TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je ned 23.09.2018, 13:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 16:33 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 04.11.2005
Příspěvky: 122
Bydliště: Roudnice n/l
Čauky vážení spolumajitelé sportovních vozu Toyota Celica :D .Mám problémek a to v tom že se mi za jizdy rosvítí kontrolky a to tři:ukazatel málo oleje ta v levo potom dobyjení tod baterka na levo a kapalina neboli brzda také v levo asi to bude podle mně něaké špatné ukostření ale nemám ponětí kde to hledat v okolí motoru není krapet místečka.Takže velmi rád uvítám vaše návrhy, odhady a rady přinejmenším i přesny popis jak tento problém odstranit předem dekuji :wink:

_________________
Toyota Celica 2.0 turbo 4WD
My TOYOTA is fantastic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: si tipnu
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 16:40 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5072
Bydliště: micronesia (FSM)
rovnou 3? A: altík se peče...zgebává>> čidla v altíku se pečou a házej nesmysly. B: chladič nechladí jak by měl... ventilatory se netočej jak by měly...vodní pumpa-s tou je zábava. C: elektrickej skrat-error...někde-->> A:

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 28+ Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 17:01 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.08.2006
Příspěvky: 950
Bydliště: Brno
mno tak přesně tohle dělalo i mě, je to pouze povypadený konektor pod relátky co jsou u baterky ;) v úterý jsem toto řešil. stačilo to odšroubovat, oddělat spodní kryt a pořádně dotlačit konektory, jeden nebyl zacvaknutý na pojistku... tak to zkus taky zkontrolovat, od té doby je to v pohodě ;) :)

_________________
"Její největší problém je v tom, že se u nás nikdy oficiálně nedostala do prodeje. Byla to velká chyba…"
Celica 91 2.0 Gti 115 kW
www.motorteam.webnode.cz
www.sportovnivozy.cz
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 17:54 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 11.09.2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Vysoké Popovice
je to altík, na tom zavisí aby poslal proud a pak teprve to zhasne

_________________
RAV4 D-CAT
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 17:57 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 02.06.2005
Příspěvky: 687
Bydliště: Přerov
tak to už jsem tu řešil a stane se to když přestane dobíjet alternátor ten jsem přeměřil a vida odešel do věčných lovišť a teď mi to nedávno udělalo po umytí motoru ale po chvíli vše o.k.
rada na závěr když ti to udělá znovu vem měřák dej ho na baterii a zkus jestli to dobíjí když bude ukazovat 14.3V tak je to super když mín tak to nedobíjí a chyba bude v alternátoru
pro ty co mi nevěří zkuste zdělat klíňák od alternátoru a serva nerožne se jen kontrolka dobíjení ale i málo oleje a málo brzdové kapaliny
taky jsem se tomu divil ale prej to maj tak celici zapojený
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Jo jo,me to delal altik.
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 21:25 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 28.08.2006
Příspěvky: 214
Bydliště: Brno,Zaječí
Jo jo.me to delal altik
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.04.2007, 22:10 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 09.11.2006
Příspěvky: 114
Bydliště: Děčín
Petr píše:
tak to už jsem tu řešil a stane se to když přestane dobíjet alternátor ten jsem přeměřil a vida odešel do věčných lovišť a teď mi to nedávno udělalo po umytí motoru ale po chvíli vše o.k.
rada na závěr když ti to udělá znovu vem měřák dej ho na baterii a zkus jestli to dobíjí když bude ukazovat 14.3V tak je to super když mín tak to nedobíjí a chyba bude v alternátoru
pro ty co mi nevěří zkuste zdělat klíňák od alternátoru a serva nerožne se jen kontrolka dobíjení ale i málo oleje a málo brzdové kapaliny
taky jsem se tomu divil ale prej to maj tak celici zapojený


Jenom doplním 14,3V dává altík jenom když je studený, jak se ohřeje trochu to klesne nevím proč ale celica to tak má, každopádně neměl bys na měřit míň než 13,5V (zdroj celicatech), pokud by to nedobíjelo vůbec bude tam bezpečně pod 13V.

_________________
Toyota Celica 6.gen (ST202), 3S-GE 125kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 27.04.2007, 15:34 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.08.2006
Příspěvky: 950
Bydliště: Brno
jak rikam, me to udelal povypadenej konektor u relatek... dotlacil jsem ho a v pohode, uz nic nesviti...

_________________
"Její největší problém je v tom, že se u nás nikdy oficiálně nedostala do prodeje. Byla to velká chyba…"
Celica 91 2.0 Gti 115 kW
www.motorteam.webnode.cz
www.sportovnivozy.cz
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28.04.2007, 07:30 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 04.11.2005
Příspěvky: 122
Bydliště: Roudnice n/l
Tak bylo to tím že jsem mněl povolený spoj u altíku ten plastový :D

_________________
Toyota Celica 2.0 turbo 4WD
My TOYOTA is fantastic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28.04.2007, 10:01 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.08.2006
Příspěvky: 950
Bydliště: Brno
vidis to, ja zas mel blbej kontakt jinde ;)

_________________
"Její největší problém je v tom, že se u nás nikdy oficiálně nedostala do prodeje. Byla to velká chyba…"
Celica 91 2.0 Gti 115 kW
www.motorteam.webnode.cz
www.sportovnivozy.cz
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 19.02.2018, 09:17 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 16.08.2017
Příspěvky: 14
Bydliště: BRNO
Zdravím, koukám na tohle starší téma a snad mi někdo ještě odpoví po takové době. Mám motor 4A-FE a při nízkých otáčkách po zahřátí motoru začne svítit kontrolka oleje a přitom oleje je přesně kolik má být. Ale jen při zahřátí a jen při otáčkách pod 1000ot/min. :?: Tlak oleje, nebo taky altík nebo snad něco jiného? :roll:

_________________
Mirek Novotný - Hrabu se v celice jak jen to jde už od 18ti, mám soustruh, svářečku a hodně velkou dílnu. Takže Celica se u mě má hodně dobře. Jdu kolikrát raději cestou ,,co bych to sháněl, vyrobím si,,. Z toho důvodu se tady na fóru moc neukazuju.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 19.02.2018, 14:34 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1375
Bydliště: EU
Co si vybavuji, tak před mnoha lety, když jsem měl "československý mercedes" Fiat 125, tak na volnoběh pod 1000 ot problikávala kontrolka oleje. Myslím, že v té době to bylo u více modelů Fiatů a byla to čidla. Ale nikdo to nijak neřešil. Byl to tzv. normální stav :wink:
Pokud tě kontrolka neproblikává během jízdy, nebo zhasne při vyšších otáčkách, tak bych to neřešil. Ale možná, že nějaký zdejší Toyoťák bude znát příčinu.

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 19.02.2018, 20:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 30.05.2006
Příspěvky: 5141
Bydliště: Veselí nad Lužnicí / Praha
4Afe nemá čidlo na hladinu ale na tlak, takže buď blbě čidlo nebo tlak. Měnil jsi někdy pružinu v olejovém čerpadle. Olej máš správný? Nic moc víc tam v okruhu není, ale zase se v tom moc nevyznám.

_________________
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 05.03.2018, 20:43 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5072
Bydliště: micronesia (FSM)
Ale jo tak trefil sem se... s altíkem... i když konektor sem zrovna nepředpokládal, každej altík na celice bude potřebovat nový "střeva- uhlíky atd" ale to se pozná jen tak, že baterku najednou nenabíjí, nic by svítit kromě ní nemělo- a ani ta nesvítí :-) jen klesá voltage a neni na 3/4. Pamatuju si jak se mi to stalo na šumavě a jel sem do prahy bez dobíjení když mi bylo divný že je na 1/2 místo na 3/4... pěkně sem spořil energii... svítil jen na pozičky :-) radio off a modlil sem se :-) jen tak-tak :-) připadal sem si jak jouda s teslou co nemůže najít nabíjecí stanici... celkem psycho :-) když nevíš jestli dojedeš a kam... kdysi sem volal mýmu automechanikovi a odpověď byla: nooooo zkus to... možná dojedeš :-) Bylo to těsně... uff :biggrin: ale zážitek to byl... :-) někde u řitky sem už musel rožnout světla- byla tma jak to tak v řitce bejvá :-) a to už bylo psycho :-)
Jinak co se altíků týče, je lepší si nechat renovovat svuj starej Denso.... když fachal, za pár kaček od někoho, kdo to umí, než brát jinej použitej a nebo zbytečně utrácet za novej... ty japonský altíky jsou "user friendly" a jsou defakto po výměně střev nesmrtelný.
To mě tak napadlo... každou 5G to čeká... já mam tu výhodu/ nevýhodu že moje je 1989... takže to co se stalo mojí, se teprve stane dalším :-)
u toho altíku bych tedy předpokládal životnost uhlíků a střev cca do 240000 km.... 250000 což je solidní... životnost. Po renovaci máš klid na dalších 250.000km :-)

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 28+ Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz