TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 10.12.2018, 09:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 09:53 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 374
Kocúr:nemužu soudit jak to jezdí s cvt,jezdil jsem mt. A to mě přišlo jako moje 1.8 lenivé. Nejde o výkony někde kolem 5000ot ale jde o takovou tu příjemnou lehkost a svižnost po rozumném přidání,to tomu chybí. Prostě furt musí být plyn na podlaze a stejně se okolniho světa držím tak tak. Ale cvt tomu třeba dost pomáhá.

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 09:58 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 374
Pepe1329: no reálně to není znát,t27mě příjde po přidání plynu taková mdlá,asi el.plyn

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 10:23 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1873
tabika píše:
Kocúr:nemužu soudit jak to jezdí s cvt,jezdil jsem mt. A to mě přišlo jako moje 1.8 lenivé. Nejde o výkony někde kolem 5000ot ale jde o takovou tu příjemnou lehkost a svižnost po rozumném přidání,to tomu chybí. Prostě furt musí být plyn na podlaze a stejně se okolniho světa držím tak tak. Ale cvt tomu třeba dost pomáhá.


Neviem či to je práve tým cvt. Ani s manuálom nemám problém. No vlastne chcelo to zvyknúť si na ten elektronický plynový pedál, hlavne na jeho predlhú odozvu. Ak s ňou rátaš, hneď je to lepšie. Ale otravné to byť vie. Práve kvôli tomu som rád za asistenta rozjazdu do kopca v manuálke a Sport režim pri CVT.
Hodne zaváži v akej premávke jazdíš. Ak často po okreskách v kopcoch a jazda ťa baví tak je fajn turbomotor s manuálnou prevodovkou. To čo urobí turbo v TSi to musíš ty nohou a otáčkami v 1,6 atmo. Ale či ideš krokom až 40km/h s TSi alebo 1,6Valvematic - tu sa podla mňa ten rozdiel stráca, hlavne ak porovnávaš verzie s automatom. Ja gro jazdím v meste čo je furt ucpané, s typicky pozvoľnou dopravou. Najlepší by bol nejaký hybrid (spotreba) ale tá 1,6 s CVT je fajnová voľba. Keď večne stojíš v zápche ani s plynom na podlahe nič nevyriešiš. Ak jazdíš veľa po dialnici fajn je dízel - a či manuál alebo automat - to už je len o tom koľko si ochotný do auta dať. Na tej dialnici tak či tak veľakrát nepreradzuješ. Nedávno som si počítal že od nás k rodičom to máme necelé dva kilometre a na manuále som preradzoval 32x. Tolko krát som preradzoval cestou po dialnici z BA do Žiliny, čo je koľko? 200km?
Niekto si proste kúpi auto na svoj účel a niekto aj nad jeho rámec. Mám kamaráta čo má Q7ku, druhú. V dízli. Páči sa mu, má na ňu peniaze. Ale sám tvrdí, že to auto je proste na dialnice. Veľké neohrabané, zle sa mu s ním po KE jazdí. Raz za mesiac ide do BA, inak je s ním stále v meste. Má ženu a dve decká, do auta ich ale nepustí aby mu ho nezasvinili. Na to má žena Tucsona. No ale aj takto ľudia kupujú autá. Áno je pohodlné, prevýkonované. Ale je s ním problém zaparkovať aj jazdiť v zápchach v úzkych uličkách.
Ja som vôbec neriešil akú má rollka spotrebu na dialnici. Načo, keď na dialnicu idem raz ročne? Vôbec som neriešil či mi vôjde 300 litrový mrazák do kufra. Načo, keď ho tam cpať nikdy nebudem? Ja viem že do kufra kombi je lepší prístup, viac do neho vôjde. Ale do sedanu mne toho vlezie ažaž. Na picasse som mal ťažné a za 3 roky som neťahal príves ani jeden jediný raz. Ja netvrdím, že 1,6 má dostatok výkonu na tvoje, jeho, hocikoho predbiehanie. Ja tvrdím, že na 99 predbiehaní zo 100 má dostatok výkonu pre mňa. Možno som nenáročný ako kaktus, ja neviem. Je fakt, že ja moc na autá niesom. Proste sa vozím. Mám kopu iných záujmov, ktoré sú pre mňa dôležitejšie ako sila stlačenia akcelerátora - a za nimi ma rollka v pohode odvezie. Odvezie ma z práce aj do práce, aj na zakázky, aj do činkárne či na strelnicu a futbal. Aj za rodinou aj s rodinou a kuframi. Občas poteší, občas nasere. Niesom z tých čo si nepriznajú nejaký problém len aby sami seba či niekoho iného presvedčili o super kaufe. Nijaký zmysel v tom nevidím.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 11:14 
Manager Týmu
Registrován: 26.03.2012
Příspěvky: 374
Kocúr: automat bych bral všema deseti:)

_________________
avensis T27 1.8 valvematic
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 11:39 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1873
Hej, je fajn.
Výkon proste chýba tým, čo typovo jazdia tak že nikdy nestíhajú - na poslednú chvíľu. Bez časovej rezervy. Tým asi tá 1.6 vyhovovať nebude, ale tým obvykle vyhovuje máločo. Ja som pohoďák. Z opačného spektra - niekto kúpi rollku sedan aj keď má dve decká a do kufra mu treba baliť dva kočíky. Tak zas až tak ja rollke nefandím. Rebríček hodnôt, každý ho máme holt iný.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: ned 29.10.2017, 15:31 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.08.2015
Příspěvky: 986
Jerzy píše:
slabostka píše:
Ja keď zadám do katalogu dielov aurisa vybehne mi XYZ motorizácií.... že u nás neboli no čo spravíme....


Můžeš hodit nějaký odkaz na ty motorizace, docela by mě zajímalo o co jsme ochuzeni. Osobně by se mi taky líbil nějaký 2.0 atmo benzín :(


https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Auris

_________________
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet 2018
Auris HSD 2012
Nissan Almera Tino CVT 2002 LPG Zavoli
Fiat Punto CVT 2000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: pon 30.10.2017, 07:42 
Člen Týmu
Registrován: 06.12.2013
Příspěvky: 19
Tak ta 1,8 s automatem by byl ideál. ale ta 1,6 je pořád slušná motorizace, jedinej problém je že jak je to zpřevodovaný tak se musí prostě řadit aby to jelo, kdo se rád sveze svižně nebo občas spěchá tak prostě pro takovou jízdu je to otrava. Ale automat to řeší, řadí rychle a kdy je to potřeba, těch 14 dní s ním jsem si užil a kdybych mohl tak to hned vyměním. Takže imho není až tak problém výkon sám o sobě, ale jeho průběh a převodovka.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: pon 30.10.2017, 08:41 
Věčnej rejpal
Registrován: 30.06.2014
Příspěvky: 779
https://www.youtube.com/watch?v=Rl8XdG4Ckn4
od 4min.18 sek.
https://www.youtube.com/watch?v=eMtfqAjD8v8
od 1min.55 sek.
Stacilo by...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: pon 30.10.2017, 21:08 
Člen Týmu
Registrován: 01.01.2010
Příspěvky: 65
Vrátiť sa k téme, mam síce Corollu sedan, 2009 ale s týmto motorom.Spoľahlivosť OK, mam 210 tis. km a bez poruchy. Olej som začal dolievať asi od 130 tis. km, tak 1 liter na 15 tis. km. Hlavne sa netreba báť ho vytáčať, aby sa uviedla do "chodu" aj "ostrá vačka" a nezakarbonizoval sa motor. Rozvody som nemenil, vraj sa tam reťaz nemení mi v toyote vraveli. Výkonovo asi skôr pre pokojneších vodičov, jasne atmosféra bez turba. Som presvedčený, že ešte vydrží toho dosť. Ale jasne su tam veci bez simply clever, ale už je to u toyoty tak..........
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: úte 31.10.2017, 12:34 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 04.01.2016
Příspěvky: 170
petervop píše:
.....Hlavne sa netreba báť ho vytáčať, aby sa uviedla do "chodu" aj "ostrá vačka" a nezakarbonizoval sa motor. ..........

ehm, ako poznam kedy "ostrá vačka" zabrala ? podla otacok, podla zvuku, alebo ...?

_________________
Corolla 1.6 Valvolinematic, 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: úte 31.10.2017, 21:21 
Člen Týmu
Registrován: 01.01.2010
Příspěvky: 65
Neriešim kedy, proste ho potiahnem do 6500 otáčok a pripadne podržím nad 5500 otáčok. Motoru nič nebude z času na čas.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: stř 01.11.2017, 09:32 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.08.2015
Příspěvky: 986
Rolling Dog píše:
petervop píše:
.....Hlavne sa netreba báť ho vytáčať, aby sa uviedla do "chodu" aj "ostrá vačka" a nezakarbonizoval sa motor. ..........

ehm, ako poznam kedy "ostrá vačka" zabrala ? podla otacok, podla zvuku, alebo ...?


- je to kontinuálna zmena tak to možno ani skokovo nieje možno cítiť....

_________________
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet 2018
Auris HSD 2012
Nissan Almera Tino CVT 2002 LPG Zavoli
Fiat Punto CVT 2000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: stř 01.11.2017, 20:45 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 04.01.2016
Příspěvky: 170
zdalo sa mi ze to postupne, lebo ziadny kopanec vo vykone sa nekonal. vdaka

_________________
Corolla 1.6 Valvolinematic, 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: čtv 23.08.2018, 07:01 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 30.06.2018
Příspěvky: 55
Zdravím kolegové (tedy zatím budoucí, na přebíračku bych měl jet příští týden),

nějak tady toto vlákno utichlo... mám to brát, že s tímto motorem se nikomu nic negativního neděje? Nevíte jaké změny se v řízení systému spalin provedly, aby to plnilo tu novou EURO6c?

Nechci toto téma dráždit znovu, ale pročetl jsem si diskusi a zaujal mně sajty. Jak tady psal někdo před tím... pravda je někde uprostřed.

Když si koupím něco s nechutí, tak na něm budu hledat mouchy, abych se (třeba nevědomky) utvrdil ve své pravdě, že jsem to neměl kupovat... a když si postěžuji, tak by mně relativizace mých problému taky vytočily do běla. Na druhou stranu, jak říkal jeden mechanik, u kterého jsem si nechával opravovat svou Hondičku: "Všechna auta už jsou dneska stejně špatná".

Fakt by mně zajímal nejužší sajtyho výběr? Vsadím se, že v té cenové kategorii bychom u všech ostatních nalezli minimálně stejný počet problémů (tím to nechci relativizovat, ale jen uvést jako fakt).

Já jsem si svou Corollku naštěstí nevybíral s nechutí... že auto s takovou výbavou a rozměrů mého stávajícího Accordu lze koupit i pod půl milionu.
Můj výběr měl 2 podmínky, ze kterých jsem nechtěl uhnout: japonská značka s atmosférou.

Zde je mé subjektivní porovnání, kdy porovnávám výbavy, které obsahují prvky, bez kterých bych se těžko obyl:

Mazda 3, Revolution:
+Jízdní orgasmus, parádní motor, design, vyhřívání volantu, hlídání mrtvého úhlu, hezké zpracování uvnitř
- přímý vstřik (povinnost mít DPF od EURO6c), vyšší cena, trochu méně místa vzadu, v autosalonu mi připadalo, že je obtěžuji již svou přítomností a neměli ani touhu mi něco vysvětlovat - aktivně rozvíjet rozhovor.

Mitsubishi Lancer, INVITE:
+ přestavba na LPG
- silně low-cost model (bez tempomatu, žádné LEDky, model mi přijde morálně zastaralý), BT konektivita a senzory za silný příplatek

Mitsubishi ASX, 100let diamond (akce z doby kdy jsem to porovnával)
+ přestavba na LPG, světlá výška
- zase z něj dýchá zastaralost, bez předních parkovacích senzorů a ty zadní v základní černé (ne v barvě karoserie - jako pěst na oko)

Suzuki Vitara, Elegance
+ skvělá výbava, v kůži
- poměrně malé auto s malým kufrem (vím, kupuji sedan, ale to už je moc), 4*4 nevyužiji a bez něj nafouknuté auto ztrácí smysl (to platí pro všechny crossovery tady), na můj požadavek předvědací jízdy ani nereagovali...

Honda HR-V, Elegance
+ celkem pěkné auto, dobré zkušenosti s Hondou
- turbený motor, přímý vstřik, bez LEDek, trošku dražší

Toyota Corolla, Active LED Trend+
+ za tu cenu pěkná výbava, obsahuje vše co potřebuji, nemá start/stop, na svou kategorii bych se jí nebál srovnat s Octavií
- bez hlídání mrtvého úhlu, výběr barev, infotainment, který nevyužil svůj potenciál...

Nakonec jsem se rozhodl pro Corollu, ale vůbec ne s despektem, ale s vědomím, že to je auto jako každé jiné, které se mi líbí, vím o jeho mouchách (kterých zase tak moc není) a věřím, že kluci v Sakarii neměli zrovna špatný den, když mi ji montovali :biggrin:

_________________
Toyota Corolla 1.6 VALVEMATIC Multidrive S - Active, LED, Trend+, 1G3, 2018
(ex) Honda Accord 2.2 i-CTDi - Sport, Satin silver, 2005
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Valvematic 97kW, jednoduchost?
PříspěvekNapsal: čtv 23.08.2018, 07:28 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1435
Bydliště: EU
Pokud jsi to zde pročetl, tak je možná chyba, že jsi objednal manuál. Téměř každý zde tvrdí, že je líný. Nevím, nejel jsem s ním.
Jinak, já jsem se před koupí poohlížel jako ty. Nyní bych přidal Hondu Civic sedan 1,5 CVT. Asi by to vyhrál, ale musel bych překousnout turbo a vyšší cenu.
S Corollou jsem velmi spokojený ... jenom měním olej a filtry.

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ladahori a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz