TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 19.06.2019, 14:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: historie
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2007, 14:05 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 07.06.2007
Příspěvky: 397
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Počátky japonské automobilky Daihatsu spadají do roku 1907, kdy byla založena strojírenská firma Hatsudoki Seizo Company Limited. Roku 1930 byla zahájena výroba tříkolek a v roce 1937 byl vyroben první čtyřkolový vůz, model FA. Roku 1951 byl název firmy změněm na Daihatsu Kogyo Company Limited. Od roku 1965 se vozy Daihatsu dovážejí také do Evropy. V roce 1969 začala spolupráce s automobilkou Toyota. V roce 2000 byla firma Daihatsu zcela začleněna do koncernu Toyota a byla ukončena výroba větších modelů Charade a Applause. Daihatsu se specializuje na malé vozy a terénní automobily.

_________________
Carlos Sainz limited 2468/5000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2007, 14:16 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 07.06.2007
Příspěvky: 397
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
automobily daihatsu nebyli ani v závodním větě žádným ořezávátkem. A to hlavně díky asi nejznámnějšímu modelu této automobilky a to charade. Na vývoji závodní verze spolupracoval De Tomaso jehož automobilka De Tomaso se specializuje na sportovní vozy s motory především s U.S. produkce.

Vznikl vůz Daihatsu charade De Tomaso který byl poháněn agregátem s daihatsu charade GT-ti čili 1.0 R3 Twin Cam 12V turbo tomuto autu se na závodech africké rally říkal small giant killer toto autíčko jezdilo s vozy s náhonem všech kol a s dvoulitrovími motoy a přesto dokázali jezdit na bodovaných místech těsně za stupýnky vítězůa vždy všichni tři za sebou navíc vždy stejný počet aut vystartoval a taky dojel neměli nikdy žádnou technickou závadu během závodu. V civilním životě se daihatsu charade GT-ti 1.0 turbo přezdívá jako pocket rocket. Bohužel nelze vypátrat kolik těchto autíček opustilo fabriku daihatsu jelikož v evydenci daihatsu jsou vedeny pouze jako 3.dvéřové daihatsu společně s verzemi 4x4 a s motorizacemi 1.3 efi 16V a 1.0 karburátor 6V.

_________________
Carlos Sainz limited 2468/5000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz