TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je sob 06.06.2020, 05:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.09.2013, 12:21 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8220
Bydliště: Litomyšl
Pobaliva me myslenka nutne kontroly kvality oleje v motoru.... Proste je jasne, ze jsem stary a nejak hur se prizpusobuji novinkam.. :-) A pokud navic udelaji vodivostni cidlo na olej... a spoji to s kvalitou oleje... no tak jsem hodne pobaven tim, ze to ma realne fungovat.... Jako jo... je to v plenkach a v podstate vymluva vyrobce, protoze pak muze rici: "hele, vzdyt porad mate opotrebovany olej a proto se vam to auto rozbilo". :-))))
Mimochodem, doufam, ze neni ulozeno nekde na okraji co spodku olejove vany, ale v nejakem vysokotlakem a proudivem miste v bloku...

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.09.2013, 12:29 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8220
Bydliště: Litomyšl
Skoro bych se az opravdu zacinal bat, ze log toho cidla bude v chranene casti pameti ECU, aby pripadne reklamace mohly byt reseny rychle a kvalitne: dne XY se vam rozsvitila kontrolka kvality oleje a vy jste jeste ujel cca XYZ km nez jste to vymenil. Reklamace zamitnuta...

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 13.09.2013, 12:34 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 14.03.2008
Příspěvky: 4899
Bydliště: Dobříš
mám pocit,že tak nějak to řeší :lol:

_________________
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
válcová zkušebna 4x4 do 1200hp
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22.09.2013, 18:55 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 11.09.2009
Příspěvky: 443
Bydliště: Slovensko
Celicu mam uz viac ako 5 rokov takmer 90tis. km, prvy rok ako som ju mal som do chladica dal trochu toho sajrajtu na upchatie diery v chladici, nepomohlo to ( chladic som vsak opravil ), emulziu nemam voda mi neubuda ani v nej nieje olej, uz som tam asi dva krat menil nemrznucu zmes G11 a po urcitom case zhnedne vid foto:

Obrázek


Obrázek

cim to moze byt?

uz mam pre Celicu prichistany Evans a nechcem aby mi tiez zhnedol, pripadne ak zhnedne koli comu...
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 10:25 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.07.2013
Příspěvky: 71
Chce to Chemika a udělat rozbor :-)

ale nic mě nenapadá :shock:

_________________
S vysokým výkonem jsi rychlý na rovince, s nízkou hmotností jsi rychlý všude! C.C
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 10:32 
Věčnej rejpal
Registrován: 07.05.2008
Příspěvky: 8220
Bydliště: Litomyšl
Proc ne? Obecna vlastnost vsech organickych sloucenin je bud ztrata barevnosti nebo zmena barvy k tmavsimu odstinu vlivem teploty a UV zareni. To uz snad je samovypovidajici, ne?
Dalsimi aspekty mohou byt: vymyvani barvy ci jinych castic z hadic, dtto z ruznych tesneni, mikroprosak oleje nebo splodin do chlazeni.... Je toho straslive moc co to muze zpusobit.. ;-)

_________________
Back in Czech.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 11:40 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 14.10.2005
Příspěvky: 336
hm je to ale trochu divne, zatial som nevidel, ze by niekomu tak vyrazne zhnedla G11 (modrozelena), zvlast ked ju aspon niekedy vymeni. Henta voda vyzera hrozne hrdzava...

_________________
JCE10L - EE111 - SXA11L - AE82L - AE86L - AE92L
2JZGE --- 4EFE --- 3SFE --- 4AGE --- 4AGE --- 4AGE
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 13:15 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.07.2013
Příspěvky: 71
Se ti něco vyplachuje z toho opravovaného chladiče :?:

_________________
S vysokým výkonem jsi rychlý na rovince, s nízkou hmotností jsi rychlý všude! C.C
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 13:17 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 31.05.2010
Příspěvky: 352
Bydliště: Znojmo
me to taky prijde "laicky" jako rez

_________________
Celica ZZT230, 2000, black
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 14:32 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.05.2009
Příspěvky: 776
ja som chladiacu sustavu na ST182 preplachoval asi 5 krat uz. s termostatom vonku, hadica do bloku, kurenie otvorene, dal som aj octovu odhrdzovaciu kuru. nalial som tam vonavucku ruzovu chladiacu a znova je po par km hneda...

_________________
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 24.09.2013, 14:53 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 23.07.2013
Příspěvky: 71
A nefoukáj do chladící soustavy výfukové spaliny? :-)

Pokud máš někde vevnitř něco zrezlé tak to můžeš vyplachovat klidně stokrát ale pořád to zrezlé zůstane :wink:

_________________
S vysokým výkonem jsi rychlý na rovince, s nízkou hmotností jsi rychlý všude! C.C
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.10.2013, 17:51 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 11.09.2009
Příspěvky: 443
Bydliště: Slovensko
Menil som v Celice chladiacu kvapalinu za Evans a nejak sa to nechce samo ovzdusnit, podla toho kolko som vypustil, este minimalne liter tam musi vojst...

motor som zohrial, termostat sa otvoril, kurenie topi, hadice su vsak tvrde(pri evans by nemali byt) je tam tlak, pyta si to este liter, je niekde nejaky ovzdusnovaci srob na Celice T20 3sge?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chladící kapalina EVANS
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020, 22:53 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 11.09.2009
Příspěvky: 443
Bydliště: Slovensko
Je to už pár rokov čo som vymenil normálnu chladiacu zmes za Evans, odvtedy som najazdil cca 75tis.km v zmiešanom režime, ale posledných 5-6 tis. hlavne v redline, už som zničil 2 prevodovky od kedy ju mam :D Myslím že motor 3SGE s nájazdom 359 tis. km drží aj vďaka tejto skvelej chladiacej zmesi

A dosť podstatná vec je že od kedy mám Evans, kvapalina má aj po rokoch/km stále krásnu číru farbu
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz