TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 14.11.2018, 14:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolísání volnoběhu Avensis 1.8 VVTi
PříspěvekNapsal: čtv 23.11.2017, 12:56 
Člen Týmu
Registrován: 23.11.2017
Příspěvky: 4
Zdravím, mám problém u Avensisu T25 1.8VVTi 95kW s,kolísáním volnoběhu. Někdy drží 1000 rpm, někdy 800 a někdy padne až na 600. Setkal se stím někdo? Lze to nějak vyřešit?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 10.03.2018, 18:42 
Člen Týmu
Registrován: 14.10.2017
Příspěvky: 39
Bydliště: Rousínov 68301
Senzor nasávání množství vzduchu , neboli váha vzduchu. Za filtrem vzduchu v hadici je senzor. Odpoj konektor a vyšroubuj dva šroubky. Senzor vytáhni a čističem na klapky ve spreji za 170 kč důkladně několikrát opláchnout. Nikdy nečistit mechanicky. Jd to běžná údržba každých 10 tis km Stejně vyčisti egr a nebude problém.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 11.03.2018, 08:55 
Člen Týmu
Registrován: 23.11.2017
Příspěvky: 4
Děkuji, za tip, vyzkouším to.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 16.03.2018, 07:22 
Člen Týmu
Registrován: 12.01.2018
Příspěvky: 45
Pomohlo??

_________________
Avensis Combi T27 1,8 Valvematic 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 16.03.2018, 09:49 
Člen Týmu
Registrován: 23.11.2017
Příspěvky: 4
Prostříkal jsem váhu a pomhlo to trochu. K čištění EGR jsem se zatím nedostal.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 18:48 
Člen Týmu
Registrován: 14.10.2017
Příspěvky: 39
Bydliště: Rousínov 68301
Počítači chvilku trvá než zkompenzuje data po vyčištění cca 800km když to nepomůže vyměň váhu vzduchu /senzor množství nasávaného vzduchu/ Já kupuju na motora.cz dobré ceny origo dílů Taky je dobrý sem tam prostříkat škrtící klapku. Návod určitě najdeš na you tubbe. Holt chce to ůdržbu
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 11.04.2018, 18:58 
Člen Týmu
Registrován: 23.11.2017
Příspěvky: 4
Poslední dobou se to srovnalo tak asi dobré. Asi to opravdu chvíli trvalo. Díky za rady. PS: nemáte někdo tušení, kde sehnat díly do zadní nápravy? Chtěl jsem měnit silentbloky, ale všude mají jen kosti stabilizátorů. Mě bohužel mlátí ty velké silentbloky v horních ramenech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 04.06.2018, 18:23 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 21.09.2005
Příspěvky: 4182
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Large píše:
Poslední dobou se to srovnalo tak asi dobré. Asi to opravdu chvíli trvalo. Díky za rady. PS: nemáte někdo tušení, kde sehnat díly do zadní nápravy? Chtěl jsem měnit silentbloky, ale všude mají jen kosti stabilizátorů. Mě bohužel mlátí ty velké silentbloky v horních ramenech.


písni mi přímo co bys potřeboval nacením.. neco jde jen z toy ale dost se dá dovézt z ciziny.. kdyžtak SZ

_________________
ND na většinu vozů za zajímavé ceny, transport vozu + servis, opravy, úpravy, plnění klimatizací.
Dovoz automobilu ze zahraničí, asistence při nákupu.
Zakázková stavba automobilů vč. homologací
dicompracingo(at)gmail(dot)com
72789432tři
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 04.06.2018, 18:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2596
Bydliště: Miro z Havířova
Mám něco podobné u T27, přijedu ke garáži a když otvírám vrata tak slyším že motor na několik vteřin zvýší otáčky a pak zase klesnou a to se opakuje pořád dokolečka, sednu do vozu prošlápnu pedálem do vyšších otáček pak otáčky klesnou do volnoběžných a pumpování otáček přestane, bude to taky tou váhou ?

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 22.06.2018, 14:57 
Člen Týmu
Registrován: 12.01.2018
Příspěvky: 45
Mne to robi tiez aj po vycisteni vahy. Vraj je to normalne......

_________________
Avensis Combi T27 1,8 Valvematic 2009
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018, 09:06 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1836
m5t píše:
Mám něco podobné u T27, přijedu ke garáži a když otvírám vrata tak slyším že motor na několik vteřin zvýší otáčky a pak zase klesnou a to se opakuje pořád dokolečka, sednu do vozu prošlápnu pedálem do vyšších otáček pak otáčky klesnou do volnoběžných a pumpování otáček přestane, bude to taky tou váhou ?


Môže to byť aj zapínaním vypínaním klimošky v týchto horúčavách. Teraz keď si spomeniem - počas státia na červenú mi zapne a vypne asi ventilátor aj dva-tri razy. Tuším sa pri tom aj zvýšia otáčky motora, ale to verifikovať neviem. Skúsim si na to spomenúť v aute. Zaregistroval som to po dlhšej jazde - povedzme keď idem z Koších na Šíravu a na prvom semafore v Michalovciach stojím na červenú.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018, 14:30 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2596
Bydliště: Miro z Havířova
Když jedu do garáže tak mám klimu už dávno vypnutou, ať se odvětrá, ale dneska jsem při tom "pumpování" otáček zkusil přepnout z plynu na benzín a ono to přestalo, asi v tom hrají roli nějaké tlaky, někdy to dělá a jindy je zase klid.

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018, 22:07 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.08.2015
Příspěvky: 978
m5t píše:
Když jedu do garáže tak mám klimu už dávno vypnutou, ať se odvětrá, ale dneska jsem při tom "pumpování" otáček zkusil přepnout z plynu na benzín a ono to přestalo, asi v tom hrají roli nějaké tlaky, někdy to dělá a jindy je zase klid.


- tak ak mas lpg a cvt tak to mas viac zamotane lebo prevodovka ma vlastnu rj a ta ovplyvnuje aj rj motora a do toho rj lpg....

_________________
Auris HSD 2012
Nissan Almera Tino CVT 2002 LPG Zavoli
Fiat Punto CVT 2000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 12.08.2018, 10:30 
Člen Týmu
Registrován: 12.08.2018
Příspěvky: 1
Zdravím pánové,
právě jsem si pořídil avíka T27 v 1,8 benzin. Mám problém s kolísání otáček na volnoběh. padají až moc dolu až se auto celé chvěje. Četl jsem výše uvedené rady. Myslíte, že to bude stejný problém? Klima vypnuta a stejně lehce kolísají. Doufám, že to nebude hned nějaký vážný problém. Děkuji za pomoc.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 08.11.2018, 14:59 
Člen Týmu
Registrován: 21.02.2017
Příspěvky: 25
Bydliště: Trnovo, Slovensko
Tak ja mám rovnaký problém s voľnobehom na Previ 2.4 VVTi, LPG, 195 000 km, ročník 2004. Tiež mi klesajú voľnobežné otáčky pri plne zohriatom motore dosť nízko cca ku 500 a vzápätí ich vyhodí nad 1000 a ustália sa na cca 700, čo je tiež málo a niekedy zostanú len na tých 500. Potom ich jemným stlačením pedálu dvíham vyššie, nech tak s autom netrasie. Preblikávajú mi pritom svetlá, akoby motor už išiel skapať. (Otáčky viem zdvihnúť aj pootočením volantu, keď stojím vďaka servu). Akoby veľmi rýchlo padali otáčky po pustení pedálu a niečo ich nevie zachytiť na hodnote cca 850. Trochu sa mi zdá, že to viac robilo v lete pri vyšších teplotách, takže to môže súvisieť s teplotou vzduchu - hrubá domnienka.
Neviem to vyriešiť už takmer 2 roky. Vymontoval som aj škrtiacu klapku a dôkladne ju vyčistil (mám elektronickú klapku a vyzerá ako nová). Popri tom som už 2krát vystriekal aj váhu vzduchu, ale nič sa nezmenilo. V pohone na LPG problém nebude, lebo rovnako sa to správa aj pri benzíne. Na diagnostike chybu nevyhadzuje. Možno by to chcelo nejakú dôslednejšiu diagnostiku, kde by sa dali vyčítať aktuálne hodnoty všetkých možných senzorov. Lebo sa mi nechce len tak od brucha kupovať senzory za kopu prachov. Možno ak by som mal k dispozícii na vyskúšanie druhé a dobré snímače (váha vzduch, teplota,...), tak by som skúsil prehodiť a uvidel, ale kupovať len tak za ťažké prachy, tak to určite nie.
Nevie niekto, či za to nemôže samotný VVTi systém ventilov?
Ďakujem za každú produktívnu odpoveď.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz