TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 20.04.2018, 00:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 08.11.2017, 18:12 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2239
Bydliště: DE
sajty píše:
Kdyby člověk věděl, že tam jsou opravdoví odborníci a kvalita práce odpovídá ceně, tak by ty prachy dal. Jenže proč ...


Tak to je. Pretoze management musi byt zaplateny aj keby mali v hlave nasrano ... a tak za tie prachy tam idu makat "Menici dielov podla diagnostiky".

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 08.11.2017, 19:23 
Řidič
Registrován: 27.07.2017
Příspěvky: 272
Bydliště: Praha
Bohužel se toto netýká jen Toyoty, je to problém asi všech značek. Pokud diagnostika neřekne, co je potřeba vyměnit a návod od výrobce není zcela přesný, tak jsou kluci bezzubí a neví, co s tím.

_________________
* Toyota Auris TS 2017 Active Trend, 1.6 Valvematic
† Citroën C4 2012 Exclusive, 1.6 HDi, robotická převodovka
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 09.11.2017, 21:28 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 18.10.2015
Příspěvky: 146
Novous píše:
Já mám podobný zkušenosti s Freyem na Černém mostě. Na garančku jsem byl objednán na 7:30 a auto stálo dvě hodiny před dílnou. Hotovo cca 12:30. Mám čtvrtou Toyotu, ale tohle zatím 100% nejhorší servis.

Musím říct, že jsem byl s Freyem na Černém mostě vždy spokojen, ale od té doby co odešli dva dlouhodobí přijímací technici je to spíše k pláči. :-( Výmluvy, mlžení, nedodělaná práce. To samé druhá pobočka Freye na Praze 5, ale tam to bylo horší o to, že tvrdili, že udělali co jsem požadoval a dokonce zdarma pro věrného zákazníka a přitom neudělali vůbec nic. Příště asi zkusím Louwman.

_________________
Toyota Auris Touring Sports 1.6 FL CVT 01/2016
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.11.2017, 08:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2239
Bydliště: DE
https://www.youtube.com/watch?v=JVpjGl5hAKE

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.11.2017, 09:44 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1624
No neviem, ja z môjho servisu tento pocit nemám. Isté výhrady by sa našli ale v zásade som s ním spokojný. Neviem posúdiť či mi fakt vymenili náplne a už vôbec nie či ich vymenili za tie správne, každopádne upozorňoval som ich na to že sa mi sám od seba otváral kastlik spolujazdca - už sa neotvára, chcel som aby ma zbavili oderkov od kamienkov na nárazníku - zbavili, spredu pri výjazdoch na obrubník volačo povrzávalo - už nevrže. Na auto je 5 rokov záruka, fakt si nemyslím, že by do neho liali sračky namiesto správneho oleja či brzdovej kvapaliny alebo nemenili filtre.
Ja som spokojný. Možno som úplný laik a len si jednoducho nedokážem všimnúť to podstatné.
Jedna vec ma ale furt zamrzí - nikdy mi neponúkli náhradné vozidlo ani odvoz. O ten som musel požiadať - a potom ma odviezli kam som chcel. Len mi je blbé že to neponúknu sami. Ale teraz som to neriešil, zobral som so sebou do kufra elektrickú kolobežku a zo servisu som mydlil na nej.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.11.2017, 13:26 
Řidič
Registrován: 27.07.2017
Příspěvky: 272
Bydliště: Praha
Já osobně si taky nemyslím, že by schválně něco dělali špatně nebo vůbec. Ale taky nevěřím tomu, že autorizovaný servis automaticky znamená vyšší kvalitu než neautorizovaný.

_________________
* Toyota Auris TS 2017 Active Trend, 1.6 Valvematic
† Citroën C4 2012 Exclusive, 1.6 HDi, robotická převodovka
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.11.2017, 14:51 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1194
Bydliště: EU
Přesně tak, Sajty :wink:

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 12.11.2017, 22:00 
Manager Týmu
Registrován: 06.01.2017
Příspěvky: 301
Zanedlouho vyzkouším "novou" ostravskou pobočku AutoBondu (jak kdysi měli Suzuki, to zbourali a teď tam mají Toyotu). Chci po nich garančku, klimatizaci, zatření oděrků od šutrů a vymaštěnců, kteří mi odírají dveře na parkovištích, pak záručně spravit křivou schránku na brýle nad zpětným zrcátkem a nadhodil jsem udici, kde se projeví jejich ochota něco řešit - v létě a obecně za tepla mi drhne/vrže levé zrcátko, když se sklápí/vyklápí. Mám to na videu, ale při současných teplotách se to neprojevuje, tak uvidíme, jak se k takovému složitému problému postaví. Očekávám, že řeknou tak akorát, ať přijedu, až to bude dělat zas...

Jinak ptal jsem se jich na ošetření podvozku a případný nátěr nebo utlumení podběhů proti kamínkům. Nátěr prý vůbec nedoporučují, že proti korozi je to dostatečně chráněné z výroby (na argument, že ten nátěr musí dostávat dost zabrat od šutrů v zimě, jsem dostal jenom odpověď, že se s tím počítá a že na prorezavění je záruka 12 let, nebo kolik (ale ne povrchovou korozi, kterou to samozřejmě začíná...)), o nějakém tlumení podběhů nevěděl, že by se musel podívat, jestli nějaká taková součástka vůbec je. Ale zase říkal, že třeba vlastní olej není problém. Pokud chci, můžu, jenom pochopitelně zase řeči o tom, že to nedoporučují a že v případě problémů může být potíž s uplatňováním (rozšířené) záruky. Náhradní auto taky není problém, ale prý mají na pobočce jen jedno, tak je problém spíš s dostupností. Kdyžtak vyzkouším jejich ochotu mě odvézt a případně i přivézt...

První dojem takový smíšený. Striktně v rámci předepsaných věcí O.K., ale asi bude problém chtít něco navíc. Uvidíme, jak návštěva proběhne.

_________________
Corolla 2017 Executive, 1.6 Valvematic, manuál, černá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 10:50 
Člen Týmu
Registrován: 31.08.2017
Příspěvky: 7
Kocúr píše:
No neviem, ja z môjho servisu tento pocit nemám. Isté výhrady by sa našli ale v zásade som s ním spokojný. Neviem posúdiť či mi fakt vymenili náplne a už vôbec nie či ich vymenili za tie správne, každopádne upozorňoval som ich na to že sa mi sám od seba otváral kastlik spolujazdca - už sa neotvára, chcel som aby ma zbavili oderkov od kamienkov na nárazníku - zbavili, spredu pri výjazdoch na obrubník volačo povrzávalo - už nevrže. Na auto je 5 rokov záruka, fakt si nemyslím, že by do neho liali sračky namiesto správneho oleja či brzdovej kvapaliny alebo nemenili filtre.
Ja som spokojný. Možno som úplný laik a len si jednoducho nedokážem všimnúť to podstatné.
Jedna vec ma ale furt zamrzí - nikdy mi neponúkli náhradné vozidlo ani odvoz. O ten som musel požiadať - a potom ma odviezli kam som chcel. Len mi je blbé že to neponúknu sami. Ale teraz som to neriešil, zobral som so sebou do kufra elektrickú kolobežku a zo servisu som mydlil na nej.



Kde servisujes? Necakaju ma prehliadky nejak skoro, ale tak obraz o slovenskych servisoch si urobim rad a kazda info potesi.

_________________
Auris TS 1,6 Valvematic 2017
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 11:08 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1624
Autolux Košice.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 11:50 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2535
Bydliště: Miro z Havířova
Intri píše:
..Jinak ptal jsem se jich na ošetření podvozku a případný nátěr nebo utlumení podběhů proti kamínkům. Nátěr prý vůbec nedoporučují, že proti korozi je to dostatečně chráněné z výroby (na argument, že ten nátěr musí dostávat dost zabrat od šutrů v zimě, jsem dostal jenom odpověď, že se s tím počítá a že na prorezavění je záruka 12 let, nebo kolik (ale ne povrchovou korozi, kterou to samozřejmě začíná...)), o nějakém tlumení podběhů nevěděl, že by se musel podívat, jestli nějaká taková součástka vůbec je. Ale zase říkal, že třeba vlastní olej není problém. Pokud chci, můžu, jenom pochopitelně zase řeči o tom, že to nedoporučují a že v případě problémů může být potíž s uplatňováním (rozšířené) záruky....

Na prorezavění 12 let - ovšem musíš mít všechny servisní prohlídky u nich a pak kdoví co uznají za prorezivění, čili záruka na prd, nejlepší mít přístup někde na rampu a jednou za rok (před zimou)skontrolovat a prostříkat sprejem, moc těch míst není, většinou je plastový kryt, ale zas tam trčí dost šroubů, pokud se najde už něco rezavého ta očistit a zakonzervovat tímto https://www.autolaky-eshop.com/brunox-o ... ej_z23497/ . Je to vcelku nenáročná a rychlá operace, netřeba ani montérek jen pracovní rukavice. Na tlumení podběhů musíš k specialistovi https://www.ahifi.cz/clanky/detail/toyo ... erieru.htm nebo nakoupit materiál a svépomocí jako já, předem doporučuji sehnat plastové čudlíky které podběh drží a při demontáži se učo některé zničí.

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
http://www.toyotaklub.cz/oldforum/album ... er_id=4839
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 17:23 
Člen Týmu
Registrován: 25.12.2014
Příspěvky: 14
Dnes po třech letech v Modřanech,dnes auto umyli.Celkem 5227kč za výměnu oleje,to jde :biggrin:


Přílohy:
ho.jpg
ho.jpg [ 22.29 KiB | Zobrazeno 717 krát ]
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 19:57 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2535
Bydliště: Miro z Havířova
No moc to přečíst nejde, kolik chtěli za litr oleje ze sudu?

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
http://www.toyotaklub.cz/oldforum/album ... er_id=4839
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 13.11.2017, 22:27 
Člen Týmu
Registrován: 25.12.2014
Příspěvky: 14
Pouze 562kč/1litr
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 18.11.2017, 08:32 
Člen Týmu
Registrován: 26.06.2017
Příspěvky: 55
Zapsali mi přezouvání do servisní historie online jako návštěvu servisu. Je to OK ?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz