TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 22.10.2018, 02:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oprava preliacin bez poskodenia laku
PříspěvekNapsal: pon 16.05.2011, 10:20 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2010
Příspěvky: 970
Nahodou sa niekto nezaobera touto technikou tuto na fore ?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.05.2011, 06:17 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
hih, tak slovensky jsme ještě i mluvil.. ale tomu názvu skoro vůbec nerozumím.. .-)))))

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.05.2011, 10:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2010
Příspěvky: 970
no tak neviem ako sa povie po cesky
ale skusil som toto :)
http://translate.google.com/?tab=mT#auto|cs|Preliacina
ale asi to je blabol ;)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17.05.2011, 10:32 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
jo jo... proláklina, asi spíš důlek či prohlubeň. :-))))
tak to jsem chtěl řešit na autě, ale nakonec jsem to odložil.. .-) Tedy až sundám jeden kus plastu (což bude co nevidím...), a potom jen prstem či paličkou gumovou a ještě přes a proti kusu tvrdé gumy nebo dřeva v co nejpodobnějším originálnímu stavu.

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 18.05.2011, 09:41 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2010
Příspěvky: 970
no len aby si to este viac nepokazil ;)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 18.05.2011, 09:46 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
:-)))))) sned ne :-)))))))

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19.05.2011, 15:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.12.2009
Příspěvky: 1181
Bydliště: Hradec Králové
Co jsem viděl jednou v televizi když se řešilo v ČR krupobití, nějaké záběry z klempířské dílny, tak vpodstatě důlek vymačkávali postupně zpět zahnutým hákem tím, že na důlek tlačili z druhé strany. Pak tam taky padlo něco o podtlakovém vytahování. Spíš by to chtělo odbornou radu přímo od klempíře. Ale jsou klempíři co promáčkliny od krupobití nenávidí a nechtějí to dělat. A jsou klempíři co se na to specializují a dovedou si poradit i s náročnými věcmi. Jen co jsem zkusil dát do googlu "oprava promáčklin od krupobití" tak mi vyjelo např. toto: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... pobiti-cz/

_________________
Toyota Corolla E11 kombi 4WD 0,0018m3/81 kw (7A-FE) r.v.2000 fl.
Toyota Celica 0,0018m3/85 kW (7A-FE) r.v.99 uzdravená
Toyota Yaris 0,0013m3/66 kW r.v.2007
ex:Toyota Celica 0,0018m3 kW (7A-FE) na ND r.v.95
ex:Škoda Felicia kombi 0,0013m3 Lxi/50 kW r.v.96
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23.05.2011, 14:44 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 25.07.2010
Příspěvky: 970
no ja som myslel ci to uz niekto doma skusal ? :D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.05.2011, 05:10 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 15.08.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: Praha12
Ano, funguje to, ale na opravy po kroupách nic moc. Bývá výhodnější vyměnit díl, vyplatí se to jen u drahých aut. Potřebuješ k tomu hodně přípravků(hlavně na špatně dostupná místa, kde se nedostaneš z druhé strany , v rohu atd.), dobré světlo(více druhů) a hlavně cvik. Dá se to naučit a základní vercajk se ti pak vejde do tašky.
Když máš pár důlků na autě, tak je to dobré řešení, ale kroupy ne - u hodně dobitého auta to bude vždy vidět. Hodnotím to z vlastní zkušenosti, kamarád je lakýra a občas jsem mu chodil pomáhat. Klempíři s kterými spolupracuje to zkoušeli, ale vzdali to a zůstali u starých metod.

_________________
Kdo maže, ten jede!
Avensis 2.2 D4D motor 2AD FTV rok 2006
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 13.11.2015, 08:09 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 23.01.2011
Příspěvky: 281
Bydliště: Pardubice
Moje nová zkušenost s PDR metodou:Potkal jsem se se srncem,který mi parůžkem propíchl přední nárazník,pomuchlal LP blatník a LP dveře.Zajel jsem tedy do Toyoty ,kde mi opravu odhadli na 50tis.Kč-výměna všech třech dílů+lak.Zdálo se mi to docela dost,tak jsem hledal něco jiného a objevil jsem http://www.pdrservispardubice.cz/index.html.Tam mi opravu odhadli na 4 tis.Kč,tak jsem do toho šel.Servismen byl opravdu šikovný,na blatníku není vidět vůbec,že by byl někdy poškozený,na dveřích se díky ostrému zlomu odprýsklo kousek laku,ale to spraví štěteček a kapka barvy,tak to nebude taky vidět.Propíchnutý nárazník ale nechám ještě někde zavařit.Takže opravu metodou PDR můžu jenom doporučit,pokud není auto odřené,nemusí se ani lakovat.Ráno jsem Verso odvezl do servisu a večer v 17:30 hodin bylo hotovo :)


Přílohy:
fotka_320.jpg
fotka_320.jpg [ 5.89 KiB | Zobrazeno 2425 krát ]

_________________
Carina II (r.v.1989)
RAV 4 (1996)
SUZUKI LS 650 Savage (chopper) -2001
Corolla 1,4 HB (1999)
SUZUKI Grand Vitara 1,6 (2005)
Corolla Verso Sol 2,0 D4D (2004)
AYGO 1.0 2010
Verso 1,6 Active (2013)




Rejži a nic jinýho!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz