TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je úte 02.06.2020, 16:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 233 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 17:59 
Člen Týmu
Registrován: 03.12.2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
aczasa píše:
Ja bych mozna zkusil..... Ale nemejte mi to za zle..... Zaizolovat lepe vyfuk v casti pred filtrem kousek a filtr a za filtrem cely.... Nejakou dobrou izolaci. To by melo zcela eliminovat viditelne koureni. protoze jestli je zcela jasna souvislost mezi viditelnosti koureni a teplotou venku, tak se jedna o "vyrazeni" vlhkosti z presycenych par teplotou. Proste clean technology to je, ale vodni para nad chladici vezi atomove elektrarny obcas nejakeho idiota z greenpic vede k domence, ze to musi byst straslive pornoexhalace...
Tak zcela jistou souvislost mezi teplotou a kouřivostí to má, nicméně problémem je ten, že ten kouř smrdí úplně k "zblití"...mě přijde, jakoby se to auto snažilo "zahřát" ten filtr, na nějakou vyšší teplotu a proto tam vstřikuje naftu...nicméně je to jen domněnka...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 18:04 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8220
Bydliště: Litomyšl
Ne ne.. to si prave myslim, ze to je spravna domenka... :-/ A opet prave proto bych si myslel, ze je treba tomu procesu hodne pomoci.. .A proto si myslim, ze dobra izolace by mohla ve finale pomoci od koureni uplne... Maximalne musim zmenit svou tezi o "vyrazene vlhkosti" na neshorelou naftu.... Ale fyzikalne je to stale o neudrzeni teploty pred ve a za filtrem...

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 18:07 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8220
Bydliště: Litomyšl
Zacit treba uplne debilni termopaskou kolem svodu a az pres filtr - cca 4 - 7 metru je potreba -- nejaky dva tisice za pasku a sponky. Pokud by to bylo malo, tak zkusit pres to hodit takovou tu prumyslovou penovou hmotu opet na sponky ... uf tady uz tezky odhad, ale je to jako Mirelon na topenarsky trubky, takze cca 2 - 3 tisice Kc za ty dva metry potrubi... No a pokud by i tohle bylo malo, tak me napada jedine nejaky pristrik benzinu ci etheru do vyfuku, ale to uz by byl docela kunst spocitat a zbastlit...

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření D-Cat
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 20:23 
Navigátor
Registrován: 08.06.2009
Příspěvky: 101
Bydliště: Brno
martinberous píše:
Na jaře jsem popisoval v tomto příspěvku (http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... ht=#255357), co všechno jsem kvůli kouření mojí Toyoty všechno absolvoval. Dneska bych k tomu mohl dodat ještě, že jsem v Diesel Servisu Hale, zaplatil za výměnu SCV ventilu. V létě auto nezakouřilo ani jednou a tak jsem se nechal "ukolébat" a auto neprodal. Venku se nám zatím pomalu, ale jistě ochladilo a ejhle, co se neobjevilo: kouření. Ano, auto kouří zase jako Liazka.
Proboha,tak ty seš na to ještě hůř než já :( ....já jezdím s olejem od výměny do výměny....nevezme si to ani deci. Právě ten namodralý dým je známka toho,že ti to žere olej. Já jsem se na to kouření ptal na Toyotě a bylo mě řečeno,že na těchto prvních / mám r.v. 2005 / autech byly poddimenzované snímače diferenčních tlaků před a za katem /ted nevím jestli jsem to napsal správně/ . Takže to byla prakticky výrobní vada.....divím se Toyotě,že s tím něco neudělá a nechá si kazit svoje jméno. V USA pokud neumí nějaký magor sundat nohu z plynu,tak se hned dělá svolávačka a tady se asi na vše sere :mad:

_________________
Avensis 2,2 D-Cat
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 20:34 
Navigátor
Registrován: 08.06.2009
Příspěvky: 101
Bydliště: Brno
udo píše:
Ále simtě, dyť bys s tím v šokinparku nezaparkoval... :-)

Ale Prius nebo dlouhý Auris (podle toho, jestli chceš vozit sebe nebo krámy) by mohly místo Avíka posloužit?
no nevím.... Prius mě přijde hnusný /majitelům se omlouvám/ a Auris....... byl by to krok níž..... ted to nemyslím "nabubřele",ale představ si,že mám ted skoro 180 koní a koupím si Aurise.... to jsem si spíš říkal ,jestli nekoupit tu 86,ale jelikož jsem ropák,tak mám jiného favorita ..... Jaguár XF nebo XJ 3,0 275 PS :oops: :) ........ale to bych už asi začal chodit na jiné fórum :shock:

_________________
Avensis 2,2 D-Cat
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 20:38 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 27.02.2009
Příspěvky: 2660
Bydliště: Miro z Havířova
Jaguar f naftě :roll: :shock: tfuj

_________________
T27 Avensis 1.8 Valvematic Multidrive S/2009/
když pijete se mnou pijete s Mírou :-) Obrázek
http://moje.auto.cz/m5t/avik.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření D-Cat
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 21:52 
Člen Týmu
Registrován: 03.12.2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
DieselCat píše:
martinberous píše:
Na jaře jsem popisoval v tomto příspěvku (http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... ht=#255357), co všechno jsem kvůli kouření mojí Toyoty všechno absolvoval. Dneska bych k tomu mohl dodat ještě, že jsem v Diesel Servisu Hale, zaplatil za výměnu SCV ventilu. V létě auto nezakouřilo ani jednou a tak jsem se nechal "ukolébat" a auto neprodal. Venku se nám zatím pomalu, ale jistě ochladilo a ejhle, co se neobjevilo: kouření. Ano, auto kouří zase jako Liazka.
Proboha,tak ty seš na to ještě hůř než já :( ....já jezdím s olejem od výměny do výměny....nevezme si to ani deci. Právě ten namodralý dým je známka toho,že ti to žere olej. Já jsem se na to kouření ptal na Toyotě a bylo mě řečeno,že na těchto prvních / mám r.v. 2005 / autech byly poddimenzované snímače diferenčních tlaků před a za katem /ted nevím jestli jsem to napsal správně/ . Takže to byla prakticky výrobní vada.....divím se Toyotě,že s tím něco neudělá a nechá si kazit svoje jméno. V USA pokud neumí nějaký magor sundat nohu z plynu,tak se hned dělá svolávačka a tady se asi na vše sere :mad:
Tak bžunda je, že tenhle motor má najeto 20000 a byl vyměněný kvůli podezření na konzumaci oleje a chladící kapaliny...jinak mým favoritem je S-Max 2.0 EcoBoost 176kW... :wink:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření D-Cat
PříspěvekNapsal: pát 20.12.2013, 22:00 
Člen Týmu
Registrován: 03.12.2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
DieselCat píše:
martinberous píše:
Na jaře jsem popisoval v tomto příspěvku (http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... ht=#255357), co všechno jsem kvůli kouření mojí Toyoty všechno absolvoval. Dneska bych k tomu mohl dodat ještě, že jsem v Diesel Servisu Hale, zaplatil za výměnu SCV ventilu. V létě auto nezakouřilo ani jednou a tak jsem se nechal "ukolébat" a auto neprodal. Venku se nám zatím pomalu, ale jistě ochladilo a ejhle, co se neobjevilo: kouření. Ano, auto kouří zase jako Liazka.
Proboha,tak ty seš na to ještě hůř než já :( ....já jezdím s olejem od výměny do výměny....nevezme si to ani deci. Právě ten namodralý dým je známka toho,že ti to žere olej. Já jsem se na to kouření ptal na Toyotě a bylo mě řečeno,že na těchto prvních / mám r.v. 2005 / autech byly poddimenzované snímače diferenčních tlaků před a za katem /ted nevím jestli jsem to napsal správně/ . Takže to byla prakticky výrobní vada.....divím se Toyotě,že s tím něco neudělá a nechá si kazit svoje jméno. V USA pokud neumí nějaký magor sundat nohu z plynu,tak se hned dělá svolávačka a tady se asi na vše sere :mad:
P.S. Já na tom nejsem hůř, já vám všem můžu říct, co je slepá ulička :D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: úte 15.07.2014, 10:09 
Člen Týmu
Registrován: 03.12.2012
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
Ahoj všem, v dubnu tohoto roku mě moje Toyota poslala do nouzového režimu a musel jsem se "chca - nechca" nechat dotáhnout do servisu v Hradci Králové. Kde přišli na to, že se zasekl EGR ventil. Ventil se vyměnil za nový a kouření a smrad zcela zmizel. Tudíž u mě to kouření způsoboval asi nejspíš právě ten EGR ventil, který i přes několikeré čištění svoji funkci neplnil, nebo plnil jen částečně. Co dodat závěrem, jelikož se mezitím rozrostla moje rodina o další kus a jelikož se začaly rýsovat i nějaké další opravy auta a jelikož Toyota nic většího (nemyslím tím pro mě zcela "nevstřebatelná" SUV) nedělá, odešel jsem ke konkurenci a Toyotu prodal. Přeji všem hodně ujetých kilometrů bez závad (ať nemáte takovou smůlu na ten špatný kus jako já :) )a pokud nějaká bude, tak ať vám tu vždy pomohou :wink:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: úte 15.07.2014, 13:03 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2793
Bydliště: DE
Ak to nie je tajomstvo, ides po mrazikovej linii (F. ecoboost) ?

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: čtv 19.02.2015, 14:51 
Člen Týmu
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 3
Ahojte. Mam Corollu Verso 130kw a mal som rovnaky problem. Auto riesene v KE v Toyote, problem rieseny prepalanim sw a precistenie hadic. Boli velmi upchane a regeneracia DPF nevedela prebehnut. Priemerna teplota bola okolo 200 stupnov. Po precisteni uz presla a teploty su okolo 600 stupnov. Po dlhsem teste sa ozvem ako je na tom auto. Cena bolo cca 200 euro.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: úte 24.02.2015, 07:56 
Člen Týmu
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 3
Crevice píše:
Ahojte. Mam Corollu Verso 130kw a mal som rovnaky problem. Auto riesene v KE v Toyote, problem rieseny prepalanim sw a precistenie hadic. Boli velmi upchane a regeneracia DPF nevedela prebehnut. Priemerna teplota bola okolo 200 stupnov. Po precisteni uz presla a teploty su okolo 600 stupnov. Po dlhsem teste sa ozvem ako je na tom auto. Cena bolo cca 200 euro.


Takze prvych 400 km a auto bez dymu...pri zohriani uz len bezny dym, teda ako ostatne auta pri zohriavani, ale pri prevadzkovej teplote nic. Keby sa nieco zmenilo damm vediet.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: úte 24.02.2015, 17:25 
Řidič
Registrován: 08.05.2014
Příspěvky: 188
Bydliště: Opava
To ti jen vyčistili trubky od dpf, nebo ještě něco? To přepálení sw změní na chování auta co? To se jinak chová nebo co to změní.

_________________
Avensis kombi T25, 2,2D-CAT 130kw
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: pát 10.07.2015, 15:05 
Člen Týmu
Registrován: 19.02.2015
Příspěvky: 3
Takze vycistili trubky plus prepalenie sw. EGR som si cistil sam. Auto sa chova rovnako, akurat uz nedymi, teda obcas ano, ale uz ani zdaleka tak strasne ako pred tym.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Kouření motoru D-Cat
PříspěvekNapsal: úte 07.01.2020, 22:36 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 07.01.2020
Příspěvky: 1
Bydliště: Brno
Pánové, sice s křížkem po funuse ale přece, čtu Vaše příspěvky ohledně kouřícího D-Cat motoru. Mám ten stejný a problém odhalen! Každopádně mám spousty informací o které bych se rád podělil vzhledem k tomu, že mám stejný motor v Lexusu IS220D z roku 2007 a už mě to stálo více než dost peněz. V poslední chvíli jsem však zjistil kde je příčina a co z toho, co píšete (výměny DPF, pístních kroužků apod.) je blbost.
Tyto auta se pořád prodávají i kupují. Jakmile bude chvilka času, rád napíšu víc. Pokud však někdo v tomto roce 2020 řeší problém a prohlíží toto téma, neváhejte napsat. Můžeme znovu otevřít diskuzi hned.

_________________
Narozený jako dr. Mazda. Přesedlán na Lexus a s radostí přišli i problémy. Bavme se o nich
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 233 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz