TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je čtv 19.07.2018, 04:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017, 10:51 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Tak pod delší době zas něco - po téměř 24 letech si jeden zadní origo tlumič řekl, že toho má dost a uronil spoustu slz. Podíl na jeho konci má nesporně každoroční cesta na jih rakouska na ledovec. V ní zas carina zazářila a pojmula do kufru a do tunelu mezi sedačky 2x normal snowboard, 2x obač laže, 1x skialp lyže a 1x splitboard samozřejmě vše s příslušnou výbavou (boty, helmy), 4x mužská posádka s výbavou na 4 dny. při tom všem průměrná spotřeba okolo 6ti litrů.
Takže nový oba zadní tlumiče a pružiny. ty původní pružiny už měly dost. Horní uložení vypadá ještě dobře. Měl jsem teda koupit i horní dorazy a prachovky, ale budou to muset ještě přežít.
Překvapilo mě ale tohle:
Příloha:
IMG_20170430_125550.jpg
IMG_20170430_125550.jpg [ 196.01 KiB | Zobrazeno 2656 krát ]

Skrytý to bylo pod tím PURovým dorazem. Krása :-)

Jinak první dojem z nových pružin je, že mám prdel auta tak o 5cm výš a tím pádem čumík níž :-) No a když jsem pučil auto otcovi, tak se mu povedlo na retardéru klofnoutr čumákem o dlaždičky :-) Ještě že je pod motorem kovovej chránič.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017, 17:17 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 01.09.2009
Příspěvky: 456
Bydliště: Most
Hlavně že se cesta z Rakous tentokráte obešla bez divočáka :wink:
Vida, tak s tlumiči mám ještě 4 roky čas 8) , i když ty je máš japonský a já asi nějaký evropský...
S těmi pružinami se to zvedlo opravdu tak hodně? Na kolik vyšly? Na polních cestách (cesta k chatě) občas dřu výfukem o zem a to mě dost "bolí"... :(

_________________
Carina E T19 2,0 liftback 1997
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2017, 07:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
No zvedlo se to dost. Dal jsem jak pružiny, tak tlumiče kayaby jako obvykle nakoupený v granex.cz. Dohromady to vyšlo cca 3800. Ale určitrě bych teď vyměnil aj horní uložení i ty dorazy.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: pon 06.11.2017, 18:18 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Po delší době jsem carince zas dopřál trošku péče.
Auto celý jsem hodil doktoru Kennymu na výměnu rozvodů, přetěsnění víka ventilů a rozdělovače, seřízení předstihu a renovaci startéru. Jsem zvědavej, jak to pak pojede.
No a snad konečný řešení proběhne brzo se silentblokama na obou nápravách. Objednal jsem cca za 5 tisíc komplet sadu z gt4racing.pl
Dva jsem zkusmo nalisoval do plonkovního příčnýho ramena. A mají trošku větší průměr. Tak to z tama vyndám a zkusíme to v práci trošku stočit na soustruhu.
Příloha:
IMG_20171103_180847.jpg
IMG_20171103_180847.jpg [ 269.81 KiB | Zobrazeno 1657 krát ]

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: úte 07.11.2017, 22:48 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7602
Bydliště: Praha, Teplice
A nemá ten větší průměr nějaký důvod......? :idea:

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: stř 08.11.2017, 14:22 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
No právě mi přijde, že nemá. Prostě se dělaly různý ramena a je možný že tyhle siláče někdo blbě vyrobil, nebo jsou na jiný ramena. Průměr trobky v ramenu je cca o 2mm menší, jak siláč. Podle mě by to mělo být tak 0,5-1mm. Na čeldě mi to sedlo přesně.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: čtv 23.11.2017, 14:08 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Tak zadní náprava během jednoho odpoledne hotova. Bez zvedáku, normálně v garáži na zemi, za použití dvou heverů.
Všech 12 siláčů ze všech ramen a obou těhlic šlo ven pomocí dvouramennýho stahováku a svěráku.
Pro Jimmyho - tady je fotka, jak vypadaly výše zmíněné deformovaný siláče v příčnejch ramenou. Jeden jsme v práci osoustružili na 0,5mm menší průměr. Ale nic moc se nestalo. Tak jsem se na to vysral a narval to tam tak. Z jedné strany byly trošku deformovaný, zdruhé ne. Pak se to stejně stáhne šroubama a velkýma podložkama.

Příloha:
1.jpg
1.jpg [ 96.66 KiB | Zobrazeno 1483 krát ]

Příloha:
2.jpg
2.jpg [ 103.39 KiB | Zobrazeno 1483 krát ]


Tady je důvod, proč jsem to celý dělal - z febestu objednaný siláče (už druhej pokus) opět nepasovaly a takhle dopadly při lisování. Nic nemlátilo, ale já věděl v jakým jsou stavu :-(
Příloha:
3.jpg
3.jpg [ 64.04 KiB | Zobrazeno 1483 krát ]

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: čtv 23.11.2017, 14:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Tady je aparatura pro vylisování gumových siláčů..
Příloha:
4.jpg
4.jpg [ 292.08 KiB | Zobrazeno 1483 krát ]


No a tady už všech 12 nasazeno a pomocí jednoho ramena jsem dolaďoval geometrii. Na pravým zadním příčným ramenu jsem měl defekt po srážce s obrubníkem, tak šlo z jiné cariny. Metodou "utahuj klíčem/jeď vyzkoušet" jsem po třech iteracích dosáhl rovnosti volantu, takže velká radost.
Příloha:
5.jpg
5.jpg [ 220.33 KiB | Zobrazeno 1483 krát ]


Příští týden asi vlítnu ještě na přední ramena. Buď je zas opískuju a nechám nakomaxitovat, nebo se na to vyseru a jen je natřu alkytonem. Uvidíme, v jakým budou stavu.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: sob 25.11.2017, 16:18 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7602
Bydliště: Praha, Teplice
No to je nádhera! Ale deformovaný mi to moc nepřijde.
Asi se do toho u Corolly na jaře taky pustím. Jestli někde seženu správné rozměry.

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: stř 13.12.2017, 23:15 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Po snad 4řech letech jsem si jel konečně koupit nový stěrače. Zase stejný, takový ty plochý z jednoho kusu. Starý sice ještě furt stíraly dobře, ale dělaly hroznej kravál.
Ale jak už to bývá, tak jsem koupil k novejm stěračům taky nový repráky. Komponentní autotek. Když už se mi kdysi povedlo sehnat ty krytky k zrcátkům co pod nima normálně bývají výškáče. Byly za fajn cenu. No a když už repráky, tak aj nějakej ten tlumicí materiál. No a když už tlumicí materiál a repráky do dveří, tak taky generální údržba stahovačky, promazání lanek a bowdenů, lišty a taky vodičů skla. No a taky trošku poladit zámek, kterej nefungoval už od koupě auta. Takže konečně možu použít u šoféra i klíček :-) No a když už to všechno, tak i odrezení a natření spodku dveří. A když už to, tak i výměna roztrženýho lanka k otevírání kufru. No a na závěr taky nákup novýho rádia. Konec adaptérům na aux výstup, konec adaptérům na flešky atd. A hraje to jak kráva a hlavně svítí zeleně :-)
Kdyby chtěl někdo poradit, jak rozebrat zámek dveří, tak klidně sepíšu postup :-)

Příloha:
zamek.jpg
zamek.jpg [ 162.87 KiB | Zobrazeno 1321 krát ]

Příloha:
IMG_20171203_165417.jpg
IMG_20171203_165417.jpg [ 159.27 KiB | Zobrazeno 1321 krát ]

Příloha:
IMG_20171212_210500.jpg
IMG_20171212_210500.jpg [ 211.88 KiB | Zobrazeno 1321 krát ]


Teď už "jen" vyměnit ty siláče na přední nápravě a nechat seštělovat geometrii a vyndat přední okno a opravit ty puchýře okolo něj a asi i stříknout střechu. A na jaře asi hecnu aj ten výfuk. Uvidíme.
Kdyby někdo chtěl slušně hrající starý radio sony s kazetovou mechanikou a changerem na CDčka (mám dva jeden na 10 a druhej na 6CD), tak přenechám za nějakou dobrou láhev chlastu. Taky mám doma asi 3 páry repráků a vlastně ještě 2 kazetový radia - pioneer a Kenwood.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: ned 17.12.2017, 19:02 
Člen Týmu
Registrován: 13.06.2006
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Dobrá práce. Nechceš trochu více popsat tu údržbu komponentů ve dveří? Asi se na to na jaře také podívám. díky
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: úte 02.01.2018, 14:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
Jasně není problém - za absolutně nejdůležitější považuju po sundání tapecu a izolačního igelitu (teda pokud tam je) tak dveře vevnitř pořádně vyčistit. Normálně vodou a třeba houbou, nebo i mírným proudem hadicí. Hlavně aby se zespod odplavilo bahno, co tam za roky dycky naroste a aby pak případná voda mohla volně odtýkat odtokovýma dirkama vespod dveří. Když tam stojí vlhkost, začne to kvýst a dveře pápá. Po vyčištění jsem to vystříkal dutinovým voskem.
Pokud si chceš zlepšit poslech muziky, tak možeš dveřní plech pořádně odmastit a prdnout tam nějaký pláty tlumicího materiálu. Já sehnal levně pěnovku, ale asi to nebude úplně vhodný. Aby nenysákala vodu, tak jsem ju po nalepení zas přestříkl voskem. lepší by byl nějakej samolepicí gumoasfalt.
Pak je dobrý vyndat zadrhovadlo dveří - ta věc mezi pantama, co zpomaluje zavýrání dveří. Na straně kastle se něčím vyklepne ocelovej čep a na straně dveří se odšroubujou dvě matičky a celý to zatlačíš a vyndáš dutinou dveří. Ideálně zas vyčistit a namazat. Tahle věc se blbě shání. Na vrakáčích jsou už všecky zničený - vybroušený a tak ti v kopci dveře přiskřípávají nohu při nasedání :-) Taky tam dycky vystřihnu čtvereček gumy ze staré duše jako prachovku na vstupu do zdrhovadla.
Pak okna - když by se ti hodně chtělo, tak stáhni okno o něco níž, aby bylo vidět na dva šrouby, kterýma je jezdec stahovačky připevněnej ke spodku odkna. Bude potřeba vymontovat vodorovnej plech, co je napříč dveřma. Z něj opatrně oddělat všecky držáky drátů a odmontovat z něj motorek stahovačky. Pak je stahovací lišty chycená nahoře a dole matkama, odpojíš ju z okna celou včetně motoru vyndáš. Jak to budeš mít na stole buď jen benzínem a nějakým šttečkem vyčistíš celou kolejnici a její jezdec, nebo můžeš i odpojit lanka a bowdeny. Odpojuje se to tak, že na jednom konci kovové kolejnice vysuneš plastovej držák bowdenu z kolejnice. Je na něm taková jakoby pojišťovací západka plastovej čep. Lanka se pak uvolní a je to. Pak dobrý promazat i lanka v bowdenech. Stačí jakejkoli řidší olej. Samozřejmě jsem zapomněl dodat, že po odmontování stahovačky od skla je dobrá sklo vytlačit do hodní úvrati a třeba dřevěným špalíkem (cca 10cm) ho zespod podepřít. Špalek strčíš pod okno, kde byla stahovačka a postavíš ho na vodorovnou trubku - výztuhu dveří. No a než tam namontuješ stahovačku zpátky, tak i nějakým štětcem a třeba WD40ku vystříkej a vyčisti gumový dráhy, ve kterých sklo dole chodí. Nebo to třeba vyčisti jarovou vodou, nebo možná aj benzínem a pak namaž třeba silikonovým olejem. To udělá hodně pro plynulej chod skla.
Já teda ještě vymontovával i fabku dveří, ptž byla nějaká rozbitá, nebo tam někdo dal jinou a nešlo odemknout klíčem. To je zas jiná kapitola a hodně gynekologická práce.
Až máš všecko zpátky namontovaný, tak než tam nalepíš zpátky ten igelit proti vodě, tak do dveří párktát bouchni rukou, jestli se něco někde netřepe, nevibruje atd. Mě to dycky hrozně sere, když někde něco drnčí. tak používám různý pěnový vycpávky, oboustranku, stahovací pásky atd. Pak ten igelit jsem dal novej. Koupenej normálně v zahradních potřebách a lepil jsem to jakousi kartuší butylenu. Aby to prostě bylo furt takový plastický. Když to přilepím tmelem, tak stejně ještě po obvodu dávám i elektrikářské pásky pár desítek proužků, aby to drželo, než tmel zatuhne. V tapecu dveří je taky ještě docela dost vrutíků zevnitř i zvenku. Ta možeš pro jistotu dotáhnout, aby nikde nic nevrzalo. Smontuješ a je hotovo, vymalováno. Když se s tím hodně moc sereš, tak práce jedny dveře tak na 2 hodinky, možná míň.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: pon 29.01.2018, 22:29 
Člen Týmu
Registrován: 13.06.2006
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Ahoj, sorry za moji pozdní odpověď. Nějak jsem pozapomněl. Dvě věci:
Taky tam dycky vystřihnu čtvereček gumy ze staré duše jako prachovku na vstupu do zdrhovadla
Jak to myslíš? Vím, že ty zadrhovadla nefungujou, u mé to funguje (asi snad u jediné co znám). Nicméně jsem na to koukal a to zadrhovadlo je takový velký oplastovaný kus čepu nebo tak něco.. v čem se to posere?
A druhé .. ta demontáž okna, resp těch kolejnic apod.. je to nutné? :) jde to nějak vyčistit bez toho? Trochu má strach, abych neoddělal nějaký plastový bazmek co už neseženu.

Jo a ještě jedna věc, mimo toto téma. Řešil jsi někdy na autě hadice od chladiče a případně i podtlakové? Já co jsem koukal na tu spodní tak vypadá, že by chtěla vyměnit a takových tam je více. No a pak mám ještě dalších milon dotazů, ale to třeba jindy :)
Díky

Matěj
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: pon 26.03.2018, 11:11 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
2 Matěj: tyjo soráč, nějak jsem zapomněl reagovat na tvoje 3 dotazy.
1. Zdrhovadlo je jakoby oplastovanej plechovej díl. Na jednom konci je čepem chycenej ke kastli. Na druhé straně ve dveřích je prostrčenej přes takovou kostku, která je dvouma šroubama chytlá zevnitř dveří. Jsou to ty dvě matičky okolo zdrhovadla na vstupu dveří. No a tou kostkou ten oplastovanej bazmek projíždí. Posere se to protpo, že se na plast nalepí bordel, nebo ten plast není vůbec namazanej a odře se. Ošoupou se na něm hrbolky, co dělají aretaci v různejch místech. No a pak se taky ještě zasere vnitřek té kostky, co v ní jsou dva na pružinách chytlý svěrače, co právě svírají ten plastovej zdrhovač. Mě se jednou vyplatilo jít na vrakáč a koupit si 4 nový kostky, vyčistit je, promazat a zas to fungovalo a aretovalo. A hlavně to chce furt mazat celej systém. No a z té duše si dycky vystřihnu prachovku na vstupu do kostky, co je ve dveřích. Prostě čtvereček, co navlíknu na oplastovanou část. Ten pak drží na místě, ptž je dotaženej kostkou mezi kostku a vnitřní část dveří.

2. demontáž kolejnic dveří není nutná, el já už vím jak na to, a s kolejnicí venk se to sakra líp čistí. Když chceš promazat bowdeny, tak je to nezbytnost. Člověk musí trošku přemýšlet a dívat se, co na čem drží a pak to zvládne rozebrat nedestruktivně.

3. hadice jsem řešil. Ale jen ty podtlakový. Když jsem dodělával klimu, tak mi jich pár chybělo a nebyly k sehnání. Takže jsem dal polyurethanový. Z takovýho docela tvrdšího materiálu. Sponky jsem použil stejný. Měl jsem k nim zadara přístup v práci. Hadicu ke cladiči asi budu muset taky pomalu řešit. Myslím tu spodní. Už je na okraji jakási popraskaná.

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Devatenáctka :)
PříspěvekNapsal: pon 26.03.2018, 11:30 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2008
Příspěvky: 983
Bydliště: Přerov
No a jelikož mi tenhle týden vyprší technická, tak jsem vlezl pod auto a oškrábal a odrezil všech těch 5 tenkých trubiček, co vedou palivo a brzdovou kapalinu od motoru dozadu. Pod nádrží jsem tohle absolvoval už předloni a funguje to skvěle. Oškrábat, odrezit kyselinou, penetrátor a dvě vrstvy alkytonu. Je to sice docela jebačka s rukama nahoře, když stojíte pod autem, ale trvanlivost to bude mít opravdu velkou.
Pak taky konečně generálka přední nápravy. Takže ramena ven. Při té příležitosti rozborka a čištění brzdičů, nový uchycení stabilizační tyče, odrezení a poznatírání všeho rezavýho, PUR silentbloky na ramena a sborka. Siláče jsem bral zas z Polska (GT4racing), ale byly tam dva zádrhely. Ten menší siláč, co je vepředu, měl o 1mm menší průměr. Takže mi chlapi v práci vytočili tenkostěnný hliníkový vložky. Ty jsem tam lehce vlepil. No a u druhýho většího zadního siláče byla v jeho středu ještě zastrčená další vložka. Ta vložka tam asi nějak stabilizuje siláč v nápravnici. Původní byly tenkostěnný ocelový. Byly totálně přirezlý, takže nejde vysunout. Takže jsem je musel zamlátit kladivem a pak teprve ramena šly vytáhnout z nápravnice. Nový vložky jsou z hliníku s tlustšíma stěnama. Snad po letech půjdou vyndat. Tal jsem tam dost měděnky, tak třeba to půjde.
Příloha:
st rameno.jpg
st rameno.jpg [ 278.71 KiB | Zobrazeno 642 krát ]


No pak jsem taky hecl nákup novejch brzd - kotouče aj desky brembo. Starý black diamond už to měly za sebou. Vydržela 6 let (cca 60 000km). Na začátku používání brzdily suprově, nevadly. Ale tak po 4řech rokách (včetně nasolenejch zim) už šel účinek do háje. A to jsem 2x za rok dycky kotuče a desky shodil, pořádně vyčistil ty drážky a celkově všecko. Poslední rok už to za studena brzdilo mizerně. Když se trošku ohřály, tak to bylo lepší.
Příloha:
bd kotouc.jpg
bd kotouc.jpg [ 180.5 KiB | Zobrazeno 642 krát ]

Příloha:
souc.jpg
souc.jpg [ 253.83 KiB | Zobrazeno 642 krát ]

_________________
Carina E 93 liftback 1,6 16V 85kW 4A-FE (vymazleno)
Celica 5G gti 11/89 2.0 115kw 3S-GE (rekonstrukce)


Naposledy upravil Stan dne pon 26.03.2018, 11:49, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz