TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je sob 11.07.2020, 06:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1538 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 103  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: úte 07.05.2019, 22:22 
Člen Týmu
Registrován: 12.05.2017
Příspěvky: 27
Daze píše:
Ahoj, pri mem dotazu primo na Toyotu pred cca. mesicem mi napsali: "... palubní systém zatím postrádá podporu Apple CarPlay, ta by ale měla přijít v průběhu tohoto roku v podobě firmwarové aktualizace."

Na https://www.toyotaownersclub.com pak nekdo pise:

"Had a chat whit the sales guy (who attended two RAV4 specific courses) and he confirmed that CarPlay and potentially Android Auto will be coming later this year. Apparently, all the hardware is in place already and it will be just a firmware update that can be done at home or dealer can do it. This should work on all new RAV4 already sold. According to him, Toyota is finalising the legal agreement with Apple and Google regarding what data is collected and how it is stored. "

A take je tam odkaz na tohle video, kde spanelsky novinar hovori o tom, ze by to mel byt software update snad nekdy v srpnu.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... W3KqEPeOOE

Luke_Luke ve vlaknul Corolla 2019 shrnul preklad:

Spanel ve videu rika, popisuje situaci v USA, kde to funguje, vcetne rozsireneho ovladani pres mobil jako nastartovani, zapnuti klimy, kontroly nad autem, moznost mu vypnout zapalovani na dalku a podobne, popisuje to jako Toyota Entune. Rika, ze pohcybuje, ze to bude v EU aktivni v dohledne dobe, ale ze velky tlak je na Android Auto, jak v Spanelsku, tak v EU. Ze existuje oficialni prohlaseni TME, ze to od srpna bude a ze to bude zpetne kompatibilni na vsechny Corolly a RAVky MY2019, coz mi prodejce v CR vyvratil, takze nevim, kdo nema pravdu. Dale rika, ze v CHR je to jinak, ze ten ma udajne jiny infotainment, ktery to neumoznuje. Dale uvedl, ze u Yarisu uz to dva roky funguje a ze hlavni problem je bezpecnost dat mezi Googlem a Toyotou a ze pro majitele drazsich aut jako Corolla a RAV4 to prave z techto duvodu uz vice nez rok nechteji povolit. Ale kvuli ztrate zakazniku, kteri na to tlaci, vydali asi prohlaseni o tom srpnu. No to je vicemene vse, co rikal, nezabihal moc do detailu. Jeste rekl, ze v USA jsou 3 verze infotainmentu od Pioneer a Panasonic, podle toho, jestli je tam JBL neni, je tam Navi nebo ne a CD nebo ne, v EU pry vse stejne, coz je divne, ptz tak mame verze bez Navi a JBL.


Ahoj, vím, že tady na Toyota fóru budu asi za blázna a černou ovci. Nicméně nepochopitelná absence ACP/AA byla pro mně jedním (opravdu ne jediným) z důvodů, proč jsem nakonec novou RAVku nekoupil. A to jsem byl o ní absolutně přesvědčenej jako o svém novém autě :(
Jak si vůbec může Toyota dovolit v roce 2019 nabízet auta kolem milionu (mluvím i o nové Corolle TS) bez těchto funkcí? Vždyť už to má v nabídce Mazda, Honda, Kia, Hyundai a o německých automobilkách ani nemluvím. Je to vážně škoda :(
A takových "drobných přešlapů" je bohužel mnohem více.
Zase na druhou stranu je Toyota perfektní ve spolehlivosti, hybridech a teď nově i designu a to je super...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: úte 07.05.2019, 22:31 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 14.03.2019
Příspěvky: 360
Dnes jsem se stavil u prodejce a měl na dvoře 3 hybridy AWD.
VIN všech začínal na J, takže Japonsko. Tak snad i ta mnou objednaná bude začínat na J 8)
Příloha:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: stř 08.05.2019, 08:33 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2803
Bydliště: DE
popet11 píše:
Ahoj, vím, že tady na Toyota fóru budu asi za blázna a černou ovci. Nicméně nepochopitelná absence ACP/AA byla pro mně jedním (opravdu ne jediným) z důvodů, proč jsem nakonec novou RAVku nekoupil. A to jsem byl o ní absolutně přesvědčenej jako o svém novém autě :(
Jak si vůbec může Toyota dovolit v roce 2019 nabízet auta kolem milionu (mluvím i o nové Corolle TS) bez těchto funkcí? Vždyť už to má v nabídce Mazda, Honda, Kia, Hyundai a o německých automobilkách ani nemluvím. Je to vážně škoda :(
A takových "drobných přešlapů" je bohužel mnohem více.
Zase na druhou stranu je Toyota perfektní ve spolehlivosti, hybridech a teď nově i designu a to je super...


Ani nie, daj vsak tie ine dovody preco RAV4 nie, to by mna zaujimalo viac.
ACP/AA je len sprosty mirroring, co mne zasa vobec nechyba. A ani vsetky nemecke auta to nemaju, pretoze byt otrokom tretej strany nieco stoji.

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: stř 08.05.2019, 09:42 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 2425
Ja som sa s nemožnosťou mirrorlinku tiež dosť ťažko vyrovnával ale časom som prišiel na to, že to je v podstate momentálne len módny výstrelok. A v zásade mi nijako nechýba. Otázka je čo prinesie budúcnosť, čo dôležité sa cez AA bude dať zobraziť (ovládať). Lebo veci typu odomykanie či zamykanie auta, ovládanie nejakých funkcií (sťahovanie okien a podobne) pomocou smartfónu na diaľku mi teda rozhodne nechýbajú.
Pridaná hodnota je pre mňa vlastne nezaujímavá.
Jediná vec, ktorá ma lákala bola dostať na displej TT2 navi z mobilu. Ale keďže navi využijem párkrát ročne tak mi postačí ju sledovať na smartfone v držiaku.

Keby niekoho zaujímala vo verzii 2,0multidriveS
https://www.autorevue.cz/test-toyota-ra ... ost#part=1

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,26l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: stř 08.05.2019, 21:21 
Člen Týmu
Registrován: 12.05.2017
Příspěvky: 27
CommonUser píše:
popet11 píše:
Ahoj, vím, že tady na Toyota fóru budu asi za blázna a černou ovci. Nicméně nepochopitelná absence ACP/AA byla pro mně jedním (opravdu ne jediným) z důvodů, proč jsem nakonec novou RAVku nekoupil. A to jsem byl o ní absolutně přesvědčenej jako o svém novém autě :(
Jak si vůbec může Toyota dovolit v roce 2019 nabízet auta kolem milionu (mluvím i o nové Corolle TS) bez těchto funkcí? Vždyť už to má v nabídce Mazda, Honda, Kia, Hyundai a o německých automobilkách ani nemluvím. Je to vážně škoda :(
A takových "drobných přešlapů" je bohužel mnohem více.
Zase na druhou stranu je Toyota perfektní ve spolehlivosti, hybridech a teď nově i designu a to je super...


Ani nie, daj vsak tie ine dovody preco RAV4 nie, to by mna zaujimalo viac.
ACP/AA je len sprosty mirroring, co mne zasa vobec nechyba. A ani vsetky nemecke auta to nemaju, pretoze byt otrokom tretej strany nieco stoji.


Doufám, že tím tady nebudu nikoho nudit a předesílám, že jsou to čiště moje subjektivní postřehy a názory. Třeba tím někomu pomůžu při výběru. Obě auta jsem měl půjčené (pouze v předokolkách) i přes noc, kvůli vyzkoušení osvětlení interiéru i svítivosti reflektorů.

Protože jsem nakonec koupil Hondu CR-V ve čtyřkolce, tak nakonec srovnám Toyota RAV4 hybrid AWD vs. Honda CR-V hybrid AWD, obě auta ve vrcholných specifikacích Executive:

1) Motor a jízdní vlastnosti.
Ikdyž má RAVka asi o 40 koní víc, tak pocitově to moc znát není. Nicméně ani jedno z aut mne jízdně neuráží a bohatě postačuje na pohodovou rodinnou jízdu. Toyota je však trochu hlučnější a je zde víc znát rozdíl mezi jízdou v EV módu a s klasickým motorem. Zkrátka Honda má celý systém vyladěnější a to i přesto, že Toyota má trochu delší zkušenosti. Málo se to ví, ale Honda dělá hybridy víc jak 20 let. Nicméně Evropě se s nimi zatím tak trochu vyhýbala.

RAVka je podvozkově a jízdně trochu tvrdší a hrubší, řekněme sportovnější. CR-V je v tomto lepší - podvozek krásně žehlí nerovnosti, auto se nenaklání - zkrátka mi to přijde lepší, tišší a klidnější
Spotřebu nemůžu objektivně posoudit, to by chtělo delší trasy.

2) Světla, interiér, sedadla
Oba vozy využívají "obyčejných" full LED světlometů (takže žádný matrix, vykrývání atp.) a svítí sice ne špičkově (např. proti VW nebo Mercedesu), ale zcela dostatečně. Automatické přepínání dálkových světel funguje dobře. Honda má navíc přisvěcování do zatáček a z LED technologie přední a zadní blinkry, brzdová světla i přední mlhovky.

V osvětlení interiéru je to u Toyoty bohužel totální bída a ostuda. Všechna interiérová světýlka jsou halogenová (Honda je má LED, kromě dvou v kufru - sice nechápu proč, no ale....). Toyota však nemá podsvícení spínačů oken, zrcátek, ovládání zámků ani spínačů na ovládání světýlek u prostředního zpětného zrcátka. Toto mi docela hodně vadilo - při jízdě v noci je tak orientace v tomto ohledu prostě špatná. Zároveň nejde ztlumit jas displeje klimatizace, který při jízdě v noci trochu oslňuje (ale není to taková tragédie jako u předchozí generace RAVky). Toyota má alespoň oproti Hondě ambientní osvětlení (Honda má jen podsvětleny přední kliky dveří - bída). Ale třeba VW to má u Passatu mnohem propracovanější, o Mercedesu třídy C ani nemluvím :)

Materiály v interiéru má podle mého Honda na vyšší a hodnotnější úrovni, skoro bych řekl blížící se prémii, ale uznávám, že je to hodně subjektivní. Dokonce mi tu ani nevadí imitace dřevěných lišt - nějak se to sem prostě hodí. Nicméně ani v Toyotě to není vyložený průšvih.

Co do prostornosti (měřím 192 cm) jsou na tom obě auta absolutně perfektně, ale na zadních sedadlech je na tom CR-V ještě o malý kousek lépe. Dokonce i se střešním oknem nemám problémy se pohodlně usadit a nemít pocit stísněnosti v jakémkoliv směru a sedadle. Sedadla mi také přijdou docela pohodlná v obou vozech. Honda však nemá možnost posunu zadních sedadel (jen se dají ve dvou polohách naklopit opěradla) a to mi přijde jako velká a zbytečná škoda. Upřímně u Toyoty si o tom posunu zadních sedadel nejsem jistý, polohování má však určitě.

3) Zavazadlový prostor
Papírově jej má RAVka větší, ale je to i se započítáním prostoru pod jeho polohovacím dnem. V praxi mi tak oba vozy přijdou docela podobné. Honda má pod dnem kufru jen malý odkládací prostor a zbytek zabírají baterie, které Toyota dala pod zadní sedadla. CR-V má však kufr celý čalouněný a oproti RAVce to vypadá o dost lépe. Ta má jen obyčejný plast. Nicméně Honda zase nemá prakticky žádné úložné prostory (třeba na lékárničku). V chytrých řešeních typu sklopné háčky, oka na sítě atp. oba vozy propastně zaostávají třeba za Škodou Octavia, která je v tomto podle mého nedostižná a jednoduše skvěle praktická. Já vím, jsou to možná hlouposti, ale oceníte já je ocením při každodenním používání auta. RAVka má v kufru jen jedno světýlko, CR-V dvě.

Bohužel ani jedno auto nemá průvlak na lyže :( Prý je to kvůli bezpečnosti - kecy...
Roletka v kufru je tragická u obou aut, nemá vodící lišty, nefunguje na jeden dotyk. Zase je tady koncern VW o světelné roky dál. Přitom by stačilo tak málo...

4) Infotainment a navigace
Android Auto / Apple Car Play - tady boduje CR-V, která má oba systémy standardně. Narozdíl od RAVky, do které si je nyní nemůžete objednat ani za příplatek. To jestli to půjde dohrát zpětně je ve hvězdách a diskuzí je na toto téma víc než dost. Za vestavnou navigaci si nechá RAVka připlatit 20 tis. Kč, Honda ji má opět v ceně. Toto mi taky celkem vadilo a mělo značnou váhu při rozhodování. Navigaci totiž používám při své práci skoro denně a nechci auto v ceně kolem milionu a mít na čelním skle přilepený držák s telefonem kvůli navigaci. Obě dvě vestavné navigace jsou spíš z těch slabších, ale lepší něco než nic.

Mám pocit, že displej infotainmentu RAVky je snad malinko natočen směrem od řidiče, byť to zní divně. Více se mi líbí ten v CR-V, ikdyž je asi trochu menší. Ovládání obou dvou chce zvyk a na systémy např. VW group to prostě nemá ani náhodou. Nemohu posoudit detailně RAVku, ale po týdnu jsem si na ovládání u CR-V docela zvyknul a nepřekáží mi. Ale znovu říkám, dokonalý vážně není a rychlík také ne.

5) Různé
Body navíc získává RAVka za vyhřívání čelního skla (CR-V má pouze vyhřívání prostoru pod stěrači) a ventilovanými předními sedadly (CR-V je nenabízí ani za příplatek - fakt škoda).
Elektrické ovládání kufru je zhruba stejně pomalé u obou vozů.
Rozlišení zadní parkovací kamery není nic extra ani u jednoho auta. RAVka však má ještě navíc 360 stupňový monitor, který CR-V nemůže mít ani za příplatek.
CR-V nabízí narozdíl od RAVky otevření a zavření oken ve dveřích (včetně střešního) přes dálkový ovladač - v létě je to fajn věc.
Honda má i automatické zapnutí světel při spuštěných stěračích, u Toyoty si tím nejsem jistý
Ani jedno auto nemá automatické zamykání po rozjezdu - to mi taky trochu vadí.

Přiznám se, že zvenku se mi RAVka líbí designově asi trochu víc - prostě má šmrnc. Obvzláště verze Selection s dvoubarevným provedením exteriéru je parádní.

Cenově jsou si obě auta hodně podobná - Toyota však poskytne vyšší slevu než Honda!

Nicméně z výše uvedených důvodů jsem se nakonec rozhodl pro Hondu a zatím nelituji.

Doufám, že jsem tady moc nenudil a třeba někomu pomohl při výběru jeho nového vozu :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: stř 08.05.2019, 22:08 
Řidič
Registrován: 10.08.2017
Příspěvky: 249
Diky za postrehy - konecne realna recenze obou aut.

popet11 píše:
Ani jedno auto nemá automatické zamykání po rozjezdu - to mi taky trochu vadí.


To mela i stara rav4 jen to bude utopene nekde v menu.

K tem halogen svetylkum v kabine - to bylo prvni co jsem na rav4 hned vymenil za LED verze - holt se setri kde to jen jde.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: stř 08.05.2019, 23:04 
Člen Týmu
Registrován: 12.05.2017
Příspěvky: 27
martinw píše:
Diky za postrehy - konecne realna recenze obou aut.

popet11 píše:
Ani jedno auto nemá automatické zamykání po rozjezdu - to mi taky trochu vadí.


To mela i stara rav4 jen to bude utopene nekde v menu.

K tem halogen svetylkum v kabine - to bylo prvni co jsem na rav4 hned vymenil za LED verze - holt se setri kde to jen jde.


K tomu zamykání - u RAVky nevím, ale CR-V to na 100 % nemá.

Ke světýlkům - je zajímavý, že obyčejný žárovky dala Honda jenom do kufru, zbytek LED. Kdo takovou blbost dokáže vymyslet? Toyota to má aspoň sjednocený všechno na halogen :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 09:51 
Řidič
Registrován: 26.03.2019
Příspěvky: 218
Kdyz uz tu (logicky) padla opet Honda CR-V, tak z meho pohledu ma jeste jednu velkou vyhodu - Head-Up Display. Fakt nechapu, proc ho RAV4 take nema, kdyz jine aktualni modely jej dostaly - Camry i Corolla. Chapu, ze by to zase zvysovalo cenu, ale ja bych si za nej priplatil :mad: . Je mi jasne, ze tu zas budou komentare o tom, proc to nekdo chce a ze auto na to nejezdi apod.. Ale ja jsem si na to uz dost zvykl a vzdy, kdyz presedam do auta, kde to neni, jsem smutny. Halt si u RAVky budu muset zvyknout.

A uprimne teda pochybuju, ze ma RAVka zadni lavici posouvatelnou. Dve pozice operadla ano, ale posuv nikoliv. Aspon, co jsem mel tu cest s predvadeckama, nikdy jsem neprisel na to, jak by to mohlo jit. Vlastne jsem to prakticky videl jen u Kodiaqa.

A kdyz uz byla rec o konkurenci, jak jsem tak nejak porovnaval RAV4, CR-V a Mazdu CX-5. A cenove teda Mazda vede na plne care. Ano, neni to hybrid, ale prakticky nabidne temer to stejne (v necem i lepe) o nekolik stovek tisic levneji. Ale ja chtel zkusit hybrida ...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 10:06 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2803
Bydliště: DE
Pekne porovnanie popet11. :bigups:

Este som netestoval ani jedno, ale HONDA s tym digi tacho ma nelaka. V noci na dlhe trate mi to vyslovene vadi, ked musim presostrovat zrak a v perifiernom videni stale nieco "zije" (Civic).

Mazda CX5 zabila motory tym Euro6. Vraj to stratilo zivost ...

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 12:31 
Řidič
Registrován: 10.08.2017
Příspěvky: 249
Ter Leeloo II píše:
cenove teda Mazda vede na plne care. Ano, neni to hybrid, ale prakticky nabidne temer to stejne (v necem i lepe) o nekolik stovek tisic levneji. Ale ja chtel zkusit hybrida ...


Me se cx-5 docela libila, zvlast ridicsky je to zabavnejsi auto nez dva zmineni konkurenti, ale horni cast kufru byla mala - hranate cr-v a rav4 umoznuji opravdu kufr naprasknout vecmi az po strechu, je to drobnost ale pro rodinu s detmi zasadni vec. Mazda pak neumela slevy coz bylo hodne zvlastni protoze vsechny ostatni automobilky se predhanely se slevami, takze tim si to zazdili.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 13:52 
Navigátor
Uživatelský avatar
Registrován: 08.03.2019
Příspěvky: 92
martinw píše:
Ter Leeloo II píše:
cenove teda Mazda vede na plne care. Ano, neni to hybrid, ale prakticky nabidne temer to stejne (v necem i lepe) o nekolik stovek tisic levneji. Ale ja chtel zkusit hybrida ...


Me se cx-5 docela libila, zvlast ridicsky je to zabavnejsi auto nez dva zmineni konkurenti, ale horni cast kufru byla mala - hranate cr-v a rav4 umoznuji opravdu kufr naprasknout vecmi az po strechu, je to drobnost ale pro rodinu s detmi zasadni vec. Mazda pak neumela slevy coz bylo hodne zvlastni protoze vsechny ostatni automobilky se predhanely se slevami, takze tim si to zazdili.

U Mazdy je problém, že Diesely nikdy pořádně neuměla, a benzin vás u CX-5 sežere. Navíc i když se mi současný designový jazyk, se kterým přišli někdy okolo roku 2011 ze začátku docela líbil, tak už se celkem okoukal. A i když je někdy poslední CX-5 označována jako nový model, tak ve skutečnosti je změn mnohem méně, než u jiných automobilek bývá facelift.
To aktuální RAVce rozhodně nikdo nemůže vyčítat, že by se oproti minulé generaci nezměnila.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 17:06 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2803
Bydliště: DE
žlababa píše:
U Mazdy je problém, že Diesely nikdy pořádně neuměla,


Yo ! Ale Toyota dnes tiez nic nema.

žlababa píše:
benzin vás u CX-5 sežere


(Sprotmonitor) udava tak -1,5 litra RAV4 hybrid vs benziny CX5 ... cisty benzin RAV4 ma podobnu spotrebu.
V meste bude lepsia RAVka, na dialnici CX5.

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 17:56 
Člen Týmu
Registrován: 12.05.2017
Příspěvky: 27
Ter Leeloo II píše:
Kdyz uz tu (logicky) padla opet Honda CR-V, tak z meho pohledu ma jeste jednu velkou vyhodu - Head-Up Display. Fakt nechapu, proc ho RAV4 take nema, kdyz jine aktualni modely jej dostaly - Camry i Corolla. Chapu, ze by to zase zvysovalo cenu, ale ja bych si za nej priplatil :mad: . Je mi jasne, ze tu zas budou komentare o tom, proc to nekdo chce a ze auto na to nejezdi apod.. Ale ja jsem si na to uz dost zvykl a vzdy, kdyz presedam do auta, kde to neni, jsem smutny. Halt si u RAVky budu muset zvyknout.

A uprimne teda pochybuju, ze ma RAVka zadni lavici posouvatelnou. Dve pozice operadla ano, ale posuv nikoliv. Aspon, co jsem mel tu cest s predvadeckama, nikdy jsem neprisel na to, jak by to mohlo jit. Vlastne jsem to prakticky videl jen u Kodiaqa.

A kdyz uz byla rec o konkurenci, jak jsem tak nejak porovnaval RAV4, CR-V a Mazdu CX-5. A cenove teda Mazda vede na plne care. Ano, neni to hybrid, ale prakticky nabidne temer to stejne (v necem i lepe) o nekolik stovek tisic levneji. Ale ja chtel zkusit hybrida ...


Head-up display u CR-V je sice fajn, no z druhé strany to odflákli tím, že je to promítáno na výsuvné sklíčko a ne přímo na čelní sklo. Na funkci to asi nemá vliv, ale bylo by to modernější a vypadalo líp. Fakt je ten, že bych měl v autě radši ventilovaná sedadla než HUD :)

Jsem si skoro jistej, že RAVka nemá posun zadní lavice.

Mazda CX5 byla ve výběru taky, ale je prostě menší než RAVka i CR-V a hlavně nemá hybrid a já ho prostě chtěl. Značnou část najetých kilometrů absolvuji ve městě, kde mi ten hybrid přijde fakt super. Cenově je to jednoduchý, když chceš auto v plné výbavě, tak se pořád motáš plus mínus kolem milionu s daní :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: čtv 09.05.2019, 21:39 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 19.10.2014
Příspěvky: 723
Super počtení, lepší než v profi časopise :-)
Ohledně výbavy, je to opravdu na každém, HUD mám třeba stále vypnutý a mám radši látku, než kožený sedáky (s ventilací bych je na milost vzal).
Jediný překvápko pro mne bylo (porovnání CRV vs Rav v testu co někde v tisku) ceny dílů. Na to že Toyky je brána jako drahá, tak u Hondy hrůza...
Za mě CRV trochu volba rozumu, než,pro mne hezčí Ravka. Ale volba sakra dobrá :-)

_________________
Prius - ta obrazovka je droga :-)
EX : Prius, Lexus RX h, LC120, LC100, Previe,Camry...atd.
Nyní LC100 (nafurt) + Prius+...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: RAV4 2019
PříspěvekNapsal: pát 10.05.2019, 06:58 
Řidič
Registrován: 26.03.2019
Příspěvky: 218
Ja bych ty Mazdecke motory tak neodepisoval. S tou benzinovou 2.5 jezdim ted (ale v aute jeste podle "stare Euro 6") a neni nutne, aby to cloveka sezralo za palivo. Ja sice jsem na Spritmonitoru v topce nejvyssich spotreb, ale da se s tim jezdit i "za malo", ale CX-5 je na tom hur, to je jasne. A ten diesel ma sice spatnou povest, ale jeho nekdejsi problematicka cast v tech novych motorech s AdBlue uz neni.

A jak jsem mluvil o tech cenach, tak v dobe, kdyz jsem se ja rozhodoval, tak Mazda mela akci "4x4 pohon zdarma". Takze takove benzinova 2.5 AWD ve vybave Revolution TOP vysla na cenikovych 885 400 a i u te Mazdy se nejake to male procento slevy da. Sice to neni uplne nejvyssi vybavova rada, ale Takumi Plus uz ma jen vicemene par designovych prvku a stresni okno. Ale ikdyby to nekdo chtel, tak za ten priplatek dalsich 47k je to teda uplne v "topu". A proti tomu, kdyz si clovek k RAVce prihodi stresni okno a audio balicek (aby to "dorovnalo" Mazdu, ikdyz ta nema panoramaticke), tak je clovek u RAVky na cenikove cene pres 1.1 mega. Proto jsem mluvil o velkem cenovem rozdilu.

Ale ... kazdy si vybere sam, ze jo. Ja, ikdyz jsem s Mazdou spokojeny a je mi blizka, jsem aktivni na Mazdackem foru (https://www.mazdaklan.cz/), tak presto jsem se rozhodl pro RAVku :wink: . Ale jak jsem uz psal, ja chtel vyzkouset hybrid. Kdyby ne, pravdepodobne bych u RAVky neskoncil a nejspis by to nebylo ani to SUV :blush: .
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1538 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 103  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kamooo a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz