TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 18.06.2018, 04:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2018, 15:09 
Člen Týmu
Registrován: 12.01.2018
Příspěvky: 33
Ano ma ho, to som uz nasiel. Ako by sa to dalo otestovat? Ja som stale za to ze tie otacky takto lietat nemaju. Aj volnobezne mam niekedy 700 a niekedy 1000. Je jedno ci je 0 stupnov alebo 25.....

_________________
Avensis Combi T27 1,8 Valvematic 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 09:23 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2275
Bydliště: DE
Este vas to bavi ?
Ak chce tu niekto davat rozumy, co ako sa ma a nema spravat, nech pride s dekodovanou ECU a analyzou prevadzky valve.
Najvacsie rozumy nafto vlastnici. Sere vas, ze sa to nekurvi ako nafta ?

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 11:09 
Člen Týmu
Registrován: 12.01.2018
Příspěvky: 33
No ja to porovnavam s kolegovym accordom a tam stoja otacky vzdy presne. Prebehol som aj anglicke fora a ano aj tam sa o tom diskutuje. Len je rozdiel ked mne sa otacky zdvihnu same o 400 otacok a niekom letia k 3000...

_________________
Avensis Combi T27 1,8 Valvematic 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 11:32 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 10.02.2018
Příspěvky: 95
CommonUser píše:
Este vas to bavi ?
Ak chce tu niekto davat rozumy, co ako sa ma a nema spravat, nech pride s dekodovanou ECU a analyzou prevadzky valve.
Najvacsie rozumy nafto vlastnici. Sere vas, ze sa to nekurvi ako nafta ?


Ty tovje narážky mě fakt se*ou, furt seš chtrej jak rádio, neporadíš, děláš velkýho machra s dekodováním ECU ale kdo to dělá nenapíšeš. Pak ještě cosi brbleš o naftě jak kdybych nebyl nikdy předtím majitelem benzínovýho auta. Fakt se nad sebou zamysli, už mě ty tvoje výlevy lezou krkem. Buď poraď a nebo mlč, já se snažím alespoň poradit, protože mě nepříjde normální tyhle otáčky na svém autě snášet a nedívím se lidem s benzínovým autem co semka jdou pro radu a místo toho se dozví že jsou to blbci. :bomb:

_________________
Avensis T27 2o1o 2,0 D-4D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 12:42 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2275
Bydliště: DE
No jasne experte, nemas to doma ale opisujes tu valve na urovni kvantovej fyziky. Kolkokrat treba napisat, ze mne to robi od novoty ??? Od 0km ... comprende ???
Co chces este radit ? Vsetko opisne tu uz je a dalej nepojdes bez tej analyzy.
Pohladat je kazdy lenivy, tak sa tu fakuju furt tie iste otazky do mrte. To uz aj debil pochopil ...
Ty si fundovany konstrukter - lebo si uz benzin jazdil - taky macho, co vsetko jazdil ... az po Bugatti, ale citat nieco o kontrukcii ani za to svateho, ze ... tam uz treba nejaky mozog zapojit a nie generovat domnienky podla skusenosti z konstrukcne 30 rokov starej kary.
Kolko si jazdil motorov tohto typu ? Chapes co myslim tohto typu ? Ze tak odvazne radis vsetkym dokola.

Bandolero, preco porovnavas Accord s VTECom a Valve ??? Co ma spolocne s Valve okrem zakladnej myslienky spalovacieho motora ?
Tak vymen cely Valvematic, MAF, pumpy a vlastne vsetko co vidis, aby si bol spokojny. No a co ked to tam bude znova ?

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 13:28 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 10.02.2018
Příspěvky: 95
Jaký pán taký krám!
U všech jiných značek je to chyba, žádný výrobce to nevyrábí naschvál, jen podlé tvé logiky u toyoty to vyrábí naschvál aby si každej klepal na čelo, že to auto si dělá co chce?
Zlob se na mě jak chceš a ukájej si EGO jak chceš, ale já bych to řešil i kdyby měl vyměnit i řídící jednotku. Protože evidentně tomu autu dělá problém volnoběh a přidává otáčky aby nechcípl.
Je potřeba přijít na to co mu dává signál k tomu zvýšení otáček. A NEZAJÍMÁ MĚ TVŮJ NÁZOR, ŽE TO TAK JE V POŘÁDKU. Já si u Toyoty vyčist EGR nemám problém se zvýšenýma otáčkama. Takže hodnotím, že Japonec není idiot a nevyrobil to tak aby to nešlo opravit. :wink:

Už jsem to našel, prý dělá to po vyčištění škrtící klapky a je potřeba znovu zkalibrovat senzor otevření klapky. Jak se to dělá to netuším. :D

_________________
Avensis T27 2o1o 2,0 D-4D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 14:31 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2275
Bydliště: DE
Pekne blbosti. Nemas paru o Valve.
EGR Valve nema a skrtiacu klapku de facto tiez nie. A ze ine znacky nevedia nahodit "near" Atkinson je tiez ich problem.
Ze sa bavis o svojej nafte ? Toto nie je vlakno o nafte ani nahodou a z pohladu majitela na tu naftu sral pes.
Chcem vidiet toho Accorda jazdit za 5 litrov na 100 v ECO mode (ale v premavke bezne dosiahnutelne), ci pri realnych ustalenych 130 jazdit pod 7L. Mne ten Hondacky R20A nesedel.
Studuj chlapce studuj.

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018, 07:44 
Navigátor
Registrován: 16.01.2016
Příspěvky: 140
Při vyhazovaní kvaltu by mohly byt zvýšené otáčky, aby byl dostatečný tlak v servu a podtlak na brždění. Klasická situace dobrzďovaní na semaforech, anebo kdo používá neutrál za jízdy s kopce.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz