TOYOTA KLUB Česká Republika
Právě je ned 08.12.2019, 11:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3368 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 225  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 13.08.2019, 13:13 
Navigátor
Registrován: 06.07.2019
Příspěvky: 110
Papi, ja som na zvuky pes. Som veľmi citlivý. Zvuk znie ako pravidelná vibrácia jemného plastu pri rýchlosti nad 90km/h. Problém s pazvukmi v aute je, že sa veľmi ťažko hľadá zdroj. Nemyslím, že ide o aerodynamický hluk, či hluk od kolies. Skúsim pri nejakej jazde nahrať pre predstavu.

Môžem ti sem nahrať ako vyzerá grafika u mňa, s tým som zatiaľ spokojný.

A s čím som spokojný je aj rátanie dojazdu, ktoré v nejakom teste kritizovali. Pravda, po natankovanie je to celkom ambiciózne, ale postupne sa ten odhad znižuje :)
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 13.08.2019, 13:39 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 305
tak nahraj ten zvuk, jestli to pujde zachytit tak, aby to bylo slyšet.

Jestli nejseš jak kolega v práci, ten slyší trávu růst :D (nic ve zlým) ale spíš to vypadá na tu reklamaci ... .

Dost prý to způsobují různé spereje na palubovku, že ta začne vrzat díky nějaké chemii obsažené v těch sprejích, že někam zateče a pak je problém, to samozřejmě není náš případ, kdy sou auta nové....

Grafika by měla být všude stejná,ne?
Jen ta vrcholná výbava má jeden vzhled displeje navíc ... , jde jen čistě podle mě softw. záležitost, bud v nižších verzích výbavy nebude nahraná, nebo bude jen softwarově zamknutá ..., to si myslím, že bude jen zamknutá...., je to pro ně jednodušší, než nahrávat dvě verze softwaru...., takhle nahrají jeden a jen odemknou .....
A navíc to neřeší ten modrý proužek dle mě ...., ten už je mimo displej ...

jinak na automat sem si zvykl oproti manuálu strašně rychle, nestalo se mi, že bych chtěl mačkat spojku,
co sem si ale nezvyk, je couvací kamera, pořád čumím do zrcátek :D

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 13.08.2019, 13:55 
Navigátor
Registrován: 06.07.2019
Příspěvky: 110
To nie, nie som na tom až tak zle. Som alergický na zvuky, ktoré v aute byť nemajú a toto je jeden z nich. Toto je velká alchýmia. Pracoval som chvíľu na zaistení kvality pre jedného výrobcu áut a nechcelo sa mi veriť čo všetko dokáže spôsobiť takéto pazvuky. Koľkokrát takáto drobnosť reklamovaná zákazníkom znamenala zvolávačku.
Súčasný zamestnávateľ na to má jedno veľké oddelenie, ktoré sa venuje len vŕzganiu, pískaniu a podobným zvukom.
Na Vitare viedol môj posledný reklamovaný pazvuk k výmene kardana..

Edit: cúvacia, aj ja si o dosť viac pomáham zrkadlami, tým že obdĺžnik v kamere je na Toyote tradične zväčšený.


Naposledy upravil Tenantles1 dne úte 13.08.2019, 13:57, celkově upraveno 1
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: úte 13.08.2019, 13:56 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 305
z tebe nebudou mít prodejci radost :mrgreen: ale zase to zvýší kvalitu :)

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: stř 14.08.2019, 13:46 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 305
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/sena ... domaci_kop

Novela osvobozuje od poplatků také auta na elektřinu, vodík a hybridy, které v kombinaci s elektřinou nebo vodíkem používají ještě jiné palivo. Emise oxidu uhličitého nebudou smět přesahovat 50 gramů na kilometr.

Škoda - nevejdeme se do limitu :bomb:

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: stř 14.08.2019, 22:14 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3965
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
Ajaj, Banikovec to prepiskl :-)


Přílohy:
67976541_10212407333253383_7826686416368173056_n.jpg
67976541_10212407333253383_7826686416368173056_n.jpg [ 89.75 KiB | Zobrazeno 817 krát ]

_________________
2019 Proceed 7DCT GTline PLUS
2009 Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive
ex 1997 Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 08:35 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 305
tak abych to tu trochu probudil :D

Co mě trochu vadí na kráse je přepínání režimů eko,normál sport,
to mohlo bej na volantu ..., ne že bych to přepínal často, ale když třeba potřebuji výkon jen na předjetí, tak musím šáhnout před páku - docela to i je nebezpečný, musím kouknout kde to tlačítko je ...., chápu, že časem bude po paměti, ale ted musím očima kouknout, nechápu, proč tato funkce není na volantu .....
.
Ale to jen, aby tu řeš nestála :D

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 08:59 
Řidič
Registrován: 05.05.2011
Příspěvky: 288
Rozumiim ti, ale kdybys mel vsechno na volantu, tak zase brecis, ze je to preplacany, neprehledny :blush: ...

_________________
Toyota Avensis T27 1.8
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 09:04 
Věčnej rejpal
Uživatelský avatar
Registrován: 15.10.2008
Příspěvky: 3965
Bydliště: Ostrava pi*o!!!
No ja treba nechapu, proc to auto samo nepozna, ze kdyz dam pedal na podlahu, ze chci maximalni akceleraci? I v ECO modu proste, kdyz slapnu podlahu, tak proc neprepne na par sekund mapu na SPORT? Jasne pro dlouhodobejsi sport by to slo manualne prepnout, ale pro kratkodobe 5s predjeti, by to mohlo jit bez zasahu ridice ;-) Protoze tady je snad jasne, ze standardne v ECO rezimu nedavam podlahu, takze pokud ji dam a mam zapnute ECO, tak chci vykon...

_________________
2019 Proceed 7DCT GTline PLUS
2009 Auris 1,6 dual VVT-i 125k Exclusive
ex 1997 Tigra 1,4 16V - 90k + PowerBox
Obrázek
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 09:08 
Člen Týmu
Registrován: 24.06.2019
Příspěvky: 67
Mne to dealer vysvetloval ako moznost nastavenia citlovosti reakcie systemu na akceleraciu, t.j. pri Sport reaguje citlivejsie (akcnejsie) na zrychlenie. Mne to tiez nevadi, ze je ovladanie mimo a jazdim bez problemov v ECO. Reakcia pri predbiehani je pre mna uplne dostatocna, nezaregistvoal som zatial ziadny problem s deficitom akceleracneho vykonu na 1.8HEV.

_________________
TC TS NG19, 1.8 HEV, 3U5, Executive
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 09:19 
Manager Týmu
Registrován: 28.03.2019
Příspěvky: 305
No já teda Eco nepožívám, pro mě nepoužitelný ..., připadně tak na předjíždění cyklisty :D
Občas tam přepnu, ale jen díky zajíždění auta, jinak prostě pro mě nepoužitelný, když šlápnu na plyn, tak dle mého auto přemýšlí, jestli má přidat nebo ne, jestli si to ještě náhodou nerozmyslím :D
Pro mě je ideál normál, kdy to prostě jede normálně a osobně by jezdil jen na sport, ale tam mě vadí, že při tomto režimu je pochopitelně hlučnější, takže zlatý střed .... .

Ten Eco asi odměnuje dobrou spotřebou, někdy ze zajímavosti vyzkouším, ale spíš se ted snažím auto držet rozumně pod krkem při zajetí, než aby byl pak auto lenoch ... :)

Mimochodem, kdy auto považujete za plně zajeté, při kolika km ?
Mě bylo řečeno tak při 6-7 tisích i díky tomu, že auto jede i na elektromotor, tak je zajetí delší ....


@Grey - chápu, ale mohli to dát třeba někam pod volant, nebo jinam, ne za páku :)

_________________
Toyota Corolla SD Hybrid 1.8
Ford Mondeo MK3 92KW benzín
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 11:48 
Navigátor
Registrován: 11.03.2019
Příspěvky: 84
na 2.0 neni problem jezdit na ECO skoro trvale. taky v momente, kdy se blizi moznost predjizdeni prepnu na NORMAL (a da se to bez divani, proste do toho ovladace drbnu dopredu). Na Normal si to uventuelne kousek zvedne otacky. ale myslim, ze pokud uz to proslapnu, tak ptom v otackach nevidim rozdil jestli je to ECO nebo NORMAL. Proste motor jede na vykonu. nebo tam nekdo nejaky rozdil vidi?
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 11:53 
Člen Týmu
Registrován: 24.06.2019
Příspěvky: 67
presne to som sa snazil vysvelit aj ja, ked preslapnu plyn, tak to reaguje a na predbiehanie je to pre mna skvele

_________________
TC TS NG19, 1.8 HEV, 3U5, Executive
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 13:53 
Věčnej rejpal
Registrován: 24.05.2017
Příspěvky: 625
já s tlačítkem přepínání režimů problém nemám, mne nepřijde, že by byl nějak nedostupný, přepnu to po paměti, ale moc jej nepoužívám. Co jsem však testováním pocítil, že při režimu ECO mne to spotřebu u 2,0 nesnižuje, paradoxně bych řekl, že ji spíše zvyšuje. Opravdu je potřeba ten motor občas protáhnout a navíc, mám vyzkoušeno, že je lepší rychle akcelerovat a pak uvolnit pedál. V tomto "režimu" se mne daří držet spotřebu nejníže, mám tam z 90 % režim normal.

_________________
Toyota Corolla TS Hybrid 2.0 Selection
Toyota C-HR 1,8 Hybrid Selection Neon Lime by JBL
Toyota Yaris HSD Style 2015 ( ex )
Toyota Auris TS HSD Executive TSS 2016 ( ex ) Toyota Corolla 1,4 WG ( ex )
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nová COROLLA 2019
PříspěvekNapsal: pát 16.08.2019, 15:17 
Řidič
Registrován: 07.04.2017
Příspěvky: 178
Tak ono skôr ako pri hybride to zamrzí pri konvenčnom motore... Ja na 1.6-tke Sport režim používam len na predbiehanie - nepotrebujem ho tam mať zaradený stále, ale chcel by som to používať tak, že uvoľnilo sa mi miesto na predbiehanie - zmáčknem tlačidlo na volante a predbieham. Teraz to robím tak, že keď viem, že mám záujem predbiehať dopredu si tam hodím Sport režim (stará Corolla ho má tiež v strede na vykrútenie ruky...) a po predbiehaní ho vypnem - teda idem zbytočne na vyššie otáčky aj keď nemám záujem.

A prečo ho chcem pri predbiehaní používať? Ak premáčknem plyn na podlahu je jedno aký režim mám prevodovka drží 6400otáčok a je to zvukovo trocha nepríjemné. Preto to robím, iba v nevyhnutných prípadoch a v ostatných obieham s plynom na prvom doraze. A vtedy je na režime Normal problém, lebo tan často podradí len na cca 4000 otáčok a nechá motor sa pomaly zbierať. Kdežto Sport režim podradí na cca 5500 otáčok a motor sa zbiera oveľa svižnejšie.

V hybride to až taký problém nie je, lebo tam sa najprv pri podlahe snaží dať čo najviac z elektromotoru a ak človek nepredbieha dlho spaľovák sa mu na Max ani nestihne vytočiť.

Okrem toho Sport režim niekedy používam na diaľnici pred stúpaním, lebo inak 1.6-tka nevie udržať do prudších stúpaní na Normale rýchlosť... Teda používam to tlačidlo celkom často a jeho poloha na volante by bola ergonomicky skvelá vec...

_________________
Toyota Corolla 1.6 Valvematic MultidriveS Active, Trend+, LED, 2018
Ex Peugeot 406 2.0HDI 79kw, 2002
ExEx Lada Samara 1.5i 51.5kw, 1996

https://www.spritmonitor.de/en/detail/907615.html
Nahoru
 Offline Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3368 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 225  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz