj, dokonce v poslední chvíli jel vpravo...

Zde je kompletní potvrzení všeho, co jsem řekl:

https://www.youtube.com/watch?v=PPuyooS0QqY

V okamžiku kolize bylo mezi Raikkonenem a zdí více než 1,5 šířky auta!!!!!!! A také tento záběr ZŘETELNĚ ukazuje, že na konci 20. sekundy videa (tzn. sekundy, která končí zobrazením 0:20) Kimi PROKAZATELNĚ změní směr K VERSTAPPENOVI!!! Chudák Max a Seb. Kimi byl prostě ZCELA mimo!!!

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: pon 18.09.2017, 20:30 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 472
Kimi vobec nebol mimo. Nechapem, ako toto mozes tvrdit. V case, ked Seb zacal tocit na Maxa, tak Max zavadzal Kimimu vo vyhlade. Nehovoriac o striekajucej vode spod kolies. Ked uz bol Kimi vedla Maxa, tak Max uz do neho tocil a snazil sa ho vytlacit (reakcia na Seba). Kimi nemal ani len najmensi dovod zacat brzdit, alebo uhybat - ano mal tam miesto, ale preco by sa mal uhynat cloveku, ktory je realne uz za nim.
V poslednych milisekundach Kimi ano zatocil smerom k Maxovi (odhadujem ze 10-20cm), ktore by absolutne nic nevyriesili.
V case narazu bol Max za sebom (takmer cele auto) a Kimi bol pol auta pred Maxom. A popravde, najlepsiu moznost zabranit kolizii mal Max, lebo cely cas videl, co robi Seb a Kimiho mal vedla seba, takze videl najlepsie oboch.

Akoze tvrdit, ze Kimi to mohol zachranit je rovnake, ako ze Max mal zabrzdit, Seb nemal ist dolava atd. Na Kimiho mieste by som ani ja neuhol ani o centimeter. Proste nie je na to dovod. Ak ma chce niekto, co je realne za mnou vytlacat... Keby som mal urcovat vinu, tak 0% Kimi, 70% Seb, 30% Max. Ale tak ci tak to podla mna bola uplne nestastna nahoda.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: pon 18.09.2017, 22:59 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
https://www.youtube.com/watch?v=U2T1_VrTcoo

Různé kamery...

1) Seb je zcela bez viny, dělal naprosto standardní manévr, a to naprosto standardním způsobem. V tom slomo videu je krásně vidět (0:20 - 0:21), jak auto po normálním defenzivním manévru krásně stáčí zpět do rovné jízdy, přičemž tam nechal místo pro dvě auta, přestože o Kimim nemohl mít ani tušení. Takže absolutně 0% vina Vettela. Prostě vedl a vedení řádně hájil, jako by to na jeho místě udělal zcela kdokoli - Senna, Schumacher, Hakkinen, Alonso, kdokoli... Nikoho při tom bránění nijak nezprasil, neudělal nic náhlého nebo nepředvídatelného. Byl pod kontrolou.

2) Max je sice psycho bojovník, který se často snaží za každou cenu, ale zde jednal plně v rámci přijatelných mezí. Zaprvé odstartoval lépe než Seb (protože Kimi a Max startovali na jedničku a zvládli ukočírovat wheelspin, Seb startoval opatrně na dvojku, jako např. Hamilton - proto byl tak drsně pomalejší než Kimi) a dostával se stále víc vedle něj. Zadruhé brzdil, jakmile viděl, že mu tam obě Ferrari nenechají místo - tedy těsně před kolizí. Proto taky byla reakce Kimiho auta na kontakt s Maxovým tak razantní - byl tam značný rozdíl rychlosti, částečně kvůli raketovému startu Kimiho, částečně kvůli brzdění Maxe. Díky včasnému brzdění se Maxovi podařilo minout Seba. ULTRA reakce - rychlá a správná!!! Super výkon v kvalifikaci, super výkon v závodě. Jeden z naprosto nejlepších víkendů Maxe v F1, přestože kvůli Kimimu z toho na papíře zbylo tak akorát nic... Max mohl reálně bojovat o pódium, a to nikoli klasicky tak, že někdo jiný je rychlejší, ale má problémy s autem, smůlu na safety car apod., ale prostě skutečně na základě reálné kvality kombinace auto + jezdec. Jen tak dál, Maxi!

3) Oproti tomu Kimi viděl velmi dobře, že se Max blíží, dávno před kontaktem, ale neuhnul. Naopak se ještě v závěru, kdy už se Max evidentně snažil pouze auto srovnat do jízdy rovně, Kimi k Maxovi naprosto nepochopitelně přiblížil. Kdyby jel Kimi zcela rovně, už to by nebylo OK, protože správné je zabránit hrozící kolizi využitím celé šířky trati. Zvláště na mokru na přechodných gumách (co měli všichni tři) měl být Kimi tuplem opatrný. Ale že v nejkritičtějším okamžiku místo mírného stočení auta vlevo, kde měl metr do čáry, dokonce mírně stočil auto vpravo, to už je prostě daleko za jakoukoli přijatelností nebo prominutelností. Kimi měl tak OBROVSKÝ rychlostní náskok, že pokud by použil MOZEK a jel zcela rovně těsně u bílé čáry hned od startu (protože inteligence velí držet se na startu za každých, nota bene takových, podmínek příčně co nejdál od ostatních vozidel, která se můžou vzájemně střetnout, roztočil apod.), SNADNO by před první zatáčkou byl na prvním místě a mohl by Sebovi diktovat šířku nájezdu do zatáčky, protože by byl na vnitřku.

Max řadil na dvojku v cca 80 km/h, trojku cca 120 km/h a čtyřku cca 150 km/h. Kimi na dvojku kolem 110, trojku kolem 140 a čtyřku kolem 170. Kimi měl prostě fenomenální start, což drsně narušuje mýtus o magických schopnostech Maxe na mokru (přestože i ten odstartoval lépe než Vettel, jenže prostě měli na začátku zařazený jiný rychlostní stupeň, takže je otázka, jak by to vypadalo, kdyby oba startovali na dvojku nebo oba na jedničku - ale Max startoval stejným způsobem jako Kimi a nedosáhnul ani zdaleka takové rychlosti). Ale pak Kimi veškerý potenciál vylil do kanálu, jak ohledně závodu, tak celé sezóny...

Je zcela možné, že pohyb Kimiho vpravo těsně před kolizí byl způsoben standardní snahou udržet auto rovně na mokru, tzn. pouze běžná mikrokorekce volantem, mírné klouznutí zadku vlevo, předku vpravo apod. Jenže PRÁVĚ PROTO měl jet těsně u čáry, aby měl na takové drobné pohyby dost prostoru.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 09:08 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 472
1 - suhlasim. Standardny manever. Avsak vysledkom manevru bolo natlacenie Maxa na Kimiho. To ci to videl, alebo nie, to neriesim. Ale ani ho za situaciu nevinim. Mimochodom, Lewis sa uz vyjadril, ze Seb asi nevidel oboch v spatnych zrkadlach.
2 - suhlasim. Avsak teoreticky mohol zabranit celej tej kolizii, keby pribrzdil. Ale ani jeho za situaciu nevinim.
3 - to, ze sa Max blizil mu nijakym sposobom neprikazuje, aby uhol. Nema najmensi dovod. Ano, mal tam este miesto, ale aky je dovod uhnut, ked isiel rychlejsie a bol uz viac menej pred nim? Ist na vyfarbenu plochu / ciaru na mokrom, to si koledujes o kruty smyk. Siel si svoju stopu, bol pred Maxom, nevidim ani najmensi dovod na uhnutie. A prave preto, ani on nemoze za vzniknutu situaciu. Ty tu slepo vinis jeho, ako keby on kvoli perfektnemu startu mal uhnut vsetkym, aby nahodou Max / Seb do neho nevrazil. Toto je chore.

Akokolvek sa na to pozries, tak Kimi naozaj nemal najmensi dovod uhnut do strany - mohol (a zabranilo by to kolizii) ale nemal na to ani len najmensi dovod. Keby nebol vysledok havaria vsetkych troch, tak by si na ten jeho sposob ist rovno nepovedal jedno zle slovo. A popravde, jeho psia povinnost bolo dostat sa pred Maxa, aby blokoval vsetkych za Sebom. Keby to nespravil, tak by si sa tu rozculoval, ze naco je vo Ferrari taky pilot.
Po precitani mnozstva clankov, komentarov, nikto ani len najmenej nevini Kimiho. Len ty.

A skus odpovedat na otazku. Si polovicu auta pred superom. Preco by si sa mal superovi uhybat? Ak sa nemylim, posledny ma davat najvacsi pozor a ten to ma riesit. Kimi siel jasnu stopu, ktora bola plne predvidatelna a nespravil absolutne ziaden nepredvidatelny popripade nebezpecny manever.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 13:02 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Z Tebe prostě mluví nezkušenost. Ze mě desítky tisíc startů v F1 simech z konce gridu za posledních více než 20 let, kde se musím proplétat mezi cca 20 auty (běžně 19 až 25, podle sezóny) až na první místo a pak zase znovu, protože jezdit první ze samozřejmé pole position je nuda (tam je pouze zajímavé, o kolik sekund člověk dojede do cíle před druhým, ale prostě tam téměř nejsou souboje (vyjma kolem pitstopů, kde se dočasně může pořadí zamíchat, pokud stavím poprvé dříve než někdo z přední části pole), pouze předjíždění pomaláků o kolo nebo o víc kol, takže nuda).

To, co udělal Kimi, bylo tak hloupé, že bych na jeho místě očekával Maxe a naopak.

Furt tu něco říkáš o tom, že Kimi byl před Maxem. To je zcela absurdní pohled. Kimi měl uhýbat DÁVNO předtím, než se na jednu sekundu před kolizí dostal částí auta před Maxe.

Tvůj přístup je vyloženě na úrovni uvažování Maxe - jedu si svůj závod přesně tak, jak chci já. Co se děje kolem, to nevidím a neslyším. Právě z takové ignorance a krátkozrakosti jsou pak kolize a sporné situace. Když zkušený pilot vidí situaci, která vypadá na blížící se průser, tak zajistí, aby k tomu průseru nedošlo vůbec nebo byly jeho následky minimální. Pokud by Max se Sebem Kimiho vytlačili mimo trať, což ani zdaleka nenastalo, pak by Kimi měl vyjet mimo trať (aby zabránil kolizi) a následně by stewardi měli potrestat Seba nebo Maxe (podle přesné polohy aut v tu chvíli) za vytlačování z trati. KAŽDOPÁDNĚ se ale v danou chvíli řeší to, aby nedošlo ke kolizi, NIKOLI to, kdo má na co papírové právo (např. Kimi na jízdu rovně, Max na to nebýt skřípnutý atd.).

Že 99 % lidí, co čuměj na F1, ví o tom naprosté hovno, což zahrnuje i velkou část stewardů, protože prostě nemají ty 3 miliony km v simulaci F1, načež plkají kraviny, které absolutně staví na hlavu skutečnou situaci, to jsem si za desítky let sledování F1 zvykl.

Obrovská část ofiko rozhodnutí je špatně a ještě větší část názorů lidí na netu je špatně.

Zcela drtivá většina (hodně přes 90 %) mých posouzení těch nesčetných situací je OK, protože vychází z toho, jaké jsou schopnosti aut, jaký je výhled z aut, co jsou běžné situace a jaká jsou jejich FUNGUJÍCÍ řešení atd.

Desítky tisíc kolizí na startech a další desítky tisíc kolizí při předjíždění (ať už z pozice předjíždějícího nebo bránícího) byly pro mě dostatečnou školou pro to, abych věděl, co funguje a co je píčovina, jakou včera vyrobil Kimi.

Inteligentní driver prostě kolizi zabrání a dojede do cíle na bedně. Debil to posere před první zatáčkou. Jen VELMI zřídka kdy jsou situace, kdy člověk ani při nejvyšší ostražitosti atd. NEMŮŽE kolizi zabránit. V takové situaci byl Max. Nemohl totiž počítat s tím, že SOUČASNĚ Vettel pojede až tak daleko vlevo (jak bylo přiměřené, protože vlevo nechal TUNU místa) a ZÁROVEŇ Kimi neuhne ani o jeden milimetr, takže ho tam, chudáka, prostě nechutně skřípnou. A jakmile to detekoval, OKAMŽITĚ správně reagoval prudkým zpomalením. Z jeho perspektivy nešlo absolutně o žádné vytlačování Kimiho někam, ale pouze o přizpůsobování směru jízdě Vettela a následně i jízdě Kimiho. Kimi jel zcela vlevo (z nich tří) a byl mnohem rychlejší než všichni v širokém okolí, takže VŮBEC nemusel checkovat levé zrcátko apod., mohl při tom intenzivním zrychlování řádně kontrolovat předjížděné vozy vpravo, místo toho je ignoroval. Od stewardů by trest dostat neměl, protože z jejich perspektivy je to racing incident (je to pro ně příliš složité, přestože ve skutečnosti je to jasné jako facka - Vettel 0 % viny, Verstappen 0 %, Raikkonen 100 %). Ale od Ferrari by měl dostat vyhazov, protože prostě UDĚLAL NĚCO VELMI ŠPATNĚ A PŘÍMO TO VEDLO KE ZTRÁTĚ DVOU TITULŮ. Naprosto ideální situaci, kdy oba vozy Ferrari byly před oběma vozy Mercedes, takže byla šance na zlepšení pozice v obou šampionátech, přeměnil jedním tupým vrzem na situaci, kdy Mercedes získal vítězství v závodě a dvě auta na pódiu, celkem 40 bodů, čili pouze o 3 body méně než absolutní dosažitelné maximum, zatímco Ferrari a Vettel 0 bodů... Že i sám Raikkonen získal 0 bodů, to je jeho problém. Sobě může závody kurvit od rána do večera dle libosti. Ale týmu a týmovému kolegovi NESMÍ!

VYHAZOV NA KONCI SEZÓNY!!!

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 13:52 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3644
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Wow hosi vy jste to rozjeli?

Nebudu tapetovat tady s detaily, ale jen strucne, na kolizi musi byt dva(nekdy tri), Ves odvedl skvelou praci a neudelal v zadnem pripade chybu(tentokrat opravdu je v tom nevinne), muj nazor je takovy, ze za karambol muzou oba jezdi Fer, Rai se cpal tam, kde to nemohlo vyjit a Vet zaviral vic nez by bylo zdravo po takovem spatnem startu, to proste nemohlo dopadnout jinak. Jestli Rai dostatecne vedel o tom a videl pres Ves je otazka, ale Vet proste nemuze bezhlave zavirat a doufat, ze to vyjde, zvlast za snizene viditelnosti a ve spatnych podminkach.

Jestli ani ted nedokazes priznat, ze Vet nese na tom incidentu podil viny, pak asi nema smysl argumentovat a rovnou te oznacim za zfanatizovaneho fanouska :)
Vis sam, ze to je hra nervu, kdyz mas skvely start, snazis se ziskat misto a donutit souper uhnout nebo slepson drzet stopu, nikdo ze startovniho pole po tak skvelem startu jako mel Rai by proste neubral plyn drive nez pred zatackou. Ano bylo to riskantni, ale pocatecni rozhodnuti bylo dobre.

Moment, kdy se Rai rozhodoval, jestli do toho jit, nebo ne. Z tohoto pohledu proste pred nim je mista jako blazen a ma vnitrek, Vet neni videt a Vet jeste v tomto okamziku nezacal zavirat Ves.

Obrázek

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 16:12 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 472
Presne ako pise Luke. Rai vystartoval dobre, viditelnost mal perfektnu a prva zakruta bola vlavo. Tym padom ziskal perfektnu poziciu a rozhodnutie ist do toho bolo to spravne. Ziskal poziciu na vnutornej strane zakruty a bol na urovni / pred Maxom. On naozaj nemal ani len najmensi dovod spomalovat ci uhybat sa. Ak by sa uhol o par centimetrov, dajme tomu. Ale tam mas tie ciary / farba, cize pri brzdeni/zrychlovani ides do smyku (hlavne na mokrom). Takze jeho prvotne rozhodnutie a celkovy priebeh bol spravny. Takze hadzat vinu na Kimiho a ze on za to cele moze je neuveritelne zaslepene.

A realne zastavit koliziu mohli vsetci traja. Seb nemal tak zatvarat, ked nevidel co robi, Max mohol brzdit, Kimi mohol spomalit, uhnut sa na farbu a dostat smyk. Proste racing incident a realne bez 100% viny niekoho z nich.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 18:05 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
1) Pro mě je ohledně neviny Vettela rozhodující to, že zjevně svůj pohyb vlevo měl plně pod kontrolou. To znamená, že nejel ani nijak RADIKÁLNĚ prudce ani ZCELA k bílé čáře. Dokonce tam nechával místo na více než jedno auto, přestože tam Kimiho asi nečekal (a rozhodně neviděl). Proto to byl ZCELA standardní manévr vedoucího jezdce na startu (viz MNOHO stejných manévrů všech možných jezdců v posledních dvaceti letech - Vettela, Hamiltona, Alonsa, Schumachera, Rosberga, Hakkinena, Raikkonena, Buttona atd. - prostě všech šampionů a x dalších jezdců)

2) Max je zcela z obliga - ten prostě byl pouhou obětí s hlavou v nůžkách Ferrari.

3) A zásadní moment ohledně viny Raikkonena je to, že při VÝBORNÉM odjezdu z gridu měl díky relativní poloze vůči ostatním dvěma zcela vlevo IDEÁLNÍ příležitost sledovat dění vpravo. VŮBEC nemusel sledovat přímo Vettela, na kterého přes Verstappena samozřejmě moc vidět nebylo, stačilo BRÁT V ÚVAHU VERSTAPPENA A VČAS REAGOVAT, NENECHAT JE PROPLÉST SI VZÁJEMNĚ KOLA, což pak způsobilo, že Max při brzdění narazil levým předním kolem do pravého zadního kola Kimiho a otočil ho do Seba! A to udělat MUSEL (jako každý jezdec má i pan Raikkonen povinnost zabránit kolizi, nikoli se do ní ještě trochu natočit), ale neudělal, takže to prostě CELÉ zavinil. A jestli u Ferrari udělají pořádně domácí úkol a dojdou tudíž ke stejnému závěru, tak má Raikkonen do budoucna od Ferrari přinejmenším zdvižený varovný ukazováček. Nebo rovnou vyhazovací prostředníček, který by po jeho opakovaném netýmovém jednání letos už byl na místě. Vettel ho soustavně (až na výjimky, které jsou běžné u každého jezdce) válcuje v kvalifikacích i v závodech, obdobně schopných jezdců jako Raikkonen, ovšem mladšího data výroby, čeká na Raikkonenovu pozici v F1 několik... Např. Fernandovi bych to vyloženě přál, na sklonku kariéry... To by byl MAZEC - Vettel a Alonso v jednom týmu! :lol: Kimiho mám moc rád, ale jeho nepružnost/ztuhlost už prostě způsobila příliš mnoho škod... A nemusel SAMOZŘEJMĚ zpomalovat, o tom proboha nikdo nemluví. Měl UHNOUT ASPOŇ O TEN METR VLEVO (třeba i jen postupně, podle potřeby), KTERÝ TAM PŘED BÍLOU ČÁROU MĚL! Pak by ani Verstappen nemusel zpomalit. Mohl prostě probíhat regulérní závod.

Jedinou obhajobou Raikkonena jsou ztížené podmínky (hlavně proto jsem OK s tím, že nedostal penalizaci do příštího závodu), jenže právě za nich má jednat OBZVLÁŠTĚ obezřetně, na což se klasicky vysral. I was having a shit. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=fqy4uClJcs4

Brundle prý potom říkal, že aspoň bude mít Kimi pěkně lehké auto na startu... :lol: :lol: :lol:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: úte 19.09.2017, 18:27 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
https://www.youtube.com/watch?v=MmVyfTUCbNU&t=19s

Fernando z pole position taky odstartoval mírně hůř než Vettel z druhého místa, jako letos Seb hůř než Max.

Fernandův pohyb byl velmi podobný - středně razantní a ne zcela k bílé čáře.

Tak přestaňte něco říkat o Vettelově letošním startu. Byla to NORMÁLKA!

Kimiho nepoužívání mozku ovšem normálka nebyla. To by měla být normálka pro Maxe. :lol: :lol: :lol:

Nemám absolutně žádný problém s tím, že Kimi šel zleva před Maxe (a šel by dost možná i před Seba, kterého by teprve potom někdy pustil v rámci týmové režie).

Měl na to plně dostačující rychlost, aby to šlo bezpečně zrealizovat.

Mám problém pouze s tím, že Kimi měl v rámci PREVENCE (nota bene, když se poblíž pohybuje "standardně magor" Max) jet rovnou zcela vlevo.

Nebo měl alespoň dobře zareagovat, když byl Max "poněkud blíže"...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: stř 20.09.2017, 19:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1826
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
AC: Letošní F1 Ferrari (SF70H) je v Assetto Corsa. Předpokládám, že to bude nové nejrychlejší auto ze všech, takže budu průběžně pracovat na WR na všech tratích. Dále je tam ještě 6 dalších nových aut Ferrari, z čehož nejzajímavější je F2004!!! (To by také mohlo být na některých tratích zcela nejrychlejší auto ze všech.)

Update: Na Monze 1966 Road Course jsem byl s F2004 během 5 minut o 1 sekundu rychlejší než WR s F138. Masakr... A to je samozřejmě možné doladit setup auta a následně i jízdu... Maximálka byla 360. Oproti tomu SF70H se tam úplně plazí, alespoň s tím setupem, který jsem v rychlosti spatlal. Maximálka byla kolem 336 a čas cca o 3,5 s horší než F2004.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2017
PříspěvekNapsal: čtv 21.09.2017, 07:10 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3644
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Kubovi zesedivi vlasy, az zjisti, ze Kimi udelal podobny manevr uz kdysi :-D

https://www.facebook.com/McLarenTeamF1/ ... 269226664/

Ale stejne za to muze Ralf :-) Neohrozena pozice do zatacky na pravou ruku, absolutne zbytecne zaviral cestu.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz