MartinHSD píše:
s tím 2.0 předpokládáš špatně, právě hluk a jeho projev na dálnici byl jedním z hlavních důvodů proč jsem jej kupoval a myslím si, že to zde bylo již x krát popsáno. 1,8 je při zatížení hlučnější jde více do otáček a ten "vysavač" je tam více znát. Motor 2,0 je celkově v projevu tlumenější, pro normální akceleraci mu stačí daleko méně otáček a vysavačový efekt tam skoro není znát, to jenom na vysvětlení mezi 1,8 a 2,0. S motorem 1,8 v aurisu jsem jezdil 2 roky, s tímto lehce přepracovaným v Corolle jsem v rámci testů najel více jak 200 km a troufnu si říci, že to dokáži bez emocí srovnat. Motor 1,8 je z hlediska úspory a ceny nejlepší volba. Pokud chceš slušnou výbavu a nepotřebuješ bezklíčkové startování a nastupování, které je jinak skvělé a hrozně rychle se na to zvyká, tak bych nyní neváhal a koupil verzi Prime.
JJ, už je objednáno - sedan PRIME shybridem, prostě krása sedanu mě dostala a pro mě a asi většinu ta 1.8 plně dostačující. Bezklíčové startovní, nastupování,hed displej věřím, že jsou příjemné věci, ale já za ty ušetřený prachy pojedu radši 2x na dovolenou, nejsou pro mě podstatný, ale zároven chápu, že jsou příjemný a návykový. I ta 2.0 věřím, že je super, ale i tak bych nedal za ní navíc 85 t, i kdyby ji dávali do mého oblíbeného sedanu.
Každý holt si potrpí na něčem a v neposlední řdě je to otázka rozpočtu, když na to budu mít meloun, tak si tam dám i ten head displej, jelikož nevykrvácím:)
Ale rolkám zdar, klidně se můžeme zdravit!! Hlavně ne čelním střetem
