TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 20.04.2018, 15:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 08.02.2017, 09:57 
Člen Týmu
Registrován: 14.05.2014
Příspěvky: 7
Četl jsme tady na foru hodně o problémech s kouřením u motoru D-CAT.
Mám Verso D-CAT 2008 (+v záloze už i stejně vybavené s motorme 1.8 VVTi, D-CAT je potvora, ale ta jízda je neporovnatelná)

Auto mi čoudí teda fest, každých 20km šedý dým, trvá to asi 2-3 min a pak to to opakuje. Prolném už je delší dobu...cca 5-6 měsíců.
V čem může být zrada?
Tesnění pod hlavami válců? Kapalinu jsme za tu dobu nedolíval....
Na autě mám před rokem měněný 5-tý vstřik a před půl rokem ERG ventil...ale čoudí to furt...
DPF kaput? Asi pravděpodobně ano. Pomohlo by mechanické vyčištění?

Obávám se toho těsnění, ale to by mi výrazně ubávala chladící kapalina, ale to se neděje. Nebo ne?
Sem z toho kapičku zmatenej. Diagnostika nehlásí nic.
Auto jezdí jak raketa, jako by se nechumelilo, jen často kouří.

Nějak to vyřešit bych měl teda no, ale nevím kudy kam...jestli vyměnit DPF nebo na diagnostiku, ale kam?

_________________
Toyota Corolla Verso 2008 130kW 2.2 D-CAT 7-míst
Toyota Corolla Verso 2006 95kW 1.8 VVTi 7-míst
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.02.2017, 20:05 
Člen Týmu
Registrován: 17.02.2017
Příspěvky: 2
Ahoj, mám uplně stejný problém na Lexusu IS220d, což by měl být zhruba stejný motor. Vyřešil jste to nějak? Kouří mi to po pár minutách jízdy, až se motor alespoň malinko zahřeje, a pak cca každých 10-20 minut nezávisle na akceleraci, klidně na semaforu (hustý kouř jak z Temelína cca 2-4 minuty). Turbo, těsnění pod hlavou, vstřiky je vše OK. myslíte, že to je filtr pevných částic? Ten by mi ale vyhazoval hlášku na palubním pc, ne?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17.02.2017, 21:52 
Manager Týmu
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 485
Je to takmer s istotou filter. Vyzera, ze ho uz mas takmer uplne plny. Este by to teoreticky mohol byt aj meranie, ci je plny filter a nezmyselne signalizovat jeho zaplnenie a preto spusta regeneraciu zbytocne casto. Podla toho, co to je, tak take je riesenie...
Zacal by som asi trubickami, ktore su pred a za DPF, ci nie su zaspinene. Druhy krok by bolo nutene vypalovanie DPF a mozno novsi softver do riadacej jednotky. Az potom by som riesil cistenie / vymenu DPF...

V mojom pripade mi po urcitom case vyskocili kontrolky na palubaku, ale auto neslo do nudzoveho rezimu. U mna bol problem s upchatim trubiciek a za par drobnych mi to servis vycistil. Zaroven mi povedali aj tie informacie, co som napisal. Nutene vypalovanie chceli robit na dialnici na trase Bratislava -> Senec (mozte si pozriet mapu, nie je to vela). Vymena DPF mna mala stat 560 bez dane len za DPF. Ale rovno mi povedali, ze pri inych to malo byt aj 1300 eur za DPF.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.07.2017, 08:13 
Člen Týmu
Registrován: 14.05.2014
Příspěvky: 7
johnyz5 píše:
Ahoj, mám uplně stejný problém na Lexusu IS220d, což by měl být zhruba stejný motor. Vyřešil jste to nějak? Kouří mi to po pár minutách jízdy, až se motor alespoň malinko zahřeje, a pak cca každých 10-20 minut nezávisle na akceleraci, klidně na semaforu (hustý kouř jak z Temelína cca 2-4 minuty). Turbo, těsnění pod hlavou, vstřiky je vše OK. myslíte, že to je filtr pevných částic? Ten by mi ale vyhazoval hlášku na palubním pc, ne?


zatím nevyřešeno, mezitím jsme koupili stejný auto jen s 1.8 benzín...ale jako to prostě neporovnáte tu jízdu v D-CATu nebo s VVTi....
jeli sme na SVK s benzínem a des běs, předjíždět problém, plně naložený auto, s tím benzínem je to nemotorný bez šťávy...
S D-CATEM víme, že to je sranda, to jede úplně samo, plný nebo prázdný, ten tah a jízda super, člověk se nemusí bát předjíždět, protže D-CAT na to prostě má :D

Tak nevíme, zda D-CATA prodat nebo si ho nechat, ale pokud bych to rozumně/finančně/ vyřešil, ais si ho necháme.

_________________
Toyota Corolla Verso 2008 130kW 2.2 D-CAT 7-míst
Toyota Corolla Verso 2006 95kW 1.8 VVTi 7-míst
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.07.2017, 08:57 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 22.10.2014
Příspěvky: 125
S benzínem musíš umět jezdit.Pak to není děs-běs,ale normální střela.Zlatý benzín-dýzla bych už nechtěl. :bomb:

_________________
Corolla 2014 1.6 Valvematic 97 kw 6M/T + paket exclusive - Bílá bez doplatku
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 19.07.2017, 18:53 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 23.01.2011
Příspěvky: 273
Bydliště: Pardubice
buckyskentucky píše:
S benzínem musíš umět jezdit.Pak to není děs-běs,ale normální střela.Zlatý benzín-dýzla bych už nechtěl. :bomb:

Pod tohle se taky podepisuju,tam kde naftě dojde dech,benzín teprve začíná řádit :D

_________________
Carina II (r.v.1989)
RAV 4 (1996)
SUZUKI LS 650 Savage (chopper) -2001
Corolla 1,4 HB (1999)
SUZUKI Grand Vitara 1,6 (2005)
Corolla Verso Sol 2,0 D4D (2004)
AYGO 1.0 2010
Verso 1,6 Active (2013)




Rejži a nic jinýho!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15.08.2017, 05:41 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 18.11.2011
Příspěvky: 383
Bydliště: Zlínsko
buckyskentucky píše:
S benzínem musíš umět jezdit.Pak to není děs-běs,ale normální střela.Zlatý benzín-dýzla bych už nechtěl. :bomb:

Je to tak..Zlatý benzín..Nečoudí,nesmrdí,furt to jede ....Bez turba a bez DPF. Jinak tahle 2,2 D-cat je fakt problém sám o sobě..

_________________
Lexus LS 430. 2002
Když mám názor, řeknu to.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15.08.2017, 09:26 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 5926
Bydliště: Rožmitov
naftova deformace :-)

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 19:03 
Člen Týmu
Registrován: 14.10.2017
Příspěvky: 26
Bydliště: Rousínov 68301
Každý auto je o údržbě když na to někdo kašle tak ať neremcá že je to křáp a nechte si kecy benzin nebo diezel je to o lidech v jakým stavu mají auta. Filtr pevných částic se musí regenerovat pořádně, takže šup na dálnici a 50km tam a 50km zpátky a je to. Pomlouvání a urážky si nechte na přiblblý diskuze na seznamu a neotravujte v klubu kde lidi potřebují pomoc!
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz