TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pon 09.12.2019, 06:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 25.03.2019, 13:38 
Člen Týmu
Registrován: 13.08.2009
Příspěvky: 46
No ja jsem menil minuly rok na priusu z 2004, byl vadny jeden clanek. Zajimave je ze cena byla nizsi, cca 40 tisic celkove. Jeste se podivam kolik presne.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 03.04.2019, 11:59 
Člen Týmu
Registrován: 13.02.2018
Příspěvky: 27
Toyota Zdiby u Prahy mechanik měnil za 13 let 2 ks. Cena před 2 měsíci bez práce s DPH 48 000,-. Daj na ní záruku 2 roky i bez montáže.

Pubas 88 To jsi pořídil za dobré peníze.

Kolik ujedeš na plně nabitou baterii v EV modu při 40km/h po rovině km než zapne motor? (Vypnuté topení).

P2 2008 já měl slabších článků 5, po 3 měsících jsem sehnal jeden, vyměnil ten nejhorší, po rovině ujedu cca 1500m, než nastartuje z důvodů vybití.
(Jsem tedy spokojen ale předpoklad, že do roka a do dne odejde jeden z těch slabších je téměř 100%)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 18.04.2019, 11:46 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.09.2012
Příspěvky: 74
Zdravím všechny Priusáky, možná že už se to tu mnohokrát řešilo, ale na pročítání všech témat aby si člověk vzal dovolenou :D
O co jde. Před 6 lety jsem si pořídil Prius 2006, do včerejška bez jediné závady, jediné co jsem dělal byla výměna 12V baterie, jinak pravidelně s ním jezdím do Toyoty na prohlídky, vždy vše ok.

Včera se mi ale najednou na přístrojovce objevily oranžové symboly VSC, kolečko s vykřičníkem (brzdový systém?) + červený trojúhelník. Zároveň v levém horním rohu displeje autíčko s vykřičníkem.
Dneska jsem vlezl do auta a už svítí jen trojúhelník a autíčko s vykřičníkem.
Podle manuálu jde o výstražnou kontrolku hybridního systému. Při připojení OBD a spuštění stručné diagnostiky mi to ukázalo chybu P0130, což podle Google nejčastěji znamená chybnou funkci senzoru kyslíku.
Jinak auto jezdí normálně, 12V baterie má správné napětí, spotřeba luxusní (4,3), dojezd se nijak nesnížil, hybridní baterie se nabíjí a vybíjí tak, jak jsem zvyklý z předchozích let. Vše je tedy normální.

Pevně tedy doufám, že závada hybridní baterie to nebude (to bych opravdu řešit nechtěl) ale zároveň netuším, co má společného čidlo kyslíku s hybridním systémem, který podle kontrolky hlásí nějaký problém.

Nemá tedy někdo z vás s podobným problémem zkušenost? Jsem objednaný do servisu, ale pomalu až za 3 týdny a netuším, jestli s autem můžu jezdit nebo ne...

Díky za vaše postřehy


Přílohy:
Poznámka: Displej
IMG_20190417_181740 (1).jpg [105.2 KiB]
932 krát
Poznámka: Přístrojovka
IMG_20190417_181744.jpg [17.83 KiB]
932 krát

_________________
Toyota Prius 1.5
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 18.04.2019, 13:20 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 15.05.2005
Příspěvky: 256
Bydliště: Povazska Bystrica, SR
lambda pred katom?
https://priuschat.com/threads/oxygen-se ... fo.109877/

_________________
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 25.04.2019, 17:14 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.09.2012
Příspěvky: 74
Takže poznatky z diagnostiky následující:
- Diagnostika v mobilu spolu s levným OBD2 modulem z Číny je na nic. Kód P0130 značící chybu lambda sondy na profi diagnostice vůbec nebyl.
- Zato mi našli jinou chybu, P0A84 a ta znamená chybnou funkci chladícího ventilátoru hybridní baterie, ta je prý OK.
- Další chyba je drobnost, B1421, snímač slunečního světla (netušil jsem, že něco takovýho v autě je)

Takže jsem rád, že baterie je v pořádku a zároveň jsem zvědav, jak si v Toyotě poradí s tím ventilátorem.

_________________
Toyota Prius 1.5
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 26.04.2019, 11:30 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 15.05.2005
Příspěvky: 256
Bydliště: Povazska Bystrica, SR
v toyote si s tym poradia tak, ze ti vymenia ventilator, ktroy mozno bude aj funkcny, za novy, ktory bude funkcny. Popri tom, ak nebudu mat vela roboty a bude mat technik chut "hrabat sa v starom aute", tak ti trosku povysava bordel z tej rury, kde je ventilator pripojeny.
Keby si mal cas a chut ty, tak si to "opravis" sam doma, a povysavas ten bordel za ventilatorom dokonalejsie. Ventilator nezvykne odist, ale skor za zanesu tie kanaly na kolobeh vzduchu, alebo samotny ventilator od vlasov, chlpov... a potom to hadze taketo kdejake chyby

https://lusciousgarage.com/blog/prius_b ... _cleaning/

_________________
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 26.04.2019, 20:11 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.09.2012
Příspěvky: 74
Na diagnostice mi řekl, že se na to sběžně díval a že je k tomu blbý přístup a je tam pár zoxidovaných kontaktů a vlhko.
Dneska jsem vybral z kufru všechny ty serepetičky a když jsem se dostal k rezervě, byla do půlky pod vodou!
Na YouTube jsem viděl, že to zatéká dvěma místy, která jsem silikonem zadělal, tak uvidíme.
Bohužel pod tapecírung jsem se nedostal, abych zkontroloval kontakty a samotný větrák. Tak zkusím sehnat lepší nářadí a ještě to zkusím a nebo tu Toyotu...

_________________
Toyota Prius 1.5
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28.04.2019, 14:23 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.09.2012
Příspěvky: 74
Tak problém vyřešen. Na základě diagnostiky, kde mi řekli že je nefunkční ventilátor chlazení baterie, jsem vlezl do kufru a zjistil, že rezevní kolo a 12V baterie plavou do půlky ve vodě. Takže rezerva i baterie ven, v karoserii jsou gumové špunty, těmi jsem vodu vypustil, vnitřek vytřel a vysušil. Pak jsem silikonem zatěsnil místa kolem těsnění pátých dveří, o kterých si myslím, že tudy teče voda.

Následně jsem odstrojil tapecírung na pravé straně v kufru, kde jsem našel konektor vedoucí k onomu ventilátoru. Konektor spojuje 4 vodiče, z nichž 2 byly ok a 2 zoxidovaný, jeden úplně přerušený. Šlo o hnědý a černý vodič, které byly pod napětím 12V, zřejmě tedy samotné napájení vent.

Takže dva uhnilý vodiče jsem spojil klasickou svorkovnicí (čokoládou), vše zadělal a připojil zpět a tradá! Všechny chybový hlášky zmizely.
Příloha:
konektor.jpg [107.5 KiB]
740 krát

_________________
Toyota Prius 1.5
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29.04.2019, 06:19 
Věčnej rejpal
Registrován: 27.05.2014
Příspěvky: 1618
Bydliště: EU
Šikovnej :!:

_________________
Corolla 1,6 Valvematic Multidrive S, Paket Exclusive (samozřejmě bílá)
"Narozena" na Ježíška 2013 v Sakarya (v provozu od Velikonoc 2014)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz