TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je úte 11.12.2018, 18:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017, 18:39 
Člen Týmu
Registrován: 05.06.2017
Příspěvky: 2
Ahoj,

chtěl počítači bych poprosit o radu. Před časem jsem při jednom horkém dni skákal přes retardéry po Praze a najednou mi začala na palubním počítači svítit hláška "headlight leveling" což je chybová hláška automatického nastavování světel. Podíval jsem se pod kapotu a našel jsem u obou světel odpojené konektory. Ty jsem zapojil a hláška nezmizela. Nicméně při nastartování v noci je vidět, že se světla pohnou, ale sjedou do nejnižší polohy, takže si svítím pod nohy a ne do dálky. Děkuji Vám za radu.

AVENSIS T25 2006 2,2 D4D

Zdravím :o)


Přílohy:
IMG_20170224_1130545.jpg
IMG_20170224_1130545.jpg [ 194.68 KiB | Zobrazeno 2345 krát ]
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 23.08.2017, 13:36 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 18.01.2011
Příspěvky: 180
Bydliště: Litomyšl
Takže ti pravděpodobně odešel jeden (nebo oba) senzor(y). Takže buď si je(j) můžeš nechat vyměnit v Toyotě (odhadem tak za 10 tKč jeden + práce), nebo to trochu ošvejkovat. Za kastlem před spolujezdcem je vpravo na boku řídící jednotka výškového nastavení světel. Takže se vytáhne konektor a proměří se piny 6, 15 a 21 (přední senzor) a 2, 5 a 20 (zadní senzor). V ideálním případě bude multimetr ukazovat hodnoty v řádu jednotek kiloohmů. Ukáže-li hausnumera, senzor je fprdeli. Co teď? Koupit si v elektru 2 1k8 odpory (na jeden senzor) a propojit jedním odporem piny 15 a 6 a druhým 6 a 21 (v případě předního senzoru), resp. 2 a 5 a 5 a 20. Ano, v pinu 6, resp. 5, budou zapojeny nožičky obou odporů, vytvoří se takto odporový dělič. Poněkud sofistikovanější řešením je místo odporů použít u zadního snímače (u předního postačí zmíněný odporový dělič) potenciometr (5 kohm, vhodný menší asi neseženeš) a mít možnost si nastavovat sklon světlometů ručně (ale to je zatím bez záruky, odpory mi fungují již několik let). Původní dráty od senzorů je dobré odpojit, aby řídící jednotka měla signál pouze z dodaných odporů, ale pokud jsou senzory mrtvé, je to vcelku jedno.


Přílohy:
ensis2005-270-638.jpg
ensis2005-270-638.jpg [ 87.1 KiB | Zobrazeno 2083 krát ]

_________________
Toyota Avensis T25, 2.4, 120 kW Obrázek
Lexus IS200, 2.0, 114 kW Obrázek
ex Toyota Corolla E12, 1.6, 81 kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 02.01.2018, 17:23 
Člen Týmu
Registrován: 18.08.2017
Příspěvky: 9
Bydliště: Ludwigsburg
Zdravím, připojím sem svůj dotaz. Já jsem zase dostal hlášku "Initial check" s obrázkem tlumených světel a šipkou nahoru/dolu. Světla se po otočením klíčku ani nepohnou. Takže jsem proměřil ty senzory zatížení (díky Lišák za návod) a vypadají v pořádku. Nějaký nápad co můžu dělat dál? Mám na to měsíc, dnes jsem kvůli tomu neprošel technickou.

Díky moc.

http://i.imgur.com/NOuEp.jpg

_________________
# Toyota Avensis T25 D4D, 1AD-FTV 2.0/93kW 2007
# Mazda MX5 NB, 1.6i 81kW 2001
# Mazda 6 MZR-CD, 2.0/105kW 2006
# VW Passat B5.5 TDI, 1.9/96kW 2004
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz