TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 21.02.2018, 19:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa do čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: sob 23.12.2017, 22:24 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1828
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Další rok, další thread... :D

Nejdůležitější informace o změnách atd.:

https://en.wikipedia.org/wiki/2018_FIA_ ... ampionship

Jen stručně:

Jezdci a týmy
* McLaren bude používat motory Renault
* Toro Rosso bude používat motory Honda a bude za ně jezdit Hartley a Gasly (kteří už si to zkusili letos)
* Sauber bude používat aktuální motory Ferrari a bude za ně jezdit Leclerc (takže Wehrlein půjde buďto úplně pryč nebo do Williamsu)
* Williams mě sice ještě oficiálně nepožádal, ale počítám s flekem u nich. :lol: :lol: :lol: Ty body nutné pro superlicenci se nějak ukecají... A že mě občas odveze sanitka se srdcem, to nějak ututlám... :lol: Největší sranda by byla, kdyby opět jezdil Felipe... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To emocionální loučení atd.

Pravidla
* Auta budou mít ochranu hlavy jezdce. Např. proto: https://www.youtube.com/watch?v=KKXJKqInYi0 7:35
* Jezdci budou nosit rukavice s biometrickými čidly
* Za výměny komponent bude penalizace normálně 5 nebo 10 míst, ale při více než 1 penalizaci půjde jezdec jednoduše na konec pole (v pořadí podle času výměny)
* Místo 4 kusů všeho v roce 2017 budou v roce 2018 povoleny pouze tři kusy motoru, MGU-H a turba a dva kusy MGU-K, hybridní baterie a řídicí elektroniky. To znamená, že pokud výrobci motorů nezvládnou udržet spolehlivost na vynikající úrovni, budou příslušné týmy naprosto v pytli, ještě mnohem více než letos.
* Žádné žraločí ploutve a křídla T :D
* Smí se spalovat pouze 0,6 l oleje na 100 km (místo letošních 1,2 l)
* Nové hypersofty (měkčí než ultrasofty) a superhardy (tvrdší než hardy), všechny pneu o stupeň měkčí než letos
* Nové speciální gumy pro ukázkové akce (aby týmy nepoužívaly ukázkové akce jako ilegální testování)
* Za chybný start (Vettel Čína, Bottas Rakousko) bude možnost penalizace, přestože automatický systém nic špatného nezaznamená

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: stř 31.01.2018, 08:15 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3648
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
https://www.facebook.com/MotorFanatics2 ... 640650854/

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: sob 03.02.2018, 22:01 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1828
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Klasika

https://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4

AC: Monza 1966 - Road Course - Toyota AE86 WR 2:00,587. Opravdový masakr... Ten chlap, co měl 2:00,663, není člověk. Sice měl jistě setup konkrétního auta osahaný z jiných tratí, ale stejně je to absolutně náročný čas. By mě zajímalo, zda a co jezdí v reálu. V reálném čase by byl prakticky neporazitelný. V reálu i sim, to je fuk. Má neskutečný cit pro brzdy. To bylo vidět už na Full Course s tím 12válcem Maserati... Musel jsem najet 3700 km, abych překonal (i když nakonec celkem výrazně) jeho výkon zajetý během 95 km. Součet mých osobáků sektorů je 2:00,479. Ale s tímhle vehiklem je každá zatáčka porod.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 05.02.2018, 10:22 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3648
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Obrázek

Ja jezdim na starickem Logitech Momo a ne nejak extremne vykonnem PC a u nekteych zadokolek s vypnutym TC je problem to na tom volantu pochytat a porad jsem nechapal, proc tomu tak je. Nedavno jsem jezdil na Fanatecu s poradnym kompem a to je nebe a dudy, sam sobe jsem dal s Porsche GT3 na ringu temer 10 vterin, je to proste jina liga :wink:

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 05.02.2018, 14:29 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 1828
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Je možné, že vliv volantu a pedálů je ještě podstatně větší, než jsem předpokládal. Někdo totiž někde zajede naprosto neskutečný čas během pár km, ale jinde jen celkem nic moc. Kdyby byli tak fenomenální, museli by to zajíždět všude. O to víc rád jsem, že vedu tabulku s cca desetiletým rozbitým G25, co má najeto víc než 1 milion km, možná mnohem víc...

Road Course 250 GTO 1:46,036 Uffff... Hardcore stuff... Součet osobáků mám sice mnohem lepší, ale je to ukrutné, slepit to dohromady...

Tak musím ještě x desetin srazit... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ale tohle je opravdu síla: http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 778&car=69

Vedu o více než 1,5 s. :lol: :lol: :lol: Na minutě a něco málo...

Od úterka (6. 2.) jsem out kvůli chřipce. Ale dnes už jsem se cítil dost OK na Full Course s 98T. Posunutí WR z 1:52,107 na 1:49,972 je srandovní. Až to uvidí Uno, tak ho klepne... :lol: :lol: :lol: :lol: A taky mě možná opět bannou, protože v prvním sektoru vedu o víc než 1 s. :lol:

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 772&car=69

Je až neuvěřitelný, že proti takový raketě dokáže bejt F2004 ještě o x sekund lepší...

Nicméně to je taky JEDINÝ oficiální auto v AC, který je na Full Course momentálně rychlejší než 98T! Dnes jsem totiž posunul 98T před F138! O víc než 1 s. Ale to nic neznamená, protože s F138 tam mám najeto jen 5 kol. :lol: :lol: :lol:

Z dnešního WR s 98T moc radost nemám, protože ten kluk tam nechal 6700 km, aby ten WR získal. Ale je to Monza, takže se nedalo nic dělat. Je tam ještě SPOUSTA prostoru ke zlepšení. Tohle byla jen rychlovka po práci.

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... =20&car=69

To auto se mi zalíbilo natolik, že s ním asi projdu všechny tratě...

Tak jsem zjistil, že kromě prasklého plastu uvnitř volantu (který jsem sice předtím už opravil, ale znovu praskl, a to hned na dvou místech), špatného řazení a částečně opravených pedálů (brzda má nevyhovující pružinu ze spojky, plyn původní a spojka je mimo provoz) jsem měl ještě radikálně uvolněný držák rotačního enkodéru FFB. Celá krabička s IR snímačem volně plandala na krytu motorku. Jeden šroub byl uvolněn zcela, druhý z velké části. Při opravě jsem rovnou podlepil kotouč enkodéru plechovou podložkou, aby to drželo pohromadě, až kotouč nevyhnutelně praskne (je naprostý zázrak, že po TOLIKA km a při tolika různých poruchách volantu a pedálů ještě nepraskl). Po smontování zlobí řazení naprosto šíleně. Musím jít spát, pak to snad nějak dořeším... Ale už teď jsem dal WR v Club, takže i v tomto bídném stavu se to nouzově používat dá...

Zatím s 98T 29 WR ze 45. Brands Hatch je klasicky masox, protože to bylo zajetý celkem kvalitně na MNOHEM lepších gumách... Ale už jsem na dostřel. První a poslední sektor mám lepší než WR, druhej o chlup horší. Celkově už se to dá poskládat. Jen to zrealizovat. :lol: :lol: :lol:

Tak jestli mě nebannou za tohle, tak nevim...

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 408&car=69

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

98T: 35 WR ze 45

98T: 44 WR ze 45, zbývá jen klasika - TB :D

Na současných gumách (verze AC 1.16.3) je toto opravdu náročné: http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 341&car=69

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz