TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je pát 03.04.2020, 02:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Toyota Auris 1,4VVTi zkušenosti, rady
PříspěvekNapsal: čtv 26.03.2020, 07:04 
Člen Týmu
Registrován: 26.03.2020
Příspěvky: 1
Zdravím,
chci si pořídit Aurise 1,4VVTi r.v. 2008 s doložitelnou histoií a najetými 165000km.
Ročně najedu kolem 10000km, trasy z poloviny městského charakteru zbytek výlety cca 100-200km, proto jsem zavrhl naftový motor...
Řeším jestli by se mi nevyplatilo připlatit si a koupit Aurise s naftovým motorem. Jinak charakter motoru 1,4VVTi neřeším, protože před tím jsem jezdil s vozem 50KW rozvod OHV :D
Motor 1,4VVTi má rozvod řetězem a to mě láká. Nestalo se už někomu že se přetrhl? Jaký je cca reálný nájezd tohoto motoru? Při mém nájezdu to auto 10let dá, co říkáte....
Jaký používáte mot. olej?
Kromě spotřebního materiálu (destičky, olej, filtry), je něco co na tomto voze odchází často?
Dále by mě zajímalo jak je na tom vůz ohledně koroze.
Děkuji za názory a rady, přeji pěkný den :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 26.03.2020, 08:51 
Věčnej rejpal
Registrován: 30.06.2014
Příspěvky: 1219
Aurísek:
Mam Auris 2009,1.6l-valvematic /132k/97kW benzin
Urcite by som isiel do motora 1.6l benzin!
-dovod vykon voci hmotnosti vozidla,ale to najdolezitejsie prevodovka "6"stupnova
(na dialnici budu nizsie otacky asi 400-450 ot/min, )
A rocnik urcite 2010 -po facelifte, lepsie odhlucnene-materialy, Euro5-emisie ...
Ak by bola moznost tak optritronova pristrojovka-u mna sila zvyku.
Len tak:spoznanie auta
https://www.topspeed.sk/test-jazdenky-t ... 2012/10033
http://www.auto-salon.sk/testy/toyota-a ... a-13-i3277
https://www.youtube.com/watch?v=o2A6sclyYsE
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 26.03.2020, 13:05 
Věčnej rejpal
Registrován: 12.08.2015
Příspěvky: 1306
Neviem posúdiť motory, len sa vyhni 1.33-ke... inak hlavne sa pozri na auto aj odspodu - korozia - skontroluj vedenie paliva od čapovania k nádrži.... Pri správnych výmenných intervaloch by motor mal vydržať veľmi dlho... ja sa skôr obávam koľko vydrží karoseria hlavne odspodu

_________________
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet A/T 2018
Auris HSD 2012
Nissan Almera Tino CVT 2002 LPG Zavoli
Fiat Punto CVT 2000
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 26.03.2020, 18:37 
Člen Týmu
Registrován: 26.03.2020
Příspěvky: 1
Vůbec bych se toho nebál. Provozuji v autoškole 1,4 VVT-i r.v. 2008, jsem 1.majitel. Momentálně najeto 372.000 km. Cca kolem 200.000 km začaly postupně odcházet zapalovací cívky. Spojka 270.000 km, alternátor 300.000 km, startér 320.000 km, tyčky stabilizátoru 320.000 km, přední kotouče + destičky 350.000 km, zadní kotouče + destičky vždy cca 90.000 km ( to je asi největší bolest ), akumulátor
8 let, výfuk střední část+koncová 8 let, tlumiče zatím ok, motor pouze pravidelné výměny oleje a svíček v předepsaných intervalech vždy v Toyotě. Rozvody bez zásahu. Spotřeba oleje momentálně cca 1,5 l do výměny ( po 15.000 km ), spotřeba ve výcviku 6,8 - 7,2 l/ 100 km. Dále mám 2 x 1.6 Valvematic r.v. 2010 na jednom 66.000 km absolutně bez závad, na druhém 124.000 km kromě pravidelné údržby taky měněny zadní kotouče a destičky cca v 90.000 km. Od Toyoty samozřejmě u všech vozů provedeny servisní svolávačky. Jo a ještě ty auta kromě toho nejméně jetého potřebovaly nové pneu.
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MSN [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz