TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je ned 23.09.2018, 22:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 10:07 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 21.07.2017
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Zdravím všechny!

K novému Aurisu TS HSD jsem si koupil na zimu originální ocelová kola a poklice, objednané a montované v nejmenovaném autorizovaném servisu Toyota. Pominu skutečnost, že jsem se rozhodl je koupit u Toyoty podstatně dráže, než bych sehnal kdekoli na internetu, právě proto, abych měl jistotu, že vše k sobě bude pasovat.

Takže jsem si přivezl pneu, které Toyota nazula na nové originální disky a dále namontovali poklice. Teď k problému: s provedením vůbec nejsem spokojen. Poklice s disky vůbec nelícují, někde je až několikamilimetrová mezera skoro přes půlku obvodu kola. Provedení jsem reklamoval přímo v daném autorizovaném servise, k mému překvapení mi bylo sděleno, že to je normální, že to je dáno typem kola, poklic, přidaným závažím a já nevím čím ještě. Zkrátka že to není výrobní vada, ale vlastnost.

S tím se nechci smířit, takto příšerně provedené jsem to neviděl u žádného auta! Ani mi nereagovali na nabídku, že tedy doplatím za litá kola, a to ani že si doplatím amortizaci těchto ocelových s poklicemi, protože jsem na nich 2 dny jezdil, než jsem se dostal do servisu na reklamaci. Ano, bohužel jsem si to pitomec nezkontroloval hend po převzetí - dlouho jsem čekal, měl jsem naspěch.

Prosím o názor: přijde vám to normální?

Přikládám foto... díky všem za radu, jak byste dále postupovali. K jejich vyjádření ohledně reklamace jsem hend připsal své nesouhlasné stanovisko. Mám v plánu to řešit dále přímo u českého zastoupení Toyoty.

Díky!


Přílohy:
WP_20171101_07_38_28_Rich.jpg
WP_20171101_07_38_28_Rich.jpg [ 290.44 KiB | Zobrazeno 2170 krát ]
WP_20171101_07_37_49_Rich.jpg
WP_20171101_07_37_49_Rich.jpg [ 299.85 KiB | Zobrazeno 2170 krát ]
WP_20171101_07_37_39_Rich.jpg
WP_20171101_07_37_39_Rich.jpg [ 314.5 KiB | Zobrazeno 2170 krát ]

_________________
Toyota Auris TS Hybrid Executive, MY2017, barva Modrá Denim
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 10:52 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7655
Bydliště: Praha, Teplice
Kdyby to sedělo na tom středu, tak jsou to poklice k jinému ET. Ale i tak bych jim to hodil na hlavu.

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 11:01 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1375
Bydliště: EU
Rovněž se mi to nelíbí. A navíc bych měl obavy, že mi někde poklice ulítne a někoho i zraní. Řešil bych to přes Toy CZ. Další důvod, proč se obloukem vyhýbat Toy servisům.

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 11:31 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.01.2010
Příspěvky: 995
Bydliště: Opavsko
ty poklice se jěště dělají, myslím dizajn? Ty samé mám na aurise 2012 na 16 discích a sedí přesně.

_________________
Toyota Corolla E 12, 1,6 VVTi, 5HB, 05/2006 ex
Toyota Auris 1,6 Valvematic Luna, VSC+TRC, 5HB, červená 3R3, 06/2010
Toyota Yaris III, 1,0 VVTi Active 5HB červená 3P0, 08/2012 "Mixérik"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 15:17 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 22.07.2004
Příspěvky: 7655
Bydliště: Praha, Teplice
Někdy se to taky musí správně doklepnout - razantně, a na tom správném místě. Prosté nasazení už dávno nestačí. A když netrefíš to místo, tak to v lepším případě pruží, v horším praskne. Pak se to zpravidla i vytvaruje podle těch závažíček a je to v klidu.
Jinak origo poklice jsou ta nejhorší investice. Buď holé plechy, třeba jen se středovou pokličkou, nebo litá kola.

_________________
LB hyaku ichi 百一 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103 1500/49kW bílá
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 15:24 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6183
Bydliště: Rožmitov
:shock:
jsou to diletanti. rekl bych jim, ze jestli s tim neco neudelaji, udelam jim na internetu takovou ostudu, ze se jim mozna brzo ozvou z belgie (nebo kde ted je european headquarters). strasit jako maly deti, jsou na to tady lidi zvykli, ze kdyz se jim nevyhrozuje, ze se nemuseji snazit :-)

_________________
at180 coupe - jinba ittai ae101 si - wabi sabi mx3 v6 - kando
Obrázek
http://biscuit.format.com/
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 17:36 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 21.07.2017
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Díky všem za vaše reakce. Jsem rád, že nejsem jediný, komu se to nezdá dobře provedené, i o to více mě reakce servisu překvapila. Kdybych to věděl, fakt si připlatím za liťáky.

Každopádně už jsem poslal stížnost na Toyota Europe Czech, k tomu všechny foto, vyjádření servisu, detailní popis situace, tak uvidíme...

Nejlepší je, když mi řekl jejich garanční technik, když jsem poukázal na jiná zaparkovaná auta, která ničím takovým netrpí, něco ve smyslu: "Toto je jiný typ, takže ten sedět nemusí" a na mojí reakci, že to je nesmysl, že to přeci je irelevantní, že se jedná o jiný typ a zda to je tedy stávající originální řešení Toyoty, odvětil: "Ano, toto je stávající originální řešení Toyota".

Jo a kdyby vás to zajímalo, jedná se o dealera s opičkou na střeše... :cry:

_________________
Toyota Auris TS Hybrid Executive, MY2017, barva Modrá Denim
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 03.11.2017, 23:29 
Řidič
Registrován: 05.05.2011
Příspěvky: 156
Z meho pohledu, si nemas na co stezovat. Proc? Protoze:
v jednom PHA TOY servisu pri reklamaci osoupaneho volantu (na zaruku) vymenili sice venec volantu, ale viditelne poskrabali ramena volantu (imitace hliniku nebo ceho). Na argument, ze to tedy ne, byla odpoved, ze jsem si to poskrabal prstenem, na otazku kterym (ukazal jsem ruce, kde neni zadny prsten), tak pry hodinkami. Kdyz jsem se zeptal, zda videli nekoho, kdo a proc by daval ruku skrz volant (mezi venec voalantu a ramena), samozrejme zadna odpoved. Navrhli pouze nejakou smesnou slevu na dalsi prace. Od te doby do toho servisu nejezdimm(nikdyz tam byl jiny prijmaci technik, ktery se snazil).
Posledni servis u jineho PHA dealera: zjistil jsem, ze mam na strese nad prednim sedadlem skrabance (jakoby tam nekdo neco lestil smirkem, krouzivy pohyb...). Mam silne podezreni, ze je to od klouboucku (kuzel), kterym servis oznacuje auta v serevisu... Bohuzel nemuzu prokazat, vsimnul jsem si to pozde (par dni po servisu).

Ani u jednoho pripadu nemam foto pred a po a tudiz to nemuzu natvrdu prokazat. Kde budu servisovat dal, fakt nevim....

_________________
Toyota Avensis T27 1.8
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 04.11.2017, 07:42 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 22.10.2014
Příspěvky: 129
Podobný případ měl kolega.Nakonec zjistil,že má špatně ty dráty.Prvně sundej drát a naklepni bez něj.Tak zjistíš zda tam vejde až na doraz.Pak dej ten drát na první drážku a výřez dej přesně na ventil.Mu se právě ten drát opíral o ventil a tím vznikla tá škvíra. :oha:

_________________
Corolla 2014 1.6 Valvematic 97 kw 6M/T + paket exclusive - Bílá bez doplatku
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 10.11.2017, 14:31 
Řidič
Registrován: 27.07.2017
Příspěvky: 272
Bydliště: Praha
Když se tady v jiném vlákně řešilo, jestli origo nebo neorigo, tak mě "někteří" málem sežrali, že si koupím nové auto a pak nejsem ochotný si připlatit "pár tisíc" za origo a sháním to různě po netu. A jsme u toho - za tohle si mám připlácet? Až se mi chce říci, kdo chce kam, pomožme mu tam.

Ale tohle ti nepřeju, taky bych byl nasraný jak pes. Jsou to hovada, že jim huba neupadne, že tohle je podle nich v pořádku. Z těch fotek je vidět, že ti i poškrábali samotný disk. Řešit přes oficiální zastoupení a když tak to rozmáznout po netu.

Btw., tohle jsi měl hodit do vlákna o servisech Toyota.

_________________
* Toyota Auris TS 2017 Active Trend, 1.6 Valvematic
† Citroën C4 2012 Exclusive, 1.6 HDi, robotická převodovka
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 12.11.2017, 17:24 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2574
Bydliště: Miro z Havířova
.. a neplácat o "nejmenovaném aut.servisu" s "opičkou na střeše", oni se s tebou nemazlili, pro ně bude i normální vlastnost když ti to nebude občas brzdit :x jen je napraš i s jménem toho toy pi......

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 08.01.2018, 01:08 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 21.07.2017
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Takže jak to celé dopadlo...

Toyota Central Europe Czech se mi poměrně rychle ozvala s tím, že záležitost diskutovali se servisem - Toyota Tsusho Průhonice - a neshledali na jejich straně žádné pochybení, tedy že se nejedná ani o chybu montáže, ani o výrobní vadu. Nicméně hned také dodali, že aby mi nekazili radost s nový autem, domluvili se s Toyota Tsusho Průhonice na řešení k mé spokojenosti.
Ve finále mi tedy nabídli, že mohu vrátit kola, disky i matice, dostanu cenu zpět v plné výši a zakoupit si litá kola. S tím jsem samozřejmě souhlasil, protože ničeho lepšího bych se asi nedomohl, ostatně jsem si měl liťáky koupit hned... Ve finále jsem tedy měl litá kola s TPMS ventilky se slevou 10 %, programování ŘJ zdarma.

Když to shrnu... chybu pořádně neuznali - je mi jasné, že nechtěli potopit vlastní servis, nabídli mi nějaké pro mě uspokojiné řešení, ale divný pocit zůstal. Co mě vadí na celé situaci nejvíce je, že jsem kvůli tomu musel celkem 3x do servisu a asi by se situace nijak nevyřešila, pokud bych nepodal stížnost. Zkrátka Toyota Tsusho Průhonice zkouší, co zákazník snese, to mě vadí nejvíc.

Navíc vrácení plecháčů a zakoupení litých kol namísto nich jsem navrhoval hned při první reklamaci, nepřijali to, až na popud Toyota Central Europe Czech na základě mé stížnosti.

_________________
Toyota Auris TS Hybrid Executive, MY2017, barva Modrá Denim


Naposledy upravil Danny_Z dne pon 08.01.2018, 17:07, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 08.01.2018, 05:08 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.01.2010
Příspěvky: 995
Bydliště: Opavsko
nediv se reakci TCE CZ totiž Toyota Tsusho patří Toyotě (https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Tsusho)

_________________
Toyota Corolla E 12, 1,6 VVTi, 5HB, 05/2006 ex
Toyota Auris 1,6 Valvematic Luna, VSC+TRC, 5HB, červená 3R3, 06/2010
Toyota Yaris III, 1,0 VVTi Active 5HB červená 3P0, 08/2012 "Mixérik"
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 12.03.2018, 14:46 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 16.11.2017
Příspěvky: 6
Bydliště: Rudolfovská 668, České Budějovice
Dobrý den,
originální ocelová kola a nové originální poklice k sobě vždy pasují. Pokud k sobě tyto dvě položky nepasují pak tam máte zcela určitě neoriginální ocelové disky od Alcaru. Tyto dvě položky k sobě nikdy nešly.

Řešili jsme to u několika klientů, kteří měli plechová kola právě od Alcaru a na zimu si objednali originální poklice.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 13.03.2018, 09:07 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1375
Bydliště: EU
ToyotaHovorka
asi málo čtete. Takže pouze zkopíruji původní problém stěžovatele.

.... K novému Aurisu TS HSD jsem si koupil na zimu originální ocelová kola a poklice, objednané a montované v nejmenovaném autorizovaném servisu Toyota. ...

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz