TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 05.06.2020, 14:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: pát 08.02.2019, 04:00 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
petrbk> jako taky sem čuměl... karavan uletěl... :biggrin: prostě se vypařil... nechápal sem.... jako ale měl stk, to jo ale vypadal že se tam fakt uvelebí :-) tytyty
ale ta mazda je na řadě, už přišly 2x microkladívka se střihačem pásů... jako nevěřim že to fachá, prostě to někdo musí vyzkoušet... nějaká osoba blízká nebo daleká, nedaleká :-) :biggrin: Fantomas :biggrin: ale jinej, ne ten co má toho modrýho citrona... no prostě jeho dvojník, toho nikdo nezná... :biggrin: :biggrin: nevim jak se to fantomasovi povede, ale doporučil bych kompletně všechny okna... nebo nejdřív 1 na zkoušku... a pak všechny, když to bude zábavný :biggrin:
Buďto vyjde tohle, nebo pak ho fantomas poleje vyjetým olejem a zavolá hasiče... otestovat se musí všechno.... :biggrin:
Další řešení je si ho dát na lano a smést ho na silnici a nechat.... zmizel by fest rychle, asi nejrychlejc :-) ale to je pracný... a někdo by moh fantomase napráskat a pak chytit :-) to on se nenechá... :biggrin:
čet sem diskuzi v tomhle článku...zábavný v Brně maj podobnej problém, asi to chce tam pak poslat fantomase.
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/vraky- ... pravy_krut
No pěkný řešení je tam když nejsi na sídlišti... a zmrd ti parkne auto vedle baráku... tak ho přesuneš před výjezd z garáže a odtah je fofrem :-) :-) Good...
Na sídlišti se to dá aplikovat ale jen tak, že to auto odsuneš přímo na silnici a zablokuješ dopravu :-) :-) Když už tam je v tý silnici, neměl by s nim nikdo hejbat :-) to se nesmí--- jen odtáhnout.... ideálně do PRDELE :biggrin:
Je to zvláštní, ale Fantomas dvojník ví naprosto přesně co je vrak a co neni... zákon nezákon :-) :biggrin: První přijde dvojník Fantomase, až pak zákon :biggrin:

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: čtv 21.02.2019, 19:05 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
Jako já si celou dobu myslel, no byl sem si tim jistej že se má použít ta kovová plocha na okno... a ono obráceně :-) ten plast s 2ma vripama... tak to by se někdo pak splet :-)
No dále jsou 2 typy oken: Tempered OK a pak Laminated... ty nejdou otázka je jak se z auta, nebo do auta někdo pak dostane... Mnoooo :biggrin:
Ale Mazda je na řadě... fakt se mi tahle prezentace líbí... to nemá chybu...
https://www.youtube.com/watch?v=108CoOyteGM
https://www.youtube.com/watch?v=DxhTs8DWe84
divný je, že mi to přišlo, ale kšeft na ebay je zrušenej.... možná to neni povolená "hračka" :biggrin: asi nemá E certifikaci... :-) Ale fachat to asi bude...
Prostě system neví co je to vrak... tak bude "cabrio vrak" :biggrin: bez oken komplet. Stejně je to komedie, vlastníka auta nezjistěj... nemá značky... a člověk nic nepoškozuje, jen dělá z "vraku" v uvozovkách opravdu vrak... takže je to vlastně umělecký dílo :-) Jako Billboardy :-)
Je to divný, ale vlastně destrukcí člověk pomůže tomu autu... a všem lidem kolem... :-) Jen se nikomu do toho nechce... ale že to krásně lupne... to sklo... supr zvuk... člověk ničí a dělá vlastně dobro... :biggrin: osvobozuje ten vrak....destrukčně jemně :biggrin:

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019, 14:44 
Věčnej rejpal
Registrován: 13.12.2009
Příspěvky: 1147
Osvobozovat auta od utrpení je náhodou šlechetné :mrgreen:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: sob 23.02.2019, 18:33 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
petrbk> je to šlechetný :-) to jo... no mazda se otestuje... a pak si nechám starej olej ze subaru, a ten kdyžtak použiju k podlejvání dalších vraků a + hasiči.... takovej koníček :-) 5 litrů oleje... no mělo by stačit na 1 vrak tak 0.3 vyjetýho oleje... :biggrin: Musej se vyzkoušet obě varianty... co je rychlejší a co funguje... resp. ten olej přeprodám osobě blízký a neznámý a ta to tam poleje... :biggrin: špinit se s tim nebudu...

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: pát 08.03.2019, 12:47 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 10.02.2018
Příspěvky: 272
takhle se to prej dělá
Příloha:
toy.jpg [163.73 KiB]
760 krát

_________________
Avensis T27 2o1o 2,0 D-4D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: stř 24.04.2019, 21:41 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
elMuerte> hustý... no jenže tady na barradově nevim nevim... už sem se hodněkrát rozmejšlel že si vyzkoušim "odskleňování" china ale pořád ne... nerad něco ničim... aleeee tak snad to inspirovalo lidi co je ty auta serou víc než mě :-) Mě srala ta fobie... okej...
Ale každopádně všechny ostatní vraky jsou na místech... a ani se nehnou... mě tak napadlo že by místo státu je měli likvidovat možná výrobci... tedy Mazda, BMW, Renault, Ford...atd na vlastní náklady.. výrobci přeci chtěj aby lidi kupovali jejich auta, ale aby se kupovaly, musí bejt i místo kam je zaparkovat že :-) Navíc to neni dobrá reklama, vraky... pro výrobce.
Viděl někdo někde vraky Subaru, Toyoty... atd? :-) No ne... Nejsme totiž prasata... no možná se nějaká vyjímka najde, ale micro.
Takže by se měl stát nějak dohodnout s výrobcema aut... všema... jak to bude probíhat... \/resp co dohodnout? rozkaz.... řekněme____ odtah státní/private, ale zaplatí to automobilka... auto bude odstaveno na nejbližším servisu značky.
atd... o likvidaci se postará výrobce... "recycle"... Tohle by mělo fachat... firma se nemůže nijak bránit, nijak jsou to její auta, jejich vraky... :bigups: :bigups: vraky překážely parkování...
Tohle jediný bude fachat, a jo je to muj nápad all rights reserved :-) :biggrin:
Love za odtah dostane firma státní? nevim jestli je státní odtahovka :-)/soukromá od automobilky... jednodušší než hledat majitele... :-) Toho by si měla pak najít automobilka... a se svýma právníkama si hrát.... ale fofrem, tam by to fachalo fofrem... do 1 měsíce se člověk neozve, sešrotuje se dle dohody státu a automobilky... a nazdar... :bigups: Nikdo nezkusí nic, a když zkusí... jen přijde o další prachy... likvidace je likvidace, ale musí bejt efektivní... rychlá...
Stát dá veškerý info o majiteli vraku automobilce... a ta ať si dělá co chce jak chce... řekněme že si stanoví podmínky parkování u nich na parkingu 200/den... max doba parkingu je ale 1 měsíc... pak se bude auto likvidovat a částka vymáhat... to budou mít právníci radost :-) :biggrin: Někde bude delší třeba 12 měs... a to už budou zajímavý love :-) :-)
Otázka je čí je to bordel... no majitele... jasně a jinak.... noooo státu míň spíš výrobce... takže je to logický. :biggrin:
Já měl bejt poslanec... nojono... :biggrin:
Vrak je= nemá značky, nebo má ale nemá STK, nemá pak třeba kola nebo nemá sedačku řidiče že, nebo nejde vidět přes okno, nebo to nejede a nepojede :-) je to prostě hnusný a fuj zarostlý :-) ale dá se na tom vydělat nejen na vraku, ale i na exukucích.... těch prasat... :biggrin: :mrgreen:
Jde o to že pak by si lidi uvědomili, že vyhazovat auto na barrandově.... se nevyplatí, rozhodně ne... a budou si to pamatovat tu chybu celej život. Prasata, nejen oni, i jejich chudáci dědicové :-) Prasata jsou proti těmhle lidem milý a chutný stvoření :-) :biggrin:

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: čtv 25.04.2019, 08:27 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 10.02.2018
Příspěvky: 272
micron píše:
elMuerte>
Viděl někdo někde vraky Subaru, Toyoty... atd? :-) No ne... Nejsme totiž prasata...

souhlas :wink:

_________________
Avensis T27 2o1o 2,0 D-4D
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: sob 27.04.2019, 00:52 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
No jedna UK celica byla... kdysi... někdo renovoval článek z 2017... tohle auto ale už neexistuje :-)
byla ostuda...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
když čověk rozklikne autogalerii.. dostane se do ruku 2017... ???? What a fuck :-)
Ta celica je sešrotovaná samozřejmě :-)
No prostě rychlá renovace článku... ale pořád to neschválili totálně ty kokoti!!!! Na co čekaj???? Já tu mam auta 5/7 let parklý a nikdo s nima ani nehne... stk 2011 a nebo bez a i to neni vůbec šampion... cože...
řekněme 10 aut na 2 ulice na barrandově... průměr... ok když to nebudu přehánět tak 6 aut na 2 ulice... :biggrin: ale tohle už neni prdel.. to je real průměr--- kdy si tu burani prostě odkládaj vraky... Bezpečný místo to je... ale jde o to aby bylo i likvidační... a fofrem likvidační... pro tyhle sráče... Musí to bejt tak pokutovaný že si to znova nikdy nedovolí... a nebo je mu to fuck, takže auto zlikvidovat... čim dřív tim líp... tady nemá co dělat buran jeden zasranej... stačí se podivat na ty značky... když tam teda jsou... co to je... co to je______ za sračky... to přijeli z Bohnic? No asi jo.. a pak tu ty sračky stojej 5 let až 15 let... a nic... chce to tu vyčistit... a to fofrem... protože tyhle prasata si koupěj třeba 3 auta z UK za litr a budou tu dělat pořád větší a větší bordel...auta budou na bezdomovce... takže se nikdy teoreticky neodtáhne--- takže pak jen zapálit... a zdrhat.... :biggrin: nebo rozmlátit do sraček.... resp. podpálit...
Ale bylo by už na čase aby zákon fachal... protože jinak fachá jen to podpálení... respektive jedinej kdo ten vrak odtáhne někam do prdele... jsou vlastně hasiči... ???? Noooo to snad ne.... nebo jo????
Ale hasiči maj třeba taky bály atd... nemůžou bejt furt v akci... hasiči se rádi bavěj že :-) :-) No tak zpět a vážně... vraků je tolik, že se na to hasiči prostě vyserou... s tak to je... protože maj důležitější zásahy... než tyhle kokoty... s rozmrdanýma sračkoidníma kárkama bez stk... ale zapálit se daj všechny... to máte pravdu... a je něco v čem nemam pravdu? Nevim proč se na to ptám, já někdy totiž nevim... vim že nevim... myslíte si že víte, nebo si to jenom myslíte... že víte... co vlastně víte a co si myslíte že vim já? je to složitý... protože někdo si myslí že ví víc ale nepochopí že neví nic.... jo mě si taky může někdo dát... nevim o všem všechno ale vim dost... kam se zařadit :-) zmanipulovat mě nejde... prostě ne... takže co... a zároveň nechci nikoho manipulovat... takže sem nevhodnej :-) nevim k čemu vhodnej... a nikdo to nezmění--- jen já... a neni třeba nic měnit... protože je to prostě tak. Měnit by se dalo spousta věcí... ale proč já-? Cokoliv člověk mění tak to nasere spousty lidí... proč bych to měl měnit... lidi sami by si to měli měnit... co já... problém je že jediný co chtěj vždycky měnit je plat... ale neviděj nic kolem... protože jim to nikdo nikdy nevysvětlil jak to fachá... proč to je otázka... stejná jako proč máme tolik personalistů... který dělaj hovno.... nooo jo :-) Noo oni dělaj vždycky že něco dělaj... ale dělaj hovno... :biggrin: a tak to je... první lidi který bych vyhodil ve svý firmě budou personalisti... vždycky.. a to okamžitě.... bez důvodu... jste nadbytečný... k hovnu a je vás jak sraček---... řikám vám to prostě natvrdo... a doufám že nejste natvrdlý... Nevim kdo vám dal tu drzost rozhodovat o lidech... ale já rozhoduju o Vás a jdete všichni do prdele... je to jasný? Doufám že jo... Můžete k LMC tam maj prej stovky tisíc personalistů, tam se uchytíte... :biggrin: Tam se na Vás vyloženě těšej...
No v reálu by to bylo drsnější časem... mega drsnější... některý systemy mě prostě nasraly... ani nevíš jak... na to se nazopomíná... :-) naopak... chtěli mě zničit... ale budu se snažit zničit je... s dalšíma... protože to přesrali... prostě to přesrali LMC... ale jednoho dne zmizej.... jsou jako virus... ale i ten se dá zničit... je to jen pár šmejdů.... jen si hrajou na nadnárodní.... kokoti...lžou a tak to prostě je... budou se snažit hrát si dál,,,, ale celý je to vojeb... LMC je to tak... GDPR? nezájem...
v lmc prej dělá 30.000 personalistů :-)
tady jsou :-) teamio... holy motherfucker shit... :-) :-) Na co si to hrajou? Tahle firma má max 10 perso-analistů... a to jen když nespěj nebo se neprcaj do prdele... takže tak...
30,000 analystů? no to je pořádnej anál :-) To nemaj ani v americe podle mě... :-) dohromady... a takhle tahle firma fachá... požírá veškerý volný pracovní místa a nikam to nevede... logicky--- > no vede to do análů...
Obrázek
30.000 analistů no tak to do prdele... :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: To člověk nemá moc šancí... že... když se dostane do takovýho análního kolotoče 30.000 hovnooooo :biggrin: Myslim si že si pak člověk připadá celkem vyjebanej... jako fest... LMC group...
LMC----- práce.cz, Jobs.cz. a mobil- prace zarohem.cz ----- takže tak.... + spolupracujou i s úřadama práce... ty šmejdi.... ultra vlezlý... 70% nabídek falešných jen reklama... atd... stejně jako je falešná celá firma LMC...

One day Iwill smile and you will be in a deep SHIT!.... believe me... and I will love this day! Problem is that I cannot be in deep shit... never... and that is a difference---- :biggrin: I am not shit as you are... so 3 more years to finish... that´s it... looosers 3 yrs too much... 1 and half... and finish! time will change.... I am SICK of this shit!!!!

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: úte 30.04.2019, 00:24 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
Věnujme se vrakům....
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/

No sice tam je ve fotodatabázi celica... ale to je databáze z roku 2017--- a ta celica tam už neni... dáááávno je na vrakovišti...
ale ty sráči co hnijou ve štěpařský ulici už mě fakt serou... doufám v zázrak :-) a další... je tu toho fest dost- až to zmizí člověk si bude připadat jako ve fungující společnosti konečně... jinak byla silně retardovaná.

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: stř 15.05.2019, 04:37 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
No něco málo se děje, ale ne u nás, ale o ulici vedle... ten vrak ford jak se jmenoval eroticky... ford escort tak ten už neexistuje.... výborně, myslim že ani ten modrej renault kangooo :-)
Ale zbytek tu furt je.... velkej zbytek mega velkej zbytek... 5 aut minimum

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: stř 15.05.2019, 20:12 
Věčnej rejpal
Registrován: 13.12.2009
Příspěvky: 1147
Buď rád za to málo :mrgreen:
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: pát 17.05.2019, 22:04 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
petrbk> Je to málo.... já prostě myslim na ostatní a je mi jich líto.... :biggrin: Musí to bejt takovej koníček, hobby pro MP praha... prostě radost že to zmizelo... to přece musí mít ten polda jako já :-) A všichni budou mít časem radost.... snad... :biggrin: :biggrin: budem se veselit :biggrin: :biggrin: radovat se a oslavovat volný místa..... huráááá :biggrin: Taková krásná veselá společnost... happy :-) :biggrin: No zbejvá tu pořád cca 5 vraků--- až 8 vraků....circa v 1 jediný ulici Štěpařská. Pak jaou minimálně 2-3 vraky u polikliniky... absolutní drzost.... a další a další dohromady jich bude na Barrandově tak 30-50 minimálně. Je tu hodně bordelu.... ale bordel ani jeden :-) slušná lokalita :-) Nám stačí internet...že :-)

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: pon 12.08.2019, 02:06 
Fantom fóra
Uživatelský avatar
Registrován: 25.12.2004
Příspěvky: 5634
Bydliště: micronesia (FSM)
NIKDO neodtáhnul jedinej VRAK z těch co sem ukazoval... až na ford escort... všechny ostatní jsou tu furt... absurdistán!!!!

_________________
Imm0rt@l 1989 YAMAHA 706 Sci-Fi CAT 2.0 GTi C3LL 30* years anniversary Blue Metal 8J1++
ObrázekObrázekObrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: sob 21.03.2020, 02:08 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6872
Bydliště: Rožmitov
Teorie vsání prdu

Teorie vsání prdu je jednou z nejúčinnějších metod, kterak neutralizovat lidský pšouk. Její původ sahá až do starého Řecka, kde ji jako první popsal vědec Archimédes. Od té doby si ji oblíbili zejména hospodští povaleči po celém světě, kteří ji využívají v momentě, kdy si chtějí zachovat alespoň částečnou důstojnost.

Fyzikální základ má teorie vsání prdu v zákonu o tlaku vzduchu, konkrétně v jeho části o podtlaku. Při aplikaci barometrické rovnice dostaneme vztah:

Obrázek

Navzdory faktu, že se Archimédovi nikdy nepovedlo ji uskutečnit v praxi, přesně předpověděl podmínky nutné pro její uskutečnění. Náležitě vybavenému týmu odborníků se pak více než o dva tisíce let později povedlo provést celý pokus přesně podle Archimédových zápisků a jednomu z dobrovolníků se skutečně podařilo neutralizovat svůj pšouk. Původními zápisky obohacenými o vlastní poznatky tak pomohl mnoha interiérům od nepatřičného organického zápachu.

Obsah
1 Vysvětlení teorie
2 Vsání prdu v praxi
3 Česko
4 Vědecké rozbory teorie
5 Předsrací plyn
6 Stupnice prdu a jeho vlastnosti
7 Externí odkaz

Vysvětlení teorie
Teorie vsání prdu se zakládá na podtlaku vzniklém v břišní dutině. Aby se mohl pokus uskutečnit, musí nejprve dotyčný, kterýžto má v plánu zneškodnit svůj pšouk, požít jídlo, které způsobí v jeho zažívacím traktu vhodné podmínky pro následné uvolnění plynů. Takovýmto jídlům se říká prdutvorné (někdy též sračkotvorné) a mezi nejoblíbenější z nich patří tvarůžky, česnek nebo například luštěniny. Dříve, než začne prdutvorné jídlo chemicky reagovat s kyselinou chlorovodíkovou obsaženou v žaludku, je nutné jej spláchnout dostatečným množstvím piva, či jiného syceného nápoje, který jednak slouží jako katalyzátor při reakci a druhak je nutný pro druhou část pokusu. Aby totiž vznikl uprostřed podtlak, musí si dotyčný po prdu rychle krknout. Při krknutí se velká část plynného obsahu jedince odčerpá "vrchem", v břichu vznikne kýžený podtlak a pšouk je tak neškodně vtáhnut zpět do dutiny břišní. Matematicky vyjádřeno:

Obrázek

Vsání prdu v praxi
Jak vyplývá z předchozího textu, sám Archimédes tohoto užitečného jevu za svého života využít nemohl. Neměl k tomu totiž patřičné vybavení. K uskutečnění pokusu je nepochybně třeba kvalitního prdutvorného jídla a bohužel, i když byla technologie starého Řecka nesmírně vyspělá, rozhodně jste tam nenašli ani tvarůžky, ani kvasnice. Stejně tak sycený nápoj nebyl tehdy lehce k sehnání, neboť Coca-Colu tehdy ještě neznali a, přiznejme si, pivo v Řecku nikdy neměli moc dobré. My však všechny tyto pomůcky k dispozici máme, a proto se vsávání prdů zvláště ve střední Evropě v poslední době stává čím dál oblíbenějším.

Pozor - tento pokus je však velice nebezpečný, a to jak v laboratorních podmínkách, tak i v kterékoliv jiné hospodě! Proto se o něj pokoušejte jen ve chvíli, kdy nemáte jinou možnost! Pokud vám nehrozí bezprostřední ztrapnění z posrání ne veřejnosti, radši si klidně prdněte a pokus nechte pokusem. Hrozí zde totiž hned několik nebezpečí:

Při nadměrné síle krknutí je zde malá pravděpodobnost, že pšouk, poháněn částečně i svou vlastní setrvačností, se nejen vrátí zpět do dutiny břišní, ale projede celým zažívacím traktem, jícnem, hltanem a nakonec i dutinou ústní a společně s vypouštěným krknutím pak přece jen spatří světlo světa, jen k tomu využije jinou cestu. Kromě toho, že pak budete smrdět mnohem víc, to může způsobit i neléčitelné fyzické problémy, proto se doporučuje být při krkání opatrný.
Při nadměrné konzumaci sračkotvorných jídel může kromě uvolnění plynů "spodem" dojít i k nezamýšlenému uvolnění hovna. Při opětovném nasávání hovna se pak může ucpat řitní otvor, což vede k několika katastrofálním možnostem:
Dojde k poruše při krkání a následovnému udušení, přičemž není potupnější smrti než se udusit svým vlastním hovnem.
Krknutí má dostatečnou razanci a prorazí si vrchem cestu ven, spodem však neproudí dovnitř žádné další plyny. Pokud hodnota podtlaku v dutině břišní dosáhne kritického bodu, může jedinec implodovat.
Může dojít k takzvanému veletrhu, tedy situaci, kdy si dotyčný roztrhne kalhoty, trenky i prdel.

Česko
Jediným českým odvážlivcem, který tuto teorii ověřil v praxi, je známý český fekálista Eliáš Kokoška, známý též jako Assgas Rohožka. Na otázku, jak se cítil při kritickém bodu vsání, odpověděl: „Hovno, vole!"

Vědecké rozbory teorie
Poté, co byly poznatky o vsávání prdu rozšířeny do světa, chopilo se jich mnoho různých amatérských vědců a jalo se je podrobně zkoumat. Kromě teorie vsání prdu tak známe i teorii vsání hovna, jejíž všechny pokusy o uskutečnění však zatím skončily žalostným neúspěchem. Jiní vědci naopak zkoumají tuto teorii jako možný předpoklad pro vývoj lidského krkání, jehož účel nikdy nebyl příliš znám. Tito badatelé mají za to, že člověk krká jen proto, aby mohl pomocí krkání vsávat své prdy. Není totiž žádným tajemstvím, že už v pravěku prdy smrděly a byly důvodem mnoha rozmíšek v tlupách, stejně jako velice nízkého průměrného věku. Na obranu před nadměrným smradem si tak člověk postupně vypěstoval schopnost vsávat své prdy a vypouštět je na jiných, méně zalidněných místech. S postupem času a vývojem osvěžovačů vzduchu a ventilátorů se však na původní účel krkání zapomnělo a to se tak dochovalo do dvacátého prvního století jako jakýsi rudiment, který však začíná být opět využíván.

Předsrací plyn
Toto je nová, ryze česká metoda využití nevsátého prdu. Týmu vědců z jihočeské prdokademie v Turovci u Tábora totiž objevil a bezprostředně vyzkoušel alternativní využití prdů v plynárenství a tím dal možnost občanům řešit svízelnou situaci s plynem v domácnostech, podobně jako je to u elektřiny výstavbou vlastních kolektorů na střeše. Při prudce rostoucích cenách plynu to byl pro nejednu rodinu skutečně štědrý dárek.

Občan v podstatě musí investovat jen do výstavby speciální tlakové nádoby, kterou umístí ve sklepě. Jedná se o tzv. PRDOJEM. Z něj vede speciální vývod hadičkou, opatřený speciálním prdlacím ventilem. Když občan ucítí, že na něj jde mohutný prd, nenechá jej uniknout jen tak do ovzduší, ale utíká do sklepa, kde si urychleně sedne na prdlací ventil, zvaný „turovecké bodlo", které si střelhbitě zavede do řiti a uvolní kohout. Pak mohutně prdne a hned kohout uzavře. V prdojemu se hromadí prdy, ktzeré lze s úspěchem využít jako palivo v plynovém kotli. Také lze na něm připravit oběd. Občan může využít jednak divokých prdů, jednak plánovaných břišních protuberancí, které se dostaví po pozření luštěnin, třešní, cibule, česneku a kvašených nápojů, burčák nevyjímaje. V takovém případě je kohout dobré vybavit ještě hovnolapkou. Zachycené fekálie lze užít jako hnojiva, zejména rajčata po něm šílí.

Věřím, že si již zítra začnete ve vašem sklepě budovat prdojem. Ale pozor! Nedotažením kohoutu může z prdojemu unikat část prdů. Proto do sklepa nevcházíme s cigaretou v hubě. To bychom se totiž mohli znenadání ocitnout s prdojemem, barákem, vkladními knížkami i celou rodinou v prdeli!

Stupnice prdu a jeho vlastnosti
Duch - Je to prd, kterého se dopouští osoba povahy záludné a lstivé, doufající, že potichu a nenápadně zmizí.
Siduch - Vypouští jej osoba stydlivého založení, sklopivší oči a po vypuštění se hluboce zardí. Pachatel vždy zůstává na místě činu a nepokouší se o útěk.
Kňourek - Je to líbivý prd společenského provedení, nenápadně maskovaný kolínskou vodou nebo vrzáním židle. Provozují jej dívčiny, případně staré panny a staří mládenci, kteří nervózně vrtí se na židli. U chlapů je to druh opovrhovaný, protože svědčí o mrzkém a slabošském chování a povaze.
Piskoř - Je výrobkem zbabělců živících se zeleninou, zejména cibulí. Smrad je hutný a u postižených způsobuje otekliny obličeje a dávení, kurděje a těžkou duševní depresi.
Pecold - Je oblíbený a líbivý prd, provozovaný lidovými vrstvami. Pracující jej vypouští s láskou k umění, nadzvedávajíce intenzivně jednu půlku řitě, nebo trhajíce nohou. Prd o síle asi 100 db bývá na požádání opakován a je nazýván chlebem pracujícího lidu.
Bublouš - Je nebezpečný a záludný prd, přicházející nečekaně. Série jsou dlouhé a razantní a končí zpravidla výměnou spodního prádla.
Van - Je flétnovitého zvuku a produktem něžných dívčin.
Julie - Je to prd podobný předchozímu, ale melodicky barvitější.
Brebek - Je to prd vypouštěný nerozvážně a je neurčitého skupenství. Tato neurčitost mívá čichově tragické následky.
Ruprecht - Má značnou razanci, osobám otrlým se tají dech. Pachateli delší dobu po vypuštění brní prdel. Zvuk tohoto provedení rozeznívá skleněné nádoby, lustry a ledničky. Ruprechta se dopouští osoba surového, nelítostného chování, které je všechno lhostejné a doma bije rodinu.
Rachan - Je technicky vylepšený a skvostně provedený ruprecht. Rezonance je vyšší, provedení udivující. Laik žasne, odborník se diví.
Rachan klasický - Podobá se prásknutí hromu, o jehož mimořádné kompresi svědčí to, že bývá nazýván bouří prdelní. Po vypuštění pachateli často doutnají kalhoty. Tento druh prdu mohou provozovat osoby s povolením k odstřelu skal a vojenští pyrotechnici.
Perun - Je to prd, jehož projev má cosi společného s řetězovou reakcí. Provází jej zvláštní, mohutná detonace, tlaková vlna a pronikavé záření s dlouhým poločasem rozpadu. Prostor bývá zamořen dlouho, zvláště má-li pachatel manchestrové kalhoty. Účinek tohoto prdu je katastrofální. Jsou známy případy demolování bytové jednotky, kosmické poruchy a roztřepení výfukové trysky.

_________________
1992 AT180 coupé | 1997 AE101 GLi sedan | 1995 MX-3 V6
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VRAKY na odtah...
PříspěvekNapsal: sob 21.03.2020, 02:45 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 05.09.2007
Příspěvky: 6872
Bydliště: Rožmitov
Teorie vsání prdu

Teorie vsání prdu je jednou z nejúčinnějších metod, kterak neutralizovat lidský pšouk. Její původ sahá až do starého Řecka, kde ji jako první popsal vědec Archimédes. Od té doby si ji oblíbili zejména hospodští povaleči po celém světě, kteří ji využívají v momentě, kdy si chtějí zachovat alespoň částečnou důstojnost.

Fyzikální základ má teorie vsání prdu v zákonu o tlaku vzduchu, konkrétně v jeho části o podtlaku. Při aplikaci barometrické rovnice dostaneme vztah:

Obrázek

Navzdory faktu, že se Archimédovi nikdy nepovedlo ji uskutečnit v praxi, přesně předpověděl podmínky nutné pro její uskutečnění. Náležitě vybavenému týmu odborníků se pak více než o dva tisíce let později povedlo provést celý pokus přesně podle Archimédových zápisků a jednomu z dobrovolníků se skutečně podařilo neutralizovat svůj pšouk. Původními zápisky obohacenými o vlastní poznatky tak pomohl mnoha interiérům od nepatřičného organického zápachu.

Obsah
1 Vysvětlení teorie
2 Vsání prdu v praxi
3 Česko
4 Vědecké rozbory teorie
5 Předsrací plyn
6 Stupnice prdu a jeho vlastnosti
7 Externí odkaz

Vysvětlení teorie
Teorie vsání prdu se zakládá na podtlaku vzniklém v břišní dutině. Aby se mohl pokus uskutečnit, musí nejprve dotyčný, kterýžto má v plánu zneškodnit svůj pšouk, požít jídlo, které způsobí v jeho zažívacím traktu vhodné podmínky pro následné uvolnění plynů. Takovýmto jídlům se říká prdutvorné (někdy též sračkotvorné) a mezi nejoblíbenější z nich patří tvarůžky, česnek nebo například luštěniny. Dříve, než začne prdutvorné jídlo chemicky reagovat s kyselinou chlorovodíkovou obsaženou v žaludku, je nutné jej spláchnout dostatečným množstvím piva, či jiného syceného nápoje, který jednak slouží jako katalyzátor při reakci a druhak je nutný pro druhou část pokusu. Aby totiž vznikl uprostřed podtlak, musí si dotyčný po prdu rychle krknout. Při krknutí se velká část plynného obsahu jedince odčerpá "vrchem", v břichu vznikne kýžený podtlak a pšouk je tak neškodně vtáhnut zpět do dutiny břišní. Matematicky vyjádřeno:

Obrázek

Vsání prdu v praxi
Jak vyplývá z předchozího textu, sám Archimédes tohoto užitečného jevu za svého života využít nemohl. Neměl k tomu totiž patřičné vybavení. K uskutečnění pokusu je nepochybně třeba kvalitního prdutvorného jídla a bohužel, i když byla technologie starého Řecka nesmírně vyspělá, rozhodně jste tam nenašli ani tvarůžky, ani kvasnice. Stejně tak sycený nápoj nebyl tehdy lehce k sehnání, neboť Coca-Colu tehdy ještě neznali a, přiznejme si, pivo v Řecku nikdy neměli moc dobré. My však všechny tyto pomůcky k dispozici máme, a proto se vsávání prdů zvláště ve střední Evropě v poslední době stává čím dál oblíbenějším.

Pozor - tento pokus je však velice nebezpečný, a to jak v laboratorních podmínkách, tak i v kterékoliv jiné hospodě! Proto se o něj pokoušejte jen ve chvíli, kdy nemáte jinou možnost! Pokud vám nehrozí bezprostřední ztrapnění z posrání ne veřejnosti, radši si klidně prdněte a pokus nechte pokusem. Hrozí zde totiž hned několik nebezpečí:

Při nadměrné síle krknutí je zde malá pravděpodobnost, že pšouk, poháněn částečně i svou vlastní setrvačností, se nejen vrátí zpět do dutiny břišní, ale projede celým zažívacím traktem, jícnem, hltanem a nakonec i dutinou ústní a společně s vypouštěným krknutím pak přece jen spatří světlo světa, jen k tomu využije jinou cestu. Kromě toho, že pak budete smrdět mnohem víc, to může způsobit i neléčitelné fyzické problémy, proto se doporučuje být při krkání opatrný.
Při nadměrné konzumaci sračkotvorných jídel může kromě uvolnění plynů "spodem" dojít i k nezamýšlenému uvolnění hovna. Při opětovném nasávání hovna se pak může ucpat řitní otvor, což vede k několika katastrofálním možnostem:
Dojde k poruše při krkání a následovnému udušení, přičemž není potupnější smrti než se udusit svým vlastním hovnem.
Krknutí má dostatečnou razanci a prorazí si vrchem cestu ven, spodem však neproudí dovnitř žádné další plyny. Pokud hodnota podtlaku v dutině břišní dosáhne kritického bodu, může jedinec implodovat.
Může dojít k takzvanému veletrhu, tedy situaci, kdy si dotyčný roztrhne kalhoty, trenky i prdel.

Česko
Jediným českým odvážlivcem, který tuto teorii ověřil v praxi, je známý český fekálista Eliáš Kokoška, známý též jako Assgas Rohožka. Na otázku, jak se cítil při kritickém bodu vsání, odpověděl: „Hovno, vole!"

Vědecké rozbory teorie
Poté, co byly poznatky o vsávání prdu rozšířeny do světa, chopilo se jich mnoho různých amatérských vědců a jalo se je podrobně zkoumat. Kromě teorie vsání prdu tak známe i teorii vsání hovna, jejíž všechny pokusy o uskutečnění však zatím skončily žalostným neúspěchem. Jiní vědci naopak zkoumají tuto teorii jako možný předpoklad pro vývoj lidského krkání, jehož účel nikdy nebyl příliš znám. Tito badatelé mají za to, že člověk krká jen proto, aby mohl pomocí krkání vsávat své prdy. Není totiž žádným tajemstvím, že už v pravěku prdy smrděly a byly důvodem mnoha rozmíšek v tlupách, stejně jako velice nízkého průměrného věku. Na obranu před nadměrným smradem si tak člověk postupně vypěstoval schopnost vsávat své prdy a vypouštět je na jiných, méně zalidněných místech. S postupem času a vývojem osvěžovačů vzduchu a ventilátorů se však na původní účel krkání zapomnělo a to se tak dochovalo do dvacátého prvního století jako jakýsi rudiment, který však začíná být opět využíván.

Předsrací plyn
Toto je nová, ryze česká metoda využití nevsátého prdu. Týmu vědců z jihočeské prdokademie v Turovci u Tábora totiž objevil a bezprostředně vyzkoušel alternativní využití prdů v plynárenství a tím dal možnost občanům řešit svízelnou situaci s plynem v domácnostech, podobně jako je to u elektřiny výstavbou vlastních kolektorů na střeše. Při prudce rostoucích cenách plynu to byl pro nejednu rodinu skutečně štědrý dárek.

Občan v podstatě musí investovat jen do výstavby speciální tlakové nádoby, kterou umístí ve sklepě. Jedná se o tzv. PRDOJEM. Z něj vede speciální vývod hadičkou, opatřený speciálním prdlacím ventilem. Když občan ucítí, že na něj jde mohutný prd, nenechá jej uniknout jen tak do ovzduší, ale utíká do sklepa, kde si urychleně sedne na prdlací ventil, zvaný „turovecké bodlo", které si střelhbitě zavede do řiti a uvolní kohout. Pak mohutně prdne a hned kohout uzavře. V prdojemu se hromadí prdy, ktzeré lze s úspěchem využít jako palivo v plynovém kotli. Také lze na něm připravit oběd. Občan může využít jednak divokých prdů, jednak plánovaných břišních protuberancí, které se dostaví po pozření luštěnin, třešní, cibule, česneku a kvašených nápojů, burčák nevyjímaje. V takovém případě je kohout dobré vybavit ještě hovnolapkou. Zachycené fekálie lze užít jako hnojiva, zejména rajčata po něm šílí.

Věřím, že si již zítra začnete ve vašem sklepě budovat prdojem. Ale pozor! Nedotažením kohoutu může z prdojemu unikat část prdů. Proto do sklepa nevcházíme s cigaretou v hubě. To bychom se totiž mohli znenadání ocitnout s prdojemem, barákem, vkladními knížkami i celou rodinou v prdeli!

Stupnice prdu a jeho vlastnosti
Duch - Je to prd, kterého se dopouští osoba povahy záludné a lstivé, doufající, že potichu a nenápadně zmizí.
Siduch - Vypouští jej osoba stydlivého založení, sklopivší oči a po vypuštění se hluboce zardí. Pachatel vždy zůstává na místě činu a nepokouší se o útěk.
Kňourek - Je to líbivý prd společenského provedení, nenápadně maskovaný kolínskou vodou nebo vrzáním židle. Provozují jej dívčiny, případně staré panny a staří mládenci, kteří nervózně vrtí se na židli. U chlapů je to druh opovrhovaný, protože svědčí o mrzkém a slabošském chování a povaze.
Piskoř - Je výrobkem zbabělců živících se zeleninou, zejména cibulí. Smrad je hutný a u postižených způsobuje otekliny obličeje a dávení, kurděje a těžkou duševní depresi.
Pecold - Je oblíbený a líbivý prd, provozovaný lidovými vrstvami. Pracující jej vypouští s láskou k umění, nadzvedávajíce intenzivně jednu půlku řitě, nebo trhajíce nohou. Prd o síle asi 100 db bývá na požádání opakován a je nazýván chlebem pracujícího lidu.
Bublouš - Je nebezpečný a záludný prd, přicházející nečekaně. Série jsou dlouhé a razantní a končí zpravidla výměnou spodního prádla.
Van - Je flétnovitého zvuku a produktem něžných dívčin.
Julie - Je to prd podobný předchozímu, ale melodicky barvitější.
Brebek - Je to prd vypouštěný nerozvážně a je neurčitého skupenství. Tato neurčitost mívá čichově tragické následky.
Ruprecht - Má značnou razanci, osobám otrlým se tají dech. Pachateli delší dobu po vypuštění brní prdel. Zvuk tohoto provedení rozeznívá skleněné nádoby, lustry a ledničky. Ruprechta se dopouští osoba surového, nelítostného chování, které je všechno lhostejné a doma bije rodinu.
Rachan - Je technicky vylepšený a skvostně provedený ruprecht. Rezonance je vyšší, provedení udivující. Laik žasne, odborník se diví.
Rachan klasický - Podobá se prásknutí hromu, o jehož mimořádné kompresi svědčí to, že bývá nazýván bouří prdelní. Po vypuštění pachateli často doutnají kalhoty. Tento druh prdu mohou provozovat osoby s povolením k odstřelu skal a vojenští pyrotechnici.
Perun - Je to prd, jehož projev má cosi společného s řetězovou reakcí. Provází jej zvláštní, mohutná detonace, tlaková vlna a pronikavé záření s dlouhým poločasem rozpadu. Prostor bývá zamořen dlouho, zvláště má-li pachatel manchestrové kalhoty. Účinek tohoto prdu je katastrofální. Jsou známy případy demolování bytové jednotky, kosmické poruchy a roztřepení výfukové trysky.

_________________
1992 AT180 coupé | 1997 AE101 GLi sedan | 1995 MX-3 V6
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz