TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je stř 14.11.2018, 15:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další

Kdo bude šampionem v roce 2018?
Anketa končí za čtv 22.03.2018, 22:24
Lewis Hamilton 0%  0%  [ 0 ]
Valtteri Bottas 0%  0%  [ 0 ]
Sebastian Vettel 86%  86%  [ 6 ]
Kimi Räikkönen 0%  0%  [ 0 ]
Daniel Ricciardo 0%  0%  [ 0 ]
Max Verstappen 14%  14%  [ 1 ]
Sergio Pérez 0%  0%  [ 0 ]
Esteban Ocon 0%  0%  [ 0 ]
Nico Hülkenberg 0%  0%  [ 0 ]
Carlos Sainz 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 08.07.2018, 16:26 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
Dokazem akceptovat, ze Kimi "sposobil" tu havariu. Az na to, ze vraj podobny incident tam bol medzi Haasmi a ten uz nikto nepresetroval. Zaroven vsak nechapem, preco za "podobny" incident bolo pred nedavnom 5s, teraz 10s. Proste ta nekonzistentnost je zarazajuca.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: ned 08.07.2018, 16:30 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Jde o konkrétní situaci... Tady se Kimi cpal zezadu někam, kam neměl. Měl si normálně držet vnitřní stopu a nelézt do Lewise… Vettelovi dali 5 sekund, protože to podle nich nebylo tak jednoznačné (ovšem ve skutečnosti neměl dostat trest žádný - nikam se zezadu necpal, cpal se tam zezadu Valtteri)...

Gasly penalizaci zaslouží. Jeho pokus o předjetí nebyl OK (stejně jako Kimiho, ovšem ten mechanismus byl mírně jiný, takže Pierre za něj zaslouží jen 5 sekund). Nicméně ta poslední zatáčka potom byla OK, protože Pierre jel nejdřív dostatečně pomalu a uvnitř, ale když viděl, že Sergio jede ven (je tam jasně vidět, jak se auta kolem apexu rozcházejí - kolem 0:10 v tomto videu https://www.formula1.com/en/latest/head ... oints.html ), tak zabral a využil celou šířku trati (tzn. Gasly nevytlačil Pereze z trati, Perez tam jel sám od sebe, aby získal vyšší rychlost, což je samo o sobě nekorektní, ale v reakci na předjížděcí manévr Gaslyho to bylo pochopitelné a adekvátní - Perez se pouze snažil získat zpět pozici, o kterou přišel nekorektním manévrem Gaslyho, proto Perez nezaslouží penalizaci za pokus o získání výhody opuštěním trati). Je fajn, že Gasly byl celkově rychlejší. V Red Bullu by mu to moc slušelo...

Sainz x Grosjean. Sainz neudělal nic špatně (nechal tam OK prostor, přesně na hraně rozumu), Romainovi to klouzlo, měl trochu ubrat (stejně by ho tam potom Carlos předjel, takže opravdu zbytečná snaha - tlačit uvnitř má smysl, pokud jezdec na vnějšku zvolní - jinak je během těch dalších zatáček jednoznačná výhoda na straně vnějšího jezdce skrz Copse). Protože oba hned skončili, měl Romain dostat gridovou penalizaci do dalšího závodu... Je to sice určitý racing incident, který se může stát, když člověk tlačí, ovšem celou vinu zde nese Romain. Proto měla přijít penalizace. Ta zatáčka je taková, že jezdec na vnějšku nemá absolutně na výjezdu místo pro nějakou širší stopu kolem apexu. Proto tady nemohlo platit (na rozdíl od pomalých zatáček, kde se dá leccos upravit), že by Grosjean měl právo Sainze tlačit někam dál. I při optimálním průjezdu obou aut těsně u vnitřku je to na výjezdu absolutně na krev (přičemž obě auta zatáčku nevyhnutelně projíždějí mírně nižší než běžnou rychlostí)… Grosjean právě tu rychlost neupravil podle aktuální situace a jel fest, jako kdyby vedle něj nikdo nebyl...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 10.07.2018, 09:17 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Skvely zavod, bavilo mne to, videt prvni 4 auta ve dvou vterinach, to uz dlouho nebylo.

Predjizdeci manevr Vet na Bot byl absolutni top class, bylo to na centimetry a nacasovani bylo naprosto bezchybne.

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: úte 10.07.2018, 09:44 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Ty SC to výrazně zdramatizovaly... :-) A jen jsem čekal, že v posledním kole Vettelovi odejde auto a Lewis vyhraje... :lol: Ufff...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018, 08:35 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 1836
Parádne preteky.
Ohľadom penalizácie Kimiho na 10sek a Haas nič za podobnú situáciu. Čo presne vám na tom nieje jasné? Ferrari odpálilo Mercedes a Haas odpálil Haas. Práve v tom je rozdiel. Keď pri futbale dá hráč facku protihráčovi nafasuje červenú kartu. Keď ju vytne spoluhráčovi tak nebude ani žltá. Ja tam vidím istú analógiu. Netvrdím, že to je správne ale je to proste tak.
Prečo teraz Kimi 10sek a predtým Vettel 5sek, tak to už je o niečom inom. Lebo predtým to bolo od stajne Ferrari prvý krát a teraz už po druhý? Neviem.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,2l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018, 14:47 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Grosjean x Magnussen - nešlo tam o různý nebo stejný tým, ale o způsob kolize. Grosjean měl sice brzdit dřív a netlačit Magnussena tolik ven, ale Magnussen měl taky vidět, jakou lajnu jede Grosjean a přizpůsobit se (zabránit kolizi). Jako se např. v T1 přizpůsobil Alonso Perezovi, který brzdil příliš pozdě za Hulkenbergem a ztratil kontrolu nad vozem. Nebo Verstappen Ricciardovi, přímo před Haasy... Start je hektický... A vyhrává opatrnost a flexibilita. Oba Haasy měly kvůli tomu poškozená auta... Magnussen po celý závod (podlaha), Grosjean jen křídlo do pit stopu... Navíc Grosjean mohl říct, že jeho jízdu ovlivnil vývoj před ním, kde Raikkonen i za ním jedoucí Ricciardo brzdili příliš málo/pozdě a vyjeli z vnitřní stopy.

https://www.youtube.com/watch?v=zxrKZZlAkpc&t=29s

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: 11 Německo
PříspěvekNapsal: stř 18.07.2018, 11:36 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
FP1: Ric 1:13,525, Ham, Ver, Vet, Bot, Rai, Gro, Mag, Lec, Hul
FP2: Ver 1:13,085, Ham, Bot Vet, Rai, Gro, Mag, Lec Hul, Oco
FP3: Lec 1:34,577, Eri, Sir, Vet, Gas, Har, Hul, Rai, Str
Q: Vet 1:11,212, Bot 0,2, Rai 0,3, Ver 0,6 Mag 0,9, Gro 1,3, Hul 1,3, Sai 1,4, Lec 1,5, Per 1,5
Grid: Vet, Bot, Rai, Ver, Mag, Gro, Hul, Sai, Lec, Per
R: Tak Seb klouznul, se stane. Aspoň bude šampionát zajímavější... Akorát je tedy škoda, že ho tam Kimi tak dlouho zdržoval, když v tu chvíli jeli jinou strategii (Kimi měl ještě stavět na fialové, Seb ne, takže se vzájemnými tahanicemi jen OBA zpomalovali vůči zbytku). Tým měl zasáhnout ještě předtím, než Seb Kimiho dojel a začal si přehřívat a ničit gumy, na což VELMI pravděpodobně nakonec doplatil tím klouznutím, protože ten nájezd byl relativně nevinný, žádné prudké brzdění na poslední chvíli.

AC: Monza 1966 - Road Course, Lotus 98T, WR 1:05.430 https://www.youtube.com/watch?v=GrWccofn8p4

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 07:37 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Tak presne jsem vedel, ze napises to, co jsi napsal.

Kimi byl rychlejsi nez Seb a naskok si vyjel na trati, tak jak mu tym pripravil strategii na drivejsi pitstop, nemel absolutne zadny duvod ho poustet, ano Seb bojuje o titul, ale to neznamena, ze mu Kimi bude vyklizet cestu, kdyz se za nim priblizi na 100metru, tak to nefunguje, jsou to zavody a ja chci videt zavody tymovych kolegu!
Seb absolutne nebyl rychlejsi, ani se nedokazal priblizit do DRS, jen si ztezoval do vysilacky jako uplakanek, takhle se mistr sveta nechova, jsou to zavodnici a ne baletky! Nejlepsi souboje byly vzdycky mezi tymovymi kolegy Senna Prost napriklad. Je mi uplne jasne, ze budes psat o souboji v sampionatu atd, Ham jede taky o body v sampionatu a Bot se toho nebal a klidne mu to tam poslal a byl to souboj, jak to ma byt. Vet se nebyl schopen priblizit ani do vteriny, tady se neda mluvit ani o zadnem souboji.
Takze vybrecel si P1, pak to posral(uznavam, mel tam ztizene podminky a bylo to nevinne uklouznuti) a tim poskodil zavod Kimimu, ktery na tom, ze ho musel pustit ztratil minimalne 4-5vterin(prepousteci manevr + si musel nechat 2,3sec, aby nejel tesne za Vet)...Kimi neni obetni beranek, je to zavodnik a ne nejaky nosic vody, takze uplakanek at spituje svedomi.
Talent se ukazuje na trati a ne do vysilacky ;-)

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 09:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Seb byl MNOHEM rychlejší než Kimi (už kvůli rozdílu stáří gum 11 kol). Bylo to vidět v kolech před i po té jízdě blízko. Akorát při jízdě kolem sekundy za Kimim musel Seb dávat pozor na gumy, protože na nich, na rozdíl od Kimiho, měl jet až do konce. Čili se tam nedá mluvit o souboji. Souboj je zásadně o pozici, ne o nesmyslnym zdržování kolegy na jiný strategii a poškozování i vlastních pneu nadstandardním tlačením na pilu, který odchod pneu jen urychlí. Kimi prostě musí zlepšit kvalifikaci, starty i závodní tempo, aby mohl se Sebem reálně bojovat, což je, bohužel, kvůli věku už asi pasé. A když reálně se Sebem nebojuje, tak má brát v úvahu celkovou situaci, na což on sere, že jo... Zdržoval ho tam 10 kol (30 až 39), předtím ho Seb rychle dojel (za tři kola stáhl ztrátu po pitu z 2,4 s na 1,0 s) a potom mu rychle ujel (za 13 kol o 10 s - takže celkově za 16 kol získal 11,4 s + dalších 10 kol bylo zdržování, kde mohl získat klidně dalších 8 s - tzn. celkově kolem 20 s za 26 kol, což není málo - navíc už první Kimiho stint ukázal, že na stejných gumách ve stejném stavu ztratil na Seba za 13 kol 6 sekund, takže evidentně Sebovi celkově nestačil, nikoli pouze v okamžiku, kdy měl Seb výhodu v pneu). To ho stálo čas vůči Mercedesům, kterej pak musel dohánět, aby si vytvořil mezeru na případnou nutnou zastávku kvůli změnám počasí, a zhoršilo to stav jeho pneu. Od vynikajícího startu až po to nepředvídatelné klouznutí (vedoucí jezdec na suchých gumách nemá před sebou nikoho, podle koho by se mohl orientovat ohledně lokálního gripu na vlhké trati) bylo vše z jeho strany adekvátní dané situaci. Ale Kimi jezdí, jako kdyby žádný tým nebyl. Kdyby Seba pustil rovnou v 30. kole, když ho Seb dojel na tu sekundu, mohl Kimi bez problému jet dál svým tempem a nikdo by nic neztrácel - čas ani gumy. A tím samotným manévrem puštění nemusí jezdec ztratit skoro žádný čas. Prostě Kimi měl jet na 1-2 nebo 1-3, ne na 3-DNF. :lol: :lol: :lol:

Kvůli tomu teď Lewis, který si v kvalifikaci posral auto neustálými výlety břichem na obrubníky sám (selhání power steeringu nebylo jen tak samo od sebe), slaví vítězství, vedení v šampionátu jezdců a Mercedes vedení v šampionátu konstruktérů.

Oproti tomu situace v Mercedesu byla úplně jiná - rychlejšímu Bottasovi na o 10 kol mladších gumách a s lehkým autem (10 kol před cílem, oproti okamžiku, kdy Vettel dojel Raikkonena, tzn. skoro 40 kol před cílem) ZAKÁZALI BOJOVAT s pomalejším Hamiltonem O POZICI - kdy oba normálně na těch gumách jeli až do cíle. Tam bys měl zaměřit svou kritiku ohledně nepřiměřené týmové režie V RÁMCI ZÁVODU. Jenže, na rozdíl od Ferrari a Kimiho, Mercedes a Valtteri chápou situaci V RÁMCI SEZÓNY a vědí, že jestli chtějí Vettelovi vzít titul, tak holt budou muset dělat radikální rozhodnutí. Když se kácí les, lítají třísky...

Mezi Sennou a Prostem to bylo dost jiné. Oba byli na vrcholu svých schopností (Prost byl sice starší, ale jak ukázal mnohem pozdější rok 1993, kde získal nejen titul, ale taky 13 pole positions, tak byl ještě dostatečně mladý), oba měli zcela odlišné slabiny a přednosti, oba měli reálnou šanci získat titul atd. Dnes je Kimi za zenitem, je letos celkově horší úplně ve všem (v dlouhodobém průměru), byť třeba ne o moc, a reálnou šanci na titul má tak akorát v případě, že Vettel, Hamilton i Bottas pojedou společně na dva roky prázdnin, případně s sebou vezmou ještě Daniela a Maxe. Já mám Kimiho strašně rád a ve své éře byl absolutně top driver. Ale teď už by měl tlačit na pilu jen do té chvíle, kdy tím začne škodit týmu a kolegovi. Pokud se stane zázrak a Kimi začne Sebastiana konzistentně válcovat v kvalifikacích i závodech (reálně - nejen virtuálně, že se při Sebově výrazném vedení a jednozastávkové strategii na chvíli dostane o chlup před něj, ale že prostě do cíle bude opakovaně dojíždět daleko před Sebem, aniž by to byla otázka Safety Carů apod.), tak bude vše v pořádku. Ale teď to tak není a Kimi to úspěšně ignoruje (vloni popravil oba šampionáty, letos už možná taky). Já chci všechno - super závody i oba tituly na konci sezóny. Bez titulů je to úsilí o ničem a za super závod nepovažuju iracionální zaclánění zjevně pomalejšího jezdce, který je navíc na jiné strategii a v šampionátu už 5 let za kolegy zaostává.

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 09:48 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Kimi letos funguje mnohem lepe nez loni, je mnohem blize a to i pres to, ze mu Fer hazi klacky pod nohy, nedaji mu stejnou techniku jako Vet. To se to pak keca, kdyz ti daji beckove komponenty a prestoze obe auta pro laika vypadaji stejne(jsou cervene :-D), tak to Kimiho proste zdaleka tak dobre nejede(napriklad starsi pohonna jednotka, ale bude tam vice veci, do kterych obycejni smrtelnici nevidi). Fer ho pohrbiva uz driv nez sedne do auta, takovym pristupem. Kdyby mel poradnou techniku, mohl by nosit i vice bodu. Kdyby mu porad neplanovali strategii podle toho, aby mohl brzdit HAM a kdyby mu porad neco neposrali at uz v depu nebo na trati, byl by uplne nekde jinde.
Myslel jsem si, ze zacnu VET obdivovat za jeho vykon, prestoze mam rad hlavne Fer jako tym, ale za takovy pristup si to u mne spise pokazil.

Kdyby se aspon VET dostal do DRS zony, otevrel kridlo, priblizil se na konci na 4-5desetin, pak by ho Kimi mohl pustit na brzdach s minimalni ztratou, ale ne, on byl 100metru za nim a uz brecel do vysilacky, fakt mne nastval timto chovanim, navic vse hrajou na neho a on to s obrovskym naskokem zahodi, kde mohl jet uplne pomalu a dovezl by to do cile. Nicmene Kimi za to dost utrpel, nemusel ho vubec predjet BOT a diky brutalne dlouhe zastavce BOT, kdy nemeli pripravene gumy, mohl byt bez toho divadla pred nim. A HAM mel dostat aspon pencli, za ten prejezd te travy, si to plete se sekackou copankovy kral :-D

Modlim se at prijde Leclerc, daji mu stejne auto a za 2 roky VET natrhne prdel!

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek


Naposledy upravil Luke_Luke dne pon 23.07.2018, 09:54, celkově upraveno 2
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 09:49 
Věčnej rejpal
Registrován: 11.08.2011
Příspěvky: 530
Kimi bol pomalsi, to je fakt. A tu podla mna nezlyhal Kimi, ale Ferrari:
https://f1.sk/clanok/70585-podla-raikko ... dost-jasna
Akoze ano, mohol to spravit sam z vlastnej vole, ale to by bolo sialene nedorozumenie, keby zacal zrazu uhynat. Tu mali okamzite zahlasit, ze Kimi, Seb je na inej strategii ako ty, prosim pust ho. Celkovo ten rozhovor bol divny, ako keby nechceli rovno do radia povedat, ze ho ma pustit.

_________________
Avensis Kombi 6/2006 D-CAT 130kW facelift - ukradnuty
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 10:04 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Podle sektorových časů, rychlostí atd. nevidím mezi těmi auty zásadní rozdíl. Rozhodně ne takový, který by vysvětlil rozdíly ve výsledcích. Je pravda, že obecně má Kimi strašnou smůlu. Ale nemyslím si, že to má co do činění s Ferrari. Oni tam chtějí dva co možná nejlepší piloty a mají prostředky na dvě dobrá auta. Hlavně Kimi je naprosto nekompromisní v tom, že kdyby zaznamenal, že mu tým záměrně škodí, tak okamžitě odejde. Přinejmenším na začátku každé sezóny má v týmu pozici rovnocennou, jinak by tam nebyl. Jeho zajímá účast pouze tehdy, pokud smí bojovat o titul. Že se opakovaně jeho situace během sezóny zhoršuje, to je prostě jen shoda okolností, kde nejdůležitější z nich je jeho vlastní přístup, ne zákulisní čachry...

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 10:48 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Jo, ten rovnoceny pristup jsem videli hned na zacatku letosni sezony :-D

Aspon v DHL pobavili :-)
Obrázek

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: pon 23.07.2018, 17:35 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 24.09.2006
Příspěvky: 2026
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Co na začátku sezóny bylo nějaké neadekvátní nebo nevhodné??? Naopak v Rakousku Kimi i Ferrari ukázali, že Seb nemá vůbec žádné automatické zvýhodnění. A to bylo teprve před chvilkou, kdy už sezóna byla dávno rozjetá a Seb byl v šampionátu daleko nad Kimim! Letos Ferrari podělalo Vettelovi některé závody úplně stejně jako Raikkonenovi. Nevidím tam vůbec žádný preferenční přístup. A co se zkoušení nových komponent apod. týče, to jsou prkotiny, které zjevně nemají žádný významný měřitelný efekt mezi kolegy (jak ukazují nejrychlejší kola atd.). Viz teď, když Vettelovi upadl kus předního křídla a jel dál, jako by se nechumelilo (přestože to taky mírně přispělo k té nehodě, samozřejmě)...

AC: Závod proti prasatům (nešlo tam o první místo, ale o WR, proto jsem v prvním kole záměrně zůstával poslední (tzn. 25.), abych měl v letmém druhém kole před sebou spoustu tažných volů): Monza 1966 - Road Course, Abarth 595 SS, WR 2:56.402 https://www.youtube.com/watch?v=_ZeQaz2Louc

_________________
Toyota Previa 2.4 GL 97 kW (1999)
Toyota Corolla 1.6 GT-i 16 HB 92 kW
Lexus LS 400 4.0 209 kW
Lexus LS 400 4.0 180 kW
Toyota Avensis 2.0 Linea Sol 94 kW
Toyota Corolla 1.3 XL HB 53 kW
+ provoz Yaris, Aygo, Corolla, Yaris Verso
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Sezóna 2018
PříspěvekNapsal: sob 28.07.2018, 18:40 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3758
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Tak cekam uplakanka do vysilacky uz ve druhe zatacce, aby ho Kimi pustil :-D

_________________
LOGA TKCZ 2016
NÁVOD NA LEPENÍ TKCZ LOGA

ex Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive

Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 286 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz