TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je sob 17.08.2019, 14:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 06.11.2018, 19:51 
Člen Týmu
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 43
Když jsem dele stal a rano nastartoval tak se mi dela věc takove,ze motor naskocil,nekdy trosku nepravidelne a po chvilce sli otáčku pod minimalni az na hranici,ze by to chciplo. Po chvili zase sli nahoru a uz to bylo dobry. Nejaky ten rok jsem se divil,ze sem tam nekdy vyskočilo chyba hybridního systemu. Tentokrát k tomu i chyba motoru. Na křižovatce to regulerne vzdechlo. Pak se to preplo do nouze a ja odjel. Resil jsem to o kus dal,odpojenim baterie a chyby byli fuc.
Nevim proc,ale nejak jsem si rikal,ze by to mohlo byt něco okolo vahy vzduchu. Nicmene jsem na dilne sundal filtr a s bratrem jsme dali hlavy dohromady a prisli jsme na věc a to , ze by to chtelo vyčistit skrtici klapku. Svete div se !
Pomohlo to ! Skutecne spray na egr ventily,postrikat,par minut nechat působit a pak rucne klapku otevřít a pekne hadříkem vyčistit. Striknul jsem i na cidlo vahy vzduchu,opet nechat působit a pak jen vyfoukal vzduchem

Zaver ? Auto slape jako hodinky,na krizovatkach shasne jak ma ( start stop ) a uz zadny problémy,zadne chyby,zadny neklidny chod při startu po ranu .

Blbost za dvacet minut opravena. Kryt filtru,cely box je na ctyrech sroubech,vaha vzduchu nacvaknuty konektor.

Pokud mate neklidny chod motoru,nechce se mu na svetlech vypínat,ci rano to nebezi jak ma a občas chyba,vystraha az do te miry,ze me to nechalo. Verte,vycistil jsem,usetril jsem za servis a za dvacet minut svycarsky hodinky :D

Tak snad to nekomu bude tahle zkušenost k uzitku :D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13.11.2018, 01:09 
Řidič
Registrován: 13.08.2015
Příspěvky: 176
Zajímavé. Já mám opačný problém s P II. Když je motor studený a stojím na místě (nebo jedu na elektro), tak se motor sám občas vytočí na vyšší otáčky. Po zahřátí už v pohodě. Žádné chyby mi to (zatím) nehlásí, tak to zkusím taky vyčistit.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 20.11.2018, 09:20 
Člen Týmu
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 43
esprit píše:
Zajímavé. Já mám opačný problém s P II. Když je motor studený a stojím na místě (nebo jedu na elektro), tak se motor sám občas vytočí na vyšší otáčky. Po zahřátí už v pohodě. Žádné chyby mi to (zatím) nehlásí, tak to zkusím taky vyčistit.


Jedna se hlavne o obvod ty skrtici klapky a jeji dosedací plochu v telese sani . Jakmile to nedoseda jak ma tak uz to dela kraviny. Elektonika to vyhodnoti,vaha vzduchu taky,tam je takova pecička,to všechno musí byt opravdu maximalne ciste a neposkrabane . Spray na egr ventily to spolehlive rozpousti :) Je to nejmensi a nejmene financne narocny co clovek zvladne si udelat i sam nez vyrazi do servisu :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz