TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 21.02.2018, 19:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GP USA
PříspěvekNapsal: pát 17.06.2005, 20:50 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
Tak pánové, jedeme na Indi :!:

GP USA, Indianapolis– fakta
Délka okruhu 4 192 m
Délka závodu 73 kol = 306,016 km
Loňský vítěz Michael Schumacher – Ferrari 1h40m29,914s
Loňský Pole position Rubens Barrichello - Ferrari 1:10,223
Loňské nejrychlejší kolo Rubens Barrichello – Ferrari 1:10,399
Časový program ( SEČ)
Pátek 18. června
18:00 - 19:00 první volný trénink
21:00 - 22:00 druhý volný trénink
Sobota 19. června
16:00 - 16:00 první volný trénink
17:15 - 18:00 druhý volný trénink
20:00 - 21:00 kvalifikace
Neděle 20. června
20:00 start GP USA

Dneska máme popsán průjezd tratě od Kimiho.

„Na cílové rovince, kde přejíždíte proslulý yard z cihel, zrychlujete až na 335 km/h na sedmičku a potom prudce brzdíte před ostrou pravou zatáčkou, která vás přivádí do vnitřní zatáčkovité sekce. Zatáčka o poloměru 90 ° se projíždí rychlostí 90 km/h na dvojku a hned za ní následuje stejně ostrá levá, která se jede o malinko rychleji, v 115 km/h pořád na dvojku. Okruh poté mírně zahne doprava a vy akcelerujete ke čtvrté zatáčce. Tam brzdíte před pravou zatáčkou z rychlosti 225 km/h na pětku a zhruba 128 km/h. Krátká akcelerace vás přivede k pravé, 45° zatáčce, kterou jedete v rychlosti 115 km/h na dvojku. Další krátký sprint vás přivede do levé zatáčky o 180°, rychlostí kolem 112 km/h proklouznete do sedmé, pravé zatáčky, která se jede podobnou rychlostí a přivede vás na zadní rovinku. Při akceleraci směrem k pravoúhlé osmé zatáčce dosáhnete rychlosti 290 km/h na sedmičku, před zatáčkou pak zpomalíte na 120 km/h na trojku. Hned za ní následuje esíčko tvořené zatáčkami devět a deset. Na výjezdu co nejvíce zrychlujete na krátké rovince, která vede k poslední zatáčce vnitřní části, před bržděním dosáhnete rychlosti kolem 200 km/h, před zatáčkou pak zpomalíte na 130 km/h, abyste projeli pravou zatáčku. Při akceleraci začíná okruh mírně zahýbat doleva a vy znovu najíždíte na ovál. Řadíte nahoru, v zatáčkách 12 a 13 držíte plyn na podlaze a vracíte se znovu na cílovou rovinku. Zatáčka 12 se jede rychlostí v asi 250 km/h, v nájezdu do dlouhé, klopené zatáčky 13 máte rychlost kolem 305 km/h na nejvyšší převodový stupeň a začínáte další kolo.“

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 18.06.2005, 14:50 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
Ralfe kurník, co to vyvádíš :!: :!: :!:
Na začátku jsem mu docela fandil, když byl dojednán přestup z BMW k nám. Ale teď? Čím dřív bude pryč, tím líp. Pravda, ještě může překvapit. Ale zatím ty výsledky ... :mad:

Závěrečná klopená zatáčka v Indy je pro Ralfa zřejmě zakletá, stejně jako loni tvrdě havaroval po problému s pneumatikou. Tentokrát však dokázal z vozu vystoupit vlastními silami a vyšetření na okruhu i v nemocnici neodhalilo žádné zranění. Ralfovi zřejmě pomohlo i to, že organizátoři rozšířili tzv. Safer barrier system na cílovou rovinku, protože vozy F1 jedou opačným směrem než IndyCars. „Naštěstí se cítím v pořádku, ale byla to velká nehoda. Blesk by neměl udeřit dvakrát na stejné místo, ale zdá se, že v tomto případě to pro mě neplatí,“ řekl Ralf. „Najížděl jsem do poslední zatáčky, když jsem ucítil, že se něco stalo na levé straně. Nyní musíme přesně vyšetřit, co a z jakého důvodu se stalo.“

Mladší Schumacher nebyl jediným jezdcem Toyoty, který měl problémy s pneumatikami, také testovací jezdec Ricardo Zonta kvůli nim havaroval v páté zatáčce, ale mechanici stihli vůz do konce druhého tréninku zase opravit. Zonta přesto trénink nedokončil, protože mechanici objevili znovu problém s pneumatikou. „Zatím víme, že Ralf a Ricardo havarovali kvůli problému spojeného s pneumatikou. V obou případech jsme neměli žádný náznak od senzorů tlaku, takže to byl rychlý únik vzduchu. V tuto chvíli neznáme příčinu, takže budeme analyzovat data, abychom přišli na to, co přesně se stalo. Možná přejíždíme nějaké místo na trati, které nařezává pneumatiku, protože se zdá, že k problému dochází a vnější pneumatice,“ řekl hlavní inženýr Dieter Gass.

Testovací jezdec Ricardo Zonta zůstává v pohotovosti i pro zbytek víkendu v případě, že by Ralf nedostal od lékařů svolení ke startu. Sice neutrpěl žádné zranění, ale silný náraz mohl způsobit otřes mozku a při vyšetření si Ralf stěžoval na rozostřené vidění. V sobotu ráno ho tak čekají další testy, podle kterých se rozhodne

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 18.06.2005, 15:38 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 02.09.2004
Příspěvky: 252
Bydliště: Pardubice
Fikus píše:
Ralfe kurník, co to vyvádíš :!: :!: :!:
Na začátku jsem mu docela fandil, když byl dojednán přestup z BMW k nám. Ale teď? Čím dřív bude pryč, tím líp. Pravda, ještě může překvapit. Ale zatím ty výsledky ... :mad:

Závěrečná klopená zatáčka v Indy je pro Ralfa zřejmě zakletá, stejně jako loni tvrdě havaroval po problému s pneumatikou. Tentokrát však dokázal z vozu vystoupit vlastními silami a vyšetření na okruhu i v nemocnici neodhalilo žádné zranění. Ralfovi zřejmě pomohlo i to, že organizátoři rozšířili tzv. Safer barrier system na cílovou rovinku, protože vozy F1 jedou opačným směrem než IndyCars. „Naštěstí se cítím v pořádku, ale byla to velká nehoda. Blesk by neměl udeřit dvakrát na stejné místo, ale zdá se, že v tomto případě to pro mě neplatí,“ řekl Ralf. „Najížděl jsem do poslední zatáčky, když jsem ucítil, že se něco stalo na levé straně. Nyní musíme přesně vyšetřit, co a z jakého důvodu se stalo.“

Mladší Schumacher nebyl jediným jezdcem Toyoty, který měl problémy s pneumatikami, také testovací jezdec Ricardo Zonta kvůli nim havaroval v páté zatáčce, ale mechanici stihli vůz do konce druhého tréninku zase opravit. Zonta přesto trénink nedokončil, protože mechanici objevili znovu problém s pneumatikou. „Zatím víme, že Ralf a Ricardo havarovali kvůli problému spojeného s pneumatikou. V obou případech jsme neměli žádný náznak od senzorů tlaku, takže to byl rychlý únik vzduchu. V tuto chvíli neznáme příčinu, takže budeme analyzovat data, abychom přišli na to, co přesně se stalo. Možná přejíždíme nějaké místo na trati, které nařezává pneumatiku, protože se zdá, že k problému dochází a vnější pneumatice,“ řekl hlavní inženýr Dieter Gass.

Testovací jezdec Ricardo Zonta zůstává v pohotovosti i pro zbytek víkendu v případě, že by Ralf nedostal od lékařů svolení ke startu. Sice neutrpěl žádné zranění, ale silný náraz mohl způsobit otřes mozku a při vyšetření si Ralf stěžoval na rozostřené vidění. V sobotu ráno ho tak čekají další testy, podle kterých se rozhodne


Ralf definitivně nepojede viz. http://sport.idnes.cz/formule.asp?r=for ... ormule_rav

_________________
Toyota Corolla E11
4E-FE, 63 kW/5400, white 6,5Jx14, MICHELIN ENERGY 185/60/R14
http://www.toyotaklub.cz/forum/album_pic.php?pic_id=501
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 18.06.2005, 16:06 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
No, třeba se od Zonty dočkáme milého překvapení? Co jsem sledoval poslední dobou tréninky, tak nejezdil vůbec špatně.
Máš možnost se Riči ukázat a eventuelně zabodovat na továrního jezdce z pozice tesmana. Zase moc kecám :wink: Moc zidealizované. :roll:

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 18.06.2005, 22:40 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 02.09.2004
Příspěvky: 252
Bydliště: Pardubice
wow: Toyota se raduje. Trulli vyhrál kvalifikaci
http://sport.idnes.cz/formule.asp?r=for ... ormule_mah

_________________
Toyota Corolla E11
4E-FE, 63 kW/5400, white 6,5Jx14, MICHELIN ENERGY 185/60/R14
http://www.toyotaklub.cz/forum/album_pic.php?pic_id=501
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.06.2005, 09:44 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
Jo,jo. Tak nám Jarno vyjel historicky první pole position :P . Sám ale uvádí, že nemá tucha, jak může dopadnout závod. 8) Je na čase ukazát naše kvality a vystrčit drápy. :twisted:


Výsledky kvalifikace GP USA

1. Jarno TRULLI Toyota M 1:10,625
2. Kimi RÄIKKÖNEN McLaren-Mercedes M 1:10,694 +0,069
3. Jenson BUTTON BAR-Honda M 1:11,277 +0,652
4. Giancarlo FISICHELLA Renault M 1:11,290 +0,665
5. Michael SCHUMACHER Ferrari B 1:11,369 +0,744
6. Fernando ALONSO Renault M 1:11,380 +0,755
7. Rubens BARRICHELLO Ferrari B 1:11,431 +0,806
8. Takuma SATO BAR-Honda M 1:11,497 +0,872
9. Mark WEBBER Williams-BMW M 1:11,527 +0,902
10. Felipe MASSA Sauber-Petronas M 1:11,555 +0,930
11. Juan Pablo MONTOYA McLaren-Mercedes M 1:11,681 +1,056
12. Jacques VILLENEUVE Sauber-Petronas M 1:11,691 +1,066
13. Ricardo ZONTA Toyota M 1:11,754 +1,129
14. Christian KLIEN Red Bull-Cosworth M 1:12,132 +1,507
15. Nick HEIDFELD Williams-BMW M 1:12,430 +1,805
16. David COULTHARD Red Bull-Cosworth M 1:12,682 +2,057
17. Tiago MONTEIRO Jordan-Toyota B 1:13,462 +2,837
18. Christijan ALBERS Minardi-Cosworth B 1:13,632 +3,007
19. Narain KARTHIKEYAN Jordan-Toyota B 1:13,776 +3,151
20. Patrick FRIESACHER Minardi-Cosworth B 1:14,494 +3,869

Neoficiální časy

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.06.2005, 19:08 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
HNUS :!: :!: :!: TAK NA TOHLE NENÍ CO DODAT :!: :!: :!:

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.06.2005, 20:58 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
Sice jsem vydržel až do konce, ale měl jsem bednu puštěnou jen jako kulisu v pozadí. V každém případě takovéhle fau-paix bude mít dost vysoké finanční postihy. Michelin to prostě nezvládl. :cry: A Schumi s ostatními závodícími jezdci to dobře na tiskovce okomentovali. Jako velký fanda F1 jsem zklamán, zdrcen, nasr... atd.
Ještě, že jsem neměl vsazeno. Vždy si říkám, dvacka na závod pro zábavu. Dnes i ta by byly vyhozený prachy.
Tak snad příště. Slunce v duši :?: Spíš zklidnit a zchladit hlavu po takovém zážitku. Snad zítra dodám cílovou listinu. :evil:

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 19.06.2005, 21:54 
Navigátor
Registrován: 16.04.2005
Příspěvky: 88
Bydliště: dca
Uz by bolo na case aby niekto v tej formuly spravil poriadok. Ta posahana FIA sa snezi furt o nejaku bezpecnost a prilakat divakov. A co vlastne robia. Minule sa Raikkonen skoro zabil, Ralf takisto, dnes odchadzali divaci zo zavodu. Zrusili vymenu gum- boxi sa stali nezaujimave! Ke mate zaujem pozret si nejake novinky na rok 2008 pre F1 pozrite si na mobil.sk sekciu formula 1 a tam uvidite ze cela F1ka smeruje uplne do sraciek. Len pre zaujimavost: ziadne zahrievanie gum pred zavodom, ziadne drazky na gumach, ziadny nahradny monopost, vsetci rovnake brzdy od rovnakeho vyrobcu, a to najpodstatnejsie ZNIZENIE PRITLAKU O 90% !!!!! FIA vyhlasil, ze to robia koli tomu aby sa vyrovnali rozdiely medzi bohatymi a chudobnymi tymami. co to trepu, ved F1ka je o peniazoch. Nech im este obmedzia spotrebu, priaku kedy maju chodit do boxov ako na Nacscare a......... F1ka ma byt predsa najprestiznejsi zavod o velkych peniazoch a najmodernejsich technologiach.. Boha nemate niekto adresu na to Bernieho Eklstona, ci jak sa to vlastne vola, nech mu napisem co si o nom mysli?? Dufam, ze niesom jediny co ma taky nazor na dnesnu a aj buducu formulu. Chcem naspat tu staru dobru FORMULU 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 20.06.2005, 07:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 01.07.2004
Příspěvky: 1036
Jsou to debilové FIA, jezdit bez výměny pneumatik.....formule mě nějak moc nebere, ale náhodou jsem včera přepnul, tak jsem u toho chvilku zůstal sedět. Nevim, jestli to byl jenom šum na obrazovce, ale když na konci byl záběr na stojící monopost Schummachera, tak bylo vidět, jak jsou pneumatiky na kaši. Osobně bych se s tím bál přeject od kravína k vepřínu... :mad:

No, jen víc a houšť, aspoň se jim na to všichni vyserou a Toyota zase začne jezdit rallye. S Celicou :twisted:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 20.06.2005, 20:31 
Manager Týmu
Registrován: 14.05.2005
Příspěvky: 324
Bydliště: J.Hradec
Tak když to musí bejt.

Výsledky GP USA

1. Michael Schumacher Ferrari B 1:29:43,181
2. Rubens Barrichello Ferrari B +1,522
3. Tiago Monteiro Jordan-Toyota B -1 kolo
4. Narain Karthikeyan Jordan-Toyota B -1 kolo
5. Christijan Albers Minardi-Cosworth B -2 kola
6. Patrick Friesacher Minardi-Cosworth B -2 kola

Nejrychlejší kolo
Michael Schumacher Ferrari 1:11,497

Ale s tím návratem Toyoty do WRC? To by znělo velice dobře. Zkušeností mají dost, prachů na jezdce taky a možná by tam měli mnohem lepší výsledky.

_________________
Ave 2002 - zlatá metal, liftback
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 21.06.2005, 08:39 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 02.09.2004
Příspěvky: 252
Bydliště: Pardubice
Fikus píše:
Tak když to musí bejt.

Výsledky GP USA

1. Michael Schumacher Ferrari B 1:29:43,181
2. Rubens Barrichello Ferrari B +1,522
3. Tiago Monteiro Jordan-Toyota B -1 kolo
4. Narain Karthikeyan Jordan-Toyota B -1 kolo
5. Christijan Albers Minardi-Cosworth B -2 kola
6. Patrick Friesacher Minardi-Cosworth B -2 kola

Nejrychlejší kolo
Michael Schumacher Ferrari 1:11,497

Ale s tím návratem Toyoty do WRC? To by znělo velice dobře. Zkušeností mají dost, prachů na jezdce taky a možná by tam měli mnohem lepší výsledky.


WRC by bylo good, jezdců bude na trhu dost až pažouti a spol skončej. Jenže konkurence mizerná, zůstane akorát ford, subaru a mitsu. Fóbii s tím německým trotlem za volantem nepočítám.

_________________
Toyota Corolla E11
4E-FE, 63 kW/5400, white 6,5Jx14, MICHELIN ENERGY 185/60/R14
http://www.toyotaklub.cz/forum/album_pic.php?pic_id=501
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz