TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je ned 20.09.2020, 07:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3953 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: stř 05.08.2020, 12:06 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 382
no, nevím, já když jedu z prudkého kopce a dám nohu z plynu , tak automaticky se přepne jízda na elektřinu a krmí to baterku a když v tu chvíli přepnu na B, tak auto citelně zpomalí a baterka se krmí daleko rychleji, díky tomu sem to dokázal nabít na 100%, na režim D sem vždy měl max 80%, ale máme každý jiný motor a třeba sem jen neměl dostatečně dlouhý kopec na režim D :D

Jinak doplním, že podpora elektromotoru je téměř vždy , pokud není vybitá baterka, případně se nepožaduje rázem velký výkon - prudké sešlápnutí na plyn

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: stř 05.08.2020, 12:38 
Věčnej rejpal
Registrován: 24.05.2017
Příspěvky: 726
papi : pokusím se Ti to více objasnit. Já jsem nepsal zkušenosti s 2.0, ale s 1,8 u 2,0 totiž žádný režim B není, tam si to auto řeší samo a zatím mne z kopce zapnul motor jen jendou a to nyní v Tatrách. Když sundáš z kopce nohu z plnu a nebudeš současně brzdit, tak nebude nabíjení tak intenzivní jako když tam dáš B, to ano, souhlasím. Nicméně když tam budeš mít režim B, tak Tě pojede spalovací motor na vyšší otáčky, auto bude navíc více zpomalovat, tedy toto vůbec není o ekonomice jízdy. Když budeš v režimu D lehce brzdit tak budeš místo režimu B maximálně rekuperovat. Vše je o podmínkách a s přihlédnutím k bezpečnosti. Starší 1,8 co byla v aurisu měla vyšší kapacitu než současná li-on baterie v 1,8. Nabíjela se naopak pomaleji. V sedanu není Li-on a jakou má kapacitu nyní nevím. Současná baterie 1,8 by se právě měla nabíjet rychleji a proto je i menší než byla dříve. Celý ten management okolo baterky je jiný. V případě 2,0 TS je to pak trochu celé jinak, baterka má vyšší kapacitu jak v 1,8, tedy nabít jit jízdou do 100 % není tak snadné jako jsem byl z aurise nebo nyní i se současné 1,8 zvyklý. Na druhou stranu ve 2,0 je silnější elektro motor co má i vyšší spotřebu el. energie, proto potřebuje větší baterku. Proti 1,8 je 2,0 schopen zvládnout vyšší zatížení jen na baterii.

_________________
Toyota Corolla TS Hybrid 2.0 Selection
Toyota C-HR 1,8 Hybrid Selection Neon Lime by JBL
Toyota Yaris HSD Style 2015 ( ex )
Toyota Auris TS HSD Executive TSS 2016 ( ex ) Toyota Corolla 1,4 WG ( ex )
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: stř 05.08.2020, 17:05 
Člen Týmu
Registrován: 26.04.2020
Příspěvky: 32
U sedanu je Ni-MH aku s kapacitou 6,5 Ah. Tak jak už bylo zmíněno B se používá jen pro brždění spalovacím motorem. Stejného efektu se dosáhne jakmile se plně nabije trakční aku při režimu D. Jinak jsou stavy kdy stejně člověk nechápe jak je ten soft nastavený, když i při nabité baterii jede spalovák a pod.

_________________
Toyota Corolla Sedan Hybrid 1.8 2020
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: čtv 06.08.2020, 07:23 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 06.03.2020
Příspěvky: 23
Při koupi (1.8 shd) prodejce nedokázal říct, jaká baterie ve vozu opravdu je. Údajně jsou mezi sebou zaměnitelné a jednoduše záleží který typ při montáži vozu je aktuálně skladem. Nejde tedy říct sedan = NiMH.

1.8 shd má režim ecvt převodovky “B”, který se má využívat při delších/prudších klesanich, při kterých by bylo nutno již brzdit. V tu chvíli je aktivován zážehový motor který brzdí auto, kdy i z návodu vyplývá ze je rekuperace v tomto módu snížena.

Pravidelně jezdím z prudkých a tahlych kopců, kde dokážu nabít baterii na “100%” v režimu “B” i “D”.

_________________
ObrázekToyota Corolla sedan 1.8 hybrid Comfort style tech (rv.2020) -
ObrázekMitsubishi L200 2.5 DiD 4x4 (rv.2018)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: čtv 06.08.2020, 07:34 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 382
to mě pořišlo, že na režim B se mě dobíjí baerka snad o 30% rychleji ..., ale co sem pochopil, dobíjení si žere ještě ze spalovacího motoru, takže to není čisté dobíjení .....

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: čtv 06.08.2020, 10:28 
Věčnej rejpal
Registrován: 24.05.2017
Příspěvky: 726
více-méně tak, režim B se rovná zapnutý spalovák na vyšší otáčky, máš to skutečně používat jen při prudkém a dlouhém klesání. V případě, že při režimu D nešáhneš na brzdu tak v režimu B bez brzdy bude asi dobíjení rychlejší, ale jak jsem psal úsporný provoz to asi není, navíc je docela hlučný. Nicméně nemá logiku používat B tam kde stačí jen lehce šlapat na brzdu, jelikož se připravujeme o levnou, tichou a účinnou rekuperaci.

Sir_ka : ta informace od prodejce je zajímavá, je otázkou jak moc je pravdivá. Oficiální informace o voze říkají něco jiného, bylo by zajímavé znát ofic. vyjádření Toyoty jelikož to, že do auta dají dva rozdílné typy baterek podle toho jak se jim hodí, není to samé jako když jeden dostane auto na gumách např. Michelin a druhý Continental.

_________________
Toyota Corolla TS Hybrid 2.0 Selection
Toyota C-HR 1,8 Hybrid Selection Neon Lime by JBL
Toyota Yaris HSD Style 2015 ( ex )
Toyota Auris TS HSD Executive TSS 2016 ( ex ) Toyota Corolla 1,4 WG ( ex )
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: čtv 06.08.2020, 13:43 
Člen Týmu
Registrován: 31.03.2020
Příspěvky: 50
Ahojte, skúste si pozrieť na animácii nižšie ako funguje e-CVT, prečo a kedy sa točí motor vzhľadom na MG1 (generátor v strede). Žltý MG2 je výstup na kolesá a oranžové planetové súkolie je ICE.

http://eahart.com/prius/psd/

Do tohto sa ešte mieša zaťaženie MG2 pri brzdení a teda silnejšia rekuperácia. Je to komplikovanejšie ako sa zdá a preto je aj náročné počítať a zobraziť kombinovaný krútiaci moment na rozdiel od klasických spaľovákov cez prevody. Otáčky sa dole kopcom zvyšujú aby sa nekrútil MG1 a zbytočne negeneroval.

_________________
Corolla TS 2.0 Hybrid
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: sob 15.08.2020, 09:04 
Řidič
Registrován: 30.03.2016
Příspěvky: 217
Včera jsme zaplatili zálohu za předváděcí Corollu (výbava Comfort + 2 pakety) v Čestlicích. Takže čtvrtá Toy v rodině. Vnučka už se těší, jak jí bude prohánět.

_________________
Láďa
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 17.08.2020, 12:15 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 13.05.2008
Příspěvky: 297
Bydliště: Slezsko ___T25_1.8___
cau, ma TS vertikalni sitovanou roletku pro oddeleni kufru a kabiny, co se chyta hakama do uchytu v calouneni (jak ji mam v T25?)


Přílohy:
Toyota-Corolla_Touring_Sports-2019-800-54.jpg
Toyota-Corolla_Touring_Sports-2019-800-54.jpg [ 114.48 KiB | Zobrazeno 936 krát ]
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 17.08.2020, 18:57 
Člen Týmu
Uživatelský avatar
Registrován: 11.05.2014
Příspěvky: 60
a1bert
Uz len ako prislusenstvo za priplatok. Uz nie je priamo sucastou vozidla.

_________________
Toyota Corolla 1.8 TS Executive
Toyota Auris 1.8 HSD TS Executive FL 2015 ex
Toyota Avensis T27 2.0 D-4D (2010) ex
Skoda Octavia II 2.0 TDI (2008) ex
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pon 17.08.2020, 23:20 
Řidič
Uživatelský avatar
Registrován: 13.05.2008
Příspěvky: 297
Bydliště: Slezsko ___T25_1.8___
jo, je to zrejme dil 64230-02020
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: ned 23.08.2020, 19:47 
Člen Týmu
Registrován: 05.03.2020
Příspěvky: 41
Ohledně těch baterek. Každý motor má tu svoji přidělenou, určitě nejsou zaměnitelné.
V TS 2,0 se mi ještě nikdy nepovedlo baterku nabít na 100% :D

_________________
Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 25.08.2020, 13:26 
Člen Týmu
Registrován: 31.03.2020
Příspěvky: 50
a1bert píše:
cau, ma TS vertikalni sitovanou roletku pro oddeleni kufru a kabiny, co se chyta hakama do uchytu v calouneni (jak ji mam v T25?)

Ahoj, už som bol kvôli tomu v Toyote, pýtajú za novú roletku 420.-eur .... čo mi príde dosť ustrelené. Chýba mi to z predošlého auta.

_________________
Corolla TS 2.0 Hybrid
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 25.08.2020, 16:40 
Člen Týmu
Registrován: 07.01.2020
Příspěvky: 4
Maxi píše:
a1bert píše:
cau, ma TS vertikalni sitovanou roletku pro oddeleni kufru a kabiny, co se chyta hakama do uchytu v calouneni (jak ji mam v T25?)

Ahoj, už som bol kvôli tomu v Toyote, pýtajú za novú roletku 420.-eur .... čo mi príde dosť ustrelené. Chýba mi to z predošlého auta.


No, řešil jsem to samé u Hyundai a chtěli skoro 16 tisíc...prý u náhradních dílů cena normální. Cenová politika je nastavena tak, aby si to lidé nekupovali a nevím proč :(
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: čtv 27.08.2020, 07:29 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 382
jak je vidět, může být vždycky hůře :D
Mě se taky zdálo za zímní komplety 30t moc, ale kolega stejný rozměr atd řešil u VW a tam mu je v akci nabídli za 50T :D Takže asi tak ...., jinde zpravidla je ještě hůř ... .
Ale to nic nemění na tom, že chtít 10t za roletku je nehoráznost ..., to bych si tam dal radši pytel od brmabor ....

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3953 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz