Je možné, že vliv volantu a pedálů je ještě podstatně větší, než jsem předpokládal. Někdo totiž někde zajede naprosto neskutečný čas během pár km, ale jinde jen celkem nic moc. Kdyby byli tak fenomenální, museli by to zajíždět všude. O to víc rád jsem, že vedu tabulku s cca desetiletým rozbitým G25, co má najeto víc než 1 milion km, možná mnohem víc...
Road Course 250 GTO 1:46,036 Uffff... Hardcore stuff... Součet osobáků mám sice mnohem lepší, ale je to ukrutné, slepit to dohromady...
Tak musím ještě x desetin srazit...

Ale tohle je opravdu síla:
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 778&car=69Vedu o více než 1,5 s.

Na minutě a něco málo...
Od úterka (6. 2.) jsem out kvůli chřipce. Ale dnes už jsem se cítil dost OK na Full Course s 98T. Posunutí WR z 1:52,107 na 1:49,972 je srandovní. Až to uvidí Uno, tak ho klepne...

A taky mě možná opět bannou, protože v prvním sektoru vedu o víc než 1 s.
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 772&car=69Je až neuvěřitelný, že proti takový raketě dokáže bejt F2004 ještě o x sekund lepší...
Nicméně to je taky JEDINÝ oficiální auto v AC, který je na Full Course momentálně rychlejší než 98T! Dnes jsem totiž posunul 98T před F138! O víc než 1 s. Ale to nic neznamená, protože s F138 tam mám najeto jen 5 kol.

Z dnešního WR s 98T moc radost nemám, protože ten kluk tam nechal 6700 km, aby ten WR získal. Ale je to Monza, takže se nedalo nic dělat. Je tam ještě SPOUSTA prostoru ke zlepšení. Tohle byla jen rychlovka po práci.
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... =20&car=69To auto se mi zalíbilo natolik, že s ním asi projdu všechny tratě...
Tak jsem zjistil, že kromě prasklého plastu uvnitř volantu (který jsem sice předtím už opravil, ale znovu praskl, a to hned na dvou místech), špatného řazení a částečně opravených pedálů (brzda má nevyhovující pružinu ze spojky, plyn původní a spojka je mimo provoz) jsem měl ještě radikálně uvolněný držák rotačního enkodéru FFB. Celá krabička s IR snímačem volně plandala na krytu motorku. Jeden šroub byl uvolněn zcela, druhý z velké části. Při opravě jsem rovnou podlepil kotouč enkodéru plechovou podložkou, aby to drželo pohromadě, až kotouč nevyhnutelně praskne (je naprostý zázrak, že po TOLIKA km a při tolika různých poruchách volantu a pedálů ještě nepraskl). Po smontování zlobí řazení naprosto šíleně. Musím jít spát, pak to snad nějak dořeším... Ale už teď jsem dal WR v Club, takže i v tomto bídném stavu se to nouzově používat dá...
Zatím s 98T 29 WR ze 45. Brands Hatch je klasicky masox, protože to bylo zajetý celkem kvalitně na MNOHEM lepších gumách... Ale už jsem na dostřel. První a poslední sektor mám lepší než WR, druhej o chlup horší. Celkově už se to dá poskládat. Jen to zrealizovat.

Tak jestli mě nebannou za tohle, tak nevim...
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 408&car=69

98T: 35 WR ze 45
98T: 44 WR ze 45, zbývá jen klasika - TB

Na současných gumách (verze AC 1.16.3) je toto opravdu náročné:
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 341&car=69Tak mám ban a cca 4 WR odstraněny. Všechny na RBR (3 x National, 1 x GP, myslím). Od všech WR mám replay a car setup. Uvidíme, zda ten ban liftnou nebo je to konečná. Stejně během pár dní RSR končí. Ale ještě bych chtěl aspoň zkompletovat tu 98T (TB). A pokud možno i další věci (MKIV, RX7, Monza, RBR, Drift...).
A nemá to souvislost s jízdou. Vypnul se mi modem během session. A o pár hodin později už mi nešlo registrovat WR a několik jich zmizelo. Je tam problém v anti-cheat detekci. Přestože jsem po výpadku netu hned AC vypnul a dal přes Steam zkontrolovat integritu souborů (vše OK), tak prostě jejich systém u mě na RBR a někdy i jiných okruzích detekuje nějakou neexistující píčovinu, která mě zablokuje. Přitom hra je úplně sterilní, žádné custom auto ani trať.
Tak jsem offline beatnul x WR na Monza 1966 Full Course. Zbývá jich tam už jen velmi málo. Na RSR to sice není vidět, ale to neva. Až budu moct, tak všechno hodím na YT. V nějaké časově přijatelné formě, protože 10 GB na soubor opravdu uploadovat. A nejspíš prostě udělám site s WR v AC, protože ony stejně některé na RSR jsou o ničem, když tam lidi různě twistujou pravidla. Akorát to bude znamenat předělání x rekordů, protože v současnosti se legálnost rekordu řídí do velké míry RSR app (která na x místech nechá auto vyjet kompletně z trati bez postihu).