TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je čtv 19.07.2018, 14:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cisteni EGR ventilu
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 07:53 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 09.03.2012
Příspěvky: 296
Bydliště: Pod Řípem
Sání


Přílohy:
IMG_20180516_1926461.jpg
IMG_20180516_1926461.jpg [ 47.99 KiB | Zobrazeno 227 krát ]
IMG_20180516_1927001.jpg
IMG_20180516_1927001.jpg [ 62.68 KiB | Zobrazeno 227 krát ]

_________________
ex - Yaris, corolla E11, corolla sedan E12, corolla sedan E12
Toyota Avensis 2007 wagon 2,2 D4D 110 kw
http://www.toyotaklub.cz/oldforum/album ... 43ab0e136a

Obrázek Spotřeba TOYOTA AVENSIS COMBI 2,2 D4D 110 kW / 150 HP
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cisteni EGR ventilu
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 09:25 
Manager Týmu
Registrován: 06.09.2009
Příspěvky: 318
... pekny bordel... mal so vonku motor? Ci si len dal dole predny naraznik vratane chladica?

_________________
Toyota Avensis 2,2 D4D, 150 HP, r.v 2006
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cisteni EGR ventilu
PříspěvekNapsal: pon 18.06.2018, 13:52 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 01.10.2016
Příspěvky: 222
Bydliště: Praha
Škoda že nemůžu najít foto motoru když mě dělali těsnění pod hlavou, to co je v sání je také v motoru. Já když to viděl myslel jsem že je po motoru. Můj názor je že ten motor jednou na ten tér klekne na dobro ty motory to nemůžou vydržet.

_________________
Toyota avensis 2,2 d cat 130kw průměrná spotřeba 7.9L
Fiat punto 1,2 44kw průměrná spotřeba 6.4L
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Cisteni EGR ventilu
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018, 21:35 
Člen Týmu
Registrován: 20.09.2016
Příspěvky: 39
Tak to vypadá, že moje anabáze s údajnou chybou EGR je u konce.
Žádnej bordel v sání, žádnej ucpanej ventil, žádná špinavá váha vzduchu.

Takhle koukam nedávno pod kapotu, dumám a vzpomenu si, co mi říkal Idaho: "Aha, ty máš ten olejovací filtr. Čistíš ho?"
:idea: :idea: :idea:
Po původním majiteli mi totiž zůstal ve filtr od K&N, který se napustí olejem a jednou za čas se má regenerovat.
Dělal jsem to asi jednou za celou dobu, jinak pouze občas zkontroloval a vyklepnul.

Objednal jsem klasickej papírák od Meyle a zatím ani po 700 km se mi "chyba" neprojevila. :bigups:

Shrnutí:
1) To, že hlásí ECU chybu EGR u 1CD-FTV neznamená, že máte zabetonováno.
2) Vždycky při čištění EGR vzít i váhu vzduchu.
3) Vys*at se na "sportovní" filtry. :evil:

Při ceně 105 Kč za kvalitní filtr vzduchu to za to jebání s praním a napouštěním olejíčkem nestojí.
Navíc jsem objevil hezkou bakalářku, kde je dokázáno, že tyhle filtry v podstatě nefungujou tak, jak reklamy tvrdí - vyšší průtok vzduchu, nárůst výkonu, bla bla.
http://dspace.upce.cz/bitstream/handle/10195/51636/T%C5%99e%C5%A1%C5%88%C3%A1k%20M_Vliv%20filtru_JP_2013.pdf?sequence=2&isAllowed=y
Výměna filtru se pozitivně projevila pouze u Peugeota s jednobodovým vstřikem, kde pomohla srovnat průběh krouťáku.
Možná že u motoru s klasickým karburátorem, nebo atmo naftou to něco dělá.
Turbodieselu se škrtící klapkou v sání je to nejspíš úplně jedno.

_________________
Avensis Verso 2003, 2.0 D-4D 85kW
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 244 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz