TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je čtv 15.11.2018, 18:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Další

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa končí za čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 26.06.2018, 00:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Vet musel brzdit o nepatrnou chvilku dřív než Ham, protože měl za Ham menší přítlak = delší brzdnou dráhu a větší poloměr zatáčení při stejné rychlosti. Bottas prostě tu situaci úplně špatně pochopil. Myslel si, že to Vettel nějak magicky zvládne, když mu tam Valtteri zablokuje cestu na výjezdu z T1, kterou v dané situaci Vettel NUTNĚ potřeboval k tomu, aby nezablokoval kola atd. Hamilton jel úplně nadoraz, aby do něj nikdo neťuknul - chtěl být rychle pryč z nejrizikovější situace v závodě = průjezd první zatáčkou, 19 fest rozjetých "magorů" těsně za ním. A Vettel držel slušně vzdálenost od Hamiltona, jakmile Hamilton taky začal brzdit, spíš se ta vzdálenost ještě zvětšovala (takže Vettel brzdil velmi intenzivně). Kdyby Vettel povolil brzdu, jeho vzdálenost k Hamiltonovi by musela rapidně klesnout. Jel mimo ideální stopu, Valtteri na ideální stopě - proto mohl sice lépe (později a intenzivněji) zabrzdit, ale NEMOHL reálně zvládnout nacpat se před Vettela bez kolize. A když se konečně Vettel na ideální stopu dostal (ale ne zcela rovnoběžně s ní), tzn. těsně před apexem, musel kvůli Valtterimu zabrzdit/zatočit přes limit adheze za daných aero okolností, což způsobilo zablokování předních kol a jízdu ještě větším poloměrem. Bottas se musí naučit vnímat, jaké má oponent reálné možnosti. Ne někoho skřípnout a pak se tvářit, že on mu udělal bebíčko. Je to úplně stejné, jako kdyby vzal kladivo, pustil by si ho na nohu, načež by tvrdil, že to kladivo ho praštilo, protože v okamžik dopadu ho už nedržel, nikoli PRAVDU, že on sám sebe praštil kladivem... Bottas navedl Vettela do kolize - tím, že se mu nevyhnul, když MOHL, a to bez problému (jako to např. okamžitě udělal Verstappen - to je ojedinělý úkaz, kdy Verstappen nepodělal něco, co jiný jezdec top týmu ano :lol: ).

Fernando moc dobře věděl, kde Vettel je a co dělá, takže měl do té zatáčky najet takovou rychlostí, která oběma umožní bezproblémové pokračování. Jenže je to mezek a bez ohledu na místo se o pozici s Vettelem tahá na hraně pravidel nebo za hranou (viz Čína). Vettel jel po apexu hodně na vnějšek, nedá se mu vytknout, že by nějak Fernanda dusil. Pro něj to byla jen rutina, snadné předjetí drasticky pomalejšího jezdce, který by ho při čekání na lepší šanci klidně o několik sekund zdržel. Ale Fernando z toho musel udělat drama, jako kdyby měl nějakou šanci útoku odolat. Kdyby jel hlavou (jako např. Vettel na konci, kdy mohl s bezkonkurenčně nejrychlejším autem, kvůli nejmladším fialkám, zajíždět jedno fastest lap za druhým, ale jel v klidu, protože prostě nešlo nic zlomit, maximálně zavěšení), tak by věděl, že zbytečnými tahanicemi s Vettelem akorát sám sebe brzdí vůči REÁLNÝM soupeřům... Obecně je VŽDY pravidlo, že do zbytečných soubojů se prostě vůbec nechodí. Stojí to čas a gumy, případně i DNF... Jenže Fernando je už psychicky v takovém stavu, že se chytá každého stébla, i toho uschlého a utrženého... Je to křeč. A v rámci ní si jen dělá nepřátele mezi top jezdci. Takže až bude mít třeba pořádnou káru, tak mu to oni osladí... Jak jsem psal, najel tam tak, jako kdyby tam byl sám - a to nebyl, přičemž Vettel nemá žádnou povinnost ustupovat Alonsovu zastrašování - byl vedle něj, takže Alonso měl povinnost to brát v úvahu.

Romain měl akorát nechat Vettelovi místo, stejně jako Ocon Gaslymu. Vettel sice věděl, že musí do boxů, ale to neznamená, že pojede nějak extra pomalu a zahodí celý závod. Snažil se jet tak, aby to prošlo. A kdyby ho Romain neskřípnul, tak by to prošlo.

Jeden komentář u toho videa: i have a theory that kimi is a mindless & emotionless android build for f1 racing :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 26.06.2018, 07:11 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
OK, takze zaver je, ze Vettel podle siroke verejnosti udelal chybu, komisari ho potrestali a Vettel sam se za chybu omluvil, ale z tveho pohledu nic neprovedl, omlouva se protoze je tak slusny, ze se omluvi i za to, co neudelal a komisari nevi, co delaji :-))) Tak jo, myslim, ze je zbytecne argumentovat dal, sve argumenty jsem predlozil a evidentne mame na vec odlisny nazor :lol:

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 26.06.2018, 09:00 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
On se omluvil proto, že mu to připadalo jako jeho vina nebo částečně jeho vina. Ale v těch jednotlivých fázích neudělal nic špatně. Začal brzdit naprosto včas a dělal potom, když viděl, co vyrábí Bottas, maximum pro to, aby minimalizoval škody. Byl to tedy racing incident, kdy prostě Valtteri neposoudil správně, co může nebo nemůže vyjít (což je z perspektivy posuzování tolerovatelné, přestože to přímo vedlo ke zruinování Vettelova závodu). Vettel s tím neměl NIC do činění. Jestli jedou dvě auta za sebou, cca synchronně, a třetí si usmyslí, že se zcela extrémním manévrem na poslední chvíli mezi ně zařadí, je to čistě jeho akce a ON musí zajistit, aby to vyšlo bez poškození. Je to stejné jako na silnici, když člověk předjíždí víc aut najednou, potom uvidí protisměr a zjistí, že mezi těmi předjížděnými z nějakého důvodu momentálně není rozumná mezera (přestože tam třeba před chvilkou byla) pro bezpečné zařazení mezi ně, tak prostě musí zvolnit a zařadit se za toho vzadu, nikoli najíždět do něj...

Argumentovat komisaři nemá vůbec cenu, protože to jsou úplně nezkušení joudové, kteří poserou, co můžou. I to, co posrat vůbec nejde. Např. v neděli neudělili penalizaci Bottasovi za zjevné skřípnutí Magnussena (tzn. ti debilové aktivně podporují prasení - mají udělit penalizaci nebo aspoň napomenutí v každém případě, kdy je vina z většiny na straně jednoho jezdce, což tam bylo). Ale těch jejich selhání je každý víkend x, to ani nemá smysl rozepisovat. Byl bych tu kvůli jednomu závodu do Vánoc...

A široká veřejnost mi může políbit... Oni vidí akorát ten okamžik, kdy Vettelovo auto narazí do Bottasova auta, ale VŮBEC nechápou ten vývoj té situace a to, co kdo v který okamžik měl a mohl udělat. Není např. vůbec žádný problém, aby jeden jezdec způsobil, že se dva jiní jezdci srazí, aniž by byla vina na některém z těch dvou. Ale ti "civilové" klidně odsoudí jednoho z nich. Nebo klidně oba... :lol: :lol: :lol: Jako tomu bylo tenkrát v Malajsii 2016, kdy Verstappen navezl pohybem v brzdné zóně Vettela do Rosberga… Ale sám byl za svatouška, který "bravurně zvládl situaci" (jak tam strhnul auto vpravo, aby sám nenarazil do Rosberga). A teď se, po TUNĚ katastrofálních chyb letos, "vtipně" obouvá do Vettela za incident, který je MINIMÁLNĚ z 50 % vinou Bottase (což podle současných pravidel o udělování penalizací automaticky znamená nepenalizování Vettela). Jenže to je opět o tom, že sám Verstappen je formulový amatér, který je POUZE rychlý, ale NENÍ zkušený/chytrý... V jakékoli korektně posuzované lize bych ho rozdrtil (jednoduše tak, že on by POŘÁD dostával penalizace, zatímco já ne, i kdybych byl o něco pomalejší - stejně jako ho spolehlivostí drtí Daniel).

Tady je oficiální odůvodnění toho chybného rozhodnutí: The Stewards reviewed video evidence, in particular the aerial view. Car 77 clearly left room on the inside of Turn 1. Car 5 collided with Car 77. :roll: :lol: :roll:

Takže ta paka komisařská vůbec nevědí, co dělají... Je sice hezké, že Bottas "nechal místo na vnitřku", ale "nechal" ho pro NEEXISTUJÍCÍ AUTO JEDOUCÍ NAPROSTO JINOU TRAJEKTORII (přičemž ta Vettelova byla předem známá, což právě Valtteri ignoroval a zatočil do něj, jako např. Hamilton do Rosberga v Rakousku 2016). Demence...……………………….. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: To je asi tak stupidní, jako kdyby se nějaké auto roztočilo na racing line a auta za ním by to nebrala v úvahu a pokračovala dál po standardní stopě nezměněnou rychlostí, takže by došlo ke kolizi... Jezdec musí vždy jet podle aktuální situace, nikoli vysněné či "standardní". A musí za všech okolností zabránit kolizi, když to jde. Verstappen to dokázal, takže je ostuda, že Bottas ne. Raikkonen mohl taky "jet svou jízdu" a ignorovat chybu a nadměrné zpomalení Ricciarda v T1, ale není debil, tak přizpůsobil svou rychlost Danielově a nevrazil do něj zezadu... Bottas se prostě trapně jako rookie snažil vyhrát závod v první zatáčce, což je dobrý recept na průser. On byl tím, kdo křečovitě na poslední chvíli a nedostatečně přesně měnil situaci, ne Vettel. Snad se z toho Valtteri do budoucna poučil...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 26.06.2018, 16:58 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
No, po tom vsetkom, co som cital a pocul by som povedal, ze racing incident. Pripisat v tomto cistu vinu Vettelovi je kruty nezmysel. Ked sa pozrieme na pohlad zhora, tak jeho trajektoria aj rychlost je takmer identicka s Hamiltonom. Cize ked to presiel Ham, musel prejst aj Vet. Bottas urobil spravny krok a zatvaral to s tym, ze tam nechaval priestor, ale Vet do toho priestoru nemohol vojst ani keby sa posral (ina trajektoria). Tym padom stupil na brzdy, zablokoval, nemohol viac tocit, vpalil do Bottasa. Z pohladu Vettela, nemohol spravit nic ine, lebo nemal na to cas a priestor. Z pohladu Bottasa, musel by nechat viac priestoru alebo ist inou trajektoriou.
Z mojho pohladu racing incident.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 26.06.2018, 20:20 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Aby to vyšlo, musel by Vettel začít brzdit o půl metru dřív, což mu jde ale dost těžko vytýkat, když už takhle brzdil první z vedoucí trojice (takže se nepokoušel o žádné píčoviny, jel s myšlenkou na titul, ne na "vítězství v první zatáčce" :lol: ). BTW: Spolu s ním začal brzdit i Kimi. Dvojčata... :D Samozřejmě je pravda, že Bottas neměl o situaci dostatečný přehled a jistě to neudělal schválně. Jenže o to víc musí člověk dávat pozor (zvláště člověk na vnějšku, který to v případě kontaktu často pekelně odnese). Z pohledu z vrtulníku je jasně vidět, že to Valtteri do Seba ohnul pěkně ostře... Taky je tam vidět, že kdyby Valtteri šel do zatáčky více široce, co možná nejvíc podél pravého okraje, tak by se tam oba vešli, přestože i tak by měl Vettel co dělat, aby nechal vpravo na výjezdu celou šířku auta volnou. Je vyloženě zázrak, že po TAKOVÉ kolizi se Seb dokázal vyhrabat na 5. místo v cíli (a mohlo to být ještě lepší, kdyby měli rozum ohledně pneu). Prostě je pravidlem, že když někam nevidím úplně super, tak se radši budu držet bočně příliš daleko od soupeře než příliš blízko. Prevence je v F1 matka moudrosti... :lol: A hlavně se opravdu Valtteri neměl pokoušet Vettela takto předjet z pozice, kdy byl na začátku Vettelova brzdění vzadu. To je prostě úplně začátečnická chyba... Taková ukvapenost... I za mnohem lepších okolností, když je člověk na racing line na začátku brzdění třeba o půlku auta před nosem soupeře mimo racing line, je to náročné a ne vždy to vyjde OK. Ale tohle byl opravdu extrémní kix… KDYBY něco takového mohlo reálně vyjít, musel by být Mercedes MNOHEM lepší auto než Ferrari, což není. Je to letos (i přes všechny upgrady Merc) značně těsné... Což však nemění nic na tom, že Lewise předem považuju za 99% šampiona, protože prostě Vettel letos už ztratil MNOHO bodů, které měl získat... Ty se na konci sezóny budou jen těžko hledat...

AC: V Le Mans mám s F2004 po pár kolech 3:01, pokusím se o 2:59,xxx. Ale je to tedy DRSNÉ, ty obrubníky... Pak zkusím EVO, to by mělo být o dost lehčí (dostat se pod 3 minuty). A potom zkusím verzi bez šikan... To bude sranda... :lol:

Ferrari F2004 WR 2:59,708 https://www.youtube.com/watch?v=DPDXxi5BPok (druhý má 2:59,885)
Bez šikan WR 2:49,356 (o více než 2 sekundy před druhým)
Nordschleife - Tourist Lotus 98T WR 4:58,271 https://www.youtube.com/watch?v=dFGJj2Z-gJU (o téměř 3 sekundy před druhým)


Ještě k tomu Vettelovi a Bottasovi. Ve skutečnosti by jediná potrestatelná jezdecká chyba Vettela byla, pokud by brzdil tak pozdě, že by a) narazil zezadu do řádně brzdícího Hamiltona nebo b) ze vnitřku zatáčky (bez kolize s Bottasem, která v tomto smyslu negativně ovlivnila Vettelovu trajektorii směrem ven ze zatáčky) vyjel směrem k vnějšku tolik, že by Bottasovi, který by jel rozumně vedle něj (což by pro Bottase bylo SUPER, protože hned další zatáčka je PRAVOTOČIVÁ, takže by v ní byl výhodně na vnitřku, stejně jako potom v T3), nenechal šířku auta na trati na vnějšku (což ovšem neznamená, že by do něj měl Bottas narazit, ale prostě vyjet mimo trať (jako X lidí v T1 po startu, počínaje Verstappenem, Ricciardem atd.) a Vettel by max. dostal 5s penalizaci, ovšem v první zatáčce po startu se toto neúmyslné vytlačení děje běžně a penalizace se za něj běžně nerozdávají, max. by se naopak trestal ten, kdo by si zkrátil trať a získal tak výhodu). Akce Bottase nemůžou být za této situace s Vettelem spojovány vůbec, protože zkrátka v okamžiku počátku Vettelova brzdění (který určuje jeho brzdnou dráhu a trajektorii průjezdu zatáčkou) byl Vettel před Bottasem A NA VNITŘKU, takže si Bottas ABSOLUTNĚ nemohl nárokovat nějaké přednostní právo průjezdu danou zatáčkou, které by ho opravňovalo Vettela skřípnout/ignorovat. Akce Bottase tudíž byla klasická Maxovina - příčný pohyb v brzdné zóně směrem k soupeřovi.

A vzhledem k tomu, že Vettel je momentálně hlavním soupeřem Hamiltona v boji o titul (bodově) a Bottas je týmovým kolegou Hamiltona, přičemž Vettelovi tímto pravděpodobně sebral nějaké body (konzervativně můžeme bez té nehody v klidu počítat se třetím nebo i lepším místem Vettela, tzn. ztráta 5 či více bodů), tzn. pomohl Hamiltonovi, tak z té nehody pro Mercedes vyplývá výhoda v boji o titul jezdců. To znamená, že milý Bottas měl být za to penalizován, aby se podobné zbytečné nehody, z nichž někdo může těžit, neopakovaly. To hodnocení stewardů je (vedle ignorování příčin té kolize a soustředění se pouze na okamžik srážky) také chybné v tom, že oni jinými slovy tvrdí, že Bottas jel OK, protože nechal Vettelovi místo na vnitřku (takže Vettel "udělal chybu" tím, že se nespokojil s místem o velikosti šířky auta na vnitřku zatáčky), ale realita je opačná - ten, kdo jede na vnitřku, diktuje stopu skrz zatáčku a musí pouze nechat místo na vnějšku tomu, kdo jede vedle něj, a to ZVLÁŠTĚ za situace, kdy takovýto průjezd Bottase zatáčkou nemohl Vettel před začátkem brzdění předvídat, takže Bottas mu tam dodatečně uměle zkomplikoval jinak bezproblémovou situaci.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso


Naposledy upravil Jakub Krčma dne čtv 28.06.2018, 17:52, celkově upraveno 2
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018, 15:34 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Tvl jestli ten šáša letos vyhraje titul, tak mne odvezou...

https://f1sport.auto.cz/clanek/hamilton ... y-aguilery

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018, 16:18 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
:D Trust me I know what to do with it… To mu teď budou říkat na tiskovkách...

AC: Kombinace trať / auto s největším počtem jezdců (1800) je Imola / Tatuus FA01. http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... k=2&car=18

Volanty Top 6 lidí: G27 (WR), G25, G27, G27, ClubSport, G27. Ten držitel WR má s G27 i jiné extrémně kvalitní svěťáky (kde jsou stovky lidí a on vede třeba o 1 s před druhým), které byly zajety v současné verzi hry (takže tam nemá zvýhodnění lepšími pneu apod.). Protože jsem četl a viděl MNOHO stížností na spolehlivost Fanateců i Thrustmasterů (problémy s řemeny a různé jiné poruchy...), kdy třeba někdo měl za dva roky 3 celkem drahé volanty T300 RS, které postupně odcházely, tak prostě teď (než koupím direct drive) půjdu do G27 (optimálně nerozbaleného, přestože se už dávno neprodává). Samozřejmě je možné, že má volant upravený (není problém vzít vnitřnosti G27 a udělat z nich volant s řemeny). Ale předpokládám, že ne (s G27 je X extrémně kvalitních časů různých jezdců).

Tak rybička se nám, zdá se, chytila na udici... Ten držitel nejpopulárnějšího WR se se mnou tahá o WR na Road Course s AMG GT3. Jsem zvědavý, kdy ho to přestane bavit. Už ten čas, který teď mám, není zrovna lehké překonat (ve všech třech sektorech nad ním vedu o 0,058 až 0,059 s, celkově o 0,176 s). Ovšem chápu, že s nepoškozeným volantem by to asi TAK těžké nebylo. Uvidíme... http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... 8&car=2501 https://www.youtube.com/watch?v=6stbg4ih9QU Akorát tedy on používá nekorektní ABS (90 % místo max. 88 %, co je tovární nastavení) a 92 % řízení trakce (já používám 88 % ABS a řízení trakce nepoužívám vůbec - u tohoto auta na této trati). Takže má situaci značně ulehčenou. Ale stejně to nejspíš brzy vzdá... :lol:

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 09 Rakousko
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018, 16:49 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
FP1:
FP2:
FP3:
Q1:
Q2:
Q3: Bot, Ham 0,019, Vet 0,3, Rai 0,5, Ver 0,7, GRO 0,7 (je dokonce blíž k Ver než k Ric!), Ric 0,8, Mag 0,9, Sai 1,5, Hul 1,8

Ten Grosjean je KING. Pod takovým mediálním tlakem tam vystřihnul všechny tři Q sessions SUPER! To muselo drsného KMaga pěkně poškádlit... Stejně tak jsou, standardně, excelentní Leclerc a Gasly…

ALE Ferrari už mě vážně sere! Jak můžou nechat Vettela jet pomalu před Sainzem v rychlym kole? Z toho bude penalizace jako Brno... :roll: :roll: :roll: Minule jedou naprosto špatný gumy, dnes tohle. To můžou ten titul rovnou Lewisovi zabalit a namalovat na něj srdíčko... :lol: :lol: :lol: Nebo trubku (ten song se jmenuje Pipe, což v tom významu samozřejmě neznamená trubka...). :lol:

Zrcátka jsou na hovno (proč v roce 2018 nemají obrazovky se záběry z kamer? Tam by bylo vše vidět jako na dlani, co se děje vedle auta a za autem... Když těm DEMENTŮM ve FIA jde tolik o bezpečnost, tak TOHLE je zrovna asi ta NEJDŮLEŽITĚJŠÍ VĚC, kurva fix... VIDĚT KOLEM SEBE!!!), takže když někdo jede přímo za autem (v okamžiku pohledu do zrcátek), tak tam je vidět absolutní minimum, které při těch PSYCHO vibracích lze snadno přehlédnout. Proto TÝM musí jezdci říct, co se sakra děje... A oni Vettelovi neřekli nic... OMG OMG OMG! Hlavně že často jezdce otravují nepodstatnými informacemi v nejnevhodnější chvíli... Bych jim normálně řekl, ať mi říkají VÝHRADNĚ kritické informace, ale ať mi je říkají VŽDY a VČAS... Žádné píčoviny typu Alonso je 15 sekund za námi apod.

Výkonnost letošních aut je ultra. Tohle je zcela extrémní trať (layout, obrubníky) a ten Bottasův čas je extrémně dobrý, protože Lewis byl se svým kolem spokojen... WOW!

Nechápu, proč vůbec Fernando v Q2 vyjel na žlutých... OMG, dost možná se kvůli tomu nedostal do Q3...

Grid: Bot SS, Ham SS, Rai U, Ver SS, Gro U, Vet U, Ric SS, Mag U, Sai U, Hul U

R:

L40: Vettel skvěle předjel Hamiltona, přestože Hamilton má novější gumy. Kimi je druhý, Vettel třetí. Jestli teď Kimi nepustí Vettela a nebude zdržovat Hamiltona, tak je celé Ferrari v prdeli a na titul(y) můžou zapomenout... Vloni to podělali čistě sami. Co udělají letos???
A pustit by ho měl NEJEN proto, že Vettel je výše v šampionátu, ale také proto, že Vettel jede rychleji. Po dvojitém pitstopu ztrácel na Kimiho tunu sekund. Teď 2 sekundy.
L46: Hamilton má na zadní gumě puchýř jako Ricciardo předtím... Je sekundu za Vettelem a měl by OKAMŽITĚ jít do boxů na červenou gumu. Zbývá 25 kol.
L49: Vettel 1,2 s za Raikkonenem. To znamená, že Raikkonen brzdí Vettela a ničí mu gumy. Ferrari, SKVĚLÉ!!! Takhle NIKDY nezískáte ŽÁDNÝ titul.
L56: Je to naprostá katastrofa. Vettel měl na to dotáhnout Verstappena (Kimi je jen 4,9 s za ním), ale Ferrari opět strategicky prohrává celý šampionát... Děkuji, Kimi, děkuji, Ferrari... To snad ani není pravda... Verstappen ale skoro nemá šanci to na těchto gumách dojet, pokud bude řádně tlačen...
L59: Raikkonen 4,3 za Verstappenem… Jenže Ferrari taky musí hlídat gumy. Teď by byla FAJN volba pro Vettela jít na ULTRAsofty… 11 kol do konce... Vettel by na fialkách totiž dojel buďto na stejném (3. místě) nebo výše, pokud by kluci před ním boxovali...
L65: Hamilton odstupuje! Jestli teď Kimi nepustí Vettela, tak se picnu, fakt... Snad mají rozum, tvl… Nebo aspoň zbytky rozumu... Zbývá 5 kol, Kimi stabilně 3,5 za Verstappenem, Vettel 1,5 za Kimim. Kdyby ho VČAS pustil, mohl Vettel vyhrát (protože Maxovy gumy jsou v hajzlu a sotva UDRŽUJE tempo, pod tlakem by to projel).
L67: Kimi 2,7 s - 4 kola do cíle! Vettel 1,4 za Kimim… OMG, to jsou debilové, TAKHLE prosrat 1-3, budou mít jen 2-3. To je o SEDM bodů míň... OMG OMG OMG
L69: Čili Verstappen si opět dojede pro vítězství zdarma (oba Mercedesy out, Ricciardo out, Ferrari totální strategické selhání...). Pro Red Bull je to za poslední roky už taková klasika...
L71: Kimi fastest lap... Tak aspoň něco... :lol: :lol: :lol: :lol:

Gratulace týmům Haas, Force India a Sauber k OBĚMA autům na bodech! Gratulace Fernandovi ke klasicky kvalitnímu výkonu... Grosjean si to 4. místo tento víkend fest zasloužil... Přestože s Mercedesy a Ricciardem by šanci měl od 7. místa níže...

V případě, že by na konci 48. kola, kdy byl Vettel těsně za Raikkonenem (tzn. Vettel stáhl ztrátu na Kimiho způsobenou dvojitým pit stopem o 5 sekund), Kimi Seba pustil, tak by Vettel ve zbývajících 23 kolech možná Verstappena předjel na trati, což by pro Ferrari zajistilo 1-3 místo 2-3, nebo by dokonce Verstappena donutil tlačit tolik, že by Verstappen musel znovu boxovat (protože Red Bull žluté gumy likvidoval neskutečným tempem, a to na obou vozech), což by znamenalo 1-2 (Ferrari by mělo o 10 bodů víc v šampionátu konstruktérů a Vettel by měl o 10 bodů víc v šampionátu jezdců, Kimi by měl stejně). Jen hlupák na entou ZBYTEČNĚ vyhazuje z okna jednoznačná zlepšení. Pro Ferrari je MNOHEM důležitější, aby Vettel porazil Hamiltona v boji o titul, než aby Kimi porazil Ricciarda v boji o 3. místo... Takže už finish 2-3 v opačném pořadí by byl výhodou pro tým... Jenže Kimi jaksi nevidí, neslyší...
Hulkenberg zajel správně zcela mimo trať, takže nenarušil závod. RESPEKT! Ostatní dementi tam zacláněli jako slizouni...

Jo, málem bych zapomněl, že Maxíček předjel Kimiho ilegálně. V zatáčce se mu opřel předním kolem o zadní, rozhodil ho a v klídku jel dál, jako kdyby to bylo fér předjetí... Samozřejmě žádná penalizace od FIA (Ferrari Inhibition Agency?). A dostal driver of the day… Já se picnu... :lol: :lol: :lol: https://www.youtube.com/watch?v=e5kaqus59NE

Starší video o jednom hrdinovi/neviňátku: https://www.youtube.com/watch?v=a5g33YGpuo8 :wub:

AC: Tak držitel HYPER WR s F2004 na Nordschleife 4:46 se mnou bojuje s F2004 v Le Mans. Oba máme 2:58,xxx (více než 1 s před zbytkem), ale on momentálně vede. Nicméně moje PB sektory jsou už blízko, velmi blízko...

Update: F2004 Le Mans 2:57,215 WR (do toho kola jsem měl osobák 2:58,284) https://www.youtube.com/watch?v=eNe_mGvKktk Limit vidím na 2:55,xxx, ale dokud někdo nepřekoná těch 2:57,215, tak na to kašlu. Jsou tisíce jiných WR, které musím překonat…

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso


Naposledy upravil Jakub Krčma dne pon 02.07.2018, 04:15, celkově upraveno 16
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018, 17:45 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
Tak Vettel o 3 miesta nizsie. Som zvedavy, aky start to bude - kolko aut vypadne. Tusim, ze zasa ferrari startuje s ultrasoftami a mercedes soft. Redbull neviem.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2018, 11:53 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Predjizdeci manevr Vet na Ham byl skvely. Na te trave to chtelo velke koule, nicmene, pak do Ham hodne najel a dal mu to poradne sezrat. Bohate stacilo ho natlacit kolo na kolo k bile care, ale tim, ze strcil kolo mezi jeho kola, tak to uz bylo fakt o nervy. Ja to chapu, potreboval ho sundat tak, aby na dalsi rovinu mel spatny vyjezd, ale bylo to zbytecne riziko.

Max - no comment, obe Fer utrpeli s Rai tam zametli docela dost a tusim, ze nekdo trefil Vet hned v prvni zatacce a on dost ztratil.

Bylo videt, ze Ham mel nastavene auto na cisty vzduch, absolutne nemel sanci, kdyz za nekym jel.

Ta pencle v kvalde, skoda ji, mohlo byt vse jinak, ikdyz Rai pekne pracoval tento vikend, jen skoda, ze nepritlacil vice v kvalde a uvod zavodu mu nehral vubec do karet.
LEC mladiska nerozvaznost, ale pak zajel pekny vysledek, jsem pro, aby ho soupli uz pristi rok do Fer.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2018, 17:35 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Zase je pravda, že Raikkonen někdy předtím nenechal Verstappenovi místo (nemůže se divit, po tom všem z minulosti...) na rovince po T3. Takže možná mu to Verstappen chtěl takhle oplatit. Už na tom, že Kimi opět zajel nejrychlejší kolo (jako už milionkrát - má nejvíc nejrychlejších kol ze všech současných jezdců (např. dvakrát víc než Fernando), historicky je druhý za Michaelem a před Alainem), je vidět, že rozhodně nepatří do starého železa. Ale celou jeho kariéru ho ničí bad luck (technika, strategie, safety cars…) a vlastní neflexibilita… Proto má jen jeden titul (a i ten jen velmi těsně, když to ještě dva závody před koncem vypadalo, že nemá žádnou šanci ho získat).

Start byl nešťastný, Vettel i Raikkonen vypálili SUPER, ale bohužel je to prostě složité, tak málo prostoru a tolik aut poskládat... Je hlavně MOC fajn, že se neunáhlili a nedošlo k poškozujícímu kontaktu, což by bývalo bylo velmi snadné, v těch ostrých situacích. Když jsem viděl Vettela, jak najíždí do T4, tak to vypadalo na jasnou kolizi... Ale v pohodě to zvládnul... :-) To Daniel tam měl v T4 opravdu těžkou chvilku...

Chtělo by to Leclerca do Ferrari místo Kimiho a Gaslyho do Red Bullu místo Maxe. :-) Oba jsou EXTRA třída a v dobrých autech by nebyla taková frustrace...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Start Rakousko
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2018, 23:37 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Vettel odstartoval super a byl do T1 čtvrtý (tzn. předjel Grosjeana a Verstappena), ale Hamilton, Raikkonen a Bottas před ním se z pozice vedle sebe roztáhli v T1 do pozice za sebou, takže Seb musel zpomalit a čekat, až bude moct zase šlapat natvrdo. Kvůli tomu přišel o PĚT pozic... Se holt stává... Pro mě je důležité jen to, že obě Ferrari odvedla na startu a v prvním kole EXCELENTNÍ práci. To mi ke štěstí stačí. I celkově mi stačí jednoznačně vidět, že je Vettel the best (byť je to před Lewisem třeba jen o chlup, celkově), ať už to na konci sezóny bodově dopadne jakkoli. Stejně jako vloni...

https://www.youtube.com/watch?v=QqFiMhwYVWU&t=435s


Přílohy:
start_rakousko.jpg
start_rakousko.jpg [ 110.94 KiB | Zobrazeno 475 krát ]

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 10 Velká Británie
PříspěvekNapsal: sob 07.07.2018, 14:33 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
FP1: Ham 1:27,487, Bot, Vet, Ric, Rai, Ver, Gro, Per, Oco, Str
FP2: Vet 1:27,552, Ham, Bot, Rai, Ric, Alo, Hul, Oco, Per, Lec
FP3: Ham 1:26,722, Rai, Bot, Vet, Ver, Ric, Lec, Mag, Gro, Eri
Q1: Vet 1:26,585, Ham, Bot, Ver, Rai, Lec, Ric, Hul, Gro, Mag (Leclerc ultra, Hul, Gro, Alo, Gas super) - Williams měl problém s podlahou v souvislosti s aktivací DRS, proto obě auta vylétla z trati... Nebyly to jezdecké chyby... Viz formula1.com... Sranda je, že jsem to říkal už během živého přenosu, zatímco komentátoři chybně kritizovali Strolla...
Q2: Ham 1:26,256, Vet, Bot, Rai, Ver, Ric, Gro, Mag, Lec, Oco
Q3: Ham 1:25,892, Vet 0,0, Rai 0,0, Bot 0,3, Ver 0,7, Ric 1,2, Mag 1,3, Gro 1,5, Lec 1,9, Oco 2,3 (Vettel měl problém s krkem, skoro kvůli tomu ani do kvalifikace nešel, takže ztráta 0,044 s na místně dlouhodobě dominantní Mercedes/Lewise je SUPER výkon.)
Grid: Ham, Vet, Rai, Bot, Ver, Ric, Mag, Gro, Lec, Oco, Hul, Per, Alo, Gas, Eri, Sai, Van, Sir, Str
R: Pokud by jezdci dojeli v tomto pořadí, měl by Mercedes 37 bodů a Ferrari 33 body, což by Ferrari stačilo k udržení vedení v šampionátu konstruktérů. Ovšem Vettel by byl až 6 bodů za Hamiltonem… Tak s tím bude muset zkusit něco udělat... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale start ze špatné strany mu tedy ROZHODNĚ nepomůže. Tohle je prostě udělané blbě. Měli by všichni startovat na racing line, hezky v řadě za sebou... Takhle třeba půjde na první pozici Kimi (pokud Hamilton netrefí start perfektně), protože na mnoha tratích je třetí místo na startu výhodnější než druhé (zcela nekorektně, když kvalifikace říká něco jiného)… A to jaksi není to, co Ferrari potřebuje k dosažení obou titulů, protože Kimi pak bude akorát Seba zdržovat a rapper si užije vítězství i titul... Absolutně totiž už nevěřím tomu, že by Kimi dokázal regulérně závod vyhrát, bohužel... Když se vracel do F1, byl mladší než Michael při prvním odchodu... A zjevně byl v perfektní formě (viz např. Austrálie 2013). Ale teď už prostě není TOP, jak býval...

AC: Silverstone 1967 - Ferrari F2004 - WR 59,187 s https://youtu.be/HCDRVhRANDk
Zandvoort - Ferrari F2004 - WR 1:11,877 https://youtu.be/lZE63RjDYRw

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso


Naposledy upravil Jakub Krčma dne ned 08.07.2018, 21:15, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 08.07.2018, 15:43 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
Skvele preteky, tych 10s pre Raikkonena bolo podla mna uplne mimo, zasa raz...
Ale Vettel musi mat dost velke gule, ked pri prenasledovani Bottasa siel cez tie zakruty s otvorenym kridlom. Pritlak nikde a on naplno tlaci na mieste, kde kopec ludi vyletelo. Sila.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 08.07.2018, 16:10 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2027
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
No, jenže právě v té situaci jednal Hamilton zcela správně (jel celou dobu vpředu a nechával dost místa) a Raikkonen měl zajistit, aby se jako zadní z těch dvou jezdců udržel ve své stopě a nesestřelil Lewise - nemohl očekávat, že se Lewis z pozice vpředu bojácně stáhne do pozice vzadu nebo nechá na vnitřku zbytečně moc místa (aniž by byl Raikkonenem regulérně vytlačen těsně k vnější lajně). Byl to tedy naprosto adekvátní trest (oproti nesmyslné penalizaci Vettela ve Francii).

Start Vettela byl opravdu fantastický. A stejně tak byl fantastický návrat Lewise skrz pole (i když mu "trochu" pomohly safety cary). Dobrou práci po trestu odvedl i Kimi.

Vítězství a dvojité pódium pro Ferrari je vysněný výsledek, zvláště po selhání Mercedesu minulý týden...

Teď mají kluci v rudých vozech miniaturní náskok v obou šampionátech. Hned po dalším závodě to může být přesně naopak, ale aspoň se udržuje určitá naděje... :-)

Kvůli otevřenému DRS mimo holé rovinky (zvláště když se podíváme na to, kolik lidí na to tento víkend doplatilo) je pro mě Vettel JEDNOZNAČNĚ jezdcem dne. NIKDO z celého pole nejel ani o chlup líp a odvážnějc než on...

Musím pochválit i toho uličníka z Belgie, který žije v Monaku, ale říká si Holanďan... Ten radikální souboj s Raikkonenem byl opravdu férový a opravdu intenzivní...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz