TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 22.10.2018, 21:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 25.12.2013, 18:53 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
To vypadá jako po, ale jinak děs běs ten kotouč.. ;-))

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013, 15:28 
Člen Týmu
Registrován: 10.03.2012
Příspěvky: 26
a to chceš říct že jsi ty kotouče oškrábal a vrátil zpátky na auto????
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26.12.2013, 19:40 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7664
Bydliště: Praha, Teplice
A proč ne? Určitě mu to pak brzdilo lépe, než před oškrábáním 8)

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 28.12.2013, 19:05 
Člen Týmu
Registrován: 10.03.2012
Příspěvky: 26
:D :D :D :D :D né to fakt nemá cenu tady je to fakt samej kutil :D Zahodit a dát nový vy experti :D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.12.2013, 11:05 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 14.10.2005
Příspěvky: 336
co mas proti profesionalnej uprave kotucov od ProCut? jednoznacne lepsie riesenie a lacnejsie, nez kupa novych kotucov. Tym kotucom nic nie je.

_________________
JCE10L - EE111 - SXA11L - AE82L - AE86L - AE92L
2JZGE --- 4EFE --- 3SFE --- 4AGE --- 4AGE --- 4AGE
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.12.2013, 11:28 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7664
Bydliště: Praha, Teplice
camaro427 píše:
...zahodit a dát nový vy experti...

A proč, ty experte...........? :shock:

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 24.06.2015, 22:35 
Člen Týmu
Registrován: 26.08.2014
Příspěvky: 12
Díky za informace, to vysvětlilo záhadnou závadu - vibrace od předního kola: Potřebuji poradit, o co by se mohlo jednat. Pacient Carina E1.6 jedničkový hatcback. Při jízdě jsou cítit vibrace od pravého předního kola, jako když jede vlak po kolejích. Zvedl jsem auto na hever a zatočil pouze diskem kotouče, je cítit jedno silnější a jedno hned sousední slabší zašustění asi brzdové desky o kotouč. Je možné, že by se kotouč časem zvlnil? Pamatuji, že když se kdysi měnily kotouče(nové značkové( Lockheed) byly právě zvlněné a musely jít po reklamaci pryč, myslím že tam jsou nyní ATE). Tehdy se mi pořád zdálo, že přední pravé kolo je jako trošku nevyvážené. To ještě bylo téměř neznatelné. nyní po letech (-asi 10) to dělá při nižší rychlosti již velkou vibraci, nicméně to brzdí(prošlo technickou bez problémů), ale ani po intenzivním brzdění problém nezmizel, je to stejné. S pozdravem Richard.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 10:06 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 28.12.2009
Příspěvky: 1181
Bydliště: Hradec Králové
Camaro já se nějakou výměnou kotoučů nezaobírám. Auto prostě po vyjetí oleje vyhodím a koupím nové. :lol:

_________________
Toyota Corolla E11 kombi 4WD 0,0018m3/81 kw (7A-FE) r.v.2000 fl.
Toyota Celica 0,0018m3/85 kW (7A-FE) r.v.99 uzdravená
Toyota Yaris 0,0013m3/66 kW r.v.2007
ex:Toyota Celica 0,0018m3 kW (7A-FE) na ND r.v.95
ex:Škoda Felicia kombi 0,0013m3 Lxi/50 kW r.v.96
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 16:21 
Navigátor
Registrován: 18.01.2013
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha-západ
Jimmi píše:
Stále se v různých diskusích vrací názor, že vibrace při stisknutí brzdového pedálu jsou způsobeny zkroucením brzdových kotoučů. Po vlastních ne zcela pěkných zkušenostech, hledání řešení vlastními silami a po přečtění několika podrobných popisů tohoto problému si dovolím konstatovat, že se jedná o naprostou hovadinu.
.......



Já teda nevím ,ale já mám s tím tyhle zkušenosti:
Kolega exot jel mojí Oktávkou z dlouhého kopce a přebrzdil kotouče. Druhý den jsem sedl do auta a málem mne je***lo ( pardon, jinak se to nedá popsat). Při každém lehkém namáčknutí brzdy bylo cítit docela výrazné reakce volantu. Kotouče byly na výměnu. To znamená že je stačilo vyčistit? Hovadina....
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 16:26 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
Brzdove kotouce neni mozne prebrzdit... :-) Ty vydrzi tolikrat vic nez spalene desky ze to snad ani technicky nejde. :-) Navic usilovnym tepelnym nicenim kotoucu povoli spousta jinych veci driv nez kotouce. Takze vse sundat, vycistit, vyrovnat a je to.. :-) Rozhodne to je tim, ze ti neco hazi, ale asi to uplne nebude "zvlneny" kotouc, leda je to nejaky sunt z vlniteho plechu...

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 18:09 
Navigátor
Registrován: 18.01.2013
Příspěvky: 144
Bydliště: Praha-západ
Máš pravdu. Nejsou zkroucené, ale zničené jiným stylem.
viz : http://www.mjauto.cz/vibrace-brzdovych-kotoucu-2 nebo http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/zkroucene-brzdove-kotouce-skoda-octavia
Citace:
Litina kotouče je slitina železa a křemíku smíchaného s částicemi uhlíku. Při vysokých teplotách se částice uhlíku formují do krystalických mřížek. Vznikají tak na kotoučích skvrny, které jsou daleko tvrdší něž okolní materiál a po obroušení okolního materiálu zůstávají vystupovat na povrchem. Při brždění jsou tedy tyto skvrny mnohem více tepelně zatíženy a dochází k lokálnímu přehřívání. Následně k dalšímu zhoršování vlastností materiálu v postiženém místě.

Horká skvrna vystupuje na okolní materiál. Při každé rotaci kotouče potom dochází ke kontaktu brzdové destičky s horkou skvrnou. Jakmile její teplota dosáhne 600 °C ocelolitina pod skvrnou se začně přetvářet na cementit – soustava železa a uhlíku kde na tři atomy železa připadá jeden atom uhlíku. Cementit je velmi tvrdý, velmi abrazivní a špatný vodič tepla. Brzdové destičky už jej dál neobrousí. V této fázi už jsou kotouče trvale zničené.

Tak že výměna ....
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 18:15 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
Citace moc krasna, ale uplne si nejsem jist, ze spravna.. :-) Neb litina jako takova jiz dalsi pridavani uhliku jiste nepotrebuje. :-) Myslim tedy ty referovane castice kremiku a uhliku... :-) Navic ze by se takova "skvrna" nedala stahnout na soustruhu? Urcite to pujde jednoduse... sundat vse, srovnat, nasadit a hladka jizda muze pokracovat.

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 20:59 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7664
Bydliště: Praha, Teplice
Citace je v zásadě správná. Něco podobného bys vyčetl i v mém odkazu na začátku.
Nicméně jestli se ten materiál vyplaví z kotouče nebo odlepí od destičky, toť otázka. Každopádně jsem již měl tu čest :?

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.07.2015, 21:07 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8215
Bydliště: Litomyšl
Kdepak.... Soudruh soustruh zvladne vsechno. Je to mcne zarizeni. Srovna to, vyhladi. Pak je to jiz opet jen otazka toho, co dal povolilo teplem a jak moc je to mozne dohnat jinde. At ziji plovouci kotouce. :-)

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 18.07.2015, 12:36 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.03.2008
Příspěvky: 4881
Bydliště: Dobříš
aczasa píše:
Kdepak.... Soudruh soustruh zvladne vsechno. Je to mcne zarizeni. Srovna to, vyhladi. Pak je to jiz opet jen otazka toho, co dal povolilo teplem a jak moc je to mozne dohnat jinde. At ziji plovouci kotouce. :-)

pokud jsou na kotouči už vytvořene "hot spoty" tak nůž na něm odskočí. Opravuje se to úplně stejně jako treci plocha na setrvacniku. Je na to i speciální bruska - flywheel(brake disc) grinder http://www.youtube.com/watch?v=ZEinptyh0LQ . Navic kotouč když srovnas na soustruhu tak ztratí hazivost která je třeba na odtlaceni desek od kotouče.

_________________
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
Obrázek
http://www.imfsoft-forum.eu/index.php
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz