TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 15.10.2018, 09:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 247 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa končí za čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2018, 12:55 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Peníze jsou jedna věc, ale jakmile Red Bullu dojde, že a) Verstappen nikdy titul získat nemůže, protože mu příliš často selhává mozek, b) kvůli Verstappenovi ani Ricciardo nikdy titul získat nemůže, protože Max nemá ani špetku týmové soudnosti a c) kvůli Verstappenovi ani Red Bull nikdy titul získat nemůže, protože sám bodů nasbírá celkově málo a ještě škodí kolegovi, tak je s milým nafoukancem "jsem ready na boj o titul" konec. Když se před lety mluvilo o protekci Vettela u Red Bullu, mohli ukázat 8 titulů (4+4), na kterých měl většinovou zásluhu. Ale po dvou letech u RB je už zjevné, že vyhozený Kvyat byl v RBR CELKOVĚ lepší pilot (po tom vyhazovu to na něm pochopitelně zanechalo psychickou stopu, takže jeho výkony v TR nehodnotím). Byl PODOBNĚ rychlý (jinak by ani omylem nemohl celkově porazit Daniela v roce 2015, bez ohledu na štěstí/smůlu s technikou, SC apod.), taky dělal nějaké chyby, ale v dlouhodobém průměru byl prostě zcela jistě méně dementní. Ono se naprosto v klidu dá říct, že všichni piloti RBR od roku 2005 (Liuzzi, Klien, Coulthard, Doornbos, Webber, Vettel, Ricciardo a Kvyat) byli lepší než Verstappen. A to u rádoby šampiona není přípustné. On vyloženě potřebuje, aby mu tým nebo FIA dali nůž na krk. Jinak se prostě nezmění. Na netu jsem četl legrační srovnání s Lewisem - že taky prasil, ale srovnal se. Jenže Lewis byl od samého počátku profík, na jakého Max nebude mít nikdy. Viz Lewisových prvních 9 závodů v kariéře, které VŠECHNY dojel na pódiu, z toho šestkrát na prvním nebo druhém místě!!! Že jsem měl Lewisovi MNOHO věcí za zlé, to se vůbec nedá srovnávat s Verstappenem. Lewis byl akorát v určitých ohledech horší než Alonso, Raikkonen, Vettel apod., ale Max je v určitých ohledech nejhorší pilot vůbec. To je jiný level stupidity... A Lewis se napravil VELMI výrazně. Verstappen za 4 roky ani o milimetr, protože nechce, protože nemusí...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: stř 02.05.2018, 09:47 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Nový Red Bull pro Maxe

https://youtu.be/LA3w5r77P8Y

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Nando :-)
PříspěvekNapsal: čtv 10.05.2018, 04:22 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
https://www.racedepartment.com/threads/ ... st.150435/

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 05 Španělsko
PříspěvekNapsal: pát 11.05.2018, 00:13 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
FP1: Bot 1:18,148, Ham 0,8, Vet 0,9, Ver 1,0, Rai 1,3, Alo 1,7, Ric 1,7, Gro 1,7, Van 1,9, Gas 2,3
FP2: Ham 1:18,259, Ric 0,1, Ver 0,2, Vet 0,3, Bot 0,3, Rai 0,5, Gro 1,3, Mag 1,3, Van 1,4, Per 1,7
FP3: Ham 1:17,281, Bot 0,0, Vet 0,2, Rai 0,3, Ric 0,7, Mag 1,0, Gro 1,4, Sai 1,5, Alo 1,5, Gas 1,6

Q: Nejlepší čas pole position na této konfiguraci trati (která se jede od roku 2007) je 1:19,149, takže už v FP1 jsme o více než 1 sekundu rychlejší. Během zimního testování však Vettel zajel 1:17,182, což je ještě téměř o sekundu lepší... Takže pole position letos (v případě sucha atd.) očekávám (díky upgradům atd.) kolem 1:16,300, tzn. téměř o TŘI SEKUNDY rychleji než kdykoli předtím. Holy cow!
Tak můj odhad se trefil pouze do formy Ferrari. Ovšem Mercedes dokázal popojet ještě o desetinu dál...
Ham 1:16,173, Bot 0,0, Vet 0,1, Rai 0,4, Ver 0,6, Ric 0,6, Mag 1,5, Alo 1,5, Sai 1,6, Gro 1,6

R: Jsem zvědavý, jestli konečně Max dostal rozum, po té lavině kritiky na netu kvůli Baku. Jinak je s ním v RBR konec... Teď už by kontakt s Danielem neukecal...
Nicméně ohledně Ham a Vet očekávám extrémní bitvu. Třetí Vettel bude mít výhodnější pozici než druhý Bottas, jak je tomu většinou, takže start bude opravdu srdcervoucí.
Tak start Vettelovi vyšel super. Po zbytek závodu byl vzhledem k výkonnostnímu deficitu v roli druhého, po zcela nesmyslném pitstopu z bílých na bílé (místo na žluté, když RBR jel na žlutých půlku závodu) dokonce v roli třetího, ovšem kvůli problému v boxech, kde ztratil x sekund, dojel až čtvrtý, přestože si MV svou, dnes již "klasickou", demencí poškodil přední křídlo. Kimi měl, opět klasicky, smůlu na techniku, takže nedojel vůbec. Nicméně pořadí v šampionátech je stále relativně v mezích. Gratulace Verstappenovi, že po pěti závodech v jednom z nejlepších aut vede o jeden bod před Alonsem v jednom z nejhorších... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: A i to jen díky pozici zdarma kvůli problému Vettela při druhém pitstopu...

https://www.formula1.com/en/latest/head ... ettel.html

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 13.05.2018, 22:15 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Nechapu v cem to je, ze posledni roky, kdyz prijde Evropa, tak Fer dojde dech...

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 13.05.2018, 23:47 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
No, Vettel tam nikdy neměl pole a vyhrál jen jednou (2011)... Nemá rád ty přidané kraviny v třetím sektoru. Já taky. Naopak Mercedesům a Lewisovi tahle trať evidentně mimořádně vyhovuje. Mercedes má pole už šest let v řadě. A Lewis ještě rok předtím (za McLaren), přestože mu čas nebyl uznán (proto měl Pastor svou jedinou pole position, následně i win), protože pak neměl dost paliva na dojetí do boxů. Jenže když vyhrál Q3 o víc než půl sekundy, tak by pár litrů benzínu navíc na pole position nic nezměnilo...

Mimochodem, v roce 2010 vyhrál Maldonado GP2. To je samo o sobě zajímavé, ovšem ještě mnohem zajímavější je způsob, jakým vyhrál GP2. Jelo se 20 závodů, 10 delších feature races a 10 kratších sprintů. Maldonado vyhrál 6 feature races v řadě za sebou, nikdy z pole position!!! To znamená, že to byl HARDCORE jezdec. Kromě toho taky dojel druhý ve feature race v Monaku a třetí ve sprintu ve Španělsku. Měl ten rok 5 nejrychlejších kol, 8 pódií a 0 pole positions. Ten rok v GP2 jezdil také Jules Bianchi, Giedo van der Garde, Sergio Pérez, Marcus Ericsson, Romain Grosjean, Charles Pic, Max Chilton a Brendon Hartley. Takže milý Pastor vůbec nebyl jouda, když porazil 8 budoucích jezdců F1...

https://www.formula1.com/en/latest/head ... r-vsc.html

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Jsem se fakt tlemil, jak to tam obkroužil...

Max to se Strollem silně podělal. V onboard videu na formula1.com je vidět, že stále blikala žlutá na LED deskách kolem trati (VSC), když se Max začal cpát ke Strollovi. Stroll jen povlovně zvolnil, trvalo dost dlouho od začátku přibližování, než do něj Max narazil. Pak se teprve rozsvítila zelená, že skončil VSC.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 15.05.2018, 09:17 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1803
Ferrari to posralo. Zlé boxy Vettela a kľaknuté Raikkonenove auto.
Max mal opäť namále keď si urval kus pluhu.
Force India ten cirkus v boxoch, to bol ťažký pruser.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 15.05.2018, 19:45 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Ty nedostatky při výměně kol jsou hrůza, obecně. Ta technologie jde bez problému udělat tak, aby nikdy nenastalo zdržení nebo bylo dokonce špatně připevněné kolo. Vůbec tam nemusí být žádná stupidní matice, kterou lze nedotáhnout, se závitem, který se může překřížit. Prostě jen jednoduchý západkový mechanismus, který nikdy neselže a vždy drží přesně stejně. Na mnohamiliardový business je toto katastrofální ostuda...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2018, 08:33 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Zajímavé info o starých volantech (seřazeno abecedně, zeleně nejlepší hodnoty, červeně nejhorší):

ECCI 7000 (900 deg ?)
60 hz update rate (16 ms delay)
43 ms latency (first move)

Fanatec GT3 (900 deg)
500 hz update rate (2ms delay)
14 ms latency (first move)

Logitech DFP (Driving Force Pro) (900 deg)
120 hz update rate (8ms delay)
28 ms latency (first move)

Logitech Driving Force GT (DFGT) (900 deg)
500 hz update rate (2ms delay)
17 ms latency (first move)

Logitech G25 (900 deg)
500 hz update rate (2ms delay)
9-10 ms latency (first move)


Logitech G27 (900 deg)
500 hz update rate (2ms delay)
9-10 ms latency (first move)


Logitech Momo Black (240 deg)
120 hz update rate (8ms delay)
35 ms latency (first move)

Logitech Momo Red (270 deg)
120 hz update rate (8ms delay)
44 ms latency (first move)

Microsoft Sidewinder Wheel USB (red) (240 deg)
60 hz update rate (14-16ms delay)
44 ms latency (first move)
***Driver takes 8-16ms just to return from a call to getPosition and setForce

Saitek R660 GT (180 deg)
120 hz update rate (8ms delay)
44 ms latency (first move)

Thrustmaster F430 (270 deg)
60 hz update rate (16 ms delay)
38 ms latency (first move)

Thrustmaster T500RS (tested at 900 deg, 1080 deg total)
120 hz update rate (8ms delay)
20-23 ms latency (first move)

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 21.05.2018, 07:21 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3738
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
U Fanatecu bych cekal lepsi cisla, nevim akorat, jestli ten model GT3 je plnohodnotny Fanatec, pocitove hrani na Fanatecu vs G29 rozdil asi jako Mercedes a Skoda :-)

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 21.05.2018, 23:19 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Jakmile je update rate od 250 Hz výše a latency pod 15 ms, už se to nedá nějak extra rozlišit. Ale princip přenosu FFB (ozubená kola, řemeny, direct drive), princip funkce pedálů (obyčejná pružina, progresivní pružina, pružina s load cell, hydraulika) atd. dělají velký rozdíl i při jinak stejných číselných údajích. Např. je úplná hovadina rozlišení pedálů 12bit, 16bit, 24bit apod. Už rozdíl mezi 8bit a 10bit většina lidí nepozná. Vše nad 10bit je jen marketing bez jakéhokoli efektu. Už osmibit má např. pěticentimetrový rozsah pohybu pedálu rozdělen na dílky cca 0,2 mm, což je plně dostačující. Ale je velký rozdíl, jestli je na každých dalších 0,2 mm pohybu pedálu potřeba přitlačit jen cca lineárně (jako u G25) nebo výrazně víc (jako ve skutečném autě). Volanty G25-G29 jsou dostačující k zajetí nejlepších časů (i přes nedostatky, které zvyšují náročnost zvykání si na volant), ovšem pedály je nutné upravit nebo vyměnit za lepší, pokud má soupeř pedály výrazně lepší. Jinak je to peklo... To, co lze s neupravenými pedály G25 zajet na krev po obrovském tréninku, jde s load cell či hydraulikou prakticky okamžitě a v klidu. A to, co lze s load cell či hydraulikou zajet na krev po obrovském tréninku, je s neupravenými pedály G25 téměř nebo zcela nedosažitelné. Tento týden čekám volant a pedály s load cell Fanatec. Některým chlapcům na RSR tím skončí období drastické výhody v pedálech...

Update: Tak pedály Fanatec s load cell jsou, dle očekávání, výrazně lepší (rekordy jde překonávat okamžitě, žádné složité zvykání na nový hardware). Ovšem volant mě nenadchl. Hledám vhodné direct drive řešení. Zatím všude vidím zásadní nedostatky (bohužel ani direct drive volanty za x tisíc dolarů nejsou bez problémů, což je tedy MEGA ostuda). Ale chystá se několik zajímavých nových direct drive produktů (Fanatec, FeelVR atd.), které by mohly být tím pravým ořechovým (až budou doladěné). Vzhledem ke zkušenostem Fanatecu pochopitelně očekávám, že jejich výrobek bude skutečně nej nej nej. Nesrovnatelně lepší než současná řemenová ClubSport Wheel Base V2.5 atd. Když jim nevyhovovaly žádné komerčně dostupné motory, takže si museli vyvinout svoje vlastní, tak to zjevně myslí opravdu vážně s kvalitou simulace...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 06 Monako
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018, 14:18 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
FP1:
FP2:
FP3:
Q: Tak Maxíček OPĚT (dle očekávání) boural v tréninku a OPĚT vlastnímu týmu prosral x bodů, protože do kvalifikace kvůli opravám vůbec nenastoupí, takže v závodě bude startovat poslední a dojede daleko (časově) za tím, čeho by mohl dosáhnout při očekávaném startu z první řady (protože Red Bull je zde možná nejlepší auto). KDY ho konečně vyrazej??????? Idiot a idioti... :evil:
R:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso


Naposledy upravil Jakub Krčma dne pát 08.06.2018, 02:36, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018, 18:52 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 523
No, uz su asi dost nasrati, ked sa Horner vyjadruje a Marko je ticho:
https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... r-1041920/
Tak ci tak, rychly je dost, ale robi neuveritelne vela chyb tento rok.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018, 07:58 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2002
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Naprosto boží komentář od někoho z YouTube:

P18 Grosjean
P19 Magnussen
P20 Verstappen

Someone is going to die tomorrow


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018, 08:50 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 523
Tak uz aj Marko - https://f1.sk/clanok/69758-marko-versta ... pezlivejsi
Myslim, ze im to uz pomaly dochadza a Max ma co robit...

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 247 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz