TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 19.01.2018, 04:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 132 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: sob 14.01.2017, 13:05 
Člen Týmu
Registrován: 16.05.2006
Příspěvky: 22
Bydliště: Říkovice
Vážení toyoťáci, dovoluji si napsat krátké poznatky z nově koupené toyoty C-HR hybrid, aktiv + navigace a zimní kola gratis. Zakoupeno 7.1.2017. Po týdnu najeto cca 800km.
Zatím vcelku samá chvála. Spotřeba i při mrazech 5,4 L/100km při opravdu normálním provozu, ne žádné eko jízdy. Mám Rav 4 2L benzín, r.v. 2014, najeto 70 tis. km, takže malé srovnání. Proti Rav menší, hlavně vzadu a nastupování je opravdu o hlavu, ale dá se na to zvyknout(181cm moje výška, 110 Kg váha.) Sedadla OK, kratší sedák, ale také žádná tragedie. Výbava solidní, ještě jsem nevyzkoušel asistenty. Ticho v C-HR suprové, pokud nejedete na plný knedlík, ale lepší na to šlápnout a rychle dostat požadovanou rychlost a pak to jen lechtat. Podvozek jednoznačně lepší než u Rav. Tam je docela tvrdý. Dynamika dostačující pro běžné předjíždění do 130 km/hod. Rekuperace na převodovce slouží nyní na sněhu i jako takový asistent sjíždění svahů, kdy není nutné brzdit a i z poměrně prudkých svahů auto nezrychluje. Mód eco je opravdu moc gumový a sport je sice živý, ale připadá mi až nervózní. Standard mi připadá, jako ideální. Průjezdnost sněhem bych řekl na dvoukolku velice dobrá. Tam, kde jsem projel, jiní zapadli(jasně, má to nové gumy). Výbava activ nemá bezklíčové nastupování a dá se objednat až od dynamic, ale to už je v součtu o 90 tis Kč dražsí a to už pak se dostáváte do cenových relací RAV4, což je škoda, jelikož ho mám u Rav a je to pohodlí+ el. zadní dveře. Tady mám při otvírání kufru špinavé ruce teď v zimě. Vidím to jako druhé auto na neděli a pro manželku, jako ideální volba. Já mám na práci Rav4. Už nevím co napsat, ale pokud něco budete chtět vědět, tak se ptejte. Mám dojem, že tento týden je Toyota víkend.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: sob 14.01.2017, 15:37 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 5754
Bydliště: Rožmitov
ahoj. mozna by to chtelo pridat po case i dalsi zkusenosti a hlavne to doplnit nejakymi hezkymi obrazky, at z toho maji neco i analfabeti a voyeuri:-D ale vazne, je to myslim designove konecne neco trochu odvazanejsiho, takze se na to bude dat dobre koukat urcite (kdyz to nebude focene na parkovisti pred lidlem). kdybys nebyl tak daleko, nabidl bych ti i moznost, ze ti auto dustojne vyfotim :-)

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: sob 14.01.2017, 16:30 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1066
Bydliště: EU
Dneska jsem koukal na Autosalon na Primě. Test vyšel, myslím na 96%. To auto je prostě UFO.

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 11:38 
Člen Týmu
Registrován: 16.05.2006
Příspěvky: 22
Bydliště: Říkovice
Ty fotky jsou dobrý. Bohužel před Lidlem žádné neudělám, jelikož takovéto podniky nenavštěvuji. Myslím, že fotek je všude na internetu dost, ale dojmy a zkušenosti(i když někdy subjektivní) jsou k nezaplacení. I když je to moje asi už asi 20té auto, zdá se jako nejlepší. A je to dobře, že vývoj a doba jde takto dopředu, i když avensisi 1,6 a 1,8, které jsem měl, byly také dobré. Rád vzpomínám i na carrinu 1,8. Nezničitelné auto. V každém případě se snažím držet atmosféry a benzínu. Turbu v benzínu, nebo naftě jsem nepřišel na chuť. Jedna vyjímka by byla Saab 2,3 turbo benzín. Skvělé svezení, ale pořád se tam něco rozbíjelo. Ono nové auto by podle mne mělo vydržet bez oprav 100 tis.(nemyslím tím výměny náplní) do 200 tis výměny opotřebitelných dílu(brzdy atd.) a pak je to pro mne uživatelsky vstřícné auto, i když nemá extra odpich a nejezdí 150 po dálnici na volnoběh na 9tý převodový stupeň se spotřebou 2,1 L/100 km. Tím nechci hanět konkurenci. Každý, ať si jezdí, v čem chce.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 14:31 
Navigátor
Registrován: 18.01.2013
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha-západ
Motory jsou dost kritizovány že to není nic moc, co se týká výkonu. Momentálně jako služebáka mám Yetiho s motorem 2.0 TDI 81 kW 6-stup. mech. 4x4 točivý moment se udává
Max. točivý moment 250 Nm / 1500 - 3000 1/min Nm /1/min

U Toyoty
motor 1,8 hybrid a
142Nm/3600-
1,2 Turbo benzín
185Nm/1500-4000

No a nic ve zlém Yeti je lenochod, nedá se s ním předjíždět. jak je na tom C-HR? o 4 kW více a nižší točivý moment není dobrý start. Prý více motorů do EU Toyota nedělá kvůli bláznivým nařízením EU ohledně emisí :-(
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 14:47 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8214
Bydliště: Litomyšl
Tvl tohleto je na zbliti... Newtonmetry a kulowaty... To nee... Kolik ma to chr v hybridu I s elektro? Protoze bez nej to nejde, ze? A pomer 1.2 Tbenz s 2.0TDi to snad taky neeee.

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 15:11 
Člen Týmu
Registrován: 16.05.2006
Příspěvky: 22
Bydliště: Říkovice
Nevím jak jede Yeti 2TDi ani, ani C-HR 1,2 turbo benzín, jelikož jsem v nich nejel. A proto jejich výkony na předjetí si netroufám komentovat. Vím ale jedno, že když přede mnou pojede někdo 100-120 tacho, tak ho nemám důvod předjíždět( na okresce). Ale pokud se bude loudat 70-90 tacho, jak to mají dnes nejen důchodci , ale mladí vy zvyku, tak mi na to ten hybrid 1,8 v pohodě stačí. Jak jsem psal od 80 do 130 je pružné zrychlení na úrovni rav 2L benzín(mám ji) To mohu porovnat a to se mi zatím líbí. A věřte, že když podnikám, tak nemám čas se loudat.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 17:07 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.01.2010
Příspěvky: 943
Bydliště: Opavsko
2 václav
jaké je předjíždění při plném obsazení?

_________________
Toyota Corolla E 12, 1,6 VVTi, 5HB, 05/2006 ex
Toyota Auris 1,6 Valvematic Luna, VSC+TRC, 5HB, červená 3R3, 06/2010
Toyota Yaris III, 1,0 VVTi Active 5HB červená 3P0, 08/2012 "Mixérik"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2017, 17:31 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 07.03.2016
Příspěvky: 492
Aha takze preto sa Ti Lidl hnusí :D

_________________
Toyota Auris 1.6 VVT-i
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: pon 16.01.2017, 14:26 
Člen Týmu
Registrován: 16.05.2006
Příspěvky: 22
Bydliště: Říkovice
Jak jsem už psal, předjíždění do 130 km je v pohodě. Pak už se tomu tak nechce. S C-RH jsem jel max ve 3 lidech zatížení cca 280 kg a bez problémů. Při předváděčce jsme jeli 4 a taky se mi nezdálo, že by to netáhlo. Samozřejmě jsem z toho měl také obavy, ale je to fakt v pohodě. Samozřejmě srovnávám s rav 4 benzín. Té se jako nové až tak nechtělo, ale od 15 tis. km jde tak nějak lehce, což u C-RH se říct nedá. Ta mi připadá lehkonohá hned od začátku, takže pokud se ještě uvolní, bude to jen dobře. Jen upřesním, že gumy foukám na 2,5bar, (předepsáno 2,3). Je to o něco tvrdší, ale také stabilnější a na RAV mám po 70 tis km gumy sjeté pravidelně. Také jezdím pouze na 98, nebo 100 oktanový benzín. Nebýt bouchance před vánoci, kdy jsem prorazil ráfek o kámen a tímto měním všechny kola hliník 17x7, ET39, 5x114,3 a gumy 225/65/17 Nokian, vzorek 6,5mm, tak na obě sady (letní+zimní) najedu cca110 tis. km Mimochodem ty ráfky a gumy jsou k mání za 2.000,- Kč za sadu, ale jeden hliník je bouchlý, údajně opravitelný, ale já ho tam nechci.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: pon 16.01.2017, 21:27 
Člen Týmu
Registrován: 30.06.2016
Příspěvky: 23
vaclav dakujem za tvoje skusenosti poznatky ,,a ako je to s tou diskutabilnou prevodovkov? je tam variator /remen/ alebo nie ? viem ze je tam planetarna prevodovka ,ale prevod je alebo nieje variaator? respektive je tam remen na kuzeloch ci nie? ponevac z variatorom nemam dobre skusenosti ...dakujem za odpoved.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: pon 16.01.2017, 23:04 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 472
rado1121 píše:
vaclav dakujem za tvoje skusenosti poznatky ,,a ako je to s tou diskutabilnou prevodovkov? je tam variator /remen/ alebo nie ? viem ze je tam planetarna prevodovka ,ale prevod je alebo nieje variaator? respektive je tam remen na kuzeloch ci nie? ponevac z variatorom nemam dobre skusenosti ...dakujem za odpoved.


Ziaden variator, ziaden remen, ziadne kuzele:
https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM
Odporucam niekde ku koncu vidiet, ako je to zlozene.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017, 06:52 
Člen Týmu
Registrován: 30.06.2016
Příspěvky: 23
to Maghreb ďakujem za odkaz :) ,a ešte jedna /možno dve/otazocka ,ako to auto teraz v zime kuri ? za koľko ohreje kabínu pri vonkajšej teplote cca -8 ,/negarazovane auto/??..niekde som cital ze tam nieje kompresor na klímu ,ako to vlastne potom funguje bez kompresora? je tam reverzná klíma čo dokaze aj chladiť aj kurit?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017, 08:27 
Člen Týmu
Registrován: 16.05.2006
Příspěvky: 22
Bydliště: Říkovice
V autě mám dvouzónovou automatickou klimu, kterou jsem zatím nemohl vyzkoušet. Věřím, že bude fungovat dobře. Od prodejce a z návodu vím, že v režimu eco je její výkon snížen, ale ten režim asi nikdo moc používat nebude. Co se týče topení, je to úplně v pohodě, možná déle trvá,něž začne foukat teplý vzduch. Prakticky až je benzínový motor ohřátý, ale řekl bych, že je zas rychleji než u benzínové ravky, která začíná topit při ohřátí na 75%.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: C-HR Hybrid
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017, 13:32 
Člen Týmu
Registrován: 30.06.2016
Příspěvky: 23
dakujem Vaclav.. a aké tam más hlavne svetla? a ako svietia? dostačujúco? ci sa oplatí priplatiť za led ?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 132 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz