TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 19.10.2018, 08:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 247 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa končí za čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 12.06.2018, 08:03 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1808
Nudné preteky. Zaujímavé momenty tri - Havária Strolla a Gaslyho, Alonsovo odstúpenia (normálne ho ľutujem), a ešte z predzávodného štúdia jazda po okruhu ešte z tréningu snímaná kamerou inštalovanou v helme pilota. To bola pecka.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 24 hodin Le Mans 2018
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018, 06:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
https://www.youtube.com/watch?v=hYFPp3i-5BM

Paráda...

Kazuki Nakajima začíná poslední stint v autě, co jel Fernando. Je první, kolo před druhou Toyotou. Tak good luck!

FINAL LAP!!!

Tak je to doma... :-) :D

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 17.06.2018, 18:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Mas z toho pocit jakoze se stalo neco dobreho?

Ja teda moc ne, jasne vyhrali Le Mans a historie se na to za 5-10let ptat nebude.

Ale dnes, kdyz to mam v cerstve pameti, tak meli jen jednoho soupere, pokud nepocitam soupere ve forme 24h extremne tezkeho zavodu, toho ale meli vsichni.
Ten jeden souper jim v podstate odpadl, kdyz to Lopez posral a pretocil.

Ja to teda vnimam opacne, za takovych podminek je vyhra jedina prijatelna moznost a nevyhrat by byla ostuda.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Le Mans
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 10:06 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Viděl jsem to s pauzami celé onboard plus další YT kanály plus TV a posádka #8 byla zjevně konzistentně lepší než #7. Byl to obrovský výkon s x komplikacemi, přičemž půlku startovního pole bych jednoduše diskvalifikoval pro ignorování modrých vlajek a naprosto neskutečné debiloviny při předjíždění o x kol, kdy pomalí magoři prostě jedou vedle sebe a člověka zbrzdí o x sekund! :twisted: Japonské vítězství po 27 letech... Fernandovo noční kolo kolem 3:19,0 (ne-li i nějaké lepší - viděl jsem to s pauzami skoro celé, ale něco mi mohlo proklouznout) bylo z jiné dimenze. Fernando a Kazuki jeli celkově podstatně lépe než všichni ostatní 4 jezdci #7 a #8. A dokázali to urvat i přes penalizaci 60 sekund stop and go Buemiho kvůli speeding v pomalé zóně (kterou opět způsobil někdo pomalý). Celkově to dost možná byl nejlepší jezdecký výkon v historii 24 hodin Le Mans, když se vezmou v úvahu šikany, elektronicky hlídané pomalé zóny, penalizace, opruz pro Kazukiho v depu atd. Že tam z vlastní vůle nebyla konkurence Audi, Porsche atd., to je čistě jejich chyba. Výsledek v rámci Toyoty 388 a 386 kol byl naprosto skvělý sám o sobě, za tak náročných, uměle ztěžovaných, podmínek. Odpovídalo to vzdálenosti SILNĚ přes 400 kol dříve... I s TAK strašně omezenou maximálkou, která je zcela nesrovnatelně nižší než před 30 lety... Prostě Toyota super, Alonso super... Takže můžeme být spokojení... Teď ještě Indianapolis a má triple crown...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 10:21 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 524
Kvalifikacne kolo bolo tusim 3:17. To, ze Alonso v noci jazdil casy 3:19 je neuveritelne. Ukazal, aky je skvely pilot.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 11:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Jako Alonso jel skvele o tom zadna a vubec se s tim neparal, zadny strach pri predjizdeni a spoustu krat to bylo hodne tesne.
https://www.facebook.com/FormulaOneNews ... AUpHzz7iEk

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 19.06.2018, 05:47 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Jen jsem chtěl říct to, že všichni (jezdci i výrobci) to měli náročné, ale kluci v nejrychlejších autech to měli nejnáročnější. Když jede někdo pomalé auto, předjede s nadsázkou "5 aut za závod", ti nejrychlejší předjedou "5 aut za kolo", a to tak ŠÍLENÝM rozdílem rychlostí, že OBA (předjíždějící i předjížděný) musejí ZATRACENĚ používat mozek, aby nedošlo ke kolizi. A spousta těch lidí v pomalejších autech ten mozek používala ZATRACENĚ špatně, takže došlo k několika opravdu krajním situacím. V minulosti Toyota kvůli kolizím s pomaláky také odstoupila (2017 #9). Docela by mě zajímala statistika, kolik aut #8 a #7 letos v závodě předjelo. Taky se na tuhle trať podívám s F2004. :D Rekord je 3:14 (2017 Toyota), tak očekávám čas něco pod 3 minuty.

Toyota si už dávno zasloužila vyhrát, takže je velmi dobře, že se to letos povedlo.

V roce 2014 měl Nakajima pole position a v závodě vedl, když auto odstoupilo kvůli elektrice po 219 kolech. A ten problém NEBYL na straně Toyoty ani Nakajimy, ale FIA! Sledovací zařízení FIA v autě se podělalo a roztavilo kabeláž auta! :evil:

V roce 2016 Nakajima opět vedl a auto chcíplo 3 minuty před koncem! :roll:

V roce 2017 měl Kobayashi pole position (nejlepší kolo v historii) a v závodě vedl, ale nedokončil, protože:

Ten hours in, the overall leader Kobayashi in the No. 7 Toyota, suffered a clutch failure and could not make it back to the pits under hybrid power, forcing its retirement. The No. 7 Toyota's retirement was attributed to Algarve Pro Racing's Vincent Capillare running up to the car and gave Kobayashi the thumbs up which the latter interpreted as a signal to leave the pit lane. Toyota then told Kobayashi over the radio to stop but this created further confusion.

Takže to opět nebyla chyba Toyoty ani Kobayashiho!

Za posledních pět let si tedy Toyota zasloužila 3 vítězství (2014, 2017 a 2018) a skoro i čtvrté (2016)! Z toho třikrát v rukou Nakajimy! Tak už kvůli němu jsem moc rád, že to takhle dopadlo. Musel za volantem v tom posledním stintu chcípat od nervů...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 19.06.2018, 12:40 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1808
RedBull prechádza na motory od Hondy od 2019 predbežne do 2021, potom pravdepodobne na nového výrobcu motorov čo vstúpi do F1.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 19.06.2018, 15:54 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Hmmm… Vypadá to na KATASTROFÁLNÍ chybu... Ale jestli mají data od Toro Rosso TAK dobrá, že je to přesvědčilo, budiž... Já ale očekávám radikální nárůst schopností Renaultu... Továrního týmu i aut s jejich motorem... Se nechám překvapit, jak to dopadne. Třeba to Maxe nenápadně uklidí na zadní příčky... :lol: Ale ne, nebudu na něj zlej, když v Kanadě málem boural jen jednou. :wink:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 19.06.2018, 17:10 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 524
No ja som zvedavy, Honda vyzera, ze spravila dost velke pokroky. A asi ked si pozreli telemetriu tak usudili, ze je na tom lepsie. Drzim prsty Honde.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 24.06.2018, 15:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Tak Vettel ukázkově zaVerstapenoval :D

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 25.06.2018, 08:19 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
No, právě BOTTAS ukázkově zaVerstappenoval. Snažil se nemožným způsobem získat zpět již definitivně ztracenou pozici (co se startu a první zatáčky týče). Vettel začal brzdit precizně včas a jel fajn stopu, držel si krásně vzdálenost od Lewise. Bottas, který v té době byl už za Vettelem (díky Vettelovu SUPER startu, kterému jistě pomohly ty jeho lepší gumy), se nechtěl s porážkou smířit, zabrzdil výrazně později, než by bylo zdrávo, potom musel hodně zpomalit, aby zvládl zatáčku, což na té racing line šlo líp než mimo racing line, kde byl Vettel a Hamilton. Nakonec to v příliš nízké rychlosti poslal před Vettela, který už dávno brzdil na limitu pneu, načež se Vettel musel pokusit zabrzdit ještě víc, což nevyhnutelně zablokovalo kola a Seb se sklouzl do Valtteriho. Valtteri měl boj o T1 buďto předem vzdát (nejinteligentnější možnost) a počkat, jak se situace vyvine dál v průběhu závodu (když měl super auto, nebýt té kolize), nebo měl jet větší poloměr (případně cutnout zatáčku), aby zcela zbytečně nedonutil Vettela ke kolizi, za kterou Seb nemohl a se kterou nemohl nic dělat. Přesně takový typ chyby (nedostatečné posouzení situace a unáhlené křečovité pokusy o zbytečný útok či obranu, když už je vše v prdeli) dělává Max běžně. Nicméně už za ten excelentní start a celkově nejlepší závodění si Vettel poctivě vysloužil DOTD. Kimi, Magnussen, Leclerc a pár dalších jeli taky super. Lewis v poklidu relaxoval na špici v nejlepší káře (tento víkend) a Max si měl vzít nějakou knížku, aby si zkrátil čekání na druhé místo (které mu bylo, klasicky, darováno Valtterim)... Ferrari opět podělalo strategii, protože mělo na konci prvního kola Vettelovi dát červené gumy a kolem 30. kola přejít na fialky. Tím by se Vettel dostal do přímého boje o pódium... Fialové gumy by v případě potřeby zvládly CELÝ závod, takže žluté byly ZCELA chybnou volbou za JAKÝCHKOLI okolností... Jen na nich ztrácel čas. A když se konečně dostal na fialky, bylo to příliš pozdě (že se pak už ani nesnažil jet rychle, protože zkrátka nešlo nic vybojovat, maximálně to podělat). Když jsem to viděl v TV, tak jsem si říkal, že ta první zatáčka mohla být Vettelova chyba (prostě nedobrzdění mimo racing line - normální racing incident, žádný stupidní pokus o předjetí apod.). Ale záběr z vrtulníku Bottase natvrdo usvědčil. Valtteri rozhodně není dement, že by sral každý druhý závod, ale už několikrát v kariéře se během bránění špatně rozhodl (viz Bottas x Raikkonen Rusko 2015) a zbytečně přišel o SPOUSTU bodů. Tímto tempem bude mít Lewis za chvíli 100 poles, 100 wins a 10 titles. :lol: :lol: :lol: 5 titulů už má prakticky v kapse... Já samozřejmě doufám, že se stane zázrak a Vettel to nějak urve, protože je jezdecky nejlepší... Ale bohužel se ty zázraky stávají většinou ve prospěch Lewise...

Ocon x Gasly byla katastrofální chyba Ocona. Ti kluci prostě nevědí, co dělají - šel z naprostého levého okraje trati prudce přes celou trať na úplný pravý okraj v okamžiku, kdy po startu ještě x lidí jezdí všude možně v chumlu (tzn. je NUTNÉ dávat bacha na zrcátka ještě víc než obvykle).

“I was behind Esteban and I saw he had damage on the car (od Grosjeana, pozn. překladatele :lol: ),” explained Gasly. “And then in Turn 3 I went on the inside and thought he had seen me and would leave me space, and he just took the corner like there was nobody (there) and it was impossible to avoid the contact."

Takže na první GP Francie po x letech se v prvním kole srazili všichni tři Francouzi... :lol: :lol: :lol: Jak francouzské... Měli ještě vytáhnout dlooouhou bagetu a bojovat jako s mečem...

Dementní stewardi napomenuli Ocona i Gaslyho, místo aby to nechali být jako racing incident nebo penalizovali Ocona za náhlý nebezpečný manévr. Navíc Gasly měl TĚSNĚ za sebou McLaren, takže ani neměl kam uhnout. No, ti stewardi jsou prostě globálně k ničemu. Měli by je vyměnit za někoho zkušeného.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 25.06.2018, 12:29 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Necekal jsem nic jineho, nez ze opet prijde s konstrukci, ktera z Vettela udela hrdinu a nevinatko :-)

Tentokrat ale Vettel jednoznacne v rozhovoru priznal, ze to byla jeho chyba, takze ho obhajujes zbytecne, sam se udal.
Navic pote jeste s autem, ktere nebylo zavodeni schopne vrazil do GRO, tam je to vice diskutabilni, ale mel davat vice pozor.

V tomto okmaziku uz se mel davno zaradit za Bottase, byl jasne za nim.
Obrázek

Toto mi taky neprislo uplne koser...natlacil Alonsa brutalne na obrubnik a vyvazl z toho jen kvuli toho, ze ALO dostal smyk(tim, ze dostal smyk, posunula se jeho naprava doprava a jen kvuli toho netrefil zadni kolo od VET). Kdyby ten smyk nedostal, tak VET mel problem a mel by znovu poskozene auto.


Tady neco pro pobaveni:

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 25.06.2018, 17:44 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2003
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Na té fotce nemohl už Vettel vůbec nic dělat, protože už dávno brzdil. V okamžiku, kdy brzdit začal (více než 100 metrů před zatáčkou), byl Bottas za ním. Jakákoli úprava trajektorie by jen zvýšila pravděpodobnost zablokování kol, prodloužila brzdnou dráhu a zhoršila celkovou situaci.

Bottas to posral tím, že Vettel jel vzorně za Hamiltonem, ale Valtteri místo aby zůstal na vnější lajně jakoby vedle Hamiltona (ten, kdo něco kutí v brzdné zóně, musí dávat pozor, aby to těmi kaskadérskými kousky neposral sobě i ostatním), tak se začal cpát před Vettela, který s tím absolutně nemohl nic udělat a jen se snažil zabránit nevyhnutelnému střetu. Prostě Bottas nenechal Vettelovi místo v momentě, kdy už bylo naprosto jasné, že Vettel nemá šanci to nijak ovlivnit.

Tady je to vidět dokonale: https://www.youtube.com/watch?v=ccFaUJXB0KU&t=80s

Vettel byl před Bottasem od 1:22 do 1:25, pak vzal Valtteri situaci "do svých rukou", podle čehož to dopadlo - ono předjíždět čtyřnásobného šampiona s lepšími pneu zvenku, když je člověk až do poslední chvíle vzadu, je prostě holý nesmysl, který musí nutně vést k problémům. Bez újmy pro všechny by to vyšlo tak maximálně v 1 % případů. Čili prostě nikdo rozumný do něčeho takového nepůjde - jezdí se na jistotu nebo aspoň přiměřenou pravděpodobnost úspěchu, každopádně nad 50 %. Kdyby byl Vettel před začátkem brzdění za Bottasem nebo by začal brzdit později než Bottas, byla by to od A do Z vina Vettela. Takhle v tom byl zcela nevinně - jel rozumně a stewardi by to už vážně měli zabalit, protože to "pískají" jak ženská v přechodu. :lol: :lol: :lol: Bottasův manévr by byl mnohem přijatelnější, kdyby třeba jel za Red Bull a měl fialové gumy (a Vettel červené), takže by před Vettelem dokázal v zatáčce udržet dostatečnou rychlost, aby do něj Vettel nenalítl. Ale takhle to byla sebevražda. To jezdec top týmu, který má za úkol dovézt domů každý závod minimálně 12 bodů, nemůže udělat...

Vettel se už několikrát v kariéře F1 omlouval za chyby ostatních. To jen ukazuje jeho třídu (většina závodníků to má naopak - hází vinu na druhé i v případě JEDNOZNAČNÉ viny vlastní). On z auta nevidí tolik, co my ze všech záběrů a podrobných záznamů. Navíc se to vše odehraje během zlomku sekundy a člověk si nepamatuje každý detail. Během přenosu v TV (předtím, než jsem si to všechno vyhledal a důkladně přehrál znovu) mi to taky připadalo, že to asi byla jeho vina. Daniel, co jel za ním, taky tu zatáčku nedal, přestože taky "umí jezdit", tak jsem si myslel, že to prostě byla jen otázka nízké přilnavosti mimo racing line. Ale z vrtulníku je to jasné - Vettel normálně bez zvláštních vylomenin kopíroval jízdu Hamiltona a Valtteri si hrál na kouzelníka...

Alonso si situaci posral sám, protože tam nalítnul příliš rychle (jako kdyby tam byl sám). Takže košér to nebylo, ovšem ze strany Alonsa. Potom musel dodatečně řešit situaci a ztratil kontrolu nad autem (protože to auto prostě obecně špatně funguje, takže takovéto "souboje" s jedním z nejlepších aut v F1 jsou zcela zbytečné riziko pro všechny zůčastněné). Vettel tam Alonsovi nechával úplně normální racing line - přes obrubník mohl jet Alonso úplně stejně jako auto před ním, které vedle sebe nikoho nemělo. A už z tohoto videa je vidět, jak radikálně se Alonso před zatáčkou přibližoval k jezdcům vpředu - tzn. najížděl do zatáčky příliš rychle. Taky je tady vidět, že Alonso je levými koly dokonce blíže ke středu trati než auto před ním. Takže tam absolutně není žádný prostor k obviňování Vettela z nějaké nepravosti. No "nepravost" to byla - Vettel jel vlevo. :lol: :lol: :lol:

A Grosjean je kapitola sama o sobě. Bohužel je letos od toho průseru v Austrálii natolik frustrovaný, že dělá zjevné boty prakticky pořád. Sice to většinou nejsou takové prasárny jako u Maxe, ale následky jsou neméně katastrofální (naštěstí většinou nepostihují top jezdce). Viz jeho letošní bodové skóre 0 bodů, což má kromě něj jen Sirotkin v naprosté šajzekáře, zatímco Haas má na Top 10 umístění (Magnussen dojel na bodech většinu závodů, které letos dokončil - 4 ze 7, přičemž byl jednou 5. a dvakrát 6.). Grosjean na startovní rovince opakovaně a RADIKÁLNĚ vytlačil z trati lépe startujícího Ocona a narazil do něj (s poškozením). Následně před zatáčkou č. 3 ignoroval přítomnost Vettela na vnitřku a skřípnul ho. Opět Vettel ZCELA bez viny. Romain potřebuje psychologa, protože tohle nejde. Nejsou tam výsledky, není tam nic...

Na Sport 2 HD je kolem 16:58 krásný dlouhý záběr startu a prvních x zatáček z vrtulníku, kde je vidět vše jako na dlani. V T3 se Grosjean i Ocon chovali, jako kdyby vedle nich na vnitřku nikdo nebyl...

Čili tři incidenty - Bottas, Grosjean, Alonso, ale vždy Vettel s čistým štítem... Je to jako s Ayrtonem. Tam byly taky "kontroverzní" momenty, které ve skutečnosti byly většinou od A do Z demence někoho jiného... Ti kluci jsou samozřejmě všichni skvělí jezdci, jinak by v F1 nebyli ani omylem, ale Vettel je prostě o level výš než 90 % z nich. Na jeho úrovni (cca) je Leclerc a Gasly. Lewis bohužel ne. A Alonso vůbec. Alonso má blíž k Verstappenovi - oba jsou rychlí, ale jezdí značně bezhlavě, v porovnání s Vettelem či Hamiltonem. Pochopitelně Alonso je výrazně lepší než Verstappen, co se hlavy týče. Ale prostě není TAK logický a konzistentní ohledně řešení situací s ostatními auty jako Vettel. Teď bylo super, že Verstappen neměl kolem sebe nikoho, takže závod proběhl hladce. A s vážně pěkným bodovým výsledkem. Tak doufám, že to po zbytek sezóny Max nějak radikálně nepodělá... Protože pokud bude na konci roku Ricciardo bojovat o 3. místo s VB a Max bude beznadějně 6., tak to s ním bude vypadat velmi bledě... Maxovi náleží respekt za to, že na startu nevyváděl kraviny a PERFEKTNĚ reagoval na situaci vlevo od něj... To je SUPER. Prostě používat hlavu ve skvělém autě = pěkné body, nepoužívat hlavu = konec v top týmech.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 25.06.2018, 20:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Takhle odsoudit BOT jednoznacne nejde. Na mne to z videa pusobi, ze VET zacal brzdit drive nez HAM, pak povolil a pak to resil na posledni chvili a uz to vyresit neslo, kdyz tam byl BOT.
On asi cekal, ze BOT nebude vubec bojovat, ale to bylo naivni. BOT sel pozde na brzdy, ale zcela ok v ramci te zatacky, uplne normalne bez probrzdeni by ji vybral a vubec by ani neztratil, brzdil pozdeji, ale vcas. Za to u VET na mekcich gumach na nagumovane stope a s drivejsim zacatkem brzdeni je jasne, ze ten pedal musel povolit, tzn rozhodne nebrzdil celou dobu tolik, kolik mu pneu a grip obecne dovoloval. Ano respekt vetsi tam mohl byt z obou stran, ale ze strany BOT to asi bylo vyresene, kdyz ho vedle sebe nevidel, je to jak rikas, rozhodl se ve zlomku vteriny a nechal to na vnejsku.

U toho ALO - VET ho dost pritlacil na vnitrek, vicemene podobne jako mu BOT nechal misto v T1, rekl bych, ze VET nechal pro ALO mista mene, navic na obrubniku, ktery v tak sirokem prejeti dost neumoznuje ciste projet. Ale tady nejde o to, kolik mista mu nechal, ale ze takhle sampion proste nezavodi. Predjizdet zbytecne z venku a riskovat takhle silene dotyk(ktery by nevyhnutelne nastal, kdyby ALO nebyl nakopnuty obrubnikem do hodin), proc to delat? Kdyz hned na nasledujicim rovnem useku by ho preficel jak nic?

GRO neni zadny svatousek, ani nepodava dobre vykony, ale nelze rict, jede mistr sveta budu se mu klidit z cesty. VET jel s rozstrelenym autem, bylo jasne, ze po vymene nosu bude na chvostu a s autem, ktere nema grip na predku nemuzu strkat cumak nekam a snazit se zavodit, jakoby fungovalo normalne, tohle se nedela. Dojedu do depa, ale nezavazim autum, ktere normalne zavodi, zatim co ja se tam couram...

Jak si dela VER prdel z VET :-)

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 247 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz