TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je ned 20.09.2020, 06:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3953 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 264  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: ned 17.11.2019, 18:39 
Manager Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 21.08.2010
Příspěvky: 314
Bydliště: SR
Pre info: v sedane - do priestoru rezervy v pohode vojde origo 17" koleso

_________________
Toyota Corolla, 1.8 hybrid, e-CVT, 2019, sivá metalíza Celestin, vybava Comfort + paket STYLE + paket TECH
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 18.11.2019, 06:47 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 382
Nevím, co se týče kol, ano, poprvní, když sem do toho sedl, tak sem to slyšel, ale je to hlavně díky tomu, že není slyšet motor, tak samozřejmě jde slyšet pak jiný největší hluk, což sou samozřejmě kola ..., jakmile se zapne motor, tak kola již samozřejmě neslyšíte ..., ted už ten hluk nevnímám , ani když jedu čistě na elektřinu ... , ano, ze začátku je to to první, co je slyšet, ale je to díky tomu, že není slyšet motor ... .

Neříkám, že to nešlo udělat líp, ale abych kvuli tomu měnil auto..., to mě připadne na hlavu padnutý :D Dopručuji přesedlat a vyzkoušet Yarise, tam rozhodně kola nemáte šanci slyšet, jak je to skvěle odhlučněný ..., díky motoru :D

jinak menší poznatky ,co mám ted Yarise (r.v. 2019) - přepínání aut. dálkových světel funguje opoznání hůře oproti corole - už na mě několikrát řidiči blikali, funguje to opoznání opožděně v orole se mě to nestalo ani jednou, už to detekuje auta v zátáčce a slumí světla, tady jedem na přímo a už sám chci poamle je ručně vypnout, , čekal bych to, že tom musí fungovat stejně, že to bude stejný systém, zadní kamera - prostě děs, kamera ukazuje, jak kdybych byl několik metrů od auta při parkování a přitom sem už skoro na krev ... a díky chybějícím parkovacím senzorům čekám, kdy nabořím - je to téměř nepoužitelný ..., ta kamera v corole ukazuje realitu, dá se podle ní couvat i bez senzorů ... samozřejmě je to dáno cenou auta, nedá se to uplně porovnávat, ale to lepší tam tu kameru nemít, než tam mít zkreslenou kameru ... , motor děsně uřvaný .... Na druhou stranu volant mě padl líp do ruky než v corole a manželka si pochvalovala sedačky ... . Co sem si mohl nevě odzkoušet je bezklíčové odemykání, to je fajn ...., ale i tak bych za to nepřiplácel hromadu peněz abych to měl ..., ale jinak je to dost praktický.

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 18.11.2019, 10:35 
Věčnej rejpal
Registrován: 14.02.2015
Příspěvky: 2461
Keď sme pri parkovacej kamere. V starých corollách je použitá s lepším rozlíšením, čo ma pri testovacej jazde prekvapilo. Cenový rozdiel jednej a druhej kamery pritom musí byť rádovo v jednotkách eur.
V tomto ohľade nová corolla krok späť.

_________________
Corolla 2013 1.6 Valvematic, manuál (Ø6,6l/100km)
Corolla 2015 1.6 MultidriveS - CVT automat (Ø7,26l/100km)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 18.11.2019, 17:40 
Člen Týmu
Registrován: 22.09.2019
Příspěvky: 71
Tak spotřeba v průměru stále přes 6. Přestávám věřit v to, že se jedná o nějak extra úsporné auto. Kdybych šáhl po 1.0 TSI tříválci, tak budu mít spotřebu stejnou a dynamiku lepší. S diesel bych na tom byl určitě o litr lépe - vyzkoušeno. Za 6l jsem mohl jezdit s o polovinu výkonnějším.

Poslední nádrž byla za 4.8l dle PP, ale stačilo po 300 km jet 30 km ostřejš po dálnici a hned tam bylo 5.6, tzn. reálně opět k 6. Vypadá to, že to na dálnici žere i trávu kolem silnice a pokud nejezdíte z 50% po městě, a z aspoň 25% okrsky, tak se pod 5l nemůžete dostat ani omylem. Dalších 200km jsem najezdil čistě po městě (Praha), kde, k mému šoku, došlo během posledních dnů nikoliv ke snížení průměru, ale k jeho navýšení o dalších 0,1l. Finále je tedy opět 6l a dlouhodobý průměr 6.2l.

Trochu mi přijde zvláštní, že dle spritmonitoru jsem na tom takhle blbě jenom já - u všech předchozích aut jsem se pohyboval na průměru pro daný motor, max. 0,5l navíc. Podotýkám, že jezdím zásadně předpisově a stále v ECO módu. Dřív jsem navíc jezdil 20-30kmh nad limitem, proto jsem byl 0,5l nad průměrem... Co nejvíce využívám rekuperaci, koukám na hybridní ukazatel (mám VIP s head-upem), jezdím s tím jak posranej, hlavně aby si to nevzalo víc - nic nepomahá...

Jedině tedy, že to se zajetím o litr spadne. Zatím mám od 0 najeto 5000 km. Vůbec bych se nedivil, kdyby ten 2.0 žrál miň. Ta 1.8 není moc povedená. Koneckonců, už ten její ubohý výkon 72 kw (98 koní) je zarážející. Proč k tomu nedali aspoň turbo? Vždyť i 30 let stará Honda uměla z 1.6 vymačkat 160 koní a to bez turba... To byl Japonec.

_________________
Toyota Corolla HSD 1.8 Executive VIP 2019
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 18.11.2019, 18:12 
Věčnej rejpal
Registrován: 24.05.2017
Příspěvky: 726
zkus jezdit v režimu normal, eco režim dle mne spíše spotřebu zvyšuje jelikož dost ždímá baterku a auto pokud nemá ideální podmínky pro rekuperaci tak pak hodně dobíjí motorem. Další má rada je kvalitní benzín, stačí 95 ale ideálně s VIF. Jak bude klesat teplota, tak bude trochu stoupat spotřeba, mne to vždy dělalo oproti létu cca 0,3 L/100 km. Jinak těžko radit, kdo jezdí hlavně dálnici a snaží se držet rychlost od 130 do cca 150 km/hod tak, pod 5L skutečně jezdit nebude nikdy. Na ostrou jízdu po dálnici si opravdu nekupuji 1,8 hybrid, který je naladěný na trochu jiný režim ve kterém, alespoň většině co vím dělá radost. Bohužel motor za to, že jsi si nevybral ku svému stylu a cestám ideálně nemůže, 1,8 je dle mne asi nejoptimálněji vyladěný motor co má Toyota v nabídce, vždyť jeho účinnost je přes 40 %, který jiný motor kromě nové 2,0 to má ?

Já jsem včera zajel s 2,0 Strakonice - Praha za 5,1, opačným směrem to bylo 5,7 L. Jel jsem normálně dálnici nejčastěji mezi 130 - 145 km/hod, 1 třídu cca 80 - 100 km/hod. Nicméně dálnice je z toho cca 40 % cesty. Další věc je, že to auto neproměřuje km/hod, mne před tím auris proměřoval cca 8 km/hod při 130 km/hod, nyní co mám na tacho, tak to cca jedu a to může na spotřebě být také trochu znát, když se člověk drží stejné tacho rychlosti jako byl zvyklý tak nyní jede klině až od 10 km/hod rychleji.

_________________
Toyota Corolla TS Hybrid 2.0 Selection
Toyota C-HR 1,8 Hybrid Selection Neon Lime by JBL
Toyota Yaris HSD Style 2015 ( ex )
Toyota Auris TS HSD Executive TSS 2016 ( ex ) Toyota Corolla 1,4 WG ( ex )
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 00:35 
Člen Týmu
Registrován: 22.09.2019
Příspěvky: 71
MartinHSD píše:
zkus jezdit v režimu normal, eco režim dle mne spíše spotřebu zvyšuje jelikož dost ždímá baterku a auto pokud nemá ideální podmínky pro rekuperaci tak pak hodně dobíjí motorem. Další má rada je kvalitní benzín, stačí 95 ale ideálně s VIF. Jak bude klesat teplota, tak bude trochu stoupat spotřeba, mne to vždy dělalo oproti létu cca 0,3 L/100 km. Jinak těžko radit, kdo jezdí hlavně dálnici a snaží se držet rychlost od 130 do cca 150 km/hod tak, pod 5L skutečně jezdit nebude nikdy. Na ostrou jízdu po dálnici si opravdu nekupuji 1,8 hybrid, který je naladěný na trochu jiný režim ve kterém, alespoň většině co vím dělá radost. Bohužel motor za to, že jsi si nevybral ku svému stylu a cestám ideálně nemůže, 1,8 je dle mne asi nejoptimálněji vyladěný motor co má Toyota v nabídce, vždyť jeho účinnost je přes 40 %, který jiný motor kromě nové 2,0 to má ?

Já jsem včera zajel s 2,0 Strakonice - Praha za 5,1, opačným směrem to bylo 5,7 L. Jel jsem normálně dálnici nejčastěji mezi 130 - 145 km/hod, 1 třídu cca 80 - 100 km/hod. Nicméně dálnice je z toho cca 40 % cesty. Další věc je, že to auto neproměřuje km/hod, mne před tím auris proměřoval cca 8 km/hod při 130 km/hod, nyní co mám na tacho, tak to cca jedu a to může na spotřebě být také trochu znát, když se člověk drží stejné tacho rychlosti jako byl zvyklý tak nyní jede klině až od 10 km/hod rychleji.


To, že neproměřuje, je pravda a taky jsem si toho všiml. Zkusim tedy jezdit čistě v normálu. Ostřejší jízdou po dálnici myslím třeba 150-160, tedy žádná divočina. V takové rychlosti si ta 1.8 musí imho vzít minimálně 10l, jinak by mi to takhle nemohlo rozhodit 300km průměr. Těch 6,2 průměr mám za léto, teď to půjde ještě nahoru. I zimní pneu mají evidentně větší valivý odpor, než letní. Poznám to už podle toho, že při sundání nohy z plynu jde rychlost dolů více, než předtím. Na léto na tom byly nějaký eco Falkeny s nízkým valivým odporem.

_________________
Toyota Corolla HSD 1.8 Executive VIP 2019
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 08:56 
Řidič
Registrován: 30.03.2016
Příspěvky: 217
Slayer píše:
MartinHSD píše:
zkus jezdit v režimu normal, eco režim dle mne spíše spotřebu zvyšuje jelikož dost ždímá baterku a auto pokud nemá ideální podmínky pro rekuperaci tak pak hodně dobíjí motorem. Další má rada je kvalitní benzín, stačí 95 ale ideálně s VIF. Jak bude klesat teplota, tak bude trochu stoupat spotřeba, mne to vždy dělalo oproti létu cca 0,3 L/100 km. Jinak těžko radit, kdo jezdí hlavně dálnici a snaží se držet rychlost od 130 do cca 150 km/hod tak, pod 5L skutečně jezdit nebude nikdy. Na ostrou jízdu po dálnici si opravdu nekupuji 1,8 hybrid, který je naladěný na trochu jiný režim ve kterém, alespoň většině co vím dělá radost. Bohužel motor za to, že jsi si nevybral ku svému stylu a cestám ideálně nemůže, 1,8 je dle mne asi nejoptimálněji vyladěný motor co má Toyota v nabídce, vždyť jeho účinnost je přes 40 %, který jiný motor kromě nové 2,0 to má ?

Já jsem včera zajel s 2,0 Strakonice - Praha za 5,1, opačným směrem to bylo 5,7 L. Jel jsem normálně dálnici nejčastěji mezi 130 - 145 km/hod, 1 třídu cca 80 - 100 km/hod. Nicméně dálnice je z toho cca 40 % cesty. Další věc je, že to auto neproměřuje km/hod, mne před tím auris proměřoval cca 8 km/hod při 130 km/hod, nyní co mám na tacho, tak to cca jedu a to může na spotřebě být také trochu znát, když se člověk drží stejné tacho rychlosti jako byl zvyklý tak nyní jede klině až od 10 km/hod rychleji.


To, že neproměřuje, je pravda a taky jsem si toho všiml. Zkusim tedy jezdit čistě v normálu. Ostřejší jízdou po dálnici myslím třeba 150-160, tedy žádná divočina. V takové rychlosti si ta 1.8 musí imho vzít minimálně 10l, jinak by mi to takhle nemohlo rozhodit 300km průměr. Těch 6,2 průměr mám za léto, teď to půjde ještě nahoru. I zimní pneu mají evidentně větší valivý odpor, než letní. Poznám to už podle toho, že při sundání nohy z plynu jde rychlost dolů více, než předtím. Na léto na tom byly nějaký eco Falkeny s nízkým valivým odporem.


Ono se nám taky ochladilo, u mojí R4 šla spotřeba o cca 0,5lt. nahoru. Motor se častěji spouští kvůli topení.

_________________
Láďa
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 08:57 
Řidič
Registrován: 30.03.2016
Příspěvky: 217
Slayer píše:
MartinHSD píše:
zkus jezdit v režimu normal, eco režim dle mne spíše spotřebu zvyšuje jelikož dost ždímá baterku a auto pokud nemá ideální podmínky pro rekuperaci tak pak hodně dobíjí motorem. Další má rada je kvalitní benzín, stačí 95 ale ideálně s VIF. Jak bude klesat teplota, tak bude trochu stoupat spotřeba, mne to vždy dělalo oproti létu cca 0,3 L/100 km. Jinak těžko radit, kdo jezdí hlavně dálnici a snaží se držet rychlost od 130 do cca 150 km/hod tak, pod 5L skutečně jezdit nebude nikdy. Na ostrou jízdu po dálnici si opravdu nekupuji 1,8 hybrid, který je naladěný na trochu jiný režim ve kterém, alespoň většině co vím dělá radost. Bohužel motor za to, že jsi si nevybral ku svému stylu a cestám ideálně nemůže, 1,8 je dle mne asi nejoptimálněji vyladěný motor co má Toyota v nabídce, vždyť jeho účinnost je přes 40 %, který jiný motor kromě nové 2,0 to má ?

Já jsem včera zajel s 2,0 Strakonice - Praha za 5,1, opačným směrem to bylo 5,7 L. Jel jsem normálně dálnici nejčastěji mezi 130 - 145 km/hod, 1 třídu cca 80 - 100 km/hod. Nicméně dálnice je z toho cca 40 % cesty. Další věc je, že to auto neproměřuje km/hod, mne před tím auris proměřoval cca 8 km/hod při 130 km/hod, nyní co mám na tacho, tak to cca jedu a to může na spotřebě být také trochu znát, když se člověk drží stejné tacho rychlosti jako byl zvyklý tak nyní jede klině až od 10 km/hod rychleji.


To, že neproměřuje, je pravda a taky jsem si toho všiml. Zkusim tedy jezdit čistě v normálu. Ostřejší jízdou po dálnici myslím třeba 150-160, tedy žádná divočina. V takové rychlosti si ta 1.8 musí imho vzít minimálně 10l, jinak by mi to takhle nemohlo rozhodit 300km průměr. Těch 6,2 průměr mám za léto, teď to půjde ještě nahoru. I zimní pneu mají evidentně větší valivý odpor, než letní. Poznám to už podle toho, že při sundání nohy z plynu jde rychlost dolů více, než předtím. Na léto na tom byly nějaký eco Falkeny s nízkým valivým odporem.


Ono se nám taky ochladilo, u mojí R4 šla spotřeba o cca 0,5lt. nahoru. Motor se častěji spouští kvůli topení.

_________________
Láďa
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 10:58 
Člen Týmu
Registrován: 13.09.2019
Příspěvky: 18
Při reálných 160 na dálnici pojede každý benzín za 10 litrů a je jedno jestli je to hybrid nebo TSI. Tady může konkurovat jen nafta :). Na druhou stranu, to je už jediná výhoda nafty a je reálně použitelná už jen v Německu. V Rakousku či Francii jsou všude radary nebo dokonce omezení na 100, v ČR samá oprava, kolona anebo blbec v levém pruhu :(. V SK nevím, třeba je to lepší... Nemluvě o časové úspoře, na těch pár desítkách km, kde to člověk může kalit, je úspora jen pár minut. Takže ikdyž je prázdná dálnice, tak stejně jedu max 140.

_________________
2020- možná Toyota Corolla :)
2010- Kia Ceed 1.6 CVVT SW
ex Renault Thalia 1.4
ex Škoda Felicia 1.6
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 12:07 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2808
Bydliště: DE
Slayer:
Fakt si kupil nespravne auto. Jazdis ostro a kupis auto na spotrebu do mesta. Treba citat moje prispevky :biggrin: :twisted: :lol:
Ak chces argumentovat ponukou a cenotvorbou Toyoty, tak uz vopred ti davam suhlas. Stoji to za prd.

MartiHSD:
40% ucinnost by som nevytahoval, pretoze to je max ucinnost a v inom ako idealnom rezime moze byt radikalne horsia.
Ked uz sem davate cesty a spotreby, tak co takto nulovat aj priemernu rychlost - aspon dalsie data k ceste.
Verim, ze moj neidealny stary Avensis by to dal tak max o 1 liter horsie. To nie chvala mojej garaze, ale kritika Toyoty a na ich marketingove zvasty.
Doprava, noha a vyskovy profil ti urcil spotrebu tam a naspat.
Příloha:
VP-Strakonice-Praha.jpg
VP-Strakonice-Praha.jpg [ 11.64 KiB | Zobrazeno 731 krát ]

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 13:26 
Navigátor
Registrován: 11.03.2019
Příspěvky: 93
Slayer píše:
Trochu mi přijde zvláštní, že dle spritmonitoru jsem na tom takhle blbě jenom já - u všech předchozích aut jsem se pohyboval na průměru pro daný motor, max. 0,5l navíc. Podotýkám, že jezdím zásadně předpisově a stále v ECO módu. Dřív jsem navíc jezdil 20-30kmh nad limitem, proto jsem byl 0,5l nad průměrem... Co nejvíce využívám rekuperaci, koukám na hybridní ukazatel (mám VIP s head-upem), jezdím s tím jak posranej, hlavně aby si to nevzalo víc - nic nepomahá...
Jedině tedy, že to se zajetím o litr spadne. Zatím mám od 0 najeto 5000 km. Vůbec bych se nedivil, kdyby ten 2.0 žrál miň. Ta 1.8 není moc povedená. Koneckonců, už ten její ubohý výkon 72 kw (98 koní) je zarážející. Proč k tomu nedali aspoň turbo? Vždyť i 30 let stará Honda uměla z 1.6 vymačkat 160 koní a to bez turba... To byl Japonec.

hele, jaky ti to pise ten ECO score? od toho by se dalo usuzovat na styl jizdy..
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 13:56 
Věčnej rejpal
Registrován: 24.05.2017
Příspěvky: 726
CommonUser píše:
Slayer:
Fakt si kupil nespravne auto. Jazdis ostro a kupis auto na spotrebu do mesta. Treba citat moje prispevky :biggrin: :twisted: :lol:
Ak chces argumentovat ponukou a cenotvorbou Toyoty, tak uz vopred ti davam suhlas. Stoji to za prd.

MartiHSD:
40% ucinnost by som nevytahoval, pretoze to je max ucinnost a v inom ako idealnom rezime moze byt radikalne horsia.
Ked uz sem davate cesty a spotreby, tak co takto nulovat aj priemernu rychlost - aspon dalsie data k ceste.
Verim, ze moj neidealny stary Avensis by to dal tak max o 1 liter horsie. To nie chvala mojej garaze, ale kritika Toyoty a na ich marketingove zvasty.
Doprava, noha a vyskovy profil ti urcil spotrebu tam a naspat.
Příloha:
VP-Strakonice-Praha.jpg


k průměrné rychlosti, reálně si ji stějně 99 % lidí nikdy nenuluje a neporovnává, většinu normálně jezdích řidičů zajímá jestli jezdím dálnici 160 nebo předpisově 120 - 140 jako snad většina, z toho si alespoň já udělám částečně úsudek "stylu" jízdy. Byť kdo jezdí brzda plyn a je přitom realitvně šnek tak bude mít spotřebu vyšší než ten kdo to "kalí" za hranicí předpisů. Uvádím tedy běžné rychlosti jakými tu trasu nejčastěji jedu, profil trati si každý může dohledat a z toho něco vyvodit. Jak bylo již napsáno, při rychlostech 150 - 160 km/hod nebude 1,8 jezdit za 5L a kdo si toto auto koupí hlavně na dálnici tak musí být při ostré jízdě za 6L na 100 km vlastně rád. Jinak Toyota např. pro CH-R MY2020 uvádí pro 1,8 dle mne maximálně realistickou spotřebu 4.7 - 5,1 což je dokonce mírně více než uvádí většina majitelů na FB skupine a o cca 0,5 L více než mám u C-HR já.

_________________
Toyota Corolla TS Hybrid 2.0 Selection
Toyota C-HR 1,8 Hybrid Selection Neon Lime by JBL
Toyota Yaris HSD Style 2015 ( ex )
Toyota Auris TS HSD Executive TSS 2016 ( ex ) Toyota Corolla 1,4 WG ( ex )
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 14:57 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 382
@ Slayer

S tou spotřebou je to divný, já mám taky 1.8 a ze Znojma do Prahy sem si vynuloval spotřebu, po dálnici sem jel na sport režim a rychlost 150km/h když to situacie dovolila, mimo dálnici režm normál a po 256 km sem měl prům. spotřebu 4.6, na dálnici to ukazovalo 5.2 a bloudění cca 30km po Praze to srazilo na 4.6, a to mám najeto 4600km. A zásadně nejezdím na Eko režim, pro mě nepoužitelný auto je lenivý a přišlo mě, že tu spotřebu naopak zvyšuje, jak píše Martin, takže vyhod ten eko režim a jezdi na normál .. .
To stejný sem udělal při cestě z Prahy a měl sem spotřebu 4.7l ..., dlouhodobou mám 4.2l ....., ale pokud pojedu ostře mimo dálnice, tak je problém se dostat přes 5l, když jedu normál, tak je to něco málo nad 4l, a když jedu jak s hovnem, tak sem pod 4l, ale to už jedeš vyloženě na spotřebu.

Dle mého jezdíš na špatný režim a pokud to svištíš po dálnicích těch 150 ... tak to je asi smrtelná kombinace, jezdi na normál a po okrskách a městách musíš být na tom plus mínus podobně.


https://www.garaz.cz/clanek/toyota-eco- ... t-21002906

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 15:16 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 2808
Bydliště: DE
No a je to tu po hodine ... porovnavanie spotreby bez dalsich atributov.
Svistim si to 150 ... joj joojojojoj ... a spotreba 5 ...iste ... tak celkovo 5 km zo 100km, ze ...
Takze priemerna rychlost napovie ovela viac ako si myslis. Aj ked aj to zavisi na vyslednej krivke.

Kludne ti spravim pri priemerke 100 km/h 6 litrov alebo 12.
Slayer je realista aj ked si zle vybral.

Dialnica pri realnych 130 je 7.
https://www.auto.cz/toyota-corolla-seda ... pet-130847

BTW Ta 1,8 je ina konstrukcia ako 2,0.

_________________
T27 2ZR-FAE Rice on wheels
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 19.11.2019, 16:24 
Člen Týmu
Registrován: 17.04.2018
Příspěvky: 62
Tak ono koupit si hybrida kvůli spotřebě je celkem blbost, obzvlášť když se jezdí dost po dálnici. Mnohem lepší je koupit si sedana s motorem 1.6 a přestavět ho na LPG, jednak už samotná koupě včetně přestavby vyjde levnějš a pak průměrná spotřeba plynu přepočtená na benzín vychází cca 3.5 l (benzínu)/100 km a nemusí se řešit nějaký desetinky jako u hybrida. Navíc 1.6ka jede mnohem líp, jak hybrid 1.8 a taky se tahá s menší hmotností, takže je i obratnější. A co se týče spolehlivosti, tak podle mě budou oba vozy cca do 400-500 tkm stejně spolehlivé a to podle mě z Vás málokdo najede. Pravděpodobně bude mít i vůz s LPG vyšší zůstatkovou hodnou, páč za touhle hranicí už u hybrida hrozí, že se budou muset měnit baterky...

_________________
Toyota Auris 1.6 LPG TS Executive 2018
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3953 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 264  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz