TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 24.10.2018, 01:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 18:45 
Navigátor
Registrován: 24.10.2016
Příspěvky: 143
BMW 316 i 1999 (1895ccm, 0-100km/h 12.4 s , max. 200 km/h) Euro 2,3,4 ????
Corolla( 1598cm , 0-100km/h 10.0 s , max. 200 km/h) Euro 6
http://www.auto.cz/bmw-316i-96
Pro mně OK.
To je srovnaní se sportovním vozem z roku 1999 za 838.000,- Kč.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 20:25 
Člen Týmu
Registrován: 13.10.2017
Příspěvky: 10
Ten BMW motor má také 265Nm / 2500! A max výkon 77/5300ot. Je to dost přidušené. Ale těch 265Nm, co bysme za ně dali...

Ano, z hlediska maximálního výkonu je to "dobré". I když turbomotory jsou jinde. Ale to je důsledek dané atmosferické koncepce, která zase přináší jednoduchost.
Také jsem si pro sebe srovnával. fabii 50kW 1064kg (váženo), Auris 97kW 1315kg (odhad z info z netu), rapid 81kW 1240kg (odhad z info z netu).
Samotné motory, bez ohledu na hmotnost auta jsou v prvním grafu. (vidíte že odpovídají max výkony).
Ve druhém grafu je to přepočteno se zohledněním hmotností aut, ve kterých jsou namontovány. Tj pro toyotu 97*1064/1315=78kW. Takže to bude odpovídat pocitově 78kW v o 250kg lehčím autě. Což už taková hitparáda není.
No a třetí graf, simulovaný náklad 240kg tedy 1315+240kg. Křivky to téměř nikam neposunulo, i když je vidět, že na slabém lehkém autě je to trošku projeví. Ale málo.
Z grafu je vidět, že cca do tři tisíc, tj. v otáčkách, kde strávíme 95% času to "jede" jak stará fabie, dokonce o maličko hůř, a to opravdu není žádný drak :-). Až od cca 5ti tis to výkonově překonává tříválcové turbo v rapidu a kdekoliv níže máte buď o 10kW méně, nebo musíte pro stejný výkon točit o cca 500 otáček více.

Myslím si, že jako základní motorizace je to dobré. A mně osobně to bude stačit. Ale ona je to vrcholná motorizace v nabídce. Nemohu si pomoci, ale dvoulitr by tomu autu slušel. těch 50Nm rozdílu (160 vs. 210 v mazdím dvoulitru) je to, co dole chybí (Což nic nemění na tom, že to spoustě lidí může stačit). Jen zkrátka člověk jezdí s nohou na podlaze a byť běžnému provozu stačí, není tam už žádná rezerva. Musíte podřadit o dva tři stupně...
Konečně proč ne, ale stejně by to chtělo dvoulitr - pokud to čte někdo od toyoty :-)

Hezký den.


Přílohy:
vvti.png
vvti.png [ 94.7 KiB | Zobrazeno 720 krát ]
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 20:53 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1401
Bydliště: EU
S úsměvem zde sleduji diskuzi. Podle mě zcela irelevantní. Jestliže kupuji auto, tak já osobně si vybírám, aby mi vyhovovalo nejen esteticky, ale i danými parametry. Jestliže chci dísla, benzín, příp. alternativu. Dále turbo nebo atmosféru atd. Žádná značka nemůže ve všem vyhovět. A poté mi nezbyde nic jiného, než zvolit kompromis. "Diskutují" zde asi čtyři odpůrci Toy, ale stejně je mají (vůbec nechápu, proč?) a jim oponují další asi čtyři. A výsledek?
Je k zamyšlení, proč se zde nezapojují skuteční Toyoťáci. Mám na mysli hlavně ty s Celicama. Viz jejich fota témata oprav apod., což si vždy rád počtu. To je jiná káva :wink:

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:11 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
Honza21: hezké :) chce to 2,0

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:12 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1401
Bydliště: EU
A proč no tedy nemáš? :lol:

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:14 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
Corolla2014 píše:
A proč no tedy nemáš? :lol:

Není :) a avensise mam pouze 1,5 roku. tak to musím ještě trochu pojezdit.

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:15 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1401
Bydliště: EU
Tak sis no asi neměl kupovat.

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:18 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
pepe1329 píše:
BMW 316 i 1999 (1895ccm, 0-100km/h 12.4 s , max. 200 km/h) Euro 2,3,4 ????
Corolla( 1598cm , 0-100km/h 10.0 s , max. 200 km/h) Euro 6
http://www.auto.cz/bmw-316i-96
Pro mně OK.
To je srovnaní se sportovním vozem z roku 1999 za 838.000,- Kč.

Ale pozor krouták je 165 ne 265 dole v tabulce to je špatně.

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:19 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
Corolla2014 píše:
Tak sis no asi neměl kupovat.

Mám ho z rodiny

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:21 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1401
Bydliště: EU
Tak to tě omlouvá :wink: Zvláště, pokud je třeba od tchyně :mrgreen:

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:24 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
Corolla2014 píše:
Tak to tě omlouvá :wink: Zvláště, pokud je třeba od tchyně :mrgreen:

:)

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:26 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 371
tabika píše:
Corolla2014 píše:
Tak to tě omlouvá :wink: Zvláště, pokud je třeba od tchyně :mrgreen:

:)

Měl jsem předešlou t25 1.8 a čekal jsem trochu víc od t27 1,8. A ted marně hledám 108 kw:)

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 21:44 
Navigátor
Registrován: 24.10.2016
Příspěvky: 143
tabika píše:
tabika píše:
Corolla2014 píše:
Tak to tě omlouvá :wink: Zvláště, pokud je třeba od tchyně :mrgreen:

:)

Měl jsem předešlou t25 1.8 a čekal jsem trochu víc od t27 1,8. A ted marně hledám 108 kw:)

T 25 1,8 l 0-100 km/h 10,3 s a 170 Nm
T 27 1,8 l 0-100 km/h 9,4 s a 180 Nm
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: sob 28.10.2017, 22:16 
Navigátor
Registrován: 16.07.2017
Příspěvky: 102
Okolo tej mazdy..mne sa tiez pacila.Ked som riesil auris,po mazde som sa pozeral viac,toyotu som nechcel.. :mrgreen:
Nakoniec mi jedina vyhovela vo vsetkom tym myslim zladit si vsetkooo od farby vybav az k motoru a nezaplatit viac nez je zdrave :mrgreen: za giuliettu chceli sialenu sumu.. v tom case.. a to uz na trhu par rokov bola..A kedze som uz talianov mal,urcite by som to nezaplatil..to by ochota nebola :mrgreen:

Ked som vsak cital stale nieco kde sa spajalo slovo HRDZA a mazda.tak som uz viac o tu znacku nezaujimal.
Pametam si na vetu majitelov co tvrdili preco je 6ka lepsia ako 3ka..
lebo ma nejak osetreny podvozok proti hrdzi..co 3ka nema...lebo sa setrilo..takto sa snad ani u dacii nesetri.

Ja netvrdim to ze treba tomu verit a ze je to urcite 1000% pravda.Ludia toho nataraju vsade..
No ak to pravdou je,radsej o30koni menej.nez riesit taketo problemy..

a ja myslim ze nejake obrovske tajomstvo toto nieje.
TO jak ked niekto povie ze talianom a francuzom sa kazi ja neviem elektrika,sem tam nieco viac..no tak ja mal aj aj a je to pravda :mrgreen:

Ak to tak nejak plati aj u mazdy..ze sa to hovori a je to pravda.. tak pre mna nech jazdi aj 100rokov bez problemu..ale to najposlednejsie co cakam od noveho auta ze budem riesit hrdzu.. u dacie fajn..u mazdy nie .

este raz.. ja netvrdim ze to tak je na 100%.. popisane o tom je ale docela dost..ze? :mrgreen:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 09:11 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1814
Ja osobne som mazdu 3 (sedan) vylúčil z dôvodu malého priestoru na kolená vzadu a v požadovanej konfigurácii s cenovkou o 4000eur vyššou ako pri corolle. Nezachránil to ani mazďácky dvojliter oproti 1,6 , bez diskusie lepšie sediaci podvozok, či head-up displej - čo je fičurina čo sa mi (len sa smejte) páči. Mimochodom, od spodu je vo vnútri väčší hluk ako v toy.
Ale mazda 3 krásna je, aj ten automat radil pekne.
Je to o hodnotách ktoré človek uprednostní. Dôležitejší bol pre mňa komfort cestujúcich vzadu ako motor - z ktorého som ajtak na prvý pohľad nemal výrazne lepší pocit. Trebalo o nich vedieť aby si ich človek všimol.
To že má mazda nejaké problémy s hrdzou som nejako neriešil, to by bolo asi v druhom stupni - do ktorého som sa ani nedostal.
Tá 1,6 v corolle je fajn motor. Nie žeby nemohol byť lepší ale dá sa s ním v pohode - bavíme sa o normálnej prevádzke rodinného auta. Nie o pretekoch do vrchu. Predvčerom sme šli na dušičky cca 300km okruh po okreskách východného Slovenska a čuduj sa svete, predbiehal som ja. Mňa zobralo za ten čas len jedno Audi A6 3,0TDi. A to bola normálna jazda, nijako som sa nesnažil. Čo už na tých cestách s takými maximálkami môže normálny vodič najazdiť za časy? Keď jazdím ako-tak podľa predpisov (a to jazdím lebo pokuty mi firma platiť nebude) tak 60km cestu z KE do MI prejdem o 5-10 minút pomalšie ako keď jazdím na parchanta. Jasné, že keď chce človek niekoho predbehnúť tak musí viac porozmýšľať ako s BMW M5, ale predbehnúť sa dá. Ak nejaké výhrady voči rollke mám, tak rozhodne nie voči jej motoru. Tým ale nechcem povedať že by si taký povedzme dvojliter nezaslúžila. Ale ruku na srdce, ak by bola cena o povedzme tisíc eur viac spolu s o niečo vyšším registračným poplatkom, asi by som ju nebral. Podľa mňa by ju s dvojlitrom bralo asi toľko vodičov ako tú 1,33. Čo som sa pýtal v Toyote, tak takých je minimum. Oveľa zaujímavejšia by bola s hybridným ústrojenstvom. Môj názor.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz