TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 18.07.2018, 17:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017, 08:16 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Zdravím pánové,
Prosím o pomoc při řešení problému. Po nastartování motoru za studena je na volnoběh vše v pořádku. Problém nastává, když se rozjedu. Během pár vteřin jde na tři na dva a někdy i úplně chcípne. Po opětovném nastartování občas cukne, ale jde s tím jet. Potíže zcela zmizí po ujetí cca 500m.
Svíčky i kabely vyměněné.
V čem může být problém?

Corolla e11 předface 4e-fe

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017, 08:41 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6031
Bydliště: Rožmitov
a kdyz je auto ohraty a nastartujes ho, tak to nedela?

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017, 13:30 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Za tepla to je absolutně bez problémů.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017, 17:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Dnes při cestě ze zaměstnání problémy i za tepla. Při provozu na Lpg ani cuknutí.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017, 23:22 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.03.2006
Příspěvky: 1846
Vsázím na teplotní spínač, obohacení směsi při studeném startu. Přikládám foto jak vypadá - kde ho nejdeš ti musí říct někdo kdo ten motor viděl víckrát ;-) (je jistý,že to bude na vodě a to na krátkým okruhu). Diagnostika nehází chybu že? To protože je v mezích od - do a není úplně proražený. Podle svíček poznáš jestli je to bohatý nebo chudý - jakou mají barvu když jezdíš na benzín? Jak zjistit vadná snímač? Ať ti někdo z kluků změří odpor jaký má při studeném motoru a potom při teplým. To musí zhruba +- sedět.


Přílohy:
Poznámka: Teplotní spínač, obohacení směsi při studeném startu
thumb.jpg
thumb.jpg [ 19.36 KiB | Zobrazeno 1381 krát ]

_________________
MADE IN JAPAN - žádný sOpel ...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 26.11.2017, 11:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Svíčky po benzínové zkoušce jsou šedohnědé.
Ujel jsem na benzín cca 30km a ze začátku hrozné cukání - na tři na dva. Jak se to ohřálo pozoroval jsem zvláštní propady ve výkonu. Dnes jsem jel 5km do města a absolutně bez cuknutí a propadů. Před zkouškou jsem natankoval nový benzín.
Diagnostika - propojeno Te1 a E1, otočeno klíčkem na 2. polohu zapalování. Oranžová kontrolka motoru bliká stale ve stejném intervalu.
Čidlo, které nahodil Tonda jsem nenašel. Poraďte, kde se schovává.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 27.11.2017, 16:48 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.03.2006
Příspěvky: 1846
Něco jsem ti našel ;-) Mrkni na to. Je to stará Celica ... nevím .... http://www.lcengineering.com/LCNewslett ... _Tech.html
Až nyní jsem si všiml, že to máš na E11 :-/ Ta stojí na vrakáči vedle ve vesnici. Víš co? Jestli bude čas, tak tam skočím a odšroubuju ti z ní vše co uvidím a pošlu ti to a můžeš se pokusit vyměňovat postupně a uvidíš. Nebo si to budeš moci porovnat jaký to dává hodnoty. A zaplatíš jen poštu ;-) Co? I ti nafotím kde co je - to fakt nevím, protože jsem ji nikdy nedělal


Přílohy:
maxresdefault.jpg [200.06 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
MADE IN JAPAN - žádný sOpel ...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 25.12.2017, 21:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Omlouvam se za pozdní reakci. Budu rád za každou pomoc. Teplota se zvedla nad nulu a problém zmizel tak jsem to přestal řešit. Teď jsou teploty opět okolo nuly a cukání je opět zpátky.
Zítra prověřím palivový filtr (ale vliv venkovní teploty? Spíš takový pokus) a zkusím nalézt to čidlo.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 29.12.2017, 20:11 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Další informace o pokračování. Filtr paliva se mi nepodařilo vymontovat. Zespodu je totálně zarezlý spoj přívodní trubka - filtr. Je nějaká finta jak i přes tuto situace zjistit Jestli je filtr průchozí?

Avšak "vyplaval" na povrch další problém. V chladiči se objevila hnědá pěna. Načnuté těsnění pod hlavou?

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.01.2018, 19:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 20.01.2008
Příspěvky: 2244
Bydliště: Brno
Teplotní čidla jsou na 4E-FE jakoby 3, jedno je čistě pro budík, druhé pro ECU a třetí pro saharu. Všechny se nachází na tělese termostatu, pod cívkama zapalování. Pokud se nepletu, tak to pro ECU má takový trojúhelníkový konektor.

https://mlparts.cz/autodily/toyota/coro ... tId=556032

Pokud máš podezření na těsnění, tak první nejjednodušší je změřit kompresi. Kompersmetr koupíš za pár stovek, pokud nemá nikdo v okolí.

https://www.mojedilna.cz/kompresiometr-benzin-4ks

S tím filtrem, leda odpojit přímo palivovou lištu, hadici dát do kanystru/nádoby, zkratovat Fp a B+ v diag konektoru a dát klíč do ON. Uvidíš, jak to poteče.

_________________
Holomek!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 01.01.2018, 21:35 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Děkuji rampo,
O průchodnosti filtru jsem se přesvědčil, když mi při montáži vypadl hliníkový těsnící kroužek - v momentě byla pod autem louže.

Čidlo jsem objevil. Je hned pod zapalovací civkou. Víš, jaké má čidlo vykazovat hodnoty?
Kompresmetr asi koupím. Není to drahá věc.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 04.01.2018, 00:20 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 20.01.2008
Příspěvky: 2244
Bydliště: Brno
Není zač, charakteristiku čidla jsem ti poslal na mail co jsem našel ve starých zprávách, než bych to nahrával někam na rajče a pak tu dával link. Kdyžtak napiš, zda ti to došlo, nebo mi pošli aktuální email do SZ.

Ještě se ale zeptám, na plyn je vše OK? Zkoušel jsi i na hulváta startovat studený motor hned na plyn, zda se to bude chovat stejně?

Možná bych podezíral samotné benzínové vstřiky, že jsou přicpané. Ultrazvukovou čističku asi nemáš? :D

_________________
Holomek!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 05.01.2018, 11:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Email dorazil, děkuji. Multimetr jsem si ještě nepořídil. V pondělí vezmu čidlo ssebou do zaměstnání a kluci na elektroúdržbě mi to změří. Za studena jsem to na LPG nezkoušel startovat. V "chytré" knize od LPG píšou, že za studena lze nastartovat pouze 5x. Poté se musí na LPG diagnostiku jinak to za studena nepujde. V každém případě dám vědět o dalším postupu.
Začnu kontrolou čidla a jako další prověřím vstriky. Ultrazvukovou čističku nemám, ale snad někoho seženu, kdo ji má.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 09.01.2018, 18:09 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2008
Příspěvky: 1181
Bydliště: Chrudimsko - východní čechy
Takže pánové situace vypadá tak, že čidlo se hýbe. Dle diagramu od rampy hodnoty vykazované čidlem +- odpovídají.
Před svátky jsem nalil do nádrže čistič palivového systému, ale ještě jsem s autem pořádně nejel. Vyjedu nádrž a uvidím jaký bude výsledek, avšak nic velkého si od toho neslibuju.

_________________
aktuálně E11 4E-FE LPG
Peugeot 307 SW 1.6 LPG
EX - corsa B 1.2 33kW :lol:
EX - Avensis 2.0 VVT-i
EX - corolla E10 4A-FE
Ex - favorit 135L LPG
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz